geweldig

Als ik jullie dienstverlening een cijfer kon geven tussen de 1 en 10, zou ik een 10 geven. Het is heel simpel en duidelijk om een bezorgdatum aan te geven op de website.. Zelfs na aanpassingen in de datum en het bezorg adres werd dit goed doorgecommuniceerd. De box en de rozen waren erg mooi! ik zal vaker bij jullie bestellen!

Dank u wel voor de mooie woorden! Wij stellen dit zeer op prijs! Vriendelijke groet, Team Roses by Rose

Roses love

Geweldig mooiii cadeau, me vriendin was er super blij mee. Was het zeker waard! Geef jullie een dikke 9!

"Aan de reactie te horen: 10."

Een mooie hoedendoos roze rozen op de salontafel is als cadeau zeer in de smaak gevallen. De verwachting is dat dit nog lang een sieraad voor de woonkamer blijft.

Perfect!

It was a perfect gift! ❤️

Prachtige flowerbox ontvangen, uitmuntende communicatie en duidelijke adviezen over het bewaren. Elke volgende flowerbox zal aangeschaft worden bij Roses By rose. Een aanrader voor iedereen!!!

Prachtige bloemen en op tijd geleverd!!

I love them!!!!

Hi, Ik was echt heel blij met de rozen!! Ik had de rozen voor mijn moeder besteld. En ik twijfelde wel echt hoelang ze nou echt mooi bleven... Ik was echt verrast, want de rozen hebben het namelijk bijna twee weken volgehouden!! Super erg bedankt! Ben er echt blij mee! En ik heb de doos mooi bewaard :) Lots of love!

Gewoon prachtig

Het was een zeer mooie box met prachtige rode rozen. Mijn ouders waren zeer blij met dit geschenk voor hun diamanten bruiloft. Ik geef een dikke 10.

Van communicatie tot levering perfect

Eigenlijk heb ik niks verkeerds om op te merken. Van bestellen tot de aflevering en verpakking was alles erg goed geregeld. De communicatie via whatsapp is snel, vragen worden netjes beantwoord en de rozen zelf zijn erg kwalitatief. Ik zou het zonder twijfel een 10 geven :) En ik denk de ontvanger van het cadeautje ook.

Prachtige bloemen! En top service.

Prachtige bloemen me vriendin is er heel blij mee. De bestelling snel geleverd. Snelle reactie via WhatsApp. Vriendelijke klantenservice.

Gewoon weg prachtig

Ik geef jullie een 10. Was zo mooi en prachtig en mijn geliefde was er zeer blij mee. Nogmaals bedankt voor de snelle afhandeling en het mooie resultaat Met vriendelijke groeten Peter

perfect in orde

Heel tevreden over de bestelling, de levering en het product. De rozen zagen en zien er heel mooi uit en ook box zelf (de zwarte) is stijlvol en tegelijkertijd sober genoeg om de rozen mooi te laten uitkomen. Ik had de rozen als cadeau gekocht en de ontvangers zijn er heel erg blij mee. De dienstverlening is dus een dikke 10 waard.

Zeer tevreden van de klantvriendelijkheid

Ik was zeer tevreden van jullie klant vriendelijkheid en de levering van mijn pakketje. Een verdiende 10.

Dienstverlening was dikke vette 10

Dienstverlening was dikke vette 10. Goede informatievoorziening, snelle en goede aflevering. Mijn vriendin en lotgenoot was superblij met deze verrassing en dat was ook mijn bedoeling.

Vlot en mooi afgeleverd

De bloemen werden zeer snel geleverd en was zeer mooi verpakt. Ik geef daarom graag een 9/10. Bedankt voor de goede service.

Pluspunten

Erg mooi product! Ik heb een flowerbox besteld voor mijn moeder die in Frankrijk is. Ze heeft ze binnen 1 dag geleverd gekregen. Zeer tevreden over het product, goede service en snelle levering!

Pluspunten

Alles is goed verlopen, zeer handig dat je zelf de datum van aankomst kan kiezen. Goede service wanneer er vragen zijn rond je bestelling.

Pluspunten

Mooie rozen en een uitstekende bezorging

Pluspunten

Supermooie rozen!! En een perfect serves

Pluspunten

Supermooie rozen en snelle levering!0

Pluspunten

De communicatie verliep erg vlot via Facebook Messenger. Ik heb mijn moeder verrast met de Longlife rozen voor moederdag. Zij vind de rozen prachtig!

Pluspunten

Hele goede service, ik heb al meerdere malen bestellingen geplaatst. Altijd netjes op tijd zijn de bestellingen bezorgd, daarnaast is het Altijd van top kwaliteit.

Pluspunten

Top bedrijf! De longlife rozen die ik heb ontvangen staan al een jaar goed!

Over Roses by Rose

A Roses by Rose Flowerbox is a luxurious, hard handmade hatbox made of 100% recycled materials that is hand-filled with the most beautiful roses; delivered within a day with the guarantee of causing a smile.