Een mooi boek

Voor de tweede keer een boek laten maken waarin ik mijn teksten, in dit geval liedteksten, heb verzameld. Het aanleveren is niet echt ingewikkeld, al moet je alle aanwijzingen wel goed doorlezen. Ook het omslag is goed te maken, als je de instructies precies opvolgt. Over het resultaat ben ik tevreden.

professionals & to the point

boek druk is een kunst. omdat er veel factoren zijn die invloed hebben op uiteindelijk resultaat heb je vakmensen nodig. vooral het goed omzetten van licht naar inkt is een moeilijk te vangen en te controleren ding. bookadew is een professionele drukker en ook persoonlijk-menselijk en begeleidend. scherp aan de prijs en echt kwaliteit. bookadew is zeker een mooie dauw druppel in de boekdrukkunst.

Een goede kwaliteit boekjes voor een hele mooie prijs. Uitstekend!

Het systeem is erg handig. Anders dan bij veel andere drukkers voor een kleine oplage kan je hier gelijk de prijs berekenen zonder eerst een factuur op te vragen. De boekjes zijn van uitstekende kwaliteit en de levertijd is snel.

Heel vriendelijke en goede service!

Ik heb een extra bestelling geplaatst van een boekje dat ik vorig jaar heb gemaakt. Oorspronkelijk ging het, omwille van grote drukte, net iets later geleverd worden dan ik had gepland (waardoor ik de exemplaren net niet op tijd ging hebben voor een opendeurdag), maar nadat ik contact had opgenomen, hebben ze me enorm geholpen en ervoor gezorgd dat het toch nog gelukt is om het voor de opendeur te ontvangen. Mijn dag kon niet meer stuk en ik ben heel gelukkig met de boekjes (heel mooie kwaliteit ook)! Dankjewel Bookadew!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mogelijkheden gericht op mijn wensen voor een eigen boek

De website geeft een goed beeld van de mogelijkheden. Het sampleboek gaf mij een gevoel bij de verschillende papiersoorten. Het was fijn geweest als bij het sampleboek ook duidelijk was welke opties voor de omslag zijn gebruikt. Het boekontwerp uploaden ging makkelijk. Nadat ik niet geheel tevreden was met de kwaliteit van eerste proefdruk, kreeg ik zonder probleem een tweede proefdruk toegestuurd. Jammer genoeg was hierbij het eerste, verouderde omslagontwerp gebruikt. De levering van de 1e oplage van 500 boeken was snel. Alle boeken netjes verpakt, ziet er goed uit. Ik merk alleen dat de boeken toch gevoelig zijn voor hoge luchtvochtigheid waardoor de pagina's wat gaan uitzetten, waardoor het boek al gelezen lijkt.

De website voor kostenberekening is zeer helder, de standaard produktieperiode van 7 werkdagen bleek korter te zijn, telefonisch contact was vriendelijk en competent en de kwaliteit van de boeken was optimaal.

Ik ben erg blij met de keuze van Bookadew.

Ik had van het begin af aan goed contact. Voor mij was het de eerste keer dat ik een boek ging laten drukken, dus ik wist er niks van. Met al mijn vragen kon ik bij Bookadew terecht, ze namen meteen de telefoon op en waren altijd vriendelijk. Het resultaat, mijn (kinder-)boek, mag er wezen, het ziet er prachtig uit!

Het boekje ziet er zeer verzorgd uit.

Ik ben bij Bookadew terecht gekomen omdat zij op hun website zeer duidelijke instructies geven hoe de tekst en de omslag aangeleverd moeten worden. En je die instructies al kan inzien en dus gebruiken voordat het boek helemaal klaar is en voordat je al voor de drukker hebt gekozen. Je weet dan dat je niet voor verrassingen komt te staan nadat je de drukker het gekozen.

Zoals gewoonlijk, een prachtig product

Regelmatig laat ik Levenboeken voor Humanitas Zaanstreek-Waterland bij Bookadew drukken. Elke keer krijg je (als dat nodig is) vriendelijke mensen aan de telefoon. Die bereidwillig zijn om mee te denken en geduld hebben. En als de boeken dan bezorgd worden, zie je gewoon hoeveel zorg er aan de boeken is besteed.

A Dream Come True!

I was very anxious, because it is my first book, only for personal Family distribution. They answered all my questions and were very informative. The website has much information, but a nice, simple format. I just received my first books today. My heart was racing when I opened the package. It was beautiful! Everything was perfect! 35 years working on my book, my Life's Work, and it is finally done. Thank you Bookadew!

Wat een fantastisch, hulpvaardig en vriendelijk bedrijf!

Mijn bureaublad stond vol met bijlagen om er een familieboek van te maken. Maar ja....hoe ging ik dat doen als leek zonder enige kennis van grafisch ontwerpen? Bij bijna alle drukkers begint het minimum aantal te bestellen boeken bij 100. Veel te veel! Na wat googelen kwam ik uit bij Bookadew en belde ze. Ik legde aan Jeroen uit wat mijn bedoeling was. Het was allemaal geen probleem, volgens hem, hij zou me wel door het proces helpen. En dat heeft hij ook met veel geduld gedaan. Groot voordeel: je kunt werken met Word! Het is werkelijk een prachtig familieboek geworden! Ik heb ze nog niet eens alle 36 aan iedereen kunnen overhandigen, maar op dit moment heb ik al zoveel leuke reacties binnen! Op aanraden van Jeroen heb ik wel eerst 1 boek (uiteraard tegen betaling) besteld. Na dubbelchecken zaten er toch nog wat corrigeerpuntjes in. Jeroen heeft de cover ontworpen, nadat ik eea aan info en foto's had aangeleverd en mijn wensen kenbaar had gemaakt. Het is een prachtige omslag geworden! Echt ook een aanrader! De andere medewerkers die ik heb gesproken voor hulp, zijn ook ontzettend aardig en wat ze beloven, doen ze! Diepe buiging voor Bookadew! Groeten van Ivonne

heel goede service

Goede adviezen en hulpvaardig, denken met je mee.

Zeer professioneel en snel advies, ik raad het iedereen aan.

Zeer tevreden van Bookadew, na reeds 3 verschillende boeken (andere formaten, pagina diktes en inbindmethodes) te hebben geprint bij jullie ben ik steeds tevreden van de kwaliteit! Er is ook een zeer snelle communicatie via chat, telefoon of mail om advies te vragen. De export tool voor in Indesign waarbij reeds jullie export instellingen inzitten is zeer gemakkelijk te gebruiken.

geweldig

Prima communicatie, goede telefonische bereikbaarheid, vriendelijk contact met medewerkers (zeker met Melanie): nuttige adviezen, meedenkend, flexibel, klantgericht. Het drukwerk is prima verzorgd, conform de afspraken en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Het proces is verlopen volgens de gecommuniceerde termijnen. Het drukwerk was zelfs een dag eerder klaar dan was toegezegd.

Uitstekend!

Zeer persoonlijke service, en een goede kwaliteit boeken.

Hele fijne communicatie

Bookadew keek goed met me mee in het ontwikkelen van mijn boek. Het was de eerste keer dat ik iets liet drukken en in de lay-out ben ik fijn geholpen. Zo was mijn eerste aanlevering voor de kaft niet helemaal in orde, hier kreeg ik meteen reactie op met hulp voor hoe het beter kon. Alles werd bezorgd op de aangegeven bezorgdatum, binnen 14 werkdagen. Ik ben heel erg tevreden en zou voor een volgende druk zeker weer naar Bookadew stappen.

Goede service, goede kwaliteit

Ik heb 100 boeken laten maken. Ze zien er prima uit. Eerst een proefexemplaar gehad. Geholpen met de PDF voor de voor en achterkant. Zeer tevreden.

Professionele ervaring

De contacten met Bookadew over de opmaak van het boek waren heel duidelijk. Een chatbox waarin heel snel reageert wordt. En de levering was perfect op de juiste datum. Om met een Vlaams gezegde te beoordelen: 'Het smaakt van de trog, om nog'.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het boek is wat ik er van gehoopt hebt, dat het er uiteindelijke zo zou uit zien. De hele traject van offerte tot begeleiding bij aanleveren van documenten was perfect. Alleen de kosten om 1 boek uit de oplage naar en ander adres te zenden was wel een tegenvaller (10€ ex btw!?), dat hebben we dan niet laten doen.

Jullie leveren mooi werk tegen een correcte prijs!

Ik heb goede ervaringen met BOOKADEW! Mijn familiegeschiedenis is dit jaar reeds drie keer door hen gedrukt en de kwaliteit is telkens prima; ze leveren steeds perfect af wat ik er van verwacht. Bovendien is hun prijs zeer concurrentieel en is de uiteindelijke factuur steeds identiek aan de vooraf berekende offerte. Zeker voor kleine oplagen in eigen beheer is BOOKADEW de ideale partner om mee samen te werken!

Superservice!

Ik ben zeer tevreden. Goede kwaliteit en service! Ik kom zeker terug.

Zeer leuke samenwerking

Ik heb mijn 5de boek ontvangen van Bookadew en het was weer een fijne samenwerking. Het resultaat was wederom geweldig. Mijn volgende boek zal ook weer via Bookadew tot stand komen. Zeker weten.

Prachtige boeken voor een schappelijke prijs van een zeer prettig bedrijf

Bookadew is een persoonlijk bedrijf met een enorm goede service. Altijd telefonisch bereikbaar en erg behulpzaam. Als er iets mis is wordt het ook per ommegaande opgelost. Daarnaast geven ze prachitge kwaliteit voor een meer dan schappelijke prijs. In één woord: Geweldig! Zo vind je ze niet veel meer.

Perfecte site voor maken van eigen boeken

Ik zocht een bedrijf dat een boek ( in kleine oplage) kon maken waarin vooral veel tekst zou staan. Bookadew maakt van een aangeleverde pdf een perfect gebonden boek met naar wens zelfs een leeslintje. Goede uitleg op de site en indien nodig bij vragen een snel antwoord. En boek keurig op tijd, goed verpakt geleverd.

Mooi resultaat, goede service

Het is goed werken met Bookadew. Het resultaat is mooi, en bij vragen of onduidelijkheden wordt je vriendelijk en adequaat geholpen.

15 Ernst Casimirstraat

Roermond 6041 CC