Leuke prijs, snel geleverd

Snel geleverd en alles zorgvuldig ingepakt.

Snelle en duidelijke levering. Helemaal happy

Snelle en duidelijke levering. Helemaal happy

Snelle service, kwaliteit snoep

Fijne service

Super snelle levering

Goede kwaliteit snoep.

Snelle levering van goed en lekker snoep.

vlotte en juiste levering

Aan te bevelen

Customerservice denkt mee

Er was iets niet op voorraad en netjes in overleg een ander artikel geleverd gekregen, op initiatief van de medewerker dus zeer tevreden over! Helaas waren de chocolaatjes van Jack Daniels over datum. Hierover gemaild maar helaas geen reactie op ontvangen.

Snoep besteld om te trakteren op school door mijn jarige dochter. Na het sturen van de bestelling een bericht ontvangen dat het leveren 5 dagen kon duren, beetje jammer dan zou het te laat binnen zijn. Gelukkig kwam het pakketje na 2 dagen toch al binnen. Goed verpakt maar de losse snoepjes in puntzak hadden van mij niet samen in nog een plastic puntzak gehoeven.

Helaas kwam het pakketje beschadigd aan doosje waren kapot en de doos waar het in zat ook.

Snel en verzorgd geleverd

prima zoals je wenst.

lekker snel ;-)

Uitstekend.

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Snelle levering heerlijke dropgeur herinnering van vroeger in snoepwinkel

Super snelle bezorging

Goedkoop, goed geleverd and het smaakt uitstekend.

Goede en snelle levering

heel goed op tijd

Goed!

Ik was een beetje bang om hier te bestellen omdat ik nog nooit van deze webshop gehoord had en omdat klarna steeds niet werkte maar er was niks mis mee. Sneller levering en goed ingepakt ga hier zeker vaker bestellen!

Plastic zakjes slechte kwaliteit

De plastic zakjes zijn dichtgemaakt met een rood plakband. Maar dat plakt nogal aan de andere zakjes en die scheuren dan open. Iets betere kwaliteit plastic (of papier?) zou beter zijn. Overigens had ik verwacht dat het gesealde zakjes zouden zijn.

Voor dat ik kon bestellen moest ik de site 3x opnieuw laden. Buiten dit is de service fantastisch. Snelle levering was binnen 3 dagen binnen. Groot assortiment.

ik vond dat de levering erg traag was, kreeg hem op maandag 13-09

had de bestelling verwacht voor het weekend.....

Zoals wij al netjes per e-mail aan u geantwoord hebben is de bestelling gelijk de volgende dag al aan u verzonden. Dit kunt u zelf ook zien via de track-and-trace. (Toekomstige) klanten zouden er veel meer aan hebben als u dat vertelt. En dat we zoveel aandacht besteden aan het inpakken van de produkten zodat deze goed beschermd zijn tijdens transport. U heeft kwaliteits produkten ontvangen, verse produktie enz enz. Allemaal inhoudelijke informatie over de werkwijze van Snoepdiscounter, waar andere mensen iets aan zouden kunnen hebben. Nu geeft u een waarde oordeel over een pakketdienst die er langer over heeft gedaan en Snoepdiscounter krijgt de ultieme afstraffing met een cijfer 1..?Wij berusten ons in de gedachte dat onze klanten goed kunnen inschatten dat uw 'waardering' meer over u zegt, dan over Snoepdiscounter. U bent de statistische uitschieter die overal in de samenleving opduikt en die we als irrelevant dienen te beschouwen.

Correct en vlug

Correcte en vlugge levering. Inhoud is datgene dat ik verwachtte.

Makkelijk bestellen, heldere communicatie en snelle levering. En product van goede kwaliteit!

Mooi verpakt en snel geleverd