Tevreden!

Prima ervaring met Nouvez! Geurkaars Be Natural was de moeite waard.

Alles helemaal in orde

Prima ervaring achter de rug met Nouvez. Lekker inspiratie opgedaan op hun site, tafel en stoelen besteld en dat ging erg makkelijk. Alles is verder keurig verlopen en de bestelling was op tijd binnen zoals beloofd. Keurig allemaal.

Vriendelijk, accuraat en goede service, snelle verzending

Goede service, reageert snel. Zeer mooie stoel.

Betaling geld niet terug. Zijn telefonisch niet bereikbaar

28 Oktober heb ik een bestelling van een keukenkast die ik 26 juli voor €125,30 had besteld, geannuleerd. (Bestelling # 2000041518). Een medewerker bevestigde dat de bestelling geannuleerd was en dat het geld teruggestort zou worden. Eerst bleek er iets mis te zijn in het systeem omdat de bstelling via de oude webshop is velopen. Vervolgens toen ik er weer naar vroeg kreeg ik opnieuw de bevestiging dat de bestelling geannuleerd was en het geld zou worden teruggestort. Na een week gebeurde en nog niks en toen ik er weer naar vroeg werd mij gezegd dat er intern een bericht met high priority werd verstuurd om dit te regelen. Vervolgens werd gezegd dat het geld als was teruggestort naar mijn rekening. Ik heb verteld dat dat niet zo was. Na geen reactie te krijgen heb ik mijn rekeningafschrift van die maand in de mail bijgevoegd als bewijs dat er niks is teruggestort. Er zou volgens een mail van 16 november opnieuw achteraan gegaan worden.. Ik hoor nu verder niks meer en jullie zijn niet te bereiken. Wanneer krijg ik nou een eerlijk antwoord en mijn geld terug?

Super slecht

Niet leveren van aankoop. Geen geld terug.

Alles prima in orde

Alles was prima in orde bij Nouvez. Leuk assortiment. Heb een mooie tafel en stoelen uitgekozen. Bestellen ging makkelijk. Moest wel iets langer wachten op de levering, maar dat werd duidelijk van tevoren gecommuniceerd. Heel tevreden dus.

Blij met nieuwe bank

Mooie bank, staat top in huis. Over de levering werd duidelijk gecommuniceerd, en was daarom naar verwachting.

Eenmaal betaald zeer slechte service

Heb in juli 2020 een tv meubel besteld en betaald en de Levertijd zou tussen de 4 en 10 weken zijn, nu inmiddels 12 weken v eerder en nog niets gehoord. Ben al een week bezig met mailen bijna dagelijks, krijg gewoon geen antwoord, met bellen krijg je ook niemand aan de telefoon. SUPER SLECHTE SERVICE DIT IS EENS MAAR NOOIT MEER BIJ NOUVEZ Heb inmiddels contact gehad met Kevin en moet zeggen dat het toen wel snel ging, en hij echt erachter aan gegaan is dus alle lof voor KEVIN. Alleen de levering is ook weer iets, (na 14 weken) geen bericht van tevoren, staan in eens voor je deur en zetten hem ook voor de deur neer heel lastig als je dan alleen thuis bent en er regen op komst is.nee de levering is ook waardeloos!!!!!!! 1 lichtpuntje hij was wel heel goed verpakt. Bij deze wil ik Kevin heel erg bedanken voor zijn inzet anders had ik waarschijnlijk nog zitten wachten.

Top bank

Ben erg tevreden met de bank die we bij Nouvez gekocht hebben. Zoeken en bestellen ging makkelijk, bank was er snel

Fijne gang van zaken, goede service

Ik heb een goede ervaring met Nouvez! Makkelijk qua bestelling, correct qua leveren. Super service!

Heel correct en goed assortiment

Ik ben erg tevreden met mijn kast. Netjes geleverd, mooi op tijd en goede communicatie over het bezorgproces.

Vooral die Kevin is een hele fijne jongen.

Zeer slecht

Na een bureau stoel te hebben besteld, gebeld waar de bestelling blijft. Omdat het druk is nemen ze de telefoon niet meer op. Maar je wordt binnen 1 werkdag terug gebeld. Niet dus. Al 6 x ingesproken, 4 mails verstuurd en 3 x gechat. Geen enkele reactie.

Niet betrouwbar

Nadat ik maanden geen reactie op mijn emails heb ontvangen over de status van mijn bestelling (sept besteld jan contact via advocaat) en meerdere keren heel lang in the wachtlijn hing zonder success heb ik een advocaat moeten contact laten opnemen. Uiteindelijk (5 maanden na bestelling) was het foute product geleert en ik heb uiteindelijk mijn geld terug gevraagd.

Uiterst behulpzaam en meedenkend - AANRADER!

Voor de aanschaf van een bureaustoel had ik hulp nodig. Na het plaatsen van mij vraag in het chatvenster werd ik direct geholpen door Bas, medewerker Klantenservice. Bas heeft mij deskundig geholpen. Niet werd enkel mijn vraag beantwoord, maar er werd met mij meegedacht. Mijn wens stond centraal en zo heb ik de juiste stoel tegen de juiste prijs gevonden & afgenomen! Ga zo door!

Fantastisch!

Geweldige service en snelle levering!

Zo is bankzitten opeens niet meer zo erg!

Gewend om lang op de bank te zitten ben ik wel. Met het prachtige interieur van Nouvez kan ik nu urenlang m’n favoriete wedstrijden kijken. Al met al een top ervaring!!

Afspraak is afspraak.

Ik zou met wat vrienden voetbal gaan kijken, moest de bank dus op tijd in huis hebben. Zoals we allemaal weten is dat bij veel meubelboeren een probleem. Gelukkig was daar nouvez. Keurig op tijd en netjes geleverd. Bedankt!

Er wordt gezegd: 'Google maakt het leven een stuk makkelijker'. Nou geef mij Nouvez!

Namens deze weg wil ik Nouvez bedanken voor hun diensten! In deze tijd zijn er niet veel bedrijven/mensen die meer aan de medemens denken. Iedereen maar aan het netflixen, het lijkt wel of iedereen er tegenwoordig aan doet. Als je niet Netflixt hoor je er niet meer bij en mis je een hoop. Daarom des te meer kan ik het waarderen dat jullie de deur uitgaan en iedereen helpen! Ik was al weken opzoek naar de juiste bank. Al enkele jaren last van mijn rug en wilde geen miskoop doen. Zo ben ik naar enkele meubelzaken afgegaan, maar ho maar. Nergens zo goed geholpen als bij jullie. Steeds het juiste antwoord! En nu zo blij met mijn aankoop! Iedereen aan te raden. ( nu zittende op mijn geweldige: Roon - Broome Tweezitsbank - Antracie)

Uitmuntende service

Mooie collectie en snelle levertijd. Op vragen wordt goed gereageerd en ze doen er alles aan om je op je wenken te bedienen als klant.

Geweldige ervaring!

Ik heb een mooie bank besteld en binnen de gewenste tijd kwam de bank binnen. Ik ben hier erg over te spreken. Verder heb ik contact gehad met een sympathieke jonge man, hij heeft mij goed geholpen en geweldig geadviseerd. Bedankt Nouvez voor deze service.

Fijn bedrijf!

Prettige communicatie!

Geweldige service

Verwachtingen volledig overtroffen

perfect, zeker aan te bevelen