Topservice, heel vriendelijk en zeer mooi drukwerk

Ik heb bij Bookadew een super service gehad en op maat van mijn project. Men heeft steeds gezocht naar oplossingen om mijn drukwerk zo optimaal mogelijk te maken.

Goed resultaat maar onzin van alle mailtjes na de bestelling.

Kreeg 4 mails na onze bestelling en daar heb ik mij aan sommige tekst geërgerd. Zie : We vinden het écht super dat je voor Bookadew hebt gekozen. Je kunt nu je bestanden gaan voorbereiden en aanleveren. Jouw bestanden zijn helemaal goedgekeurd! Je kunt nu lekker achteroverleunen terwijl onze vakmensen aan de slag gaan. We gaan eerst het binnenwerk-papier een héél stuk mooier maken alvorens we met naald en garen aan de slag gaan. Het geleverde boek is fantastisch. Daarom beveel ik jullie toch aan.

Zeer fijne samenwerking

We lieten onze masterthesissen hier drukken en waren erg tevreden van de resultaten. De communicatie met Bookadew verliep overigens erg vlot (toen er enkele kleine fouten in onze bestanden stonden lieten ze het ons snel weten en we hebben verschillende malen telefonisch contact gehad om een goede uitvoering te garanderen waarbij ze altijd precies wisten waarover het ging). Duidelijk een geëngageerd bedrijf dat met veel zorg een mooie stapel boekjes aflevert.

Geweldig op weg geholpen door Anne bij het realiseren van mijn droom; een eigen boek! Geen vraag was teveel. Nu al zin om aan deel 2 te beginnen!

Goede service, goede prijs/kwaliteit, gemakkelijk digitaal te bestellen

De digitale communicatie werkt zeer goed. Het drukwerk is correct van kwaliteit en prijs. Wat wel voor wat verwarring zorgt is de pagina waar je je bestanden moet uploaden: je verwacht dat je nog ergens op 'indienen' ofzo moet klikken, maar enkel je bestand erin slepen is voldoende. Ik heb daardoor mijn bestanden 3x geüpload. Dit kan misschien duidelijker.

Goede en snelle service

Erg tevreden. Duidelijke uitleg wat betreft de aanleverspecificaties en een snelle levering. Er werd nog telefonisch contact met mij opgenomen om een foutje in het bestand te melden. Erg vriendelijke mensen en zeer tevreden met het resultaat van mijn boeken.

Geweldige service en veel expertise, topproduct in Nederland!

Fijne ervaring, veel expertise, mooie keuzes in papier en afwerking. Transparant proces voor de klant en met veel liefde voor boeken.

Pluspunten

Snelle levering en mooi resultaat voor een goede prijs als je kiest voor een kleine oplage

Pluspunten

E-mail contact was snel en vriendelijk. Genaaid is een pluspunt. Hardcover boek was goed.

Het boekbind garen was te goed zichtbaar. Het soft cover boek was best wel stijf. Valt niet soepel open. Hardcover boek lijkt het ontwerp niet helemaal recht op de cover geplaatst.

Bedankt voor je review! We nemen contact met je op om deze punten te bespreken.

Pluspunten

10/ 5 sterren

Niks, boek ziet er prachtig uit! En service was heel goed. Met dank aan Ben!

Mooi om te horen! Dankjewel!

Pluspunten

Perfect product, snel geleverd. Vriendelijke ondersteuning.

Mooi om te horen! Bedankt!

Pluspunten

Voor de leerlingen van groep 8 van Kindcentrum LEEF te Kessel, heb ik samen met enkele ouders en leerkrachten een fotoboek ontworpen. Bookadew bleek de perfecte partij te zijn, voor het laten vervaardigen van het boek. Op advies van Bookadew heb ik voor een matte afwerking gekozen met papier ‘Heaven’ als binnenwerk. Omdat er geen witter papier te krijgen is, komen de foto's nog meer tot hun recht en knallen ze van het papier af! Voor vragen of hulp kon ik steeds per mail of zelfs Whatsapp terecht, er kwam dan een snelle reactie, heel fijn! Uploaden van het bestand ging snel en makkelijk via hun eigen upload mogelijkheid. De kinderen waren erg blij met het boek, er kwam veel complimenten van ouders en leerkrachten. Bookadew is dus zeker een tip voor andere scholen, die zo'n boek gaan maken. Een super herinnering voor later!

Super om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen!

Pluspunten

Snelle reactie, ze zijn bereid om voor oplossingen te zorgen als er iets fout gaat

Bedankt voor je positieve review! We doen er alles aan om onze klanten blij te maken, ook als er iets misgaat! :)

Pluspunten

1. persoonlijk contact 2. Behulpzaam met 'technische info' 2. meedenken met uitgave van het boek 3. snelle levering 4. met zorg uitgegeven

Wat een mooie complimenten! Bedankt!

Pluspunten

Service en afstemming zonder meer top!

Dat horen we graag! Bedankt!

Pluspunten

goede kwaliteit

iets te weinig opties

Super bedankt voor je positieve feedback! :) Wij zijn met Bookadew pas een aantal maanden live, er zijn dus nog een hoop opties die op onze wishlist staan. In de toekomst zullen we deze zeker uitbreiden!

Over Bookadew