Nijn ervaring in één woord: goed!

Goede informatie over mogelijkheden, prettige gesprekspartners, zeer snelle afhandeling van opdrachten en transportklachten. Prima verzorgd drukwerk geleverd.

Uitstekende levering, prima service!

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben over Bookadew. Zij hebben mijn boekje 'Bennie op Terschelling' prachtig gedrukt, mooi ingebonden en vlot geleverd. Bij de volgende druk zal ik weer bij hen aankloppen.

Eerste kennismaking, zeer enthousiast!

Eerste keer een boek laten drukken. Vriendelijk, behulpzaam , zeer goede service.

Fantastische service, heel behulpzaam, en erg blij met het resultaat

Met veel vragen opgebeld en werd direct heel goed geholpen. Ik kreeg zelfs extra informatie die erg van te pas kwam. Het resultaat was uitstekend, en de uitvoering was erg proffesioneel. Zeker aan te raden.

Bookadew maakt waar wat ze beloven!

Vriendelijk en vakkundig!

Puik werk en prima adviezen

Voor mijn familieboek met verhalen en veel foto’s, zocht ik naar on-line drukkers voor kleine oplagen. Ik verkoos bookadew omdat ik zelf de geschikte afmetingen kon kiezen: A4 vond ik te groot en slecht in de hand liggend en A5 dan weer te klein. Bovendien is een ingenaaid boek steviger en valt beter open terwijl de prijs best meevalt. Na aanleveren van de pdf, werd ik gebeld: Ik wou de foto’s laten lopen tot aan de rand van het blad maar, werd mij gezegd, de mogelijkheid bestond dat er dan een stukje van de zijkant van de foto zou afgeknipt worden en dat het veiliger was om de afdruk een beetje te verkleinen. Ik zou na het proefexemplaar beslissen. Het proefexemplaar zag er echter prima uit en de definitieve exemplaren eveneens.

Bijna prima

Het is allemaal bijna prima. Proces is prima, contact tussendoor ook. Maar een paar smetjes: een aantal boeken hebben telkens op andere plekken vlekjes, wat jammer is op een witte cover. Van de oplage is 5% gekneusd; hoekjes lelijk, knikjes in de cover of onregelmatig gelijmd waardoor er bobbels in de rug zitten. Verder dus prima.

Beste Marcel, Bedankt voor je reactie! Jammer om te lezen dat 5% van de boeken niet helemaal in orde waren. We nemen even contact met je op om samen tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Bookadew

Flexibel en meewerkend

Perfecte leverancier voor kleine oplage boeken!

Goede communicatie. Snelle afwerking. Goed product.

Zeer goed gevoel voor service en urgentie van opdracht

Dankzij Ben zijn gevoel voor service, advies en zijn begrip voor de urgentie van de opdracht is het herinneringsboek over mijn man voor onze 2 kinderen op tijd (in prachtige vormgeving!) ontvangen zodat mijn man dit bijzondere boek nog heeft kunnen ervaren. Hiervoor ben ik onuitsprekelijk dankbaar. Ook een woord van dank voor de hulp bij de opmaak van de kaft en naar het team wat het geproduceerd heeft in deze drukke tijd! Warme groet, Monica

Boekdrukkunst vande 21ste eeuw! Elke titel in ervaren handen.

Bookadew heeft een handige berekentool. Bij vragen kun je altijd terecht bij de accounts. Bij een oplage van minstens 25 stuks is er de mogelijkheid om een gratis proefexemplaar te vragen. De levering gebeurde binnen de afgesproken termijn. Zelfs sneller dan gevraagd. Perfecte service. Veel tevreden lezers van ons prachtige boek.

Professioneel en meedenkend.

Bookadew denkt goed mee. Door één telefoontje werd duidelijk welk papier het best paste bij mijn boek. Daarnaast worden de bestanden goed gecontroleerd voordat alleen al de proefdruk in productie wordt genomen. De prijs en kwaliteit zijn erg goed in balans.

Enthousiast flexibel team die standaard niet als de standaard neemt

Traditioneel materiaal moest worden omgezet naar een digitaal werkbaar bestand en Bookadew heeft hierin uitstekend geholpen om dit mogelijk te maken. Met veel enthousiasme, snelheid, flexibiliteit en duidelijkheid is er dan ook een uniek persoonlijk gedichtenbundel tot stand gekomen en daar zijn we meer dan blij mee. Fantastisch gedaan Team Bookadew en veel succes!!!!!

Goede kwaliteit en komen afspraken na.

Voor ons kinderboek zochten we een partij die een goede kwaliteit boeken kon leveren in een niet al te grote oplage. Bookadew maakte het waar. Keurig eerst een proefdruk waarna we de levering naar wens en op tijd kregen. Aanradar.

Alles prima geregeld en binnen de afgesproken tijd geleverd

Alles prima geregeld en binnen de afgesproken tijd geleverd

Perfect afgewerkte boeken. Top!

Ik had boekjes laten maken, 90 pagina's, hardcover met leeslintje. Nou, het resultaat was prachtig. Mooi afgewerkt. Het was bij mij maar een 'dun' boekje maar door de vakkundige bindwijze met katernen zag het boekje er zeer professioneel uit. Alle complimenten voor de drukkers én afwerkers van Bookadew. En het is in vergelijking met veel andere boekendrukkers een stuk voordeliger.

Helemaal super, Dank !!

Speciaal dank aan Anne !!

Prima, ook contact met Bookadew verliep prima.

Er zat een fout in het proefexemplaar, (verkeerde kleur schutvellen) maar na contact met Bookadew is dit rechtgezet. (vandaar 1/2 ster minder :-) Kwaliteit van het werk is prima.

Goede prijs kwaliteit en snelle service

Goede prijs kwaliteit en snelle service. Ook werd er snel op vragen gereageerd.

Prima! Niets op aan te merken.

Snel en goed geleverd volgens afspraak.

Top, ben blij dat deze mogelijkheid er nu is!

De boekjes zijn erg mooi geworden en duidelijke website.

Allereerst vind ik de website erg duidelijk. En het is fijn om van te voren te weten waar je aan toe bent en wat de verschillende mogelijkheden kosten. Het is ook prettig om een gratis proefexemplaar te krijgen, zodat je kunt controleren of alles goed is. Het resultaat zag er dan ook piekfijn uit! Het boekje heeft een goede kwaliteit en er staan veel foto's in die goed tot hun recht komen. Ik heb slechts een opmerking. Na goedkeuring van het proefexemplaar kreeg ik geen bevestigingsmail, ook niet wanneer de bestelling geleverd zou worden. Dus dan begin je te twijfelen of alles wel goed gaat en of jullie wel het akkoord voor het drukken van de hele bestelling hebben gekregen. Het zou fijn zijn om hier ook nog even een kort berichtje over te krijgen.

Super handig en prettig

Heel handig hoe ik alles zelf kan regelen. Sommige dingen zijn zo handig dat ze niet perse logisch lijken, maar mijn vragen werden snel en goed beantwoord.

Top service, goede kwaliteit

Ondanks een gelimiteerde tijdspanne zet Bookadew alles op alles snel een goed resultaat te leveren. Eveneens communicatie is heel erg in orde! Absoluut aan te raden.

Mooi drukwerk, kleuren zoals verwacht en vlotte communicatie!!

Ik ben tevreden over het eindproduct.