Uiterst tevreden!!

Ik ben uiterst tevreden met mijn bestelling van long life rozen bij RosebyRoses. De bestelling ‘s ochtends geplaatst en de rozen werden op diezelfde avond bezorgd! Uitstekende service -> CHECK! Ik was aangenaam verrast door de zorgvuldige verpakking, waardoor ik de rozen in een ongedeerde staat heb ontvangen. De long life rozen zelf zijn betoverend mooi. Ik kan nu langer van deze mooie bloemen genieten zonder me zorgen te hoeven maken over het verwelken ervan. Ik waardeer de professionaliteit en klantgerichtheid van RosebyRoses. Dit bedrijf is absoluut de moeite waard. Tot een volgende bestelling!

Hele goede ervaring

Goede kwaliteit bloemen

Hele goede ervaring

Goede kwaliteit bloemen

Leukste cadeau om te geven en te ontvangen!

Top service, snelle levering en prachtige rozen.

Snelle levering, prachtige rozen

Super blij met mijn aankoop. Service en levering top!!

Fantastische bos houdbare rozen

Fantastische bos houdbare rozen die precies op tijd is gekomen voor de wedding anniversairy

Great roses

Great products. Amazing roses . My girlfriend was really happy with them. Special gift for a special person in your life

Twee belangrijke punten die ik bij jullie duidelijk had gezien, kwaliteit en service en die waren uitstekend. dus een 10

Zeer tevreden over de kwaliteit die ze leveren

Ik heb vaker bij speciale gelegenheden rozen bij ze besteld. Het personaliseren van een doosje gaat super makkelijk via de website met gepersonaliseerde tekst op een kaart erbij. Hef is heel overzichtelijk beter dan andere websites en dat laat ook zien dat ze als bedrijf zijnde ook veel geld hebben geïnvesteerd in hun website wat het de klanten een stuk makkelijker maakt. En dat waardeer ik heel erg aan een bedrijf. Veel keus uit verschillende soorten rozen dozen en maten. Al met al gewoon TOP! Je hoeft niet verder te zoeken naar andere aanbieders voor rozen, bij Roses By Rose ben je aan het juiste adres!

Uitstekend (dit is mijn 2e keer hier)

Heel snel en mooi

Leuke aankoop!

Mijn vriendin vond het supermooi. De levering ging zoals gepland voor en de communicatie was top. Binnenkort is mijn vriendin jarig en omdat ze ook weer veel sport komen de gratis Airpods ook goed uit! Ik zou daarom de AirPods willen winnen.

Premium service

Onwijs tevreden met mijn bestelling! Hij was keurig netjes optijd bezorgd en ziet er prachtig uit! Informatie rond om mijn bestelling was duidelijk en antwoorden op eventuele vragen zijn goed te vinden. Voor nu geef ik jullie een 9, als de rozen daadwerkelijk lang netjes blijven ga ik naar een 10! Ik raad jullie al aan bij vrienden en familie.

Beautiful flowes

The flowers are very beatiful. I got long lasting flowers that comes in a very nice packaging and they smell amazing. Highly recommended!

Gewoon fantastisch!

Op tijd en kwaliteit zoals verwacht. In het verleden elders besteld, maar zag er niet uit. Was eerste instantie wat huiverig maar toch besteld bij Roses by Rose en echt fantastisch en topkwaliteit! Ik raad het iedereen aan.

Goede kwaliteit , super mooie bloemen

Super tevreden! Heel lieve mensen. Het ging eerst iets mis met DHL en ik moest vertrekken naar een verjaardag zonder bloemen. Toen heb ik de bedrijf Toses by Rose zelf gebeld en ze hebben de buket zelf bezorg op het adres van het feestje. Heel goed geregeld van hun. De bloemen waren heel mooi en heel lang zal ze goed gebleven.

Altijd een goede ervaring gehad Vooral omdat je een dag kan kiezen waarop je het geleverd wilt hebben Dus ideaal voor valentijnsdag Afgelopen jaren besteld en de komende ook zeker weer Mvg

Uniek cadeau, mooie kwaliteit en snelle service

Top !!!

Waren voor mn vriendin geef jullie een 10+ lekker op tijd ook !!!!

Best Team!

Ik recommend this site… verder no words.

Geslaagde valentijn

Long life roses besteld voor mijn valentijn, ze zagen er mooi uit en roken ook nog eens lekker. Mijn vriendin was er heel blij mee, bedankt rosesbyrose!

In een woord fantastisch!

Ik had last minute bloemen nodig voor m’n vriendin. Het personeel was hierbij zeer behulpzaam, en ik ging met een mooie bos rozen weg.

Excellente service met prachtige rozen

80 rozen besteld voor mijn 8 jarige huwelijk! Snel besteld en afgerekend via de website. De volgende dag op tijd bezorgd door een vriendelijke dame. Ga hier vaker mijn bestellingen plaatsen!! Ga zo door en bedankt roses by rose!!

Superkwaliteit en super service!

Goed bereikbaar en een datum aanpassing was binnen enkele minuten geregeld!

Top Bedrijf !

Ze hebben super goed geholpen, ik heb de laaste moment 3 uur van te voren nog kunnen bestellen en 2 uur later kunnen ophalen. Top medewerkers en een top bedrijf. Zeker te weten een aanrader, kwaliteit ook helemaal top net als aangegeven. Bedankt nog maals !

Mooie bloemen en super-service!

De rozen die ik besteld had waren supermooi! En het contact via whatsapp verliep supersoepe! Alle vragen binnen een dag beantwoord.

About Roses by Rose

A Roses by Rose Flowerbox is a luxurious, handmade hatbox made of 100% recycled materials, hand-filled with the most beautiful fresh and longlife/ infiniti roses. Easy orders, fast deliveries, happy recievers of luxurious flowerboxes!