Super fijn!

Helaas wel bij verzending twee keer een mindere ervaring gehad, maar dat was het postbedrijf en zeker niet Bookadew. Bookadew zelf heeft bijzonder goede service en ik ben erg onder de indruk van hun drukwerk. Ze weten de juiste kleurnuances op papier te krijgen en het ziet er geweldig uit. De enige reden waarom ik net niet vijf sterren geef, is dat bij de meeste van mijn boeken het binnenwerk niet goed recht in de omslag is geplakt. Vind ik wel jammer, want dat zou beter moeten kunnen bij een écht boek. Ook hadden de boeken voor verzending iets beter verpakt mogen worden, zodat je geen kleine beschadigingen aan de omslagen hebt (zoals krassen die er niet hadden hoeven zijn). Maar verder: een goede aanrader!

Heel erg goed en correct geholpen

het boek overtreft mijn verwachting en zeker de uitvoering is prachtig en heel mooi verzorgt. Ik ben heel blij met de telefonische contacten die we hebben gehad, waardoor ik met mijn beperkte kennis van boeken maken heel erg geholpen ben. Iedereen was heel vriendelijk en zeer vakkundig. Ik raad iedereen aan om door deze mensen je boeken te laten verzorgen. Bedankt

Professioneel, gebruiksvriendelijk en kwalitatief hoogwaardig.

Goed benaderbaar, klantvriendelijk en concurrerend.

Uitstekende service en een prachtig resultaat.

Via een eenvoudige en zeer duidelijke site heb ik bij Bookadew mijn afstudeerscriptie als boek laten drukken. Het hele proces verlief heel duidelijk en het resultaat is heel erg mooi geworden.

Prachtig resultaat, vriendelijk geholpen en zeer snelle levering

Ik ben erg blij met de boeken (een oplage van 11 stuks) die ik bij Bookadew heb laten drukken en inbinden. De boeken zien er professioneel uit doordat ze echt zijn ingebonden plus de afwerking is prachtig. Ik had van te voren een behoorlijk aantal vragen en mailde/belde meerdere keren. Elke keer werd ik heel vriendelijk geholpen. Er werd actief mee gedacht. Super tevreden!

Werelds

Prachtproduct, goede prijs, perfecte service

Erg blij met kwaliteit en service

Ik had een kleine oplage van een hardcover boek besteld. Helaas was bij het vervoer schade opgetreden aan een aantal boeken. Dit werd direct en geheel kosteloos door Bookadew opgelost. Ben zeer tevreden over de kwaliteit. De boeken zien er super uit!

Het is nu de tweede keer dat ik een boek bestel en ik ben heel blij met de service, kwaliteit en snelheid.

Goede website. Heldere prijsstructuur. Snelle service en goede ondersteuning.

Een mooi product geleverd.

Booakadew heeft mijn boek mooi uitgegeven. De instructies voor het aanleveren waren gedetailleerd en duidelijk. Het eindresultaat is naar mijn zin.

Boek ziet er goed uit . 3 misdrukken van de 150. Kaft andersom gebonden.

Ik wil wel even melden dat ik nog geen factuur van U ontvangen heb. Of gaat dat misschien via mijn ontwerper? Graag per omgaande bericht. Groetjes Tinus Maas

Hoi Tinus, Bedankt voor je reactie! Ik stuur je even een mailtje met daarin het adres waar de factuur heen is verzonden. Daarnaast bespreken we dan even de "misdrukken". Met vriendelijke groet, Team Bookadew

Goede samenwerking

Duidelijke communicatie en goede druk en er wordt mee gedacht

Zeer goede ervaring

Zeer goede ervaring. Was de 1e keer via bookadew. Boek ziet er echt professioneel uit. Net dat beetje meer karakter t.o.v. een HEMA/Albelli enz. Heel tevreden!

super bedrijf met uitstekende prijs kwaliteit

zelf al 40 jaar werkzaam in de grafische industrie, dus ik weet de ins en outs op dat vlak. Ga zo door en een volgende opdracht ligt al in het verschiet. groet harry Schmeits schmeits multi media

Een bedrijf waar je op kunt vertrouwen en bouwen.

U vraagt me een enquête in te vullen om hiermee eventueel de klantgerichtheid, organisatie etc. te kunnen verbeteren. Ik kan allen maar zeggen; "Ik weet niets te verzinnen hoe dit verbeterd kan worden. Het is gewoon helemaal af."

Fijn bedrijf

Ik heb inmiddels meerdere keren boeken besteld bij Bookadew en ik vind het een fijn bedrijf. Prettige website, snelle reactie op mails en goede kwaliteit boeken.

Zeer goede kwaliteit boeken tegen een zeer scherpe prijs

Prima service, vriendelijk en behulpzaam!

buitengewoon professioneel en kwalitatief uitmuntend

niets aan bovenstaande zin toe te voegen

Prima service en een prachtige drukkwaleit!

In eerste instantie was Bookadew het proefexemplaar vergeten, gelukkig waren de boeken perfect en is de bijbestelling inclusief het gemiste proefexemplaar ook heel goed verlopen. Zeer tevreden!

Geweldige serves en snelle bediening en een mooi product

Een mooi product voor een scherpe prijs

super vakmensen

omdat ik zelf al meer dan 40 jaren in de grafische industrie werk, kan ik hun werk goed beoordelen en is de prijs kwaliteit uitstekend.

Aardig, behulpzaam, superservice, snel, netjes

Als leek in het drukkerswereldje kreeg ik ongevraagd (en zeer vriendelijk) hulp bij het vormgeven van mijn boek. Het eerste eindresultaat was volgens zeggen van Bookadew nog niet helemaal goed, daarom werd het nogmaals en met spoed geproduceerd en afgezonden. Ik ben supertevreden over de manier waarop Bookadew mijn opdracht heeft afgehandeld en over hun prijsstelling, en ga hen zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden. Bedankt!

behulpzaam, snel en prachtig resultaat!

Een boek laten drukken bij Bookadew is altijd prettig. Goede contacten en meedenken met de vraag. Snelle levering en de boeken zien er echt prachtig uit. Optimaal tevreden!

Nijn ervaring in één woord: goed!

Goede informatie over mogelijkheden, prettige gesprekspartners, zeer snelle afhandeling van opdrachten en transportklachten. Prima verzorgd drukwerk geleverd.

Uitstekende levering, prima service!

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben over Bookadew. Zij hebben mijn boekje 'Bennie op Terschelling' prachtig gedrukt, mooi ingebonden en vlot geleverd. Bij de volgende druk zal ik weer bij hen aankloppen.