Geweldig gedaan, professioneel

Ik zal dit zeker doorgeven aan mijn kennissen

Uitstekende kwaliteit en service

Zeer prettige samenwerking, al vanaf het eerste contact. Zeer tevreden over de kwaliteit van de boeken en de supersnelle levering!

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Heldere uitleg over hoe het boek aangeleverd moet worden. Duidelijk welke keuzes er zijn. Mooie kwaliteit papier en goede druk. Wel een punt van kritiek: op de site staat dat over het algemeen binnen een uur terugkoppeling plaatsvindt over de aangeleverde stukken, in de praktijk duurt dat een dag

Mooi product geleverd en hele goede service

Zeer goede kwaliteit

Goede service, makkelijk bereikbaar voor advies. Zeer snelle levering, goed werkende bestelprocedure.

Ik heb de beste ervaringen met Bookadew

Er waren wat problemen met het aanpassen van de tekst en ik ben - ondanks mijn gezeur - steeds vriendelijk en geduldig geholpen door de medewerkers van Bookadew. Ik ben ze allemaal heel dankbaar voor de hulp, die ik heb gehad.

Fijne klantenservice, heldere aanleverspecificaties en hulp bij foutjes, enige minpuntje was achteraf een paar vlekken in de print (in mijn boek). Maakte voor nu niet uit voor dit project, maar wel een aanmerking. Verder uitstekend, fijne snelle levertijd en prachtig resultaat.

Persoonlijk, snel, betrokken en daarna een prachtig product!

Bookadew denkt echt met je mee, geeft feedback om je product nog mooier te maken. En als dan het echte boek komt .. wauw! Zo mooi. Een echte aanrader.

Fraai gedrukte en ingebonden boeken in korte tijd geleverd.

Zeer vriendelijk contact, snelle reacties op m'n vragen. Fraai gedrukte en ingebonden boeken in korte tijd geleverd. De website is ook heel prettig!

Mijn boek is perfect gedrukt.

Ik heb zeer goede ervaringen met Bookadew. Nadat we eerst twee proefboeken hebben laten drukken, op verschillend papier, hebben we houtvrij offset gekozen met een extra tintje, zodat het op romandruk lijkt. Het voordeel is dat alle foto's dan beter en scherper uitkomen. Het eindresultaat is fantastisch, dat kan ik iedereen aanbevelen. De hele samenwerking met Melanie was optimaal, en de prijs per boek is uiteindelijk heel laag, bij zeer hoge kwaliteit. Ook de snelheid van leveren is opmerkelijk. Ik kan mij geen betere drukker indenken.

Prima kwaliteit, heldere afspraken, goed contact

Mijn eerste boek laten drukken, mooi maar ook een beetje eng. De handleiding van Bookadew was gelukkig helder en de helpdesk was goed bereikbaar en was kundig. Ik heb het boek nu in huis en ik ben heel tevreden.

Prachtig drukwerk en snel geleverd

Hardcover boek is onwijs mooi gedruk en ingebonden op slechts paar kleine details na. De verzending was boven verwachting snel aangekomen.

Fantastisch!

Deze mensen, holly shit wat goed! Ik heb hier afgelopen week mijn stedenbouwkunde thesis laten printen, en als student een boek laten drukken is nou eenmaal duur dus dan blijft het toch spannend, zeker als je de drukker niet kent. Maar het is echt prachtig uit de drukpers gekomen, en dat voor een betaalbare prijs! Ik heb denk ik 3 keer in paniek gebeld met dezelfde vragen over mijn kleurwaardes en kreeg zonder enig probleem antwoord waar ik iets mee kon! de kwaliteit van het boek is top, het was op tijd binnen (een dag eerder zelfs :) en het ziet er echt fantastisch uit. Ik heb er eigenlijk niets negatiefs over te melden :)

Weer wow!

Bookadew is super goede kwaliteit voor een eerlijke prijs! Heb voor de tweede keer een boek bij ze laten drukken en ik ben heel erg tevreden met hun papier en printkwaliteiten. Afbeeldingen zien er fantastisch uit! Het enige wat een beetje jammer is, is dat ik niks meer van hen verneem, nadat ik natuurlijk positief reageer op hun mail met de vraag of ze mijn boek mogen delen op hun kanalen. Wel zie ik steeds andere nieuwe boeken aandacht krijgen. Nou ja, ze zullen mijn mail wel "over het hoofd hebben gezien"... Hoe dan ook: Bookadew is een echte aanrader!

Uitstekend!

Goede service. Gevraagd om een uitgebreide bestandscontrole en deze werd goed en zorgvuldig gedaan voor mij, waarna contact is opgenomen om eventuele problemen en risico's aan te pakken voor deze geprint zijn. De prijs kwaliteit verhouding is ook uitermate goed. De boeken worden zorgvuldig geleverd in uitstekende kwaliteit.

Snelle reactie op vragen, goeie service en goed resultaat

Geweldige service en een spoedige levering tegen een goed tarief

Goede afspraken te maken, ben al 81 jaar daarom begreep ik niet alles, maar door de medewerkers werd ik zeer goed geadviseerd.

Mooie boeken

Ziet er prachtig uit. Goede site en fijne klant service.

Professioneel, goede kwaliteit en snel

Fantastisch!

Bookadew heeft mij fantastisch geholpen in de laatste fase van het realiseren van mijn droom. Een eigen boek uitgeven. Met veel geduld en snelle reacties was geen vraag teveel. Het boek is een prachtig product geworden waar ik erg trots op ben.

Goede service en kwaliteit

Mijn order werd perfect opgevolgd, op tijd geleverd en was kwalitatief afgewerkt.

Uitstekende service en kwaliteit!

Ik ben voor de tweede keer met Bookadew in zee gegaan omdat de eerste keer goed bevallen was. Dan zijn de verwachtingen hooggespannen. Die zijn opnieuw ingelost. Dit keer had ik een kleine aanmerking bij de proefdruk en daar is (voor zover ik de levering nu heb gezien) perfect op ingespeeld. Hooguit één dingetje, met een iets completere voorlichting had ik misschien een andere papierkeuze gemaakt.

Denken goed mee en leveren kwaliteit.

Zeer tevreden over de service, de communicatie én het resultaat!

Laagdrempelig in het contact en afstemming. Goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering. Niets op aan te merken!

Bookadew is een zeer goede keuze!

Een boek schrijven en opmaken is niet zomaar wat, je loopt best wel eens tegen probleempjes aan. Ik heb hele goede ervaring met Bookadew. De telefonische bereikbaarheid is heel goed ... waar heb je dat nog tegenwoordig... De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, altijd bereid je snel en deskundig te helpen. En ze denken met je mee. Heel plezierig! De kwaliteit van de boeken is prachtig! Een dikke 10!