Netjes en snel bezorgd

Goede website om te bestellen, goede communicatie en super snel geleverd. Ik ben erg content

Goed hoor

Vooral 'kwaliteitssnoepjes', hoe slecht ook al dat suiker ... Dan maar goed ;-). Wel duur maar je vindt dit niet in de AH of Jumbo ... Toch? Dus rustig aan.

FANTASTISCH!

Dit is een welverdiende proficiat voor de medewerkers van snoepdiscounter! Ik leg met enkele woorden uit waarom; helaas wegens mijn last minute veranderingen kwam ik tot het besef dat mijn evenement ongeveer 15-16 kilo snoep te kort had. Heel snel contact opgenomen met snoepdiscounter team via mail, kreeg binnen de half uur antwoord en mijn held Steven beloofde mij tijdig te zullen leveren. Ik hield mijn hart vast, maar ging er toch voor. Tegen de avond heb ik mijn bestelling geplaatst. Volgende dag, stond een immens grote doos van snoepdiscounter in de late namiddag voor de deur. Alles was perfect verpakt! Graag wil ik Steven en de gehele team van harte bedanken voor hun harde werk en lieve lieve lieve manier van antwoorden op de mails.. Geweldige team, geweldig snoep, snel, eerlijk en ON TIME! Vanaf heden altijd bij snoepdiscounter!

Topservice

Duidelijke site. Vriendelijke klantenservice. Snelle levering

Mijn collega's zijn superblij

Dank u.

Netjes op tijd bezorgd

Top producten

Voor een verjaardagsfeest gekocht voor mijn zoontje om zelf een grote snoep van gemaakt. Mijn zoon was heel erg happy. Verder hele goede service gekregen omdat de pakketdienst weer eens niet deed wat het moest doen.

....

....

Prima service, snelle levering

Besteld, 2 dagen later al in huis. Goede prijs en product zoals beschreven.

Goede en snelle service

Je kunt hier heel goed je snoep bestellen.

Goede service en snelle levering. Veel keuze in allerlei snoep.

Super en snelle service!

Er ontbraken een aantal repen, meteen gemaild, kreeg meteen reactie terug, foto's doorgestuurd... hun wisten genoeg en gingen ermee aan de slag. En ik kreeg de volgende dag (al!) niet alleen de ontbrekende repen toegestuurd maar een geheel nieuwe doos !! Dus top service..! en daarbij hebben ze enorm groot assortiment....

Verzending best

Er was 1 zak open, dus u kunt zich wel voorstellen wat voor zooi ik had van allemaal kleine ruit snoepjes, ze waren overal behalve in de plastic zak, maar ze waren er niet lekker van,

Slecht

Ik had bij mijn bestelling 3 Cadbury eieren besteld. Maar die ontbraken toen ik de doos openmaakte. Ik belde naar snoepdiscounter en een meneer begon erg chagrijnig dat die eieren er wel bij zaten. En tot nu toe niks meer gehoord.

Ik heb niets ontvangen DPD heeft het meteen retour gestuurd

Dpd heeft geen poging gedaan om het te bezorgen. Kreeg meteen de melding dat het retour naar afzender ging. Nu heb ik dus niets en ook geen geld retour of opnieuw opgestuurd.

Snel verstuurd, goed geprijsd, goed aanbod, prima afhandeling

Meerdere kilo's snoep werden snel afgehandeld en waren zeer goed geprijsd. Groot aanbod incl. snoep die niet te verkrijgen is bij de supermarkt. Enig nadeel is dat ik niet direct kon laten bezorgen bij een afhaalpunt (wellicht heb ik zelf iets fout gedaan), maar er zijn wel andere opties beschikbaar.

Dankjewel voor de mooie bestelling. Afhaalpunt is na verzending via de site van DPD zelf achteraf aan te passen. We raden het niet aan omdat de controle in het logistieke proces een onzekere schakel toevoegt. We weten niet of het service punt correct de scan uitvoert en hoe daar met de zending wordt omgegaan. Zolang het traject verloopt vanaf onze deur tot direct aan uw voordeur is er de minste kans op problemen.

Zeer netjes afgeleverd

Het was heel goed verpakt en besr snel geleverd voldoet helemaal. Ziet er net zo goed uit als op de foto

Dank voor uw waardering. We verkopen alleen maar kwaliteit en inpakken is onze (noodzakelijke) specialiteit. Pakketpost is niet de meest elegante wijze van transport dus daarom beschermen we de produkten zo goed als mogelijk is.

Zeer snelle levering

Zeer tevreden over de snelle levering en goede communicatie

goede communicatie en betrouwbare levering

goede communicatie en betrouwbare levering

Prachtig cijfer en hoogste erkenning, Super bedankt. Daar doen we het allemaal voor.

Bestelling de volgende dag al geleverd. Kan niet beter

Zo snel kan het gaan. Moet wel meezitten dat het net allemaal goed valt. U heeft gewoon een geweldig gevoel voor timing en op het juiste moment besteld. Mooi voor ons om terug te lezen dat ons snelle verwerken van de order en snel verzenden ook een perfect vervolg heeft via onze transporteur DPD die razendsnel uitlevert.

Ik had een bestelling geplaatst maar dat ging bij DPD helemaal mis. Gelukkig is de service van snoepdiscounter super en Steven heeft dus alles in het werk gezet om te zorgen dat uiteindelijk de bestelling toch bij mij aankwam. Helemaal toppie.

En uw adres is bijna 'om de hoek' dat is nog wel het meest knullige aan het verhaal. Wij lossen alles op, ook als de externe partij een steekje laat vallen. Eind goed al goed daar gaat het uiteindelijk om.

Lekkere drop.

Lekkere drop, snelle en nette levering.

De juiste snoepjes uitgekozen dus dank aan u zelf. Wij versturen honderden kilo's per week en overal dezelfde reactie, dat is fantastisch. Kwaliteit telt. Dat geldt ook voor de extra aandacht die we geven aan het inpakken en versturen. Als alles klopt dan is de klant blij.

Snelle levering en alles is vers

Super om terug te lezen en het zijn niet onze woorden deze keer. Het is wel precies waar we altijd de nadruk op leggen. Vers af fabriek, geen oude partij van de markt. Top kwaliteit, dat is wat onze klanten zoeken en krijgen. Super cijfer trouwens. Waanzinnig bedankt.

Netjes geleverd

Netjes verpakt en afgeleverd.

Yep, meer vragen we niet. Dank voor de moeite om de ervaring te delen met onze klanten.

Geweldig en super snel

Allescwas goed verpakt en zeer snel geleverd.

Het is hier achter de schermen hollen, draven, vliegen om alles zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Dat lukt inmiddels al ruim 100.000 pakketten lang, dus we doen het nog elke dag goed. Bedankt voor de feedback.