Klein probleem, zeer goed opgelost

Ik had een crosstrainer besteld via de website, na wat overleg over de staat van het apparaat. (demo model) en levering op de 1e etage (was begrijpelijk niet mogelijk via DHL). Uiteindelijk werd 2 dagen later het apparaat afgeleverd, maar na uitpakken bleek dat het verkeerde model geleverd was (verkeerd verzendlabel geplakt). Direct contact opgenomen, en werd heel snel geholpen. Fout erkend en het juiste apparaat zo alsnog geleverd worden (omgewisseld). Uiteindelijk kwam Jord hem zelf brengen en heeft geholpen het apparaat boven te brengen. Verkeerde weer meegenomen. Uitstekende service! Een foutje kan gebeuren, als het maar goed opgelost wordt, dat is hier zeker het geval!

Topdeal en nog milieuvriendelijk verstuurd ook!

Een monsterlijk snelle (refurbished) HP PC gekocht voor een echt heel mooie prijs. Die werkt inmiddels als een dolle. Maar waar ik pas echt blij van werd is dat de verpakking niet alleen heel goed was, maar ook dat er geen snipper plastic te bekennen was in de verpakking, maar alles met een soort karton was opgevuld wat zodanig geknipt was dat het keurig opvult en alle schokken dempt. Wat een verrassing dat er zo goed gerecycled wordt! Echt een heel, heel geweldige ervaring. Helpdesk nog heel even nodig gehad, keurig te woord gestaan, reageren erg vlot op mail en ook gewoon in één keer geweldig geholpen. Wat een warm bad was dit, echt een heel, heel fijne ervaring!

Prettig contact, steengoede service

Prima ervaring, goed én leuk contact, nog betere service. Ga ik zeker nog een keer gebruik van maken!

1 keer wat gekocht noooooooit meer

Koop een bleutooth speaker is op geschreven op bedieningen paneel stekker zit er niet bij microfoon is kapot achterkant zit los is open geweest kort om waardeloos Maar ik moet zeggen toch respect voor spicy deals er blijkt wat verkeert perongelijk te zijn gegaan en kreeg een zeer vriendelijke man die zijn excuses aan bood ze alles terug storten een vergoeding kreeg een mooie vriendelijke oplossing eerste instantie dacht ik wat klote maar nu moet ik zeggen 1000x respect kan verder geen slecht woord bedanken en u toch aan bevelen zo.n bedrijven die het zo netjes oplossen zijn er niet zo veel die verdiene gewaardeerd te worden ik zal uit eindelijk dus toch vaker gaan kopen en hun aan raden spicy deals bedankt voor de goede zorgen en de vriendelijke heid RESPECT

alles goed opgelost

Gebeld over een bloeddrukmeter van medisana BU 510 voor € 13.50 waren wat problemen maar is tot tevredenheid opgelost !!!

Altijd het juist advies

Wanneer we met een vraag komen over een refurbished laptop, komt SpiceyDeals altijd met een passend aanbod, dat wat betreft specificaties, betrouwbaarheid als prijs

Pluspunten

Snelle verzending. Volgende dag al binnen.

Pluspunten

Perfect! super snelle levering en de goedkoopste prijzen.