Goeie service

Fijn telefonisch contact, goed meegedacht en geadviseerd.

Bedankt Nico voor de mooie bestelling en goed afgestemd met ons, het is wederzijds.

Geen bestellingen ontvangen

Jammer genoeg, geen bestellingen ontvangen.

Geachte klant, gelieve deze waarderingssite NIET te gebruiken voor deze commentaren zonder dat er überhaupt contact met ons is geweest. Wij weten niets van een bestelling die niet ontvangen zou zijn. Via de track-and-trace is zeer nauwkeurig te zien dat uw zending keurig is verwerkt en afgeleverd. Gelieve uw pakketdienst in Belgie te benaderen. Als u er niet uitkomt zijn we altijd bereid om u te assisteren, maar niet op deze wijze publiekelijk een onvoldoende geven aan onze service, dat is geheel onterecht. We zullen Kiyoh verzoeken om deze waardering op de juiste waarde in te schatten.

Lekkere verse dropberen

Lekkere verse Katja dropberen goedkoper dan elders

Vers af fabriek, fijn dat het zo gewaardeerd wordt!

lmfao

makker neem geen contact met mij op waarin je huilt

Graag een serieuze reactie, We weten (begrijpen) niet waarom u een cijfer 1 zou uitdelen? We zullen Kiyoh op de hoogte stellen. Het is de bedoeling dat klanten een objectief beeld kunnen vormen van Snoepdiscounter, gebaseerd op de ervaringen van al onze klanten. Uw bijdrage is op deze wijze geenszins constructief of representatief. Kost ons wel een goede naam en daar zijn we niet van gediend. Daar werken we veel te hard voor.

Superlekker en goede service

Superlekker en goede service

We zijn zeer dankbaar als we gewaardeerd worden op ons werk en hoe we als Snoepdiscounter onze naam hebben gevestigd door service en kwaliteit van produkten. Graag gedaan en tot de volgende keer.

Snelle levering, netjes verpakt

Heel bevredigend om te lezen hoe het de klanten opvalt met welke zorg wij de produkten verpakken. We besteden daar dagelijks veel extra tijd aan en niet voor niets onderscheidenen we ons daarmee. Pakketpost is verre van ideaal voor sommige artikelen en we doen ons uiterste best om daarop te anticiperen. Vriendelijk dank voor het mooie cijfer dat we hebben ontvangen van u.

Prima geregeld

Super lekker en snel geleverd

En dat in alle hoeken van Nederland! (en België). Geniet ervan.

Goed en snel

Goed verpakt want ze zijn breekbaar ( bubbeltjes plastic en eierdoos ) en snelle verzending.

Leuk dat u de uitdaging herkent waarvoor we dagelijks staan. Sommige artikelen hebben echt maximale bescherming nodig. De eierdozen/trays zijn geweldige schokbrekers. Niet alleen voor op de bodem maar soms ook zijdelings en bovenop. De dubbelfolie is onmisbaar. Elk product dat ook maar enigszins in de categorie 'breukgevoelig' valt, zal nog eens deze extra bescherming krijgen. Alles individueel verpakt. We gaan zo snel als we kunnen. Super bedankt voor uw ultieme waardering.

top

veel soorten en snelle levering

Dagelijks komen er nieuwe soorten bij, maar helaas verdwijnen er ook snoepsoorten met de jaren (Trekdrop, Caramac). We doen ons uiterste best om het assortiment zo breed mogelijk te houden. Meer lekkers om uit te kiezen dat is ons doel. De keuze is gigantisch inmiddels. Indien mogelijk versturen we de bestelling dezelfde dag en onze pakketdienst DPD is razendsnel met leveren. Dank voor uw waardering.

Netjes en op tijd geleverd!

Bestelling werd netjes en op tijd geleverd. We zijn dik tevreden.

Als u tevreden bent dan hebben we ons werk goed gedaan. Cijfer 10 is de ultieme beloning, daar kunnen we nooit genoeg van krijgen. Graag tot een volgende keer!

Supersnel

Supersnel geleverd en heel netjes ingepakt. De site is ook makkelijk om te bestellen. Precies de snoep wat ik wil.

Dat is nog eens een samenvatting! We zijn zeer dankbaar voor uw heldere toelichting/ review en dit zal nieuwe klanten absoluut helpen en overtuigen om zorgeloos bij Snoepdiscounter te bestellen. Graag tot de volgende bestelling.

snelle service , goede kwaliteit

zeer goed

Service en kwaliteit, precies waar we willen scoren. Dank voor uw mooie cijfer.

Lekkere producten goede prijs snelle levering

Drie hele goede redenen op een rij. Kort maar krachtig! Hartelijk dank voor de hoogste waardering die we konden scoren; '10'. Alweer. We gaan bijna naast onze schoen lopen.

Snelle levering prima product

Juist. Zo doen we dat. Dank voor de bestelling en goed te lezen dat u zeer tevreden bent met de geleverde producten.

Lekker snoep keurig geleverd!

Lekker snoep en keurig geleverd.

We mogen de vele medewerkers van DPD ook bedanken. Duizenden pakketten versturen we inmiddels en de leveringen zijn op heel hoog niveau. Snel en probleemloos. Dank voor de erkenning voor zowel onze inzet, alsmede die van de pakketdienst.

Ik heb deze al beoordeeld.

XXX

Snelle service uitstekende communicatie goede kwaliteit

Alles perfect ingepakt

Maandag besteld woensdag gekregen top bedrijf ga hier zeker meer bestellen

Makkelijk te bestellen, snelle levering, prima smaak.

Snel geleverd, snelle reactie. Prima!

Snelle levering, duidelijke site, snelle reactie toen ik een vraag had. Prima ervaring kortom.

Snel geleverd, mooie producten

Al eerder een bestelling gedaan, ook nu weer keurig geholpen en op tijd bezorgd. Perfect en voor herhaling vatbaar.

Netjes en snel bezorgd

Goede website om te bestellen, goede communicatie en super snel geleverd. Ik ben erg content

Goed hoor

Vooral 'kwaliteitssnoepjes', hoe slecht ook al dat suiker ... Dan maar goed ;-). Wel duur maar je vindt dit niet in de AH of Jumbo ... Toch? Dus rustig aan.

FANTASTISCH!

Dit is een welverdiende proficiat voor de medewerkers van snoepdiscounter! Ik leg met enkele woorden uit waarom; helaas wegens mijn last minute veranderingen kwam ik tot het besef dat mijn evenement ongeveer 15-16 kilo snoep te kort had. Heel snel contact opgenomen met snoepdiscounter team via mail, kreeg binnen de half uur antwoord en mijn held Steven beloofde mij tijdig te zullen leveren. Ik hield mijn hart vast, maar ging er toch voor. Tegen de avond heb ik mijn bestelling geplaatst. Volgende dag, stond een immens grote doos van snoepdiscounter in de late namiddag voor de deur. Alles was perfect verpakt! Graag wil ik Steven en de gehele team van harte bedanken voor hun harde werk en lieve lieve lieve manier van antwoorden op de mails.. Geweldige team, geweldig snoep, snel, eerlijk en ON TIME! Vanaf heden altijd bij snoepdiscounter!

Topservice

Duidelijke site. Vriendelijke klantenservice. Snelle levering