Ik ben zeer tevreden over de boeken

De procedure voor een bestelling was me aan het begin niet helemaal duidelijk. Ik moest eerst betalen voordat ik gelegenheid kreeg de pdf's te sturen. Dat zou ik graag vooraf willen weten.

Response from the business owner

Hoi Theo! Bedankt voor jouw reactie. Mooi om te horen dat je zeer tevreden bent over de boeken. Bij Bookadew plaats je inderdaad een bestelling die je vervolgens ook betaalt. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons per e-mail een uploadlinkje voor jouw bestanden. Het is dus inderdaad niet mogelijk om bestanden te uploaden zonder dat wij een bestelling van je hebben ontvangen. Veel plezier met je boeken! - Bookadew

Boek ziet er zeer goed uit. Helemaal naar mijn tevredenheid.

Vandaag het boek Pen en Penseelstreken ontvangen. Het boek is ronduit prachtig. Het is snel geleverd en heel netjes ingepakt. Het heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Topkwaliteit, goede service en een snelle levering!

Eerste kennismaking met Bookadew was super. Hier gaan we in de toekomst zeker vaker mooie boeken bestellen.

perfect

IK HAD HET ZELZ NIET ZO KUNNEN DOEN.

Een warm bad

Het drukken van mijn eigen boekje was een hele fijne, spannende ervaring. De meedenkende medewerkers van Bookadew waren hartverwarmend. Ze hebben me bij de hand genomen en me stap voor stap geholpen. Zo is het drukken van mijn bundel een echt succes geworden!

Vooralsnog uitstekend

Dag mensen van Bookadew, Chapeau voor de service tot nu toe. Eén tegenvallertje: voor de eerste zending/druk had uw bedrijf vijf werkdagen nodig, voor de tweede ik dacht zeven, terwijl ik op vijf gerekend had. Hoe zit dat met eventuele volgende bestellingen? Vriendelijke groet Piet Snijders

Response from the business owner

Beste Piet, Bedankt voor je mooi review! :) In extreem drukke periodes kan het voorkomen dat de levertijd van 5 naar 7 werkdagen gaat. Dit wordt van tevoren altijd gecommuniceerd, je komt dus gelukkig niet voor verrassingen te staan. 90% van de momenten in het jaar is onze productietijd 5 werkdagen. Mocht je een bestelling willen plaatsen en is de leverdatum van dat moment een probleem? Dan kun je altijd even contact met ons opnemen. We kijken dan samen of er ruimte is om iets te schuiven. Groetjes Team Bookadew!

Prima productie

Vooraf veel research gedaan en daarna voor Bookadew gekozen.

Ben zeer tevreden over het door Bookadew geleverde boek.

Bookadew levert een goed product. Er werken meedenkende mensen die leveren volgens afspraak.

Allemaal dik in orde

Allemaal dik in orde

Perfect! Goede service. Klasse product

Ik heb al meerdere keren boeken bij Bookadew laten maken. Ik ben nog nooit teleurgesteld. Elke keer weer een perfect product. Soms had ik ook telefonisch overleg. Ook die contacten verliepen altijd via een leien dakje. Al met al een dikke aanrader!

Als 26 Jarige nogal on ervaren in dit gebied en toch de kans willen pakken om iets in eigen beheer uit te brengen. De kwaliteit en prijs verhouding bij bookadew is echt in 1 woord top! Daarnaast de hulp die ze bieden!!! Ik moest wel 4x opnieuw insturen omdat het aan mijn kant niet helemaal lekker ging, maar ze bleven netjes en geduldig en waren allang al blij dat ze mij hierbij konden helpen. Nogmaals; in 1 woord top!!

100 % tevredenheid voor iemand met 0% ervaring in het publiceren van een boek

Voor iemand die handig genoeg is om met Microsoft Words te werken was het spannend om te zien of dit goed genoeg zou zijn om te voldoen aan de strenge toeleveringsspecificaties van Bookadew. Mede dankzij enkele goede telefonische tips van Chantal en verwijzing naar de blogs op de website heb ik blijkbaar aan de eisen voldaan, want het resultaat is verbluffend!

Perfect hardcover boek

Mooie kwaliteit papier en druk is perfect. Mooi afgewerkt en op tijd geleverd. Opzoek naar een mooi boek in een lage oplage dan ben je hier aan het juiste adres.

Beste resultaat van alle boeken die ik heb laten maken met kleine oplage. Voor mijn werk als boekontwerper laat ik regelmatig dummies maken in een kleine oplage en Bookadew is erg goed voor een goede prijs. Ook de communicatie kan indien nodig rechtstreeks. Heel fijn!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Nu al een aantal keren boeken laten printen bij Bookadew, elke keer weer topkwaliteit.

Makkelijk benaderbaar bedrijf dat goede producten levert.

Ik heb onlangs mijn stripboek laten drukken bij Bookadew. De Kwaliteit is prima. Ook was het telefonisch overleg met de medewerkers makkelijk en plezierig.

Fantastisch!

Helemaal nieuw en onervaren stapte ik de drukwereld binnen. Onwetend, onhandig en afwachtend. Hoe fijn bleek het te zijn dat middels een telefoontje en meerdere mailtjes ik aan de hand werd genomen om alle stappen te doorlopen. Het meedenken van de medewerkers van Bookadew heb ik als een warm bad ervaren. En de geboorte van mijn boekje is zo speciaal dat ik blij ben dat Bookadew me heeft begeleid naar dit eindresultaat!

Échte boeken. Échte felicitaties!

'échte boeken'. Je zou denken, 'Duh..., tuurlijk, zijn het boeken, wat anders? Bedrukt toiletpapier? ', maar deze boeken zijn niet zomaar boeken die je op eender welke website bestellen kunt. Hier wordt je werk beloond in een mooi op maatwerk afgewerkt geheel. Niks 'vlug vlug' (hoewel: de service is dat wel), maar 'goed goed'. Heel fijn dat ook ‘amateur’ schrijvers op deze manier de kans krijgen op een volwaardig boek. Hopelijk vinden zij ook hun weg naar dit 'boek walhalla'. Ik vertel het alvast door aan anderen met schrijfaspiraties. Oh ja, mijn complimenten raken op, maar toch nog even kort: Website: top! Vooral die voorbeelden. Superleuk gedaan! Service: heel behulpzaam! Onzeker over je bestanden? Meteen antwoord. Levering: snel en correct! Eindresultaat: geweldige afwerking! Écht mooie boeken! Prijs: scherp! Kijk maar na.

Prima product keurig afgewerkt en volgens opgave op tijd geleverd

Voor mij een prettig bedrijf in de contacten die ik heb gehad. De prijs - prestatie verhouding zeer gunstig vergeleken met andere bedrijven waarbij ik heb laten drukken

Super geregeld, super kwaliteit

Bestelling ging erg vlot en goed, kwaliteit van het afgeleverder product ook top!

Superservice, superproducten

Top, een 10

Onberispelijk resultaat voor een goede prijs

Onze ervaring met Bookadew was een erg positieve. De site is eenvoudig navigeerbaar, de aanleverspecificaties zijn duidelijk en en de live helpdesk was behulpzaam. Ook wat betreft het eindresultaat, hadden de boeken er niet beter kunnen uitzien, en dat aan een onklopbare levertermijn. Wij bedanken ons dus bij Bookadew en kunnen hun product alleen maar aanbevelen!

ik ken geen betere!!

Al meer dan 40 jaar werk ik in de grafische industrie, waaronder grootmacht Hallmark in de wenskaarten branche ende helaas ter ziele gegane drukkerij Schrijen Lippertz, dus ik ben geen leek in deze branche. Bookadew overtreft alle verwachtingen. Ga zo door en er zullen nog meerdere opdrachten volgen.

zeer goed.

dit was voor mij een herdruk van bestaand boek eerder laten maken bij bookadew. ook nu was de samenwerking weer uitstekend.

Geweldige servies

Snelle servies en goede afspraken te maken, in een woord geweldig.

15 Ernst Casimirstraat Roermond 6041 CC