Goede kwaliteit boek voor een goede prijs

Na vergelijking met diverse andere drukkerijen heb ik gekozen voor Bookadew vanwege de prijs-kwaliteitsverhouding. De procedure voor het aanleveren van de tekstbestanden was eenvoudig en gebruikersvriendelijk. Dit geldt niet voor de omslag. Zoals het nu wordt omschreven is dat iets wat voor velen een drempel zou kunnen zijn om voor Bookadew te kiezen. Het ware beter geweest als Bookadew bijv een template aanlevert voor de omslag. Omdat Melanie zo vriendelijk was om mij hulp te bieden bij de boekomslag heb ik toch gekozen voor Bookadew. De kwaliteit van het boek vind ik uitstekend, net als de service vooral van Melanie. Nabestelling van het boek was na uitleg van -weer- Melanie ook eenvoudig te doen.

top bedrijf

Ontzettend goed bedrijf- betrokken- helpen je aan alle kanten- werkelijk geweldig. Ben meer dan 100 procent tevreden

Heldere website / offertes, laagdrempelige toegang toelonisch, deskundige hulp.

Bookadew maakt waar wat hij belooft.

Duidelijke website, prachtig resultaat. En prettig contact via telefoon om laatste hobbeltjes glad te strijken. Hulde ook voor de verrassing in het pakketje. En ook voor de zorgvuldigheid waarmee het boek ingepakt was. Werd er erg blij van. Natuurlijk is het niet goedkoop als je maar één exemplaar laat drukken, maar de kwaliteit is voortreffelijk.

matig

de kwaliteit van de afrukken was schraal, viel tegen

Hoi Joost, Dankjewel voor jouw reactie. Jammer om te horen, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Jouw reactie komt dan ook niet overeen met de hoge kwaliteit van afdrukken die wij leveren. Wellicht is er ergens iets misgegaan? Dit bekijken we graag samen met jou en vervolgens komen we eventueel met een oplossing. Zou je ons een berichtje kunnen sturen met wat meer uitleg en foto's van het probleem? Dat mag naar [email protected] Dankjewel en tot snel! Anne - Team Bookadew

Prima kwaliteit en vooral prima service

Heel blij mee

Met zowel de eerste als de tweede druk en vooral het persoonlijke, laagdrempelige contact per mail of telefonisch.

Super behulpzaam en uitstekend product afgeleverd

Telefonische hulp was goed en ze gaan zelfs nog een stapje verder door kleine aanpassingen die nodig zijn zelf te verrichten. Daarnaast goed kwaliteit gedrukte boeken. We zijn erg tevreden.

Goede kwaliteit en fijne hulp

Als 17 jarige heb ik geen enkele kennis van het drukken van boeken, maar ik wilde dit wel doen voor mijn pws. Super duidelijke instructies van hoe en wat je moet doen op de site en als je er niet uitkomt zowel via de mail als telefonisch contact mogelijk. Zijn heel bereid om te helpen als iets niet helemaal klopt en reageren snel. Zowel voor de mensen die wel en geen kennis hebben is het beide een super bedrijf en zeker aan te raden. De kwaliteit is on point!

Goede ervaring met bookadew

Deze maal de 2e opdracht geplaatst had zelf enkele kleine fouten gemaakt wat betreft pagina indeling marges en kreeg mailtje met de correcties maar hadden al voor mij opgelost Boeken werden geleverd op de afgesproken tijd en mooie kwaliteit drukwerk Aan te bevelen keurig werk voor goede prijs verhouding

Goede service en prijs-kwaliteit verhouding

Ik vond het een lastig proces om het materiaal drukklaar aan te leveren. Hierbij speelde een rol dat ik software heb gebruikt die niet helemaal geschikt bleek om boekjes te maken. Gelukkig werd ik wel goed geholpen om het zover te krijgen. Aan de andere kant gaat men er bij Bookadew vanuit dat het materiaal 100% kant en klaar aangeleverd wordt en dat iedereen dat kan. Aangezien de meeste van hun klanten geen professional zullen zijn op dit gebied is dat naar mijn gevoel een stevige eis. Het resultaat is in ieder geval prima.

goed werk goede begeleiding.

professionele en behulpzame klanten service.

Fijn bedrijf!

Goed bereikbaar, vriendelijk en meedenkend personeel. Scherp op de details en bij problemen nemen ze contact met je op om het goed op te lossen. Kwaliteit van productie is ruim naar wens.

Een tien met een griffel!

Aan de hoge eisen die ik als grafisch ontwerper stel wordt volledig voldaan. Bookadew is buitengewoon professioneel, vakkundig, behulpzaam, vriendelijk, service-gericht, meedenkend, hard werkend, luistert goed en begrijpt problemen, handelt snel en lost direct accuraat op. Hun website is zéér gebruikersvriendelijk, zelf de prijs berekenen gaat snel, gemakkelijk en overzichtelijk tot in details. Inmiddels heb ik 12 verschillende boeken laten drukken op diverse papiersoorten en afmetingen met gevarieerde afwerking, alles met perfect resultaat. Buitengewoon goed georganiseerd en kundig oplossingsgericht team aan het werk. Ook hun prijs is zeer aantrekkelijk. Hulde aan heel mooi bedrijf. Niet aarzelen, gewoon je eigen boek maken en Bookadew laten produceren. Doen!

geweldig mooi én betaalbaar

Een kleine printfout in het boek werd opgelost door een compleet nieuwe set boeken. De misdruk mochten we houden vanwege de boekpresentatie twee dagen later, waardoor de nieuwe niet op tijd konden zijn. Zo hadden we toch het boek om te laten zien en in te kijken op de presentatie. Geweldige service, prachtig uitgevoerde hardcover boeken en daarbij alleszins betaalbaar, chapeau! Voor deel twee komen we absoluut hier terug.

Supergoede service.

Hoewel ik te maken kreeg met een paar foutjes van Bookadew, hebben ze me niet teleurgesteld en steeds een superservice gegeven. Mijn eerste boek ziet er prachtig uit, mede dankzij Bookadew.

super

met mijn 40 jaar ervaring als grafisch professional lijkt het mij dat mijn beoordeling 'SUPER' alles zegt ten opzichte van dit geweldige bedrijf. Heb al verschillende producties bij bookadew onder gebracht, en alle eindresultaten waren van top kwaliteit.

Wat een geweldig 'club' dat Bookadew

Je moet ze vaak écht zoeken,...bedrijven waar je mag voelen dat jij er toe doet. Nou ik kan je vertellen, BOOKADEW is zo'n bedrijf. Wat een fijn bedrijf. Super behulpzaam en snelle respons op mijn vragen. Wat wil je als grafisch vormgever nog meer.

Je moet de gegevens voor je boek "panklaar" aanleveren. Dat was wel even puzzelen, maar met de gebruiksaanwijzing op de website kwam ik er vrijwel helemaal uit. Voor zaken, die voor mij niet duidelijk waren, heb ik 2x met bookadew gebeld, waar ik goed geholpen ben. De boeken (familiegeschiedenis) zien er prima uit. Doordat ik een proefexemplaar kreeg, kon ik nog een fout uit de omslag halen.

Vriendelijke, goede service en een mooi boek.

Door de medewerkers van Booadew ben ik bij vragen vriendelijk en snel geholpen. Mijn boek is goed uit de verf gekomen. Voor een vriendelijke prijs veel kwaliteit.

Mooie boeken voor een hele nette prijs

Het verwerken van mijn pdf gaat erg makkelijk op de site. ook het aangeven van de rugdikte is erg duidelijk. Had gekozen voor hard cover. los aanleveren. Boeken waren boven verwachting erg netjes. gekozen voor los verpakken. Er komen er nog een paar aan, dus gebruik zeker bookadew weer.

Prachtig drukwerk

Goede service en controle bestanden

gewoon goed en bereid om mee te denken met een deadline probleem, top !

gewoon goed en bereid om mee te denken met een deadline probleem, top !

Moeilijk

Het is voor een niet deskundige op het gebied van drukwerk moeilijk om dat te krijgen wat hij graag zou hebben

Beste Cor, Jammer om te horen dat je het zo ervaren hebt! We hebben inderdaad diverse malen contact gehad om je te helpen en uitleg te geven. Wij waren dan ook van mening dat we uiteindelijk samen tot een mooi resultaat zijn gekomen! Mocht je een volgende keer wederom vragen hebben dan staan er uiteraard weer voor je klaar. Alsnog veel plezier met alle boekjes en hopelijk tot ziens! - Team Bookadew

Goed en betaalbaar bij kleine oplage boeken

Goede kwaliteit full-colour drukwerk. Gekozen voor uitgebreide controle door Bookadew, kreeg duidelijke verbeterinstructies.