netjes en goed geleverd top!

blij met de service sebastiaan heeft het top geregeld ! na een klein beetje stroef begin is alles super opgelost ik ben er super blij mee

goede service, flexibele manier van meedenken, nauwkeurig

goede service, flexibele manier van meedenken, nauwkeurig. Er werd goed met ons meegedacht en goed gecommuniceerd. Snelle reacties op onze vragen. Prima service en prima product.

Snelle en goede communicatie, product ziet er goed en zoals verwacht uit.

Erg vlotte service!

Erg vlotte service!

Goede service, goede producten

Eerste bestelling bij Brandmore is goed verlopen, mooie producten en goed meedenkend personeel. Zeker aan te bevelen!

makkelijk besteld, snel geleverd!

De bestelde notitieboekjes zijn van goede kwaliteit, hebben een mooie kleur en ik had ze snel in huis. Ook het contact met Sebastiaan van BrandMore was prettig en professioneel. Kortom, in 1 woord prima!

Zeer goede dienstverlening!

Zeer goede dienstverlening, goede producten en denken zeer goed mee met oplossingen en eindprodukten!

Goede, vriendelijke en snelle service. Persoonlijk contact met Jons was prettig, hij gaf snel antwoord en dacht met mij mee.

Snel geholpen, vriendelijke personeel.

Goede service, blokjes vielen iets tegen

Er werd goed gereageerd op de administratieve verwerking en vriendelijk gecommuniceerd. De blokjes bleken echter wel erg dun te zijn.

Goede Service en kwaliteit

Super goed!

Mooie notitieboekjes en geleverd naar verwachting

De notitieboekjes met logo die wij besteld hebben zien er mooi uit. Vooraf kreeg ik een design met nog een optie waar ik uit kon kiezen. De boekjes zijn daarom helemaal naar verwachting geleverd en ik wist vooraf hoe het eruit zou zijn.

Super bedrijf . Alles netjes geregeld. Ik bestel hier zekers wat weer als ik wat nodig ben.

Erg fijne partner!

Enige tijd geleden heb ik notitieblokken besteld via notitieblok.nl en het resultaat was top!

Stavangerweg 3 9723JC Groningen

Over Notitieblok.nl

In onze webshop kunt u alle soorten notitieblokken laten bedrukken. Dus bent u op zoek naar een notitieblok met bedrukking? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Zo is het mogelijk om een notitieblok te bedrukken met uw eigen logo, maar ook met een gepersonaliseerde tekst. In de webshop vindt u het grootste aanbod notitieboekjes van Nederland en een breed assortiment eco relatiegeschenken voor uw bedrijf.