Goed ontvangen na 4 dagen

Goede omschrijving

Ziet er goed uit, en snelle levering.

Snel geleverd.

Maandagavond besteld en woensdagochtend in huis. Spullen zijn goed en stevig verpakt. Aanrader.

Prima service!

Bestellen ging prima, levering zeer snel, gewoon tevreden!

Ik koop altijd voor de kerstsnoepborden.Veel keuze in ouderwets snoepgoed.En snelle levering.

Veel keus en vers snoep

Veel keus en vers snoep, was ook snel geleverd!

goede en snelle levering zoals voorzien.

een top webwinkel en een echte aanraader.

perfecte shop om zaken mee te doen

snelle levering en zeer goed verpakt.

Goede services, snelle versturen, heel goed verpakt, zeer tevreden

Het snoep was goed verpakt was er heel snel ik kom zeker terug om meer te bestellen

Snel en netjes

Bestelling was heel snel binnen en zat super netjes en stevig verpakt. Keurig!

Het werd supersnel bezorgd. Alles was keurig verpakt. Enige minpunt was dat de verpakking van de kleurendrop gelijk scheurde bij het uitpakken. Wellicht verstandig om hier een andere verpakking voor te verzinnen.

Mooi aanbod aan grootverpakkingen

Prima prijsstelling en aanbod aan grootverpakkingen. Jammer dat de 7*1kg m&m geel niet voorradig was

Is wel oke

Redelijk snel

Besteld en na twee dagen netjes geleverd

Beste prijs die ik gevonden had voor dit specifieke snoep. Op de website zeggen ze binnen twee werkdagen te leveren. Daarom had ik ook bij hun besteld. Echter in de email hebben ze het dan over 5-7 werkdagen. En dat je bericht krijgt zodra de betaling verwerkt is (terwijl je net met IDEAL betaalt). Een beetje verwarrend vind ik. Je kan dan niet terugmailen ofzo. De vervoerder had apart een email gestuurd waarbij het te leveren adres er niet goed in stond. Hun kan je ook niet mailen. Kortom veel verwarring (omdat het een kadootje was) maar uiteindelijk wel op tijd en juiste adres geleverd.

grote sortering, snelle levering.

bij toeval deze site gevonden, zal er zeker weer een keer bestellen.

Goed op 1 punt na

Snel bezorgd, alles is voor elkaar, maar had ook mountain dew bestelt en had het niet in het pakketje zitten.

Heerlijk en betaalbaar vegan snoepgoed

Als vegan houd ik er nog steeds van om af en toe te genieten van dubbelzoute drop, dropstaafjes of gesuikerde fruit goms. Maar in de supermarkt of een Kruidvat vind je daarvan helaas geen (betaalbare) varianten zonder gelatine, dus na wat online speurwerk ben ik bij Snoepdiscounter uitgekomen. Fijn dat ze alle ingrediënten bij het betreffende snoep vermelden, want zo weet ik zeker dat ik niet meer bijdraag aan dierenleed. Van alle soorten direct 2 kilo besteld want ja, in bulk is ook gelijk een stuk goedkoper en je betaalt dan geen verzendkosten Na ontvangst direct van alle soorten wat geproefd en ik ben meer dan happy over de smaak en kwaliteit. Voor het komende jaar zit ik dus goed! Website is verder prima, maar ik mis een goede filter optie voor specifieke ingrediënten, diëten of allergieën zoals vegan, glutenvrij of lactosevrij. De toevoeging van de vegan marshmallows van Frisia aan het assortiment zou helemaal fantastisch zijn!

Geweldige levering

Wat wij hebben besteld is keurig en snel bezorgd.

Grote keuze

Zocht Jelly Belly en was verrast over de keuze Snelle levering

Snel geleverd en hele lekkere snoep

De eerste maal besteld, en tis top. Ik word een vaste klant.

Eerste bestelling goed bevallen!

Voor de eerste keer hier iets gekocht, snel geleverd en goed verpakt. Ik ben tevreden.

Lekker snoep

Snoep

Super!!!!!

Zeer goede ervaring en snelle service energ goed verpakt

Kromhout 167 3311RG Dordrecht