Filters

3

Ik wacht al 3 maanden op mijn bestelling of op wat nieuws...

Ik kreeg na betaling meteen een bericht over wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Dat de levering een volle maand zou duren vond ik ietwat vreemd (want hoe lang kan het duren om een hemd in te pakken en op de post te doen), maar ondertussen zijn we 3 maand verder en heb ik dat duivelse hemd nog steeds niet ontvangen. Ik heb ook al 3 beleefde mailtjes gestuurd, maar ofwel verdwijnen die voor aankomst al in het digitale heelal, ofwel vindt men het nog niet echt nodig mij iets te laten weten. Een mailtje sturen kost natuurlijk veel tijd vandaag de dag. Het zou de allereerste keer zijn sinds de uitvinding van het internet dat een aangekocht artikel mij nooit bereikt, maar voor alles een eerste keer natuurlijk! Eigenlijk is het wel een beetje spannend, misschien komt het wel aan in 2024 of zo? Alleen jammer dat ik nu nog altijd geen hout kan hakken in mijn nieuwe hemd. Het is nochtans al koud geweest de laatste tijd...

  • Aanbevelen? Nee
9

Geen schoenen+mail ontvangen erna goed geholpen

Hebben snel schoenen verzonden nadat ik had gebeld ! Top.

  • Aanbevelen? Ja
6

uiteindelijk ok, maar rommelig in de communicatie

positief: - alles is uiteindelijk op zn pootjes terecht gekomen - de klantenservice reageert snel en correct op email vragen - personeel reageert vriendelijk en adequaat als je ze eenmaal aan de lijn krijgt. verbeterpunten: - communicatie - geen informatie bij bevestiging vd bestelling over te verwachten levertijd - bij levering geen pakbon en geen info over 2 na te leveren artikelen. daar moest ik zelf achter komen door te mailen - telefonisch moeilijk de juiste mensen te bereiken. ik moest me een beetje boos maken (bozer dan ik was) om tot de juiste persoon door te dringen. - al met al heeft het een aantal weken geduurd eer ik alles in huis had. deels is dat niet de schuld van planet, maar meer/betere communicatie hierover had meer rust en vertrouwen gebracht

  • Aanbevelen? Nee
3

Wat een gekloot

Ik heb eerst 1.5 maand op mijn bestelling moeten wachten. Toen ik eindelijk de bevestigingsmail kreeg, heb ik jullie klantenservice gemailed dat ik de service en communicatie niet heel goed vond. Toen had ik ineens binnen 30 minuten iemand van jullie aan de telefoon. Vervolgens komt mijn pakketje binnen, mail ik jullie na een week of retourneren, en zo ja, hoe dit mogelijk was. Hier heb ik geen reactie op ontvangen. Nu ik eindelijk dat formulier gevonden heb, is het makkelijker om dit uit te printen en met de hand in te vullen, dan dat dit online te doen is. Kortom ben ik alles behalve vrolijk over de service. De producten zelf waren van degelijke kwaliteit, dus in dat opzicht heb ik niet te klagen. Wel is mijn broek nogsteeds de verkeerde maat, en ik hoop dat deze alsnog omgeruild kan worden voor de juiste maat. Vanwege de prima kwaliteit van de producten, heb ik een 3 in plaats van een 1 gegeven.

  • Aanbevelen? Nee
1

Erg lange levertijd

Na mijn bestelling direct een bevestiging en daarna is het stil. Wel direct reactie op mail maar daarna telkens stil. Nu ruim een maand verder en nog steeds wacht ik op een nalevering omdat ze niet goed gezien hadden dat ik 2 besteld had. Vervolgens moet ik iets retour sturen, moet ik dit zelf betalen, geen retourformulier of retoursticker. Dit moet je zelf opzoeken op de site. Voor ons geen bestelling weer bij planet group. En nu nog afwachten of ik mijn product nog krijg en geld terug krijg....

  • Aanbevelen? Nee
6

Gemiddeld

Ik heb men schoenen aangekregen 3 mails gestuurt waar mijn factuur blijft en gebelt en ng altijd geen factuur gekregen te hopen dat ik deze na 3 weken tog nog mag gaan ontvangen via mail.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle duidelijke service!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
1

late levering zonder contact van mijn kant niets gehoord

Naadje

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Junya/Rene, Dank voor je reactie. Wat vervelend dat de levering zo lang heeft geduurd. We hebben telefonisch al besproken wat hieraan ten grondslag lag en ook gekeken naar de beste optie voor de snelste levering. De schoenen zijn ondertussen wel al in je bezit. Wij hopen dat je alsnog wel veel plezier van de schoenen zult hebben. Met vriendelijke groeten, Team Workplanet.nl

9

Super

Artikel volgens beschrijving

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service

Vriendelijk goed personeel. Mooi en goed van kwaliteit werkkleding

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede werkschoenen

Werkschoenen besteld die volgens de website binnen 3 dagen geleverd zouden worden. Uiteindelijk 10 dagen geduurd omdat ze niet op voorraad waren. Positief berrast toen ze geleverd waren door de prijs/kwaliteit verhouding. Goed geholpen aan de telefoon wel jammer dat je telkens teruggebeldmoet worden en niet gelijk doorgeschakeld of direct geholpen wordt.

  • Aanbevelen? Ja
6

Aankoop ok, dienst na verkoop uiteindelijk ook

De aankoop snel en correct ontvangen. Product voldoet aan de verwachtingen. Bij aankoop het btw-nr opgegeven, maar dit stond niet op de factuur vermeld. Initieel werd er niet gereageerd op mijn vraag naar een aangepaste factuur. Pas na een review met lage score werd alles opgelost. Eind goed al goed.

  • Aanbevelen? Nee
8

correct

Werkschoenen besteld. Enige site met kleine maten. Door backorder heb ik wel drie weken moeten wachten. Quint van de after sales heeft alles netjes geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vertraagde levering wegens niet op voorraad is niet inzichtelijk bij bestellen

Zie boven. Pas nadat ik belde kreeg ik een nieuwe verwachte leverdatum, die klopte overigens toen wel

  • Aanbevelen? Ja
5

Lange levertijd en geen communicatie.

Werkschoenen besteld en ik kreeg geen bevestiging. Na ruim 1 week wachten gebeld met de firma. Begreep van meneer dat er logistieke problemen waren , er werd beloofd dat er snel gehandeld zou worden. 1,5 week later zelf weer gebeld , betreffende persoon was in gesprek en zou me terug bellen. Dat deed de meneer alleen om 17 uur begin kon de leverancier niet bereiken. Meneer beloofde me de volgende dag te bellen met het antwoord. Dit gebeurde niet en een aantal dagen later maar een mail gestuurd dat het nu wel lang ging duren. Op deze mail werd niet gereageerd maar kreeg wel een factuur overzicht en een verzend bevestiging. 2 dagen de schoenen binnen waarvan dank. Wat ik nu erg gemist heb is communicatie naar de klant toe. Overal gebeuren problemen maar houd contact met de klant en wat beloofd word kom dat na.

  • Aanbevelen? Nee
7

Goed gegaan.

Geeft wel een maand geduurd voordat ik het binnen had. Mijn bestelling werd 2 keer niet opgepakt. Maar de keren dat ik belde werd ik goed geholpen. En toen ik de zending binnen kreeg zat er nog iets extra’s bij ivm het lange wachten. Top!

  • Aanbevelen? Ja
5

Levering duurd lang

Het is niet meer van deze tijd dat het 5 werkdagen duurt voordat je de bestelling krijgt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag heer Reijnders, Dank voor uw bericht. Nadat wij uw bestelling op vrijdag 15 januari ontvangen hadden, hebben wij deze voor u behandeling genomen. Helaas waren op dat moment niet alle producten voorradig. Die hebben wij toen direct optie voor u besteld bij de leverancier. Maandag heeft onze leverancier deze in behandeling genomen. Zodra wij de goederen hadden ontvangen van onze leverancier hebben wij de zending compleet gemaakt en de verzending naar u direct verzorgt. Uiteindelijk had u de producten de 5e werkdag na bestelling in huis. Wij zouden dit graag sneller doen, maar helaas duren leveringen in deze tijden wat langer. Wij zien dit zowel op onze aanleveringen vanuit de leveranciers als ook bij onze leveringen aan klanten. Wij stellen alles in het werk om leveringen zo spoedig als mogelijk te verzorgen. Dit zullen wij blijven doen. Met vriendelijke groeten, Team Workplanet.nl

10

Zeer goed

Veel plezier van

  • Aanbevelen? Ja
3

Telaat geleverd

Ik heb betaald voor levering en jullie beloofd levering in3 verek dagen maar is geleverd 7 dagen later.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Edin, Dank voor je bericht. Het spijt ons dat u iets langer heeft moeten wachten als verwacht. Helaas duren leveringen in deze tijden wat langer. Wij zien dit zowel op onze aanleveringen vanuit de leveranciers als ook bij onze leveringen aan klanten. Zeker als het levering naar of van het buitenland betreft. Wij stellen alles in het werk om leveringen zo spoedig als mogelijk te verzorgen. Dit zullen wij blijven doen. Met vriendelijke groeten, Team Workplanet.l

10

Ruim aanbod, ook voor de grote maten - goed advies en service

Op zoek naar goede, stevige veilige werkschoenen maat 51. Die vind je niet zo makkelijk in mijn maat. Planet Group heeft een ruim aanbod en Meindl is een topmerk. Dit is mijn 2e paar na een aantal jaren intensief gebruik. Prima kwaliteit. Advies over de maat was prima en klopte ook. Volgende keer weer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig

Prachtig

  • Aanbevelen? Ja
1

geen communicatie

Beste Ik heb twee paar schoenen besteld en betaald. Nooit een ontvangstbevestiging gekregen. Niemand die op mijn mails gereageerd. Hopelijk krijg ik nu wel reactie.

  • Aanbevelen? Nee
8

prima service

helaas waren de bestelde werkschoenen niet op voorraad en had de leverancier een zeer lange levertijd. na contact met 1 van jullie medewerkers is een vervangend paar zeer snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

De bestelling werd geleverd!

Ik nam enkele malen contact op om de bestelling goed te volgen, vanwege een interne miscommunicatie klopte de berichtgeving hierover niet. Niettemin ben ik zeker tevreden, ik vind het niet nodig dat de bestelling supersnel afgeleverd wordt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd