Snoep is rap geleverd geweest.

Super ervaring! Bravo!

Alles was snel geregeld. Bravo!

Snel geleverd en product precies zoals beschreven. Wij zullen zeker vaker bij Snoepdiscounter bestellen.

Snel en prima

Alles in orde!

Snelle verzending, lekker snoep!

Lekker snoep en snel geleverd.

Bestelling geplaatst, email ontvangen met bevestiging, factuur en volgende dag mail met T&T. 2 dagen later bestelling ontvangen.

Precies wat de titel zegt. Niets meer, niets minder.

lekker snel en goed verpakt

Het was makkelijk te bestellen en werd zeer snel geleverd. Helaas waren wel 5 kauwgomstrippen kapot, waardoor ook kauwgomballen kapot en vestrooid in de doos zaten, deze heb ik weg moeten gooien.

Goede service en duidelijke uitleg aan de telefoon.

Uitstekende webwinkel.

Geen probleem voor het bestellen en ook niet voor de levering

Leuk om te weten dat je zoveel keuzes hebt

Prima webshop

Ik zocht bessen en bramen snoep Na wat rondstruinen op de site heb ik toch vanalles in mn winkelkar gegooid. Werd verzonden met dpd,ben ik geen fan van maar dit keer waren ze supersnel Alles was prima verpakt. Ik heb het niet nagewogen 1 puntzak was gescheurt,maar deze zat ook goed vol en er is niks verloren gegaan. Het snoep zelf is prima zoals het hoort! en niet zoals in sommige drogisten hard van oudheid ofzo Ook lange houdbaarheid op de verpakkingen die ik had

Voortreffelijk

Goed verpakt, verse kwaliteit snoep. Snoep zoals het moet horen! Ik heb mijn 2de bestelling al geplaatst.

Goed ontvangen na 4 dagen

Goede omschrijving

Ziet er goed uit, en snelle levering.

Snel geleverd.

Maandagavond besteld en woensdagochtend in huis. Spullen zijn goed en stevig verpakt. Aanrader.

Prima service!

Bestellen ging prima, levering zeer snel, gewoon tevreden!

Ik koop altijd voor de kerstsnoepborden.Veel keuze in ouderwets snoepgoed.En snelle levering.

Veel keus en vers snoep

Veel keus en vers snoep, was ook snel geleverd!

goede en snelle levering zoals voorzien.

een top webwinkel en een echte aanraader.

perfecte shop om zaken mee te doen

snelle levering en zeer goed verpakt.

Goede services, snelle versturen, heel goed verpakt, zeer tevreden

Het snoep was goed verpakt was er heel snel ik kom zeker terug om meer te bestellen