Netjes geleverd

Netjes verpakt en afgeleverd.

Yep, meer vragen we niet. Dank voor de moeite om de ervaring te delen met onze klanten.

Geweldig en super snel

Allescwas goed verpakt en zeer snel geleverd.

Het is hier achter de schermen hollen, draven, vliegen om alles zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Dat lukt inmiddels al ruim 100.000 pakketten lang, dus we doen het nog elke dag goed. Bedankt voor de feedback.

Snel verzonden, goede producten!

Zondag besteld, dinsdag in huis. Fijne updates via de mail en goede producten!

Precies wat nieuwe klanten willen lezen en wat onze vaste klanten met u eens zullen zijn. Dat is wat we doen bij Snoepdiscounter. Snel en goed.

Snelle levering heerlijke snoep

Snelle levering heerlijke snoepjes

Kwestie van goed kiezen en er is heel veel keus. Maar met snoep kun je eigenlijk nooit fout. Bij ons is alles vers en de herkomst van de beste fabrikanten. Dat proef je gelijk.

Prima produkt

De kwaliteit is prima en de verpakking was ook goed ingepakt in bubbelplastic. Zal zeker meer bestellen voor deze scherpe prijzen

Spijker op z'n kop. Er komt veel extra werk en kosten kijken bij het verwerken van de order. Van de dozen tot het plastic tot de verzendkosten die we voor onze rekening nemen. Dan is de prijs absoluut markt-conform zoniet heel scherp zoals u aangeeft. We ontzorgen voor particulieren en bedrijven. Onze service maakt dat vrijwel alle klanten bij ons terugkomt. Waarom zoeken naar iets anders als je een goede partij hebt gevonden. Dank voor het mooie commentaar en ultieme cijfer 10.

Erg lekker

Alles geleverd en lekkere spul echt super

Super én superlatieven, waarderingscijfer 10 ook nog. We zijn blij met u en u met ons. Win-win.

Snel geleverd en netjes verpakt.

goede levering en prima kwaliteit!

Super bedrijf

Hele fijne eigenaar en super geregeld. Aanradertje ;)

Waar vind je nog direct contact met een bedrijf tegenwoordig inderdaad. Wij zijn gewoon bereikbaar op de e-mail en zelfs op de app. Lekker korte en snelle lijnen. De enige manier die echt werkt vinden wij. Geen Chatbots, geen invulformulieren, gewoon bellen desnoods. Kan allemaal. Fijne reactie trouwens, dat wordt zeer gewaardeerd Thomas.

Een 1 voor de ontzettend slechte service

Mijn bestelling was niet compleet. Het ging om 3 Zakjes van 0,71 cent. 2,14 in totaal. Meneer Steven blijft maar herhalen dat hij er niks aan kan doen. En vraagt mij om enorm veel informatie. Slaat allemaal nergens op. Je leverd en je klant geeft aan dat de bestelling niet klopt. Dan zoek je een oplossing om die klant te houden Mensen... hier niet bestellen. Je kan beter naar de sligro of macro gaan.

Deze dame weigert gewoon om heel eenvoudig mee te werken. Een verzekering vraagt ook gewoon om informatie bij een claim. Als we een versloten omdoos van Haribo versturen dan hoeven wij niet aan te nemen dat de inhoud niet klopt. Mevrouw was er vanaf de eerste toon al op uit om moeilijk te doen en luistert totaal niet inhoudelijk naar onze reactie. Jazeker er is reeds contact geweest maar mevrouw krijgt niet te horen wat ze wil en gaat gelijk om zich heen slaan. Twee tot drie keer per jaar hebben we deze personen er ook tussen. We vragen Kiyoh bewust niet om het commentaar te verwijderen want iedereen mag zien wat deze dame (wij noemen geen namen) schrijft. Tussen alle hoge waarderingscijfers 9 en 10 valt deze reactie zo uit de toon dat onze klanten precies begrijpen dat dit alles zegt over de persoon die ons publiekelijk te kijk wil zetten en dit zegt niets over de kwaliteiten Snoepdiscounter. Wij zijn zeer meegaand , zeer professioneel en service gericht. Mensen die op deze wijze denken hun gram te halen zetten zichzelf voor schut. Wij voelen hier helemaal niets bij. Dit gaat niet over ons, zelfs niet als u de naam van de directeur/ eigenaar denkt te moeten noemen.

Perfect!

Goede verpakking

Mooi hè? We verkopen tonnen met snoep op jaarbasis en in veel gevallen gaan de reacties over de verpakking! Dat is een compliment want de producten spreken voor zich. De extra aandacht voor het verpakken trekt de aandacht. Doen we dus echt iets extra dat anderen niet doen. Bedankt voor de 10!

Topservice

Razendsnel bezorgd en juist verpakt.

Dank aan de pakketdienst voor het snelle leveren en we verpakken inderdaad met veel aandacht voor het beschermen van de produkten. Super bedankt voor de ultieme waardering.

Ik heb maandag mijn bestelling geplaatst en kreeg het woensdag binnen dus super snelle levering en goed verpakt hier koop ik zeker weer.

Fantastisch dat u ongevraagd reclame maakt voor ons. We doen zo ons best elke dag om dit te bereiken. De erkenning is zeer belangrijk want dat is onze drijfveer. We willen de beste zijn en we willen graag dat u terugkomt. Dank voor de waardering.

Goed en snel

Bestellen en binnen 2 dagen ontvangen. Toppie

Dank voor uw reactie. Even kijken of het de volgende keer nóg sneller kan. Een cijfer 10 is helemaal te gek, dat geeft ons nog meer energie.

Netjes bezorgd!

Fijne webshop om lekkere snoepjes te kopen.

Veel keuze met hopelijk duidelijke foto's en vermelding van ingrediënten. We proberen de keus zo makkelijk mogelijk te maken. Het grote aanbod is waarschijnlijk nog het meest lastige want wat moet je kiezen uit die duizenden produkten? Graag tot de volgende keer.

Fijn dat er ook kleine hoeveelheden te koop zijn om het eerst te proeven.

Groot assortiment om uit te kiezen. Ook kleine hoeveelheden. Snelle levering. Goed verpakt. Ik ben erg tevreden.

Ja heel voordelig per kilo en we bieden de service om ook slechts 100 gram te bestellen. Dit wegen we af als wichtgoed. Daarmee kun je testen in een kleinere hoeveelheid en de volgende keer meer bestellen als het in de smaak valt. Fijn dat u ook een tevreden klant bent. De lijst is lang inmiddels en dat doet ons goed. Bedankt voor de sympathieke reaktie!

Supersnelle levering. En heerlijke snoepjes

Graag gedaan!

toch nog Caramac te koop

Snelle levering van een product dat niet langer gemaakt wordt. Jeugdsentiment om nog wat Caramac te kunnen snabbelen.

Ja de Caramac is definitief uit productie helaas. Gelukkig hebben we nog een paar honderd doosjes kunnen uitleveren aan alle liefhebbers.

Naar hun toe alleen maar lof

Het was supersnel verzonden, met eierdozen en bubbel plastic verpakt. Er stond breekbaar op de doos, achter al mijn verpakkingen waren stuk. Dat ligt dus niet aan hun,maar vond wel jammer . Maar dan neem je een dropje in je mond en alles is weer goed !!

Wat een snelle service!

Duidelijke website, lekkere artikelen! En heel snel verzonden.

Snelle levering!

De bestelde snoepjes waren heel snel binnen. Helemaal nietsop aan te merken. Echter waren de bestelde snoepjes van RedBand en die vielen wel heel erg tegen! Smaakte nergens naar niet meer herkenbaar zoals vroegah!

Hardstikke goed niks van te zeggen!

Snel geleverd en ook nog eens stevig ingepakt. Al het snoep dat ik had besteld zat erin, en op de kwaliteit van de inpakkunsten was ook niks aan te merken. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Snelle levering en heerlijke snoep

Snelle levering en heerlijke snoep

Snel geleverd, zeer goed verpakt en erg lekker

Vrijdag besteld en dinsdag erna algeleverd. Zeer goed ingepakt, iedere silo was met bubbeltjesplastic beschermd. Nu lekker genieten!

Alles was gebroken

Niet een anijs tablet compleet ik bedoel hoe moet je dan doseren Dpd heeft bezorging verpest door slecht personeel

Snelle en accurate levering

Goede en snelle levering