Supergoede service.

Hoewel ik te maken kreeg met een paar foutjes van Bookadew, hebben ze me niet teleurgesteld en steeds een superservice gegeven. Mijn eerste boek ziet er prachtig uit, mede dankzij Bookadew.

super

met mijn 40 jaar ervaring als grafisch professional lijkt het mij dat mijn beoordeling 'SUPER' alles zegt ten opzichte van dit geweldige bedrijf. Heb al verschillende producties bij bookadew onder gebracht, en alle eindresultaten waren van top kwaliteit.

Wat een geweldig 'club' dat Bookadew

Je moet ze vaak écht zoeken,...bedrijven waar je mag voelen dat jij er toe doet. Nou ik kan je vertellen, BOOKADEW is zo'n bedrijf. Wat een fijn bedrijf. Super behulpzaam en snelle respons op mijn vragen. Wat wil je als grafisch vormgever nog meer.

Je moet de gegevens voor je boek "panklaar" aanleveren. Dat was wel even puzzelen, maar met de gebruiksaanwijzing op de website kwam ik er vrijwel helemaal uit. Voor zaken, die voor mij niet duidelijk waren, heb ik 2x met bookadew gebeld, waar ik goed geholpen ben. De boeken (familiegeschiedenis) zien er prima uit. Doordat ik een proefexemplaar kreeg, kon ik nog een fout uit de omslag halen.

Vriendelijke, goede service en een mooi boek.

Door de medewerkers van Booadew ben ik bij vragen vriendelijk en snel geholpen. Mijn boek is goed uit de verf gekomen. Voor een vriendelijke prijs veel kwaliteit.

Mooie boeken voor een hele nette prijs

Het verwerken van mijn pdf gaat erg makkelijk op de site. ook het aangeven van de rugdikte is erg duidelijk. Had gekozen voor hard cover. los aanleveren. Boeken waren boven verwachting erg netjes. gekozen voor los verpakken. Er komen er nog een paar aan, dus gebruik zeker bookadew weer.

Prachtig drukwerk

Goede service en controle bestanden

gewoon goed en bereid om mee te denken met een deadline probleem, top !

gewoon goed en bereid om mee te denken met een deadline probleem, top !

Moeilijk

Het is voor een niet deskundige op het gebied van drukwerk moeilijk om dat te krijgen wat hij graag zou hebben

Beste Cor, Jammer om te horen dat je het zo ervaren hebt! We hebben inderdaad diverse malen contact gehad om je te helpen en uitleg te geven. Wij waren dan ook van mening dat we uiteindelijk samen tot een mooi resultaat zijn gekomen! Mocht je een volgende keer wederom vragen hebben dan staan er uiteraard weer voor je klaar. Alsnog veel plezier met alle boekjes en hopelijk tot ziens! - Team Bookadew

Goed en betaalbaar bij kleine oplage boeken

Goede kwaliteit full-colour drukwerk. Gekozen voor uitgebreide controle door Bookadew, kreeg duidelijke verbeterinstructies.

Geweldig gedaan, professioneel

Ik zal dit zeker doorgeven aan mijn kennissen

Uitstekende kwaliteit en service

Zeer prettige samenwerking, al vanaf het eerste contact. Zeer tevreden over de kwaliteit van de boeken en de supersnelle levering!

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Heldere uitleg over hoe het boek aangeleverd moet worden. Duidelijk welke keuzes er zijn. Mooie kwaliteit papier en goede druk. Wel een punt van kritiek: op de site staat dat over het algemeen binnen een uur terugkoppeling plaatsvindt over de aangeleverde stukken, in de praktijk duurt dat een dag

Mooi product geleverd en hele goede service

Zeer goede kwaliteit

Goede service, makkelijk bereikbaar voor advies. Zeer snelle levering, goed werkende bestelprocedure.

Ik heb de beste ervaringen met Bookadew

Er waren wat problemen met het aanpassen van de tekst en ik ben - ondanks mijn gezeur - steeds vriendelijk en geduldig geholpen door de medewerkers van Bookadew. Ik ben ze allemaal heel dankbaar voor de hulp, die ik heb gehad.

Fijne klantenservice, heldere aanleverspecificaties en hulp bij foutjes, enige minpuntje was achteraf een paar vlekken in de print (in mijn boek). Maakte voor nu niet uit voor dit project, maar wel een aanmerking. Verder uitstekend, fijne snelle levertijd en prachtig resultaat.

Persoonlijk, snel, betrokken en daarna een prachtig product!

Bookadew denkt echt met je mee, geeft feedback om je product nog mooier te maken. En als dan het echte boek komt .. wauw! Zo mooi. Een echte aanrader.

Fraai gedrukte en ingebonden boeken in korte tijd geleverd.

Zeer vriendelijk contact, snelle reacties op m'n vragen. Fraai gedrukte en ingebonden boeken in korte tijd geleverd. De website is ook heel prettig!

Mijn boek is perfect gedrukt.

Ik heb zeer goede ervaringen met Bookadew. Nadat we eerst twee proefboeken hebben laten drukken, op verschillend papier, hebben we houtvrij offset gekozen met een extra tintje, zodat het op romandruk lijkt. Het voordeel is dat alle foto's dan beter en scherper uitkomen. Het eindresultaat is fantastisch, dat kan ik iedereen aanbevelen. De hele samenwerking met Melanie was optimaal, en de prijs per boek is uiteindelijk heel laag, bij zeer hoge kwaliteit. Ook de snelheid van leveren is opmerkelijk. Ik kan mij geen betere drukker indenken.

Prima kwaliteit, heldere afspraken, goed contact

Mijn eerste boek laten drukken, mooi maar ook een beetje eng. De handleiding van Bookadew was gelukkig helder en de helpdesk was goed bereikbaar en was kundig. Ik heb het boek nu in huis en ik ben heel tevreden.

Prachtig drukwerk en snel geleverd

Hardcover boek is onwijs mooi gedruk en ingebonden op slechts paar kleine details na. De verzending was boven verwachting snel aangekomen.

Fantastisch!

Deze mensen, holly shit wat goed! Ik heb hier afgelopen week mijn stedenbouwkunde thesis laten printen, en als student een boek laten drukken is nou eenmaal duur dus dan blijft het toch spannend, zeker als je de drukker niet kent. Maar het is echt prachtig uit de drukpers gekomen, en dat voor een betaalbare prijs! Ik heb denk ik 3 keer in paniek gebeld met dezelfde vragen over mijn kleurwaardes en kreeg zonder enig probleem antwoord waar ik iets mee kon! de kwaliteit van het boek is top, het was op tijd binnen (een dag eerder zelfs :) en het ziet er echt fantastisch uit. Ik heb er eigenlijk niets negatiefs over te melden :)

Weer wow!

Bookadew is super goede kwaliteit voor een eerlijke prijs! Heb voor de tweede keer een boek bij ze laten drukken en ik ben heel erg tevreden met hun papier en printkwaliteiten. Afbeeldingen zien er fantastisch uit! Het enige wat een beetje jammer is, is dat ik niks meer van hen verneem, nadat ik natuurlijk positief reageer op hun mail met de vraag of ze mijn boek mogen delen op hun kanalen. Wel zie ik steeds andere nieuwe boeken aandacht krijgen. Nou ja, ze zullen mijn mail wel "over het hoofd hebben gezien"... Hoe dan ook: Bookadew is een echte aanrader!

Uitstekend!

Goede service. Gevraagd om een uitgebreide bestandscontrole en deze werd goed en zorgvuldig gedaan voor mij, waarna contact is opgenomen om eventuele problemen en risico's aan te pakken voor deze geprint zijn. De prijs kwaliteit verhouding is ook uitermate goed. De boeken worden zorgvuldig geleverd in uitstekende kwaliteit.