Korte liintjes en duidelijk!

Goedemorgen Harm, Bedankt voor uw mooie review en top cijfer. We streven als team naar een duidelijk en overzichtelijke website en zijn hier elke dag druk mee. Bij vragen doen we ons best om deze zo goed en snel als mogelijk is te beantwoorden. We zijn daarom ook super blij met een review als de uwe! Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Goede prijs en supersnelle levering

Om 9.00 uur diesel besteld, prijs was mooi gezakt. Al voor de middag geleverd! Waren die ochtend toevallig in de buurt. Heel fijn zo snel!

Goedemorgen Jantine, Bedankt voor uw mooie review en het prachtige cijfer dat u ons geeft! We zijn blij om te horen dat de bestelling en de levering daarvan zo vlekkeloos en snel gegaan is. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

gewoon goed

h6ryay

Goedemorgen Gerrit, Bedankt voor uw mooie cijfer en review. .Gewoon goed is ook goed! Niks aan toe te voegen :-) Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

makkelijk bestellen

scherpe prijs!!

Goedemorgen Bart, Bedankt voor uw mooie review. Als team zijn we elke dag weer druk om de zo scherp mogelijke prijs te kunnen bieden aan de klant. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

gaat goed

scherp in prijs

Goedemorgen Roel, Bedankt voor uw mooie cijfer en review. Elke dag is ons team druk om de beste producten tegen de beste prijs te kunnen leveren. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Oké

Zeer goede begeleiding bij de aankoop van graszaad. Maar omdat de aankoop, via F4all, bij een derde partij plaats vond, was de F4all medewerker niet goed op de hoogte van de te verlenen korting.

Goedemorgen Thijs, Bedankt voor uw review. We vinden het mooi om te horen dat u de begeleiding van de aankoop als zeer goed ervaren heeft. Onze website telt ongeveer 10.000 producten, het kan dus zo zijn dat de te verlenen korting niet altijd helemaal tussen de oren zit. We doen dan even navraag bij de leverancier. Het kan daarom kan het wel eventjes duren voordat hier duidelijkheid over is. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Netjes en snel

Eerlijk product voor een scherpe prijs

Goedemorgen Hein, Bedankt voor uw eerlijke review. We hopen u nog vaker te verwelkomen op onze website en doen elke dag weer ons best om het zo overzichtelijk en voordelig mogelijk te houden. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

gewoon goed

scherpe prijzen. het is even uitvinden, maar bij mij werkt de site op google chrome en microsoft edge niet goed, blijft hangen. maar op Opera browser werkt het wel goed.

Goedemiddag Liesa, Bedankt voor uw mooie review, Wel vervelend dat u problemen ondervindt met de werking van de browser. Hopelijk kan u wel alles vinden wat u nodig heeft. Indien er hulp nodig is bij het bestellen van de producten, dan kan u ons op werkdagen tussen 8:30 - 17:00 uur bereiken op ons algemene nummer 0523-681357. Wij kunnen dan ook uw order doorvoeren. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Snel geregeld

Goedemiddag Vincent, Bedankt voor uw mooie cijfer. Elke dag streven we ernaar om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. We zijn dan ook blij om te horen dat dit gelukt is. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

vriendelijk

best genog

Goedemorgen Dirk, Bedankt voor uw mooie cijfer. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met waar wij elke dag weer druk mee bezig zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Je weet direct wat de kosten zijn

Je weet direct wat kosten zijn, zonder dat je hoeft te bellen of mailen.

Goedemorgen mts. Wildeboer, Bedankt voor uw mooie review en bijbehorend cijfer. Ons team is elke dag aan het werk om de website zo overzichtelijk en duidelijk mogelijk te maken. We zijn dus blij om te horen dat dit in uw geval ook zo ervaren wordt. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Levering was super snel

Op de 21e in de avond besteld, op de 22e in de middag bezorgd. Dat is ongelooflijk snel. Heel blij mee. Over het algemeen geldt dat voor alles wat je besteld.

Goedemorgen Arno, We zijn blij met een review als dat van u. In deze roerige tijden kan het zijn dat er op bepaalde producten echt wel een langere levertijd zit dan dat u van ons gewend bent. Gelukkig is dit bij u nu niet het geval geweest. We hopen dat we u nog vaak van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

vrachtwagen met dieselolie stond bij ons achter de stal, maar we hadden niks besteld.

Echter de dieselolie paste er bij lange na niet in, dus de chauffeur vroeg het aan ons. Zelfs de naam en adres klopten. Na heen en weer gebeld bleek het een buurman te zijn die besteld had. Uiteindelijk goed gekomen gelukkig.

Goedemorgen Van van Uden, Wat spijtig om te horen dat dit fout is gegaan. Gelukkig was u thuis en kon de fout op deze manier nog enigszins op tijd ondervangen worden. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u ervan ondervonden heeft! Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Prima geregeld

Snel en eenvoudig

Goedemiddag Kees, We zijn blij met een review zoals dat van u! Bedankt daarvoor. Ons team is elke dag druk bezig om de website zo overzichtelijk mogelijk te maken en te houden. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Correct en vriendelijk

Vriendelijk personeel

Goedemorgen Harrie, Uw review brengt een glimlach op ons gezicht! We vinden het mooi om te horen dat u het contact met ons team als vriendelijk ervaren heeft. We wensen u al het goeds met uw bedrijf en horen het graag wanneer u vragen en/of hulp nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

heel vriendelyk

heel goed.

Goedemorgen Martien, Bedankt voor uw mooie review. Hier doen we het als team voor! We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Weer Netjes geleverd

Beste Hein, Ons team wordt altijd blij van zo'n mooie review! Dankjewel hiervoor, we gaan verder op de ingeslagen weg :) Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

top

goed geregeld

Goedemorgen Mts. Groendijk, Mag ik u bedanken voor uw korte maar krachtige review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent, en dat we daarvoor zo'n mooi cijfer krijgen. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

boerenlogica ontbreekt

voor het eerst KAS besteld, ga er maar aan staan.... ik wil bestellen in silo nr 4. Je kunt kiezen uit Big-bags, bulk en losgestort. Dacht dat bulk wel silo zou zijn, toch maar voor de zekerheid gebeld, en blijkt dat bulk= big-bags?? losgestort= silo. Sorry zei de dame ik werk hier nog maar een half jaar, begrijp het zelf ook niet helemaal. Kreeg vervolgens 2 bestelbevestigingen... weer gebeld, kreeg toen door een andere medewerker uitgelegd dat losgestort is gekiept... en bulk is big-bags, maar als je erbij zet "in silo" komt het goed. Misschien ben ik de enige die het niet begrijpt, (het schijnt al jaren zo te zijn) maar dit kan duidelijker.

Goedemorgen Henk, Excuses voor het ongemak, soms is het voor ons als team ook even uitzoeken hoe het nu precies in zijn werk gaat. Ik ga hieronder even het een en ander voor u op een rijtje zetten: Big-Bags: Grote zakken van respectievelijk 600 of 1000 kg. Los gestort: Vrachtauto kiept het product op een daarvoor bestemde plaats op de grond. Bulk: Het product wordt onder luchtdruk in een silo geblazen. Daarnaast heeft U twee bestelbevestigingen gekregen waarvan er dus 1 geannuleerd is omdat dit om de verkeerde bestelvorm ging. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Uierpapier premium geen premium meer!

Als een alternatief van een product aanbiedt, moet het wel een vlolwaardig alternatief zijn. Als ik dit had geweten had ik het niet besteld, nu zit ik hier met een palletvol. Ik schenk u mijn vertrouwen in het aanbieden v e alternatief en dat is het niet..

Goedemorgen Jan, Helaas is uw ervaring van een alternatief product niet wat u ervan verwachte. Mijn collega heeft contact opgenomen met onze leverancier en samen met u overlegd dat de geleverde pallet wordt omgeruild voor het product dat u normaal gesproken besteld. We hopen dat u nu weer met alle tevredenheid uw koeien melkt. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Ben steeds vlot geholpen, alleen jammer dat het product ook vlot uitverkocht was.

Goedemorgen Teus, Bedankt voor de mooie review. Jammer genoeg was het product dat u wilde bestellen ook geliefd bij uw collega boeren waardoor u helaas achter het net viste. We doen ons uiterste best om iedereen te helpen maar in deze "gekke" tijd kan het zo zijn dat de voorraden voor bepaalde producten niet zo zijn dan dat u van ons gewend bent. We hopen dat u de eerstvolgende keer dat u een bestelling wil plaatsen meer geluk heeft. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Prettig te woord gestaan en snel geleverd

Zie boven

Goedemorgen E.J.M. Logtenberg, Wat een mooie review geeft u ons, bedankt daarvoor. Als team doen we elke dag weer ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te woord te staan en te helpen daar waar dat nodig is. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Prettig

Goedemorgen W.E.J., Dodewaard, We vinden het leuk om te horen dat u onze samenwerking als prettig ervaren hebt. We hopen dat in de toekomst voort te mogen zetten. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Makkelijk bestellen, snelle levering

zoals boven

Goedemorgen Joost, Bedankt voor uw mooie cijfer, we hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

top

Het is vaak lastig om de prijzen te vergelijken via bedrijven benaderen of vertegenwoordigers te raadplegen. Bij Farmers4All heb je alles bij elkaar in een oogopslag.

Goedemorgen Garwin, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze website en daardoor de mogelijkheid tot het vergelijken van prijzen. Ons team is elke dag weer bezig om deze zo goed als mogelijk up to date te houden. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

woudbloemweg 8

7701 PG Dedemsvaart

Over Farmers4all B.V.

Farmers4all is het bemiddelingscollectief voor u als agrarisch ondernemer, om u het voordeel in tijd en geld te bieden dat u verdient. Het is een webshop waar u bijna alles vindt van wat u nodig heeft voor uw bedrijfsvoering, waar en wanneer u wilt, u bepaalt het zelf. Alleen als u lid bent ziet u de productprijzen. Ons aanbod varieert van oormerken tot diesel, en van ledverlichting tot energie. Met meer dan 3000 leden staan we samen sterk. Farmers4all is in 2004 opgericht door Richard Kimmann, voormalig melkveehouder. Hij heeft van zijn levensmissie zijn werk gemaakt: zo veel mogelijk voordeel halen voor agrarisch ondernemers. Samen met zijn deskundige team spreekt hij met leveranciers scherpe tarieven af, zodat u geen tijd kwijt bent met prijsvergelijk en een eerlijke prijs betaalt. Bovendien wordt de kwaliteit van de producten nauwlettend in de gaten gehouden. Kortom: Farmers4all zet uw voordeel op nummer 1. Top 5 voordeel voor agrarisch ondernemers Kostprijsverlaging Tijdsbesparing Kwaliteitsbewaking Deskundig team staat voor u klaar Wekelijkse online nieuwsbrief met voordeel Geniet van al dit voordeel voor slechts € 87,50 excl. btw per jaar. Omgerekend nog geen € 0.24 per dag. Dit lidmaatschapsgeld heeft u bij aanschaf van onze producten snel terug verdiend! Liever eerst een proefabonnement? Uiteraard is dat ook mogelijk. Bovendien kunt u gebruikmaken van een gratis voordeelberekening voor uw agrarische onderneming. Na 3 maanden stopt het proefabonnement automatisch. Belt u gerust met ons team 0523- 681357