flamboyant

De mega box was met vakmanschap in elkaar gezet en zelfs op 1-1-2022 netjes tijdig bezorgd. Roses by Rose is echt een aanrader!

Vriendelijk

Erg vriendelijk en de boxen zijn prachtig!

Hele snelle levering.

Mijn product is een goede staat ontvangen. En binnen een dag al geleverd.

Uitstekende & Snelle service en Kwalitatieve rozen

Ook ik ben verrast met de prachtige flowerbox van Roses by Rose als kraamcadeau. We zijn nu drie maanden verder en de rozen zien er nog steeds goed uit. Ze hebben zowel kwalitatieve rozen en snelle service daarnaast denken ze ook met je mee. Ga zo door, zeker een aanrader!!!

Geen service pruts werk

Bestelling geplaats voor geplande datum en een typo gemaakt in naam. NIET EEN TYPO IN DATUM! Email achteraan gestuurd voor aanpassing in naam geen reactie. Gebeld naar vastennummer niemand neemt op. Bestelling komt dag eerder dan geplande datum voor gesloten deur. Kan bezorgopties niet aanpassen contact met DHL erover gehad en weer doorverwezen naar verzender rosebyrose. Email contact nogmaals geprobeerd en geen gehoor. 2de keer bellen op andere dag ook geen gehoor. 3de dag contact gehad met whatsapp en komt op uit dat ze elkaar de schuld geven lekker dan. DHL geeft aan dat hun niet de juiste datum heeft gekregen voor bezorgen. En nogmaals bezorgen kan niet. Rosebyrose dat DHL te vroeg heeft geleverd en niks kan doen. Krijg geen oplossing voor dit gedoe dusja slechte service. Punt is jullie reageren niet op email waarom hebben jullie het dan? Vaste nummer werkt ook niet of jullie moesten aangeven bepaalde tijden niet bereikbaar te zijn. Heb mijn review aangepast zodat jullie het beter snappen. Geen goeie communicatie. Check jullie mail server of mailbox maar na. Vastennummer geen wachtruimte of een bericht achterlaten. Heb genoeg zelf achteraan moeten gaan om contact op te nemen maar als je geen gehoor krijg dan ben je helaas zeer teleur gesteld.

Response from the business owner

Geachte heer/ mevrouw Yen, Uw bestelling is op de door u aangegeven en geplande datum bezorgd. Omdat elke flowerbox meteen na binnenkomst van de bestelling met de hand gemaakt wordt en zodoende bijtijds afgegeven moet worden aan de vervoerder voor een correcte bezorging is het helaas niet mogelijk om veranderingen aan te brengen na het plaatsen van deze. Dit staat ook vermeld op onze site en AV en is ook meermaals aan u kenbaar gemaakt tijdens uw aanhoudende verzoeken tot aanpassing waarin u zelf ook stelt de datum van de bestelling verkeerd ingevuld te hebben. De verantwoordelijkheid van een correcte invoer ligt bij u. Uw mening is ons zeer dierbaar maar het siert niet om deze met onwaarheden proberen te onderbouwen. De teleurstelling is wederzijds maar ligt buiten ons om. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten n.a.v. de evaluatie omtrent uw review.

Zeer goede ervaring

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen roses by rose hebben daarbij ook een hele snelle service en de rozen waren prachtig zeker een aanrader voor als je iemand wilt verassen

super leuk kado

leuk om te krijgen/geven

Super! Heel mooi en me moeder is er super blij mee!

Zo leuk! Ze waren nog mooier dan verwacht! Ze blijven lang goed zodat mijn moeder er nog langer van kan genieten. Echt een aanrader!

Supermooi en verzorgd geleverd

Het is al de derde keer dat ik hier een bestelling doe. Is altijd zeer verzorgd geleverd en supermooi. Twee keer verse rozen besteld en nu longlife roses in een box. Waaauww echt elk cent waard gewoon. Mensen als je iemand wilt verrassen niet twijfelen en bestellen gwn.

The perfect gift

Ik wilde mijn vriendin verrassen op haar Bday! En hoe kan je beter zeggen dat je om iemand geeft? That’s right; met een flowerbox van Roses by Rose. Niet de standaard boeket met rozen, maar een mooie box met longlife rozen <3 Ik heb gekozen voor de kleur ivory en met 1 gouden roos in het midden. Super mooi! Ik kan je vertellen dat mijn vriendin er super blij mee is. Staat nu mooi in haar woonkamer.

Super fijne en snelle service!

Heel goed geholpen! Snel, vriendelijk en bovendien de mooiste rozen geleverd gekregen! Zeker voor herhaling vatbaar.

de rozen zijn net zo mooi als op de foto.

heel goed. de rozen zijn net zo mooi als op de foto die op de website staan.

Super mooie flowerbox

Zeker een aanrader hele goede service en snelle levering

Eerste ervaring toch goud waard

Mijn eerste ervaring is uiteindelijk toch goed verlopen. Na een vertraging van 1 dag en een miscommunicatie ben ik toch zeer tevreden. De longlife flowerbox wit met rode rozen large is door de ontvanger enorm goed ontvangen. Die blijheid maakt dat ik achteraf blij ben om hier een bestelling te hebben geplaatst. Ik zal in het vervolg zeker terugkeren als klant.

Top kwaliteit

Goede kwaliteit & de service is helemaal in orde klant is koning dat zie je wel bij deze webwinkel zal vaker bestellen

Een dikke 10, vriendin was super blij met het boeket van jullie!

Echt mooi!

I got these flowers as a present for Valentines Day from my fiancé. They were packaged very neatly and look beautiful!

Goeie service

Mooie bloemen

Super blij met de bloemen, want ik kan er 3 jaar van genieten.

Prachtige roosjes!

Mijn vriend had mij verrast voor ons jubileum! Ontzettend blij mee en prachtige kwaliteit!

Prachtige rozen en een uitstekende service!

Super blij met mijn longlife rozen! En wat een top service :)

Prachtig

Prachtige bloemen en blijft heel lang mooi

Fabulous!!!

Ik kreeg deze flowerbox vr men b day helemaal uit NL, rozen bleven zeker twee weken goed, heb er zo van genoten. Sowio zal ik ook eens iemand gelukkig maken one day with your rosesbyrose

Helemaal geweldig

de bloem was prachtig en me vriendin is er heel blij mee en heeft een heel mooi plekje gekregen de verpakking was ook perfect verpakt in de doos. Heel erg blij mee

Betrouwbaar en kwaliteit

Ik heb zelf rozen gekregen van mijn man en heb zelf rozen gekocht voor een vriendin. Beide keren is de communicatie vanuit jullie (bevestiging, levering) super goed gegaan en volgens de afgesproken datum. Het is nu al bijna een jaar dat ik mijn rozen heb en zij zijn nog steeds prachtig. Ook die ik voor mijn vriendin had gekocht waren prachtig als op de foto op jullie website. Dit laat zien dat jullie betrouwbaar zijn en staan voor kwaliteit. Wat mij als klant super tevreden stelt en ervoor zorgt dat ik zeker vaker bij jullie zal bestellen! Blijf doen wat jullie doen en blijf mooie samenstellingen ontwerpen!

About Roses by Rose

A Roses by Rose Flowerbox is a luxurious, handmade hatbox made of 100% recycled materials, hand-filled with the most beautiful fresh and longlife/ infiniti roses. Easy orders, fast deliveries, happy recievers of luxurious flowerboxes!