Zeer snelle levering en reactie op vraag

Ging iets mis van mijn kant met het bestellen, maar ik had gelijk antwoord op mijn vraag en het werd opgelost! Daarbij was de levering ook nog eens heel snel, mijn broer was heel blij met zijn lekkere cadeau!het

Snelle levering, alles tiptop in orde

Super snel geleverd. Nette verpakking, geen beschadiging. Al met al top!

Uitmuntende service

Ik had knotsen besteld en was bang dat het pakket niet op tijd zou arriveren, daar ik op vakantie ging. (Levertijd kon tot 1 week uitlopen) Ik ontving onmiddellijk een e-mail terug dat alles nog op tijd zou komen. Ik kreeg het track en trace nummer toegezonden en de bestelling werd op tijd geleverd. I will do business with Snoepdiscounters anytime. Wonderful company!!!

snel geleverd en alles tip top

heb hier al een paar keer besteld, gaat allemaal netjes en word vlot geleverd. en natuurlijk de prijs mag er ook wezen! die is ook goed.

Echt super ervaring

Super winkel. Bedankt voor een mooie ervaring.

Heerlijk

Al vaker veel snoep besteld. Deze keer wel erg veel ( ongeveer 10 kilo) gekocht. En dan vooral het oud Hollands snoep zoals oranje bitterballen,kaneelstokjes enz. Jammer genoeg word ik er niet dik van ( had ik wel een beetje gehoopt). Lekker snoep voor een goede prijs.

Snelle en goed verpakte levering

Snelle terugkoppeling bij vragen en meedenken met de klant; super

Invulproblemen bij adres.

Omdat dit de eerste keer was dat ik een bestelling plaatste wilde ik heen account aanmaken. Hierdoor , waarschijnlijk, was het heel lastig om mijn adres in te voeren. Het huisnummer kon maar uit 1 cijfer bestaan.

Nooit ontvangen

Heb het pakket nooit mogen ontvangen.

voor wat wij nodig hebben perfect

wij waren op zoek naar geboorte suikers en muisjes, en hebben het hier gevonden. tevens nog een mooie keuze gemaakt van snoepjes voor op taart.

1ste keer bestelling gedaan en is goed verlopen. Was zelfs de mogelijkheid om het op te halen.

Alles goed, geen klachten

Snel binnen kan niet beter.

Goed verzorgd….

Maar zal niet weer bestellen….jullie zijn verschrikkelijk duur!!

Dat is een opvallende reactie. Uiteraard zijn we absoluut niet duur, maar opvallend goedkoop met een enorm assortiment. We hebben razendsnel verzonden en ook nog uw verzendkosten betaald. Als we duur zouden zijn, dan was Snoepdiscounter geen succesvol bedrijf met over de honderdduizend klanten. U heeft gekozen voor een enorme lijst met wichtgoed dat handmatig voor u is afgewogen. Dat is de minst voordelige variant uiteraard maar een service die vrijwel niemand online levert. Dan nóg zijn deze prijzen marktconform en niet hoger dan in een snoepwinkel waar u snoep schept. Dit zijn ook nog eens A-merken en 100% vers. In dezelfde keuzelijst kunt u voor elk van dit artikel ook nog de keuze maken om (omgerekend) bijna voor de helft van het geld een complete kilo te bestellen. Dat is echt enorm voordelig. U maakt zelfde de keuze, dat hebben wij niet voor u gedaan. Ook het afrekenen gaat in drie stappen dus als het echt niet gewenst was om te bestellen dan had u dat niet hoeven doen. Maar dan liever niet, achteraf, ineens over de prijs uw beklag doen, dat is niet netjes en ook niet eerlijk naar ons.

Snelle levering,

Snelle levering, goed verpakt. Keurig op de hoogte gehouden

Dankjewel Rianne! Graag tot een volgende keer.

Niet alles was heel

Hoewel het ook tijdens transport kan gebeuren, waren van nagenoeg alle pakjes de dipsticks gebroken in 2 of 3 stukken.

Wij zullen u nooit een artikel versturen dat op enige wijze schade heeft. Indien er tijdens transport overduidelijk een beschadigde doos door de pakketdienst wordt aangeboden dan mag die ook geweigerd worden. Ook mag u ons (eerst) informeren en dan kunnen we naar uw foto's kijken van hetgeen dat u beschrijft. Nu weten we nergens van, anders dan uw reactie op Kiyoh waarmee Snoepdiscounter alleen maar voor het blok gezet wordt. Daar kunnen we constructief noch inhoudelijk iets mee aanvangen helaas. Dat is jammer want dat hoeft niet op deze wijze.

Goed en sneller levering

Goed en snellere levering Klantenservice ook top

Dankjewel Renate, we staan altijd voor iedereen klaar. Fijn dat u ons waardeert met deze ultieme score.

Super snel

Volgende dag geleverd. Goed verpakt.

Dat is wat we voor elke bestelling nastreven. Onze pakketdienst is razendsnel en we doen ook altijd standaard een zaterdag-levering indien het vrijdag verstuurd wordt. Bedankt voor uw waardering.

Heerlijke snoep

Heerlijke snoep

'Heerlijk snoep'.. Dan heeft u goed gekozen! Applaus voor jezelf eigenlijk. Super om te horen dat het allemaal in de smaak valt. Letterlijk. Dank voor uw prachtige cijfer 10.

Aardig

Alles netjes op tijd binnen wel jammer jammer niet meer de dopsleutels van toen zijn qua smaak

Dat is een interessant punt dat u benoemt. Het begrip 'van toen' of 'vroeger' is zeer relatief. Voor 'jonge twintigers' gaat het dan over 10 jaar geleden maar het kan ook over 40 jaar geleden gaan. Het is maar net welke referentie van toepassing is. Voor dropsleutels kan de enige referentie 'RED BAND' zijn. Dat was de enige producent die de dropsleutel met succes verkocht. Inmiddels is dit artikel een paar jaar van de markt en komen er soms fabrikanten die een soortgelijk artikel aanbieden. Natuurlijk is een ander merk gegarandeerd een ander recept. En dat vertaalt zich direct in de smaak. Kan ook beter zijn dan het origineel maar meestal werkt dat niet zo omdat we automatisch refereren aan de nostalgie en de herinnering van het 'origineel'. Dit laatste is dus gevaarlijk want wat is echte muntdrop bijvoorbeeld? RedBand? Niet als je een liefhebber bent van Venco of Klene. Kortom smaak is subjectief. Snoepdiscounter is geen producent dus gelieve ons niet af te rekenen op smaakbeleving. We begrijpen echter precies wat u zegt.

Goed , zoals afgesproken, lekker maar natuurlijk veel te ( grapje) weinig.

Er is nog veel meer, waar dit vandaan kwam! Maar soms is kwaliteit nog belangrijker dan kwantiteit. Maar ja, als de kwaliteit goed is, doe dan ook maar gelijk 'heul veul'. Geniet ervan.

Onze pakketdienst DPD doet geweldig werk, mag gezegd worden. Dank voor uw commentaar en waardering.

Geleverd volgens verwachting

Snelle levering, prima kwaliteit. Geen op- of aanmerkingen op de bestelling

Dankjewel voor de duidelijke informatie. Kwaliteit betaalt zich altijd uit. Dat doen we met onze produkten en de zorg die we hebben voor het goed verpakken. Onze DPD pakketdienst doet structureel echt een hele goed job met het snel en correct uitleveren in Nederland en België. Uw cijfer 10 is geweldig. Dank nogmaals.

Ging voor de heerlijkste drop.

De drop deed er een poosje over om te komen, maar daar was ie dan. 1 kilo piemeldrop! De website is bijzonderlijk uitnodigend, heeft mij dan ook moeite gekost niet veel meer te bestellen. Oh ja, verzendkosten is wel erg hoog!

Dank voor de positieve en eerlijke reactie. De verzendkosten zijn een 'noodzakelijk kwaad' maar in alle realiteit je kunt er zelf niet voor rijden (en parkeren). Het wordt voor u ingepakt, voor verzending aangeboden bij de pakketdienst en (als het goed) aan de deur geleverd. Let wel, de verzendkosten zijn feitelijk hoger tegenwoordig dus we rekenen nog niet eens de volledige kosten door aan onze klanten. Sterker nog, bij een bestelling boven de € 55 nemen wij de volledige verzendkosten voor onze rekening. Voor zowel levering in Nederland als in België. Moet u nagaan wat wij per maand betalen aan verzendkosten. De bestelbusjes rijden niet op water en de logistieke infrastructuur van de pakketdienst is gigantisch. Allemaal om het ons makkelijk te maken. Het hoort erbij.

Kromhout 167

3311RG Dordrecht