heel goede service

Goede adviezen en hulpvaardig, denken met je mee.

Zeer professioneel en snel advies, ik raad het iedereen aan.

Zeer tevreden van Bookadew, na reeds 3 verschillende boeken (andere formaten, pagina diktes en inbindmethodes) te hebben geprint bij jullie ben ik steeds tevreden van de kwaliteit! Er is ook een zeer snelle communicatie via chat, telefoon of mail om advies te vragen. De export tool voor in Indesign waarbij reeds jullie export instellingen inzitten is zeer gemakkelijk te gebruiken.

geweldig

Prima communicatie, goede telefonische bereikbaarheid, vriendelijk contact met medewerkers (zeker met Melanie): nuttige adviezen, meedenkend, flexibel, klantgericht. Het drukwerk is prima verzorgd, conform de afspraken en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Het proces is verlopen volgens de gecommuniceerde termijnen. Het drukwerk was zelfs een dag eerder klaar dan was toegezegd.

Uitstekend!

Zeer persoonlijke service, en een goede kwaliteit boeken.

Hele fijne communicatie

Bookadew keek goed met me mee in het ontwikkelen van mijn boek. Het was de eerste keer dat ik iets liet drukken en in de lay-out ben ik fijn geholpen. Zo was mijn eerste aanlevering voor de kaft niet helemaal in orde, hier kreeg ik meteen reactie op met hulp voor hoe het beter kon. Alles werd bezorgd op de aangegeven bezorgdatum, binnen 14 werkdagen. Ik ben heel erg tevreden en zou voor een volgende druk zeker weer naar Bookadew stappen.

Goede service, goede kwaliteit

Ik heb 100 boeken laten maken. Ze zien er prima uit. Eerst een proefexemplaar gehad. Geholpen met de PDF voor de voor en achterkant. Zeer tevreden.

Professionele ervaring

De contacten met Bookadew over de opmaak van het boek waren heel duidelijk. Een chatbox waarin heel snel reageert wordt. En de levering was perfect op de juiste datum. Om met een Vlaams gezegde te beoordelen: 'Het smaakt van de trog, om nog'.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het boek is wat ik er van gehoopt hebt, dat het er uiteindelijke zo zou uit zien. De hele traject van offerte tot begeleiding bij aanleveren van documenten was perfect. Alleen de kosten om 1 boek uit de oplage naar en ander adres te zenden was wel een tegenvaller (10€ ex btw!?), dat hebben we dan niet laten doen.

Jullie leveren mooi werk tegen een correcte prijs!

Ik heb goede ervaringen met BOOKADEW! Mijn familiegeschiedenis is dit jaar reeds drie keer door hen gedrukt en de kwaliteit is telkens prima; ze leveren steeds perfect af wat ik er van verwacht. Bovendien is hun prijs zeer concurrentieel en is de uiteindelijke factuur steeds identiek aan de vooraf berekende offerte. Zeker voor kleine oplagen in eigen beheer is BOOKADEW de ideale partner om mee samen te werken!

Superservice!

Ik ben zeer tevreden. Goede kwaliteit en service! Ik kom zeker terug.

Zeer leuke samenwerking

Ik heb mijn 5de boek ontvangen van Bookadew en het was weer een fijne samenwerking. Het resultaat was wederom geweldig. Mijn volgende boek zal ook weer via Bookadew tot stand komen. Zeker weten.

Prachtige boeken voor een schappelijke prijs van een zeer prettig bedrijf

Bookadew is een persoonlijk bedrijf met een enorm goede service. Altijd telefonisch bereikbaar en erg behulpzaam. Als er iets mis is wordt het ook per ommegaande opgelost. Daarnaast geven ze prachitge kwaliteit voor een meer dan schappelijke prijs. In één woord: Geweldig! Zo vind je ze niet veel meer.

Perfecte site voor maken van eigen boeken

Ik zocht een bedrijf dat een boek ( in kleine oplage) kon maken waarin vooral veel tekst zou staan. Bookadew maakt van een aangeleverde pdf een perfect gebonden boek met naar wens zelfs een leeslintje. Goede uitleg op de site en indien nodig bij vragen een snel antwoord. En boek keurig op tijd, goed verpakt geleverd.

Mooi resultaat, goede service

Het is goed werken met Bookadew. Het resultaat is mooi, en bij vragen of onduidelijkheden wordt je vriendelijk en adequaat geholpen.

Voldeed aan verwachtingen

Professioneel

Topproduct gemaakt door Meester Boekdrukkers. De reacties op onze gedichtenbundel zijn unaniem lovend en dat zegt genoeg! We hopen zelfs voor deze gedichtenbundel op een tweede druk en hebben met onze bundel in kranten gestaan en zijn op RTV Apeldoorn geweest. Binnenkort gaan we verpleeghuizen bezoeken met ons programma en daarin staat de gedichtenbundel centraal. Het is duidelijk dat de drukker ook een grote bijdrage heeft geleverd aan onze bundel:” Als Jeff Danst. “

Super service en mooi resultaat

Mijn eerste keer aanleveren bij Bookadew - via via over gehoord - leverde ondanks mijn jarenlange ervaring als grafisch ontwerper toch enkele vragen op. Je gaat toch voor hoge kwaliteit. Die kwaliteit werd geleverd en de contacten via mail en telefonisch werden telkens accuraat en zeer vriendelijk beantwoord. Voor herhaling vatbaar.

prima service en een mooi resultaat

prima service en een mooi resultaat

Correct en vriendelijk geholpen met mooi resultaat.

We werden rustig en zakelijk geholpen. We kunnen geen enkel minpunt geven.

Vriendelijk, zorgzaam, helpend.

Voor onervaren opdrachtgevers zijn de keuzes te moeilijk. Volgens mij dan

Super! Meegedacht met aanleveren en geattendeerd op wat anders beter was!

Positief! Ga zeker vaker bestellingen plaatsen.

Goed en erg behulpzaam!

Hele fijne ervaring, ze helpen je goed om het beste uit je drukwerk te halen.

Vlot en goed geregeld allemaal.

Toegankelijke hulp bij de bestelling

Prima producten geleverd.

Volgens de front-Office was ik de eerste klant die een verkeerd proefexemplaar ontving. Het is allemaal snel opgelost en het eindproduct is in de goede oplage en nog op tijd geleverd en tot volle tevredenheid van geadresseerde.