ik kon de bestelling niet afmaken

heb gebeld en is toen handmatig verholpen

Goedemiddag Herman, Wat jammer om te horen dat u problemen ondervonden heeft met het doorvoeren van uw bestelling. Gelukkig heeft ons team u hiermee verder kunnen helpen en is alles goed gekomen. Mocht er in de toekomst nog eens een probleem voordoen, schroom dan niet en bel ons op werkdagen vanaf 8:30 t/m 17:00 uur op ons algemene nummer 0523 681357. Ons team zit dan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Goedemorgen Meneer/Mevrouw, Wij danken u voor het in ons gestelde vertrouwen en hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Alles op tijd geleverd zoals besteld was

Geen poespas, prijs er bij.

Goedemorgen Meine, Bedankt voor uw mooie review en bijbehorend cijfer. We vinden het fijn om te horen dat uw bestelling op tijd geleverd is en dat u tevreden bent over onze website. Als team streven we naar een zo overzichtelijk mogelijke website en waarderen uw positieve review. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Bedankt voor de korting

Heel fijn dat ik korting kreeg bij de afname van meerdere producten

Goedemiddag Henk Jan, Bedankt voor uw mooie review en dito cijfer. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze inspanningen. Elke dag zetten we weer ons beste beentje voor. Deze heeft voor u geresulteerd in een mooie korting! Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

ik kon niet via de website bestellen, omdat de computer steed dacht dat ik onder de 85 euro zat, terwijl ik al op de 400 zat. even bellen en het was meteen geregeld. toppie

Goedemorgen Anneke, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. Wat vervelend dat de computer niet meewerkte maar gelukkig konden we het probleem omzeilen en toch de bestelling doorvoeren. Hopelijk mogen we u nog vaak van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Snel en vakkundig

Goedemorgen meneer/ mevrouw, Bedankt voor uw mooie review. Elke dag doen we ons best voor al onze klanten. We vinden het dan ook erg fijn om te horen dat u ons team als snel en vakkundig ervaart. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

goeie inzet met advies

best genog gezellig ff met Richard en heb je de foto"s nog gekregen van maisoogst?? bvd gr dirk

Goedemorgen Dirk, Bedankt voor uw mooie review. Heb even bij Richard nagevraagd of hij de foto's van de maisoogst heeft gekregen. Hij geeft aan meerdere foto's ontvangen te hebben maar dat hier geen afzender bij stond. Zou je hem deze foto's voorzien van afzender nog een keer toe willen sturen? Hij vond het leuk je gesproken te hebben. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

produkt is niet hetzelfde als op foto

niet wat ik had verwacht

Goedemorgen Bart, Bedankt voor uw review. Het is helaas niet een review die we hopen te krijgen maar daar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. U geeft aan dat het product dat u ontvangen heeft niet hetzelfde product is dan dat er op de foto staat. Zou u hierover contact met ons op willen nemen en een foto met artikelnaam van het desbetreffende product naar [email protected] willen sturen? Dan gaan wij uitzoeken wat er fout is gegaan. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Timmert goed aan de we

Diesel besteld via website goed en duidelijk.

Goedemorgen Harrie, Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u ons geeft. Elke dag is ons team druk om de website zo overzichtelijk mogelijk te maken. We zijn dan ook blij met uw ervaring hiermee en hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

snelle service

Goedemiddag Joost, Bedankt voor uw positieve review. We vinden het fijn om te horen dat u onze service als goed en snel ervaren heeft. We hopen dit in de toekomst nog vaker voor u te mogen doen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

prima behandeld

Goedemiddag Jack, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u onze service als goed ervaren heeft. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Goede telefonische hulp

Niet altijd de goedkoopste

Goedemorgen Gerard, Bedankt voor uw review. Wij bij Farmers4All zetten alles op alles om de beste prijs voor onze klanten te regelen. Helaas door de huidige markt ontwikkelingen zijn we genoodzaakt om prijsverhogingen door te voeren. Momenteel zijn we in gesprek met diverse partijen om de juiste tarieven te genereren. Heeft u onze andere producten al eens bekeken? zoals diesel, afvalcontainers en oormerken. Mogen er vanaf uw kant vragen zijn over bovenstaande dan helpen wij u daar graag bij. Neem dan op werkdagen van 8:30 t/m 17:00 uur contact met ons op via het algemene nummer 0523-681357 Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

super geregeld

We hadden al een 3-jarig afval contract bij farmers4all, nu de eerste kunstmest aankoop. duidelijke afspraken die ook nagekomen worden.

Goedemiddag mevrouw/ meneer, Bedankt voor de mooie review en het mooie cijfer dat u ons geeft. We proberen al onze klanten zo goed mogelijk te helpen en vinden het dan ook een mooi compliment dat u dit ook zo heeft ervaren! We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Zeer vlotte afhandeling

Zeer vlotte afhandeling 's avonds na 12 uur besteld en 's morgens om 10 uur geleverd.

Goedemiddag Jan, Bedankt voor uw review en het mooie cijfer! We vinden het mooi om te horen dat u tevreden bent met de afhandeling van uw order, en dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Zeer behulpzaam

Heel netjes en met verstand van zaken verder geholpen

Goedemiddag Albert, Bedankt voor uw mooie review. Ons team probeert zo goed als mogelijk is de product kennis paraat te hebben, met zoveel verschillende productgroepen op onze website is dat een hele uitdaging. We zijn dan ook blij om te horen dat u alles positief ervaren heeft! We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Team farmers4All

heel goed

heel goed

Goedemorgen Henk, Bedankt voor uw mooie review en het cijfer dat u ons geeft. We hopen u nog vaak te verwelkomen op onze site! Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

duidelijke site

duidelijke site, snelle afhandeling, juiste facturering

Goedemorgen Arjo, Bedankt voor je mooie review en bijbehorend cijfer. Elke dag is ons team bezig met het optimaliseren van de website. We zijn dan ook blij om te horen dat alles naar wens verlopen is. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

zeer twijfelachtig

Als je wat besteld krijg je torenhoge bezorg kosten[€20] er bij waar door je als nog duur uit ben. Ik had een pallet uierpapier de rollen waren een paar cm dunner als de oude en volgens de bon zat er precies zo veel meters op het papier is ook een stuk dunner.Ik hoop dat u snapt dat ik me toch een soort belazerd voel.JAMMER.

Goedemorgen Jan, We vinden het erg jammer om te horen dat u zich belazerd voelt! Het moge duidelijk zijn dat dit nooit de bedoeling is. Na nader onderzoek blijkt dat u het uierpapier in het verleden door een andere leverancier geleverd kreeg. Bij navraag aan de leverancier heeft mijn collega u verteld, dat deze aangeven dat het aantal vellen op een rol precies hetzelfde zijn en dat er geen verandering hierin heeft plaatsgevonden. Het verschil kan wel zitten in het feit dat de ene rol strakker is opgerold dan de ander, waardoor het lijkt dat de rol kleiner is. Dit kan per leverancier verschillen. Op het uierpapier worden geen bezorgkosten berekend. De bezorgkosten hadden betrekking op andere producten die u gelijktijdig in uw winkelwagen had gezet en waarop wel verzendkosten van toepassing zijn. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

oke

makkelijk prijsvergelijking, ook met niet internet bedrijven

Goedemorgen Henk, Bedankt voor de mooie review die u ons geeft. We vinden het fijn om te horen dat u op meerdere manieren voordeel ervaart van onze webshop. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

vandaag besteld is morgen in huis

meeste artikelen zijn makkelijk te vinden op site. soms is het lastig om iets te vinden. indeling is naar mijn idee altijd niet even logisch

Goedemorgen Andre, Bedankt voor uw mooie review! Elke dag is ons team bezig met het optimaliseren van onze website. We proberen de producten zo goed als mogelijk is vindbaar te maken. Kan u een product niet vinden op onze website, bel ons even, dan zoeken we met u mee. Ook horen we graag van u als een bepaald product/ productgroep niet door ons aangeboden wordt. We kunnen dan onderzoeken of dat in de toekomst aan onze website toegevoegd kan worden. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

graszaad besteld, is franco maar komt toch 25 Euro voor verzending bij.

Graszaad besteld was franco, maar komt later toch 25 Euro voor verzending bij. Wel volgende dag in huis.

Goedemorgen Frits, Helaas is er onduidelijkheid ontstaan over de verzendkosten. Op veel producten kunnen wij gratis verzending aanbieden. Helaas geldt dit niet voor het product dat u heeft besteld. In verband met de stijgende kosten voor vervoer, denk bijv. aan diesel, worden wij vaker doorberekend op verzendkosten. Helaas liep de website niet helemaal synchroon met het verzendtarief, hierdoor is er onduidelijkheid ontstaan. Hiervoor onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Korte liintjes en duidelijk!

Goedemorgen Harm, Bedankt voor uw mooie review en top cijfer. We streven als team naar een duidelijk en overzichtelijke website en zijn hier elke dag druk mee. Bij vragen doen we ons best om deze zo goed en snel als mogelijk is te beantwoorden. We zijn daarom ook super blij met een review als de uwe! Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Goede prijs en supersnelle levering

Om 9.00 uur diesel besteld, prijs was mooi gezakt. Al voor de middag geleverd! Waren die ochtend toevallig in de buurt. Heel fijn zo snel!

Goedemorgen Jantine, Bedankt voor uw mooie review en het prachtige cijfer dat u ons geeft! We zijn blij om te horen dat de bestelling en de levering daarvan zo vlekkeloos en snel gegaan is. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

gewoon goed

h6ryay

Goedemorgen Gerrit, Bedankt voor uw mooie cijfer en review. .Gewoon goed is ook goed! Niks aan toe te voegen :-) Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

makkelijk bestellen

scherpe prijs!!

Goedemorgen Bart, Bedankt voor uw mooie review. Als team zijn we elke dag weer druk om de zo scherp mogelijke prijs te kunnen bieden aan de klant. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

woudbloemweg 8 7701 PG Dedemsvaart

Over Farmers4all B.V.

Farmers4all is het bemiddelingscollectief voor u als agrarisch ondernemer, om u het voordeel in tijd en geld te bieden dat u verdient. Het is een webshop waar u bijna alles vindt van wat u nodig heeft voor uw bedrijfsvoering, waar en wanneer u wilt, u bepaalt het zelf. Alleen als u lid bent ziet u de productprijzen. Ons aanbod varieert van oormerken tot diesel, en van ledverlichting tot energie. Met meer dan 3000 leden staan we samen sterk. Farmers4all is in 2004 opgericht door Richard Kimmann, voormalig melkveehouder. Hij heeft van zijn levensmissie zijn werk gemaakt: zo veel mogelijk voordeel halen voor agrarisch ondernemers. Samen met zijn deskundige team spreekt hij met leveranciers scherpe tarieven af, zodat u geen tijd kwijt bent met prijsvergelijk en een eerlijke prijs betaalt. Bovendien wordt de kwaliteit van de producten nauwlettend in de gaten gehouden. Kortom: Farmers4all zet uw voordeel op nummer 1. Top 5 voordeel voor agrarisch ondernemers Kostprijsverlaging Tijdsbesparing Kwaliteitsbewaking Deskundig team staat voor u klaar Wekelijkse online nieuwsbrief met voordeel Geniet van al dit voordeel voor slechts € 87,50 excl. btw per jaar. Omgerekend nog geen € 0.24 per dag. Dit lidmaatschapsgeld heeft u bij aanschaf van onze producten snel terug verdiend! Liever eerst een proefabonnement? Uiteraard is dat ook mogelijk. Bovendien kunt u gebruikmaken van een gratis voordeelberekening voor uw agrarische onderneming. Na 3 maanden stopt het proefabonnement automatisch. Belt u gerust met ons team 0523- 681357