Een lastig fotoboek

Een fotoboek, enkel foto's dus, is vaak een lastige klus. Ik heb het boek aangeleverd volgens de CYMK Fotogra39 standaard en het was net iets te donker in vergelijking met het zelfde boek van een andere drukker die ik al in huis had. Bookadew denkt dus mee en met wat overleg zijn wij er uit gekomen en heb ik nu een perfect boek. Zij hebben daar behoorlijk veel tijd en energie ingestoken. Ik kreeg zelfs proefdrukken van een aantal foto's en pagina's. Dat doen zij omdat het professionals zijn die voor een compleet en in mijn geval nogal ingewikkeld probleem vrolijk oplossen.

Top !

Eenvoudige procedure iets moois te creëren met snelle levering op de koop toe.

Is een Mooie boek geworden

Snel afgeleverd.

Kwaliteitswerk

Prima begeleiding gehad om tot een goed resultaat te komen

Heel plezierig

Mooie duidelijke site! Toesturen van een sample heel prettig Goed telefonisch bereikbaar Vriendelijk personeel Resultaat boekje goed Klein minpuntje: ik kreeg factuur met in de kleine letters of ik die binnen 30 dagen wilde betalen, terwijl er al betaald was.

Snel, duidelijk en een heel mooi resultaat

Mijn boek Kapitein Vlabaard is gedrukt bij Bookadew. Met behulp van het sampleboek kun je makkelijk keuzes maken op het gebied van papiersoort en afwerking. De manier waarop je vervolgens stap voor stap het proces richting productie doorloopt en de vrijheid om dingen zelf te doen (of juist uit te besteden) is erg prettig. Als er iets niet helemaal klopt (aan mijn kant, of een enkele keer bij Bookadew zelf) nemen ze zeer snel contact op en wordt het netjes afgehandeld. Ik ben erg blij met het resultaat en beveel Bookadew zeker aan.

goede service & goede kwaliteit

Hele goede service: (1) Alles wat je wilt weten om een boek te drukken, vind je op de site. En (2) telefonisch heel behulpzaam en meedenkend. En dan is het product ook nog eens geweldig. Gewoon Top!

Persoonlijk en betrokken

Zeer prettig.

Prima, niets op aan te merken.

Snelle service, de boeken in een paar dagen thuis. Telefonisch goed advies. Prachtig resultaat.

goede kwaliteit boeken voor een scherpe prijs

Makkelijk bestellen, geen verrassingen in levertijd en dergelijke

Heel goed bedrijf! Dachten met mij mee en kwamen met oplossingen. Heel mooie uitvoering. Supersnelle bestelling.

Boeken zien er perfect uit

- prima website met keuzes - idem, met uitleg en randvoorwaarden - idem, specifieke info over de cover - prima contact per telefoon

Top, snel en klantvriendelijk

Goede begeleiding, adequate service en een super product.

Goede begeleiding door accountmanager Roger Vroomans. Drukwerk snel opgeleverd en van super kwaliteit.

Op alle vlakken excellent!

Mijn fotoboek laten drukken bij Bookadew. Hun website is top qua vormgeving en informatie. Je stelt zelf online je boek samen en krijgt meteen een prijsopgave. Ik had een paar vragen over o.a. papiersoorten en werd via de chat en later telefonisch ontzettend vriendelijk en kundig te woord gestaan door iemand met vakkennis en passie voor zijn product. Na aanlevering haalden ze belangrijke fouten uit de opmaak die ik had aangeleverd. Mijn boek was een paar dagen eerder klaar dan gepland, werd keurig verpakt (gratis) bezorgd. Het belangrijkste: het boek is echt fantastisch van kwaliteit. Kortom: tijdens het proces ben ik fan geworden van dit bedrijf. Prijs-kwaliteitverhouding en service absoluut top.

Zeer goed!

Doordat ik een PDF van een professionele opmaker kon aanleveren, begon ik vanuit een zorgeloze basis. Maar: het drukproces, de communicatie daarover en het prachtige eindresultaat overtroffen de verwachtingen. Ik mocht veel lof ontvangen voor Liefde achter de Erpelkeul. De complimenten deel ik dan ook graag met Bookadew!

Helemaal top!

Prettig samengewerkt. Een enkel telefoontje was genoeg om enkele specifieke wensen door te geven. De ene maandag de boel geüpload, de volgende maandag de hele oplage in huis. Alles netjes uitgevoerd. Dus op de vraag: aanbevelen?, zeg ik ja, hoewel niet iedereen mijn 'geheime adresje' hoeft te weten ;-).

Heldere website, goede begeleiding en een keurig boek ontvangen!

Fijne mensen van Bookadew, hartelijk dank voor jullie mooie product.

Heel fijn dat 1 oplage mogelijk is en voor die prijs is de kwaliteit prima van het gedrukte boek. Goed telefonisch en via de mail contact gehad met de mensen van Bookadew.

Precies de uitgever die ik zocht!

Het schrijven van mijn eerste boek was een boeiende ervaring! Je staat voor allerlei keuzes: welke foto's, welke tekst, het schrijven van de gedichten, welke lettertype, hoe geef ik de omslag vorm, hoeveel bladzijden, enz. De uitleg in het blog op de website van Bookadew was daarbij heel welkom. Ik heb ook voor Bookadew gekozen omdat ze het mogelijk maken een kleine eerste oplage te drukken, waarna je zo vaak als je wilt opnieuw kunt bestellen. De website is duidelijk en er werd vlot op vragen via email geantwoord. Kortom: een aanrader!

Altijd mooi om je boek vast te hebben

Goede prijs, begeleiding en snelle levering.

Persoonlijk contact en goede kwaliteit

Wat een fijn bedrijf. Je wordt goed en snel geholpen, het contact is persoonlijk en de prentenboeken die ik besteld had zijn echt prachtig. Dit was al mijn tweede order en ik ben heel tevreden met de kwaliteit. Je kunt zien en merken dat de mensen bij Bookadew van boeken houden. Een absolute aanrader!

Professioneel, vakkundig en in één woord topbedrijf!

Ben blij dat ik voor Bookadew heb gekozen. Professioneel bedrijf dat échte boeken maakt en waarmee het plezierig samenwerken is. Ik ben zeer blij met mijn boeken!

Ik ben zeer tevreden over de boeken

De procedure voor een bestelling was me aan het begin niet helemaal duidelijk. Ik moest eerst betalen voordat ik gelegenheid kreeg de pdf's te sturen. Dat zou ik graag vooraf willen weten.

Response from the business owner

Hoi Theo! Bedankt voor jouw reactie. Mooi om te horen dat je zeer tevreden bent over de boeken. Bij Bookadew plaats je inderdaad een bestelling die je vervolgens ook betaalt. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons per e-mail een uploadlinkje voor jouw bestanden. Het is dus inderdaad niet mogelijk om bestanden te uploaden zonder dat wij een bestelling van je hebben ontvangen. Veel plezier met je boeken! - Bookadew

Boek ziet er zeer goed uit. Helemaal naar mijn tevredenheid.

Vandaag het boek Pen en Penseelstreken ontvangen. Het boek is ronduit prachtig. Het is snel geleverd en heel netjes ingepakt. Het heeft mijn verwachtingen overtroffen.