Prachtig!

Ik kreeg dit kado, erg goed en mooi ingepakt! Kan niet stoppen met ernaar kijken

Goede service, levering en kwaliteit

Super blij mee! Heb de long life roses gekregen en ze zien er mooi uit.

Een prachtige flowerbox ben er super tevreden mee

Lief, mooi & prachtig!

Hele mooie 'pink heartshaped longlife rose' gekregen in een classy zwarten box van mijn liefste collega vriendinnetjes. Er zat een mooi kaartje met een lieve tekst bij en de roos was met uiterste zorg verpakt. Hij ruikt ook nog eens heerlijk en staat heel mooi!

Hopelijk krijg ik op een dag dit kadoo!

10!! Jullie klantenservice is super. Goed bereikbaar en duidelijk. En hij was door het dolle heen! Wat een verrassing! De rozen zijn prachtig!! En gaan ook nog eens lang mee. Hopelijk krijg ik ze zelf in de toekomst haha.

Toppie!

Toppie!

Prachtige rozen en top service!

Van bestelling tot uitpakken, alles was super! De klantenservice dacht goed mee met het bestellen, zij waren goed bereikbaar en alles verliep snel. De rozen zelf zijn netjes verpakt en zijn van hoge kwaliteit. Een leuk cadeau en net even anders dan een reguliere bos rozen. Zeker een aanrader!

Zeer mooi

Heel blij met mijn Rosés , kleur komt overeen met de foto op de site . Netjes ingepakt ! Zeer tevreden

I ❤️U box

Je betaald wat maar dan heb je ook zeker wat! Geslaagde verloving gehad mede dankzij Roses by rose. Super goed verpakt en zonder enig schade of iets in ontvangst genomen. Al met al zeker een aanrader!!

Super mooie rozen! Pakketje goed ontvangen.

top qualität

Conform verwachting

Ik geef de dienstverlening een 10. De webshop is gemakkelijk te gebruiken. De verwachting is goed gemanaged met de levertijd en de rozen waren goed ingepakt en geleverd op de beloofde datum.

TOPSERVICE

Ik heb voor mijn mama haar moederdag een bestelling geplaatste en 2 dagen later waren deze reeds geleverd. Ik ben super tevreden van hun service en zal hier zeker nog bestellen!

Goede service en snelle levering

Goede communicatie, snelle levering en service was perfect.

U just have to love it

Onwijs mooie volle rozen in een chique box. De box straalt klasse en kwaliteit uit. Nu bijna 2 weken geleden als cadeau ontvangen en nog geniet ik er elke dag van. De box was bij bezorging ook goed ingepakt, en een hele snelle reactie van de medewerkers ontvangen na mijn whatsapp vragen.

De service van dit bedrijf is top juiste datum geleverd..en echt een aanrader om cadeau te doen zeer leuk bedacht en een x iets anders om je vrouw mee te verrassen... en bij vragen zijn ze goed bereikbaar via de watsapp

Response from the business owner

Beste Kevin, Dank voor de mooie woorden en het mooie cijfer; wij stellen dit zeer op prijs! De Whatsapp-ploeg is blij je te hebben kunnen helpen ook.. Vriendelijke groet, Team Roses by Rose

Helemaal top!

Uit nieuwsgierigheid een bestelling geplaatst. Als verassing voor m’n vriendin.de bestelde bloemen zien er ook net zo uit als op de getoonde foto’s op het internet. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Top gedaan roses by rose bedankt

Response from the business owner

Beste Daan, Dank voor de mooie woorden en het mooie cijfer; wij stellen dit zeer op prijs! We zijn je zeker ook graag verder van dienst in de toekomst! Vriendelijke groet, Team Roses by Rose

Mooie rozen!!!

Vandaag de longlife rozen bezorgd. Het zijn erg mooie rozen in een mooie doos. Ik ervaar een goede service. Zal zeker nog een keer wat bestellen! Gaan ervan genieten. Miranda Hahn

Response from the business owner

Dank voor de mooie woorden, wij zijn u graag verder van dienst!

Snelle levering van een zeer mooi product

Na bestelling kreeg zeer snel een mooi afgewerkt produkt. Ik zal hier zeker nog bestellingen plaatsen.

Response from the business owner

Beste Roger, Dank voor de mooie woorden en het mooie cijfer; wij stellen dit zeer op prijs! We zijn je zeker ook graag verder van dienst in de toekomst! Vriendelijke groet, Team Roses by Rose

mooi,top.

correcte omschrijving van het geleverde

Response from the business owner

Beste Bruno, Dank voor de mooie woorden en het mooie cijfer! Wij stellen deze zeer op prijs! Vriendelijke groet, Team Roses by Rose

Prachtige rozen & geweldige service!

Prachtige longlife rozen in een hele mooie box! Goede service en goede levering. Ik raad Roses by Rose zeker aan, Super bedankt!

Response from the business owner

Beste Kim, Dank voor de mooie woorden en mooie cijfer; hier doen wij het voor! Vriendelijke groet, Team Roses by Rose

Just perfect

Longlife rozen besteld voor Moederdag.. Gewoonweg een van de beste cadeau’s wat je iemand kan geven. Geweldig mooie rozen, mooie verpakking, snelle service en de rozen ruiken immens lekker! Super gewoon! Tot snel!! Xxx jessica

9 helemaal geslaagd in één keer. Zoek, kies,koop,stuur.

Fantastisch. Een top levering en service. En een geweldige verassing voor elke gelegenheid. Een aanrader.

Response from the business owner

Beste Fatih, Dank voor de mooie woorden en het mooie cijfer; hier doen wij het voor! Vriendelijke groet, Team Roses by Rose

Perfect!

Super blij mee! Of je nou een liefhebber bent van rozen of niet, dit wil je hebben. Ruiken onwijs lekker en zo mooi verpakt.

Response from the business owner

Beste Mona, Dank voor de mooie woorden en het mooie cijfer; wij stellen je input zeer op prijs! Vriendelijke groet, Team Roses by Rose

Geweldig❣️

Choose for luxurious Roses by Rose❣️ Keep up with the good work... Ik ben structureel tevreden over de service & kwaliteit van Roses by Rose. De verrassing boxen van jullie zijn bijzonder en ze dragen bij aan het op een classy wijze, opfleuren van iemands dag ,) Fleurige grt van Moi, Z.

Response from the business owner

Beste Z., Dank voor de mooie woorden en het prima cijfer; hier doen wij het voor! Vriendelijke groet, Team Roses by Rose

22 Fruitweg Leiden 2321GK

0653452080

About Roses by Rose

A Roses by Rose Flowerbox is a luxurious, handmade hatbox made of 100% recycled materials, hand-filled with the most beautiful fresh and longlife/ infiniti roses. Easy orders, fast deliveries, happy recievers of luxurious flowerboxes!