Prettig contact, steengoede service

Prima ervaring, goed én leuk contact, nog betere service. Ga ik zeker nog een keer gebruik van maken!

1 keer wat gekocht noooooooit meer

Koop een bleutooth speaker is op geschreven op bedieningen paneel stekker zit er niet bij microfoon is kapot achterkant zit los is open geweest kort om waardeloos Maar ik moet zeggen toch respect voor spicy deals er blijkt wat verkeert perongelijk te zijn gegaan en kreeg een zeer vriendelijke man die zijn excuses aan bood ze alles terug storten een vergoeding kreeg een mooie vriendelijke oplossing eerste instantie dacht ik wat klote maar nu moet ik zeggen 1000x respect kan verder geen slecht woord bedanken en u toch aan bevelen zo.n bedrijven die het zo netjes oplossen zijn er niet zo veel die verdiene gewaardeerd te worden ik zal uit eindelijk dus toch vaker gaan kopen en hun aan raden spicy deals bedankt voor de goede zorgen en de vriendelijke heid RESPECT

alles goed opgelost

Gebeld over een bloeddrukmeter van medisana BU 510 voor € 13.50 waren wat problemen maar is tot tevredenheid opgelost !!!

Altijd het juist advies

Wanneer we met een vraag komen over een refurbished laptop, komt SpiceyDeals altijd met een passend aanbod, dat wat betreft specificaties, betrouwbaarheid als prijs

Pluspunten

Snelle verzending. Volgende dag al binnen.

Pluspunten

Perfect! super snelle levering en de goedkoopste prijzen.