Gewoon weg top!!!

Zeer snelle levering en al mooi verpakt! Mijn vriendin was er ZO BLIJ mee! Dikke aanrader!

Super chiq en mooi!

Heb mijn metallic gouden rozen gekregen als verrassing van mijn vriendje en kon me geen mooier cadeau voorstellen.. Ze staan super chiq en passen precies bij mijn interieur. Ik hoef zelf geen rozen of bloemen meer te kopen wat heel veel geld scheelt en ze blijven ook mooi. Het is een echte eyecatcher als je binnenkomt en krijg er van iedereen complimentjes over. Top kwaliteit!

Mooie rozen en een handige doos. Ik zal zeker nog een keer wat bij jullie bestellen.

Het is de eerste keer dat ik bij Roses by Rose rozen besteld heb en dat is me zeker niet tegengevallen. Dit is voor herhaling vatbaar.

Prachtigste kado ooit.

Ik kreeg de regular longlife roses box voor mijn 18de verjaardag. Ik deed het open en begon te wenen. Vond het oprecht een mega mooi en orgineel kado. De bloemen ruiken zeer goed en geven mijn kamer een lekkere geur. Het ziet er super leuk uit en ben echt fan. Ik raad het iedereen aan om te komen voor zijn/haar partner ☺️

Prachtige rozen met een heerlijke geur!

Geweldig om te geven, of krijgen!

IN LOVE

Ik vind het echt zo’n prachtig cadeau. Voor Kerst, Nieuwjaar, Valentijn... hoop ooit nog eens de kans te krijgen deze zulke mooie dozen vol rozen te ontvangen. Het maakt mijn interieur wat kleurrijker en vrolijk en ik hoef me geen zorgen te maken over het verwelken van de bloemen . Love it

Zeer goed!!

Goedendag, Ik geef het een 9, waarom? Omdat het product aan alle verwachtingen doet wat op de website beschreven staat, Mooi, romantische en van zeer hoge kwaliteit. De enigste reden dat het geen 10, omdat het kaartje wat je erbij kan bestellen, er niet kwa hoge kwaliteit past bij de roos ivm plak stickertje wat er amateuristisch uitziet Maar zeker tevreden, en prijst het zeker aan bij andere! Mvg dimitry

Ik geef jullie een 10 !! Ik zal het even onderbouwen. Ik had wat vragen, had jullie geappt en heb keurig en snel antwoord gehad. Heb de bloemen vervolgens besteld, en kreeg ze keurig optijd en netjes thuis bezorgd.   En 't aller belangrijkste; mijn vriendin vindt ze heel mooi. Ze is er heel blij mee (dus ik ook !!).   Niks te klagen dus. Ook wel eens fijn.

Verse bloemen in een mooie doos en goede snelle service

Zie hierboven. Origineel om te geven! Super leuk gepresenteerd en correct en snel verwerkt.

Duurzaam

Mooi

Zeer prettig

Goede service, goede kwaliteit. Mijn vriendin was heel tevreden , zeker bestellen

Roses are timeless and breathtaking beautiful! Most important that the service was amazing... I’m happy to have one of the most gorgeous roses of all times. Xoxo Kéyoh

Ik heb afgelopen maart een mooie box met rozen gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriend. Ik heb ze op de slaapkamer als deco op mijn make-up tafel staan, zo kan ik iedere dag van de mooie rozen genieten! De doos waarin het bezord wordt is trouwens ook erg mooi.

Prachtige bloemen...voor een prachtig lange tijd

Ik ben dol op bloemen, maar vind het heel jammer dat ze na enkele dagen verwelken en je ze dan moet weggooien. Met mijn rozen van rosesbyrose kan ik mijn box voor minstens 1 jaar houden, wat ideaal is. Ze zijn prachtig als decoratie, als geschenkidee. Ze zien er heel mooi en luxueus uit, maar ze ruiken ook nog eens enorm lekker.

Excellent

Perfect quality ! Perfect style !

Ik had een flowerbox besteld bij een ander bedrijf die ik helaas niet heb ontvangen. Ik had de flowerbox nodig voor de verjaardag van mijn moeder. Ik heb via de chat gevraagd bij Roses by Rose of het nog mogelijk was om een flowerbox te bestellen en het die zelfde middag nog op te halen. Ondanks ik last moment een bestelling heb geplaatst heeft de service team van Roses by Rose mij erg goed geholpen en kon ik de prachtige flowerbox gelijk in de middag afhalen. Zeker een aanrader!!

Uistekende kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Prachtige cadeau

De flowerbox is een prachtig cadeau! Ik ben hier zo blij mee! En de kers op de taart ze ruiken HEERLIJK!!

Hele goede ervaring met jullie service.

De rozen zijn nog steeds even mooi als bij ontvangst. De box past heel goed bij het interieur. In de toekomst is er een grote kans dat er nog een bestelling zal volgen.

top.. levering zoals afgesproken..

Hoge kwaliteit longlife rozen.. ik raad ze aan voor iedereen

Uitstekend!

Perfecte en verzorgde rozen. Het plaatsen van de bestelling tot aan de bezorging is alles heel soepel verlopen. Zeker voor herhaling vatbaar!!!! Dank voor de uitstekende service!!!

Prachtig!

Met zorg en liefde gemaakt, snel en goed verpakt bezorgd. Rozen blijven zo lang mooi, prachtig! Zeker een aanrader!

Perfect hoge kwaliteit.

Super blij met mijn mega box en mijn long lasting box!

A-MA-ZING!

Super mooie rozen gekregen van mn lieverd. Ze zijn mooi en ruiken nog is lekker!!! Zeker een cadeau-tip voor alle andere mannen om het aan hun eigen partners te geven, maar ook leuk om het aan je moeder of zusje te geven als cadeau!!! Succes met de verkoop! Roses by rose, bedankt voor jullie snelle levering! Groetjes Serap

Prachtige rozen die ontzettend lang mooi gebleven zijn!

Ik heb prachtige oranje rozen ontvangen van Roses by Rose tijdens de finale van Miss Nederland. Ze zijn ruim twee weken ontzettend mooi gebleven en stonden prachtig door de mooie verpakking. Als je iemand op een bijzondere manier een boeket wilt geven, raad ik absoluut aan om ze bij Roses by Rose te bestellen!

About Roses by Rose

A Roses by Rose Flowerbox is a luxurious, handmade hatbox made of 100% recycled materials, hand-filled with the most beautiful fresh and longlife/ infiniti roses. Easy orders, fast deliveries, happy recievers of luxurious flowerboxes!