top in orde

Goedemorgen Anton, Bedankt voor uw mooie review en bijbehorende cijfer. We zijn blij met uw kort maar krachtige review. En hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Michel is zeer klantvriendelijk en oplettend

Michel is zeer klantvriendelijk en oplettend

Goedemiddag Gertjan, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. Ons hele team doet zijn best om onze klanten zo goed mogelijk van informatie te voorzien. We vinden het dan ook fijn om te horen dat u tevreden bent. Ik ga het aan Michel doorgeven :-) Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Goede service en levering

Goede service en levering

Goedemorgen Jan, Bedankt voor uw positieve review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde service en de levering van uw bestelling. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Team Farmers4All

Farmers4all doet wat ze belooft

Goede afspraken, lagere prijs, meedenken en overleg mogelijk. Hart voor de sector. Prima service. Wij zijn een tevreden klant!

Goedemorgen Jantine, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. We doen elke dag weer ons uiterste best om zoveel mogelijk voordeel te behalen voor onze klanten. Dat er dan zo'n positieve reactie binnenkomt, maakt onze dag! We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn en horen het ook graag van u wanneer er suggesties of opmerkingen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Nog onbekend. Gisteren besteld en moet.nog binnen komen

Vind het een beetje opdringerig om al een beoordeling in te moete vullen als er nog niets is geleverd.

Goedemorgen Meneer G.A. Grandia, Bedankt voor uw review en bijbehorende cijfer. Onze website is zo opgezet dat u uw review op elk moment kan invullen. Dit is dus ook mogelijk nadat u de bestelling geleverd heeft gekregen. U bepaald wanneer u dit wil doen en of u überhaupt een review wil plaatsen. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

veel aanbod, scherpe prijs

vele producten van goede kwaliteit

Goedemiddag Stan, Bedankt voor uw mooie review en bijbehorende cijfer. We doen ons best om onze website zo optimaal mogelijk te houden. Dit geldt voor het aanbod maar ook voor de prijzen. Heeft u nog suggesties of een bepaald product of productgroep die u mist, dan horen we graag van u. Verder hopen we dat we u nog vaak van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

perfect

top

Goedemorgen Freek, Bedankt voor uw mooie review en bijbehorende cijfer. Als team zijn we elke dag druk om alles in goede banen te leiden. We vinden het dan ook mooi om te horen dat u dit zo positief heeft ervaren. We bedanken u voor het gestelde vertrouwen en hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Overzichtelijk en actueel

Handig om actuele marktnotering te volgen voor o.a. brandstoffen en kunstmest

Goedemorgen Albert, Bedankt voor uw review en mooie bijbehorende cijfer. U kan inderdaad hele mooie prijsvergelijkingen doen aan de hand van onze website, maar nog mooier is dat u heel wat kan besparen door gebruik te maken van producten die we aanbieden op onze website. Dit kan u op jaarbasis heel wat schelen in de kosten die u toch genoodzaakt bent om te maken op jaarbasis. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Het kapitaal voor kosteloze verzending is veel te hoog

Voor kleine aankopen zijn jullie te duur

Goedemiddag Harm, Bedankt voor uw review. Wij snappen uw standpunt hierin, maar helaas kunnen wij dit niet veranderen. De meeste producten worden middels drop-schipping direct vanaf de leverancier verstuurd. De leverancier berekend de verzendkosten. Voordat u uw order definitief maakt, kunt u al wel deze kosten zien en zo mogelijk hierop inspelen. Mogen er van uw kant nog vragen zijn, of kunnen we u ergens mee helpen dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Makkelijk bestellen tegen scherpe prijs.

Veel keus in produkten.

Goedemorgen Bart, Hartelijk bedankt voor uw mooie review en bijbehorende cijfer. Ons team is elke dag druk om het assortiment op onze website aan te passen en uit te breiden. Mocht u hierover een suggestie hebben dan horen we dit natuurlijk graag. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Telefonisch netjes geholpen, maar nog steeds geen product

Prima telefonisch contact. Echter was de verwachting dat het product binnen 1 of 2 dagen zou worden toegestuurd. Op dit moment nog steeds niet ontvangen. Ik ga er vanuit dat deze toch maandag, uiterlijk dinsdag toegestuurd gaat worden. Als we nog langer wachten hebben we het product niet meer nodig.

Goedemorgen Rick, We vinden het fijn om te horen dat het contact goed is verlopen. Echter vinden we het minder leuk om te horen dat de levering te wensen overliet. We zijn op dit moment een proef aan het doen om bepaalde producten zelf te bezorgen bij onze klanten. Deze producten worden dan op een vaste dag bezorgd. Ik neem uw ervaring mee in onze besluitvorming hierover. Excuses voor de late bezorging! We hopen u toch nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

in een zin perfect

gewoon goed

Goedemiddag Henk, Bedankt voor uw fantastische review en bijbehorende cijfer. Als team zijn we elke dag druk om alles in goede banen te leiden. We vinden het dan ook mooi om te horen dat u dit zo positief heeft ervaren. We bedanken u voor het gestelde vertrouwen en hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Goede ervaring mee komen afspraken altijd na

Altijd correct en vriendelijke chauffeurs

Goedemorgen Geert, Bedankt voor het mooie cijfer en de bijbehorende review. We vinden het mooi om te horen dat u tevreden bent met de afhandeling van de bestellingen. Ook is het fijn dat het contact met de desbetreffende chauffeur ook prettig verloopt. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Goed voor prijzen te bekijken maar niet altijd de goedkoopste

En wat heel raar is dat farmer4all ook zelf produkten levert ,dus vraag lidmaatschap contributie maar is ook zelf leverancier van dit platform , dat voelt vreemd ,of te wel sta je voor de inkoop voor je leden of voor je omzet van je eigen winkel. Positief is dat het team aan de telefoon wel goed behulpzaam is.

Goedemorgen Berry, Bedankt voor uw review. Door leverancier gesprekken met de producent zelf kunnen wij deze producten aanbieden tegen de laagst mogelijke prijs. Deze producenten leveren hun producten niet rechtstreeks aan klanten middels drop-shipping. Farmers4All koopt daarom grotere hoeveelheden in. Zo krijgt u als klant de beste prijs en het hoogste voordeel. We gaan altijd voor de beste inkoopprijs voor onze klanten waarvandaan de producten ook geleverd worden. Met meer dan 3000 producten op onze website kan het natuurlijk zo zijn dat een bepaalt product ergens anders goedkoper of in de actie is, wij raden onze klanten dan ook aan om een prijsvergelijking toe te passen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Betrouwbaar en vlugge levering voor goede prijs/kwaliteit

Is een betrouwbaar bedrijf waar je goede zaken mee kunt doen tegen concurrerende prijzen met zeer goede kwaliteit. De levering is ook altijd vlug. Kan het iedere agrariër aanraden.

goed geholpen en er wordt nog tijd aan je besteed,en ook nog vriendelijk ook nog eens

een echte aanrader

Goedemorgen mnr./ mevr. Danen Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. We doen elke dag weer ons best voor al onze klanten. Het is dan ook fijn om als team een compliment te mogen ontvangen. Bedankt daarvoor! We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Team Farmers4All

Snelle en goedkope handel

We besparen veel met olie! En de handel met medicijnen was vroeger ook geweldig! De koopjes verbazen ons altijd weer , bedankt

Goedemorgen Peter, Bedankt voor uw mooie review en bijbehorend cijfer. Ons team is elke dag druk om onze klanten de best mogelijke prijs te bieden. Ook kijken we welke productgroepen we missen op onze website en proberen hierop in te spelen. Mocht u suggesties hebben dan kunt u dat bij ons aangeven en gaan we kijken of dit haalbaar is. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

top

goede dienstverlening goede service

Goedemorgen Martin, Bedankt voor uw mooie review en bijbehorende cijfer. Morgen worden de vervangingsborstels bij u bezorgd :-) We hopen dat uw koeien gauw weer volop kunnen genieten van een heerlijke borstelbeurt. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

komen afspraken niet na

komen afspraken niet na.

Goedemorgen Jan, Omdat er uit uw review duidelijk werd dat er iets niet goed gegaan is, heeft mijn collega contact met u opgenomen. Door de toenmalige marktwerking en de grillige prijsschommelingen is er een misverstand ontstaan over de prijs die uiteindelijk berekend is voor uw bestelling van Kaliumsorbaat. Deze situatie is uiterst vervelend voor ons allebei. We hopen dat de markt vanaf nu aan stabiel blijft en deze situaties niet meer voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

scheelt mij elk jaar honderden €€€€€

Goedemiddag Jos, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. We vinden het fijn om te horen dat u, door bij ons uw benodigdheden te bestellen, veel geld bespaard. Ons team is elke dag druk om dit mogelijk te maken. We hopen u dan ook nog vaak van dienst te mogen zijn in het nieuwe jaar dat voor ons ligt. De beste wensen voor 2023 en dat het een mooi jaar mag worden. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Fijne, platte organisatie

Fijne , platte organisatie

Goedemiddag Arthur, Bedankt voor het compliment en het mooie cijfer dat u ons geeft. We streven er naar om de lijntjes tussen ons en onze klanten op elk niveau zo kort mogelijk te houden. Dit werkt voor u maar ook voor ons het prettigst :-) Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

vlotte levering en prima prijs

Diesel besteld en snel de volgende dag geleverd voor een scherpe prijs

Goedemiddag Johan, Bedankt voor uw mooie review en bijbehorend cijfer. We vinden het fijn om te horen dat alles vlot is verlopen met uw bestelling. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

komt op voor de belangen van de boer

de meeste bedrijven hangen een rode zakdoek op omdat ze bang zijn minder te zullen verdienen, bij krimp van de boerensector , maar farmers4all probeert goedkoop in te kopen zodat de boeren geld besparen

Goedenmiddag Wouter, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. Als Farmers4All proberen we mee te denken met onze boeren en gaan we voor het hoogst haalbare voordeel. Dit doen we door goede leveranciersgesprekken te voeren. Wanneer u een suggestie heeft voor een product/ productgroep die we nog niet in ons assortiment hebben, dan horen we dat graag van u. We hopen erop dat u ons, gezien uw positieve review wel zou willen aanbevelen bij vrienden en kennissen ;-) Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

makkelijk online bestellen op factuur

Ruim aanbod , online bestellen en indien er vragen zijn goede telefonische helpdesk.

Goedemiddag Tom, Bedankt voor uw mooie review en bijbehorend cijfer. Elke dag is ons team druk om de website up-to-date te houden. Ook worden er met regelmaat nieuwe producten toegevoegd. Het loont dus de moeite om eens goed rond te kijken. Stel u mist een product op onze website dan kunt u dit ook bij ons aangeven, dan kijkt ons team of we daar iets in kunnen betekenen. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

ik kon de bestelling niet afmaken

heb gebeld en is toen handmatig verholpen

Goedemiddag Herman, Wat jammer om te horen dat u problemen ondervonden heeft met het doorvoeren van uw bestelling. Gelukkig heeft ons team u hiermee verder kunnen helpen en is alles goed gekomen. Mocht er in de toekomst nog eens een probleem voordoen, schroom dan niet en bel ons op werkdagen vanaf 8:30 t/m 17:00 uur op ons algemene nummer 0523 681357. Ons team zit dan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Over Farmers4all B.V.

Farmers4all is het bemiddelingscollectief voor u als agrarisch ondernemer, om u het voordeel in tijd en geld te bieden dat u verdient. Het is een webshop waar u bijna alles vindt van wat u nodig heeft voor uw bedrijfsvoering, waar en wanneer u wilt, u bepaalt het zelf. Alleen als u lid bent ziet u de productprijzen. Ons aanbod varieert van oormerken tot diesel, en van ledverlichting tot energie. Met meer dan 3000 leden staan we samen sterk. Farmers4all is in 2004 opgericht door Richard Kimmann, voormalig melkveehouder. Hij heeft van zijn levensmissie zijn werk gemaakt: zo veel mogelijk voordeel halen voor agrarisch ondernemers. Samen met zijn deskundige team spreekt hij met leveranciers scherpe tarieven af, zodat u geen tijd kwijt bent met prijsvergelijk en een eerlijke prijs betaalt. Bovendien wordt de kwaliteit van de producten nauwlettend in de gaten gehouden. Kortom: Farmers4all zet uw voordeel op nummer 1. Top 5 voordeel voor agrarisch ondernemers Kostprijsverlaging Tijdsbesparing Kwaliteitsbewaking Deskundig team staat voor u klaar Wekelijkse online nieuwsbrief met voordeel Geniet van al dit voordeel voor slechts € 87,50 excl. btw per jaar. Omgerekend nog geen € 0.24 per dag. Dit lidmaatschapsgeld heeft u bij aanschaf van onze producten snel terug verdiend! Liever eerst een proefabonnement? Uiteraard is dat ook mogelijk. Bovendien kunt u gebruikmaken van een gratis voordeelberekening voor uw agrarische onderneming. Na 3 maanden stopt het proefabonnement automatisch. Belt u gerust met ons team 0523- 681357