Prachtige cadeau

De flowerbox is een prachtig cadeau! Ik ben hier zo blij mee! En de kers op de taart ze ruiken HEERLIJK!!

Hele goede ervaring met jullie service.

De rozen zijn nog steeds even mooi als bij ontvangst. De box past heel goed bij het interieur. In de toekomst is er een grote kans dat er nog een bestelling zal volgen.

top.. levering zoals afgesproken..

Hoge kwaliteit longlife rozen.. ik raad ze aan voor iedereen

Uitstekend!

Perfecte en verzorgde rozen. Het plaatsen van de bestelling tot aan de bezorging is alles heel soepel verlopen. Zeker voor herhaling vatbaar!!!! Dank voor de uitstekende service!!!

Prachtig!

Met zorg en liefde gemaakt, snel en goed verpakt bezorgd. Rozen blijven zo lang mooi, prachtig! Zeker een aanrader!

Perfect hoge kwaliteit.

Super blij met mijn mega box en mijn long lasting box!

A-MA-ZING!

Super mooie rozen gekregen van mn lieverd. Ze zijn mooi en ruiken nog is lekker!!! Zeker een cadeau-tip voor alle andere mannen om het aan hun eigen partners te geven, maar ook leuk om het aan je moeder of zusje te geven als cadeau!!! Succes met de verkoop! Roses by rose, bedankt voor jullie snelle levering! Groetjes Serap

Prachtige rozen die ontzettend lang mooi gebleven zijn!

Ik heb prachtige oranje rozen ontvangen van Roses by Rose tijdens de finale van Miss Nederland. Ze zijn ruim twee weken ontzettend mooi gebleven en stonden prachtig door de mooie verpakking. Als je iemand op een bijzondere manier een boeket wilt geven, raad ik absoluut aan om ze bij Roses by Rose te bestellen!

Prachtig!

Ik kreeg dit kado, erg goed en mooi ingepakt! Kan niet stoppen met ernaar kijken

Goede service, levering en kwaliteit

Super blij mee! Heb de long life roses gekregen en ze zien er mooi uit.

Een prachtige flowerbox ben er super tevreden mee

Lief, mooi & prachtig!

Hele mooie 'pink heartshaped longlife rose' gekregen in een classy zwarten box van mijn liefste collega vriendinnetjes. Er zat een mooi kaartje met een lieve tekst bij en de roos was met uiterste zorg verpakt. Hij ruikt ook nog eens heerlijk en staat heel mooi!

Hopelijk krijg ik op een dag dit kadoo!

10!! Jullie klantenservice is super. Goed bereikbaar en duidelijk. En hij was door het dolle heen! Wat een verrassing! De rozen zijn prachtig!! En gaan ook nog eens lang mee. Hopelijk krijg ik ze zelf in de toekomst haha.

Toppie!

Toppie!

Prachtige rozen en top service!

Van bestelling tot uitpakken, alles was super! De klantenservice dacht goed mee met het bestellen, zij waren goed bereikbaar en alles verliep snel. De rozen zelf zijn netjes verpakt en zijn van hoge kwaliteit. Een leuk cadeau en net even anders dan een reguliere bos rozen. Zeker een aanrader!

Zeer mooi

Heel blij met mijn Rosés , kleur komt overeen met de foto op de site . Netjes ingepakt ! Zeer tevreden

I ❤️U box

Je betaald wat maar dan heb je ook zeker wat! Geslaagde verloving gehad mede dankzij Roses by rose. Super goed verpakt en zonder enig schade of iets in ontvangst genomen. Al met al zeker een aanrader!!

Super mooie rozen! Pakketje goed ontvangen.

top qualität

Conform verwachting

Ik geef de dienstverlening een 10. De webshop is gemakkelijk te gebruiken. De verwachting is goed gemanaged met de levertijd en de rozen waren goed ingepakt en geleverd op de beloofde datum.

TOPSERVICE

Ik heb voor mijn mama haar moederdag een bestelling geplaatste en 2 dagen later waren deze reeds geleverd. Ik ben super tevreden van hun service en zal hier zeker nog bestellen!

Goede service en snelle levering

Goede communicatie, snelle levering en service was perfect.

U just have to love it

Onwijs mooie volle rozen in een chique box. De box straalt klasse en kwaliteit uit. Nu bijna 2 weken geleden als cadeau ontvangen en nog geniet ik er elke dag van. De box was bij bezorging ook goed ingepakt, en een hele snelle reactie van de medewerkers ontvangen na mijn whatsapp vragen.

De service van dit bedrijf is top juiste datum geleverd..en echt een aanrader om cadeau te doen zeer leuk bedacht en een x iets anders om je vrouw mee te verrassen... en bij vragen zijn ze goed bereikbaar via de watsapp

Response from the business owner

Beste Kevin, Dank voor de mooie woorden en het mooie cijfer; wij stellen dit zeer op prijs! De Whatsapp-ploeg is blij je te hebben kunnen helpen ook.. Vriendelijke groet, Team Roses by Rose

Helemaal top!

Uit nieuwsgierigheid een bestelling geplaatst. Als verassing voor m’n vriendin.de bestelde bloemen zien er ook net zo uit als op de getoonde foto’s op het internet. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Top gedaan roses by rose bedankt

Response from the business owner

Beste Daan, Dank voor de mooie woorden en het mooie cijfer; wij stellen dit zeer op prijs! We zijn je zeker ook graag verder van dienst in de toekomst! Vriendelijke groet, Team Roses by Rose

About Roses by Rose

A Roses by Rose Flowerbox is a luxurious, handmade hatbox made of 100% recycled materials, hand-filled with the most beautiful fresh and longlife/ infiniti roses. Easy orders, fast deliveries, happy recievers of luxurious flowerboxes!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement