Als goed ervaren.

Levering duurde wat lang, maar verder is het goed. Producten waren goed.

Fijne schoenen en sneller geleverd dan gepland!

Goed product, slechte bezorging door DpD

Schoenen zijn zoals verwacht en zitten prima. Bezorgen was een ramp met DPD; eerst onterecht 'niet thuis bevonden en terug naar pakket centrum', dan week erop 'maandaf niet meegegeven met bezorging', gebeld "ja dinsdag krijg je eerst tussen 8 en 12u mail met bezorgtijden en smiddags geleverd ". Dinsdag 9u: is bezorgd bij de buren. Is het pakket (250€ +) gewoon op iemands rollator gezet bij de ingang van de appartementen.... Niet normaal DPD

geweldige zaak waar je werkkleding kan kopen.

Op de website is keus veel voor werkkleding wat je wil hebben. En daar bij ook de uitleg als je bestelt hoelang het duurt. Zo kan je zien wanneer je pakket geleverd wordt.

Best gelopen

Best gelopen

Voldoende

Alleen de levering kan sneller

Goed assortiment en snelle levering.

slechte ervaring over levering, wel aardige telefonische medewerker

Ik had voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij de Planet Group. Het ging om een regenjas en een amerikaanse regenbroek Na een week of 6 merkte ik dat er nog niets binnen was gekomen en heb daarom telefonisch contact opgenomen. Toen bleek dat de regenbroek niet op voorraad was en uit Denemarken moest komen. Jullie hadden hierover eigenlijk zelf contact met me moeten opnemen. Al met al duurde het 6-8 weken voordat ik de bestelling binnen had. In het vervolg ga ik hier naar een plaatselijk bedrijf en bestel ik niet meer online

Goedendag mevr. Rots, Dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan. De levertijd als u schetst is inderdaad lang, maar niet gebruikelijk voor de betreffende leverancier. Helaas is de informatievoorziening vanuit onze leveranciers vaak mondjesmaat, zeker in huidige tijden, wat het voor ons lastig maakt goede informatie te verkrijgen waarmee wij onze klanten vervolgens goed op de hoogte kunnen houden. Wij stellen echter alles in het werk om lange levertijden te voorkomen. En als we ermee geconfronteerd worden zullen wij altijd trachten om de klant zo goed als mogelijk te informeren. Dat is duidelijk in uw geval niet gelukt. Dat spijt ons zeer, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Team Planet Group

Erg goed!

Ik heb werkschoenen besteld bij Workplanet. Het merk Dickies. De afhandeling was goed. Verzending duurde erg lang maar dat probleem lag bij Dickies, niet bij Workplanet. De informatie die ik kreeg, na een telefoontje met hun, klopte en was duidelijk.

Super positief

Alles vlot en met zorg geleverd

Levering via website oké; telefonisch maatadvies kan beter.

Personeel kan via telefoon niet vertellen of schoenen groot of klein vallen / stug zijn of (al binnen een paar dagen) flink uitlopen. Daardoor verkeerde maat schoenen gekozen. Weer een lesje geleerd... volgende keer toch maar naar de fysieke winkel om schoenen uitgebreid te passen. Aan te bevelen? Ja, mits de juiste schoenmaat wordt aangeschaft.

Goede werkkleding

Goede werkkleding. Nette service aan de telefoon. Alleen jammer dat de levering lang duurde.

Het duurde erg lang

Ik zou mijn pakket na twee weken hebben maar op de dag dat ik mijn regenpak binnen moest hebben heb ik ze maar eens gebeld waar of mijn bestelling was. En die bestelling was dus gewoon in huis. Als je bij planet group iets besteld duurt het best lang

Gewoon goed.

Ik heb een paar werk schoenen besteld. Ze leveren top producten tegen echt scherpe prijzen. En zelfs in deze tijden snel geleverd. Dit was mijn eerste bestelling, maar zeker niet de laatste.

Goede ,webwinkel

goede en snelle service!!

Goede communicatie, snelle levering. En een prima klantenservice!

Prima site, prima en snelle levering, prima product!

Prima.

Vlotte bestelling en levering, zoals het hoort te zijn.

Idem

Gewoon goede PBM's

Mooie goede PBM's zal zeker vaker bestellen.

erg lange levertijd

vanaf het moment dat er besteld is hebben we ruim 2 weken moeten wachten terwijl er in de orderbevestiging een verwachte leverdatum stond van 2 dagen later. Als er geen haast is zou ik iedereen adviseren bij workplanet te bestellen want de broeken zijn perfect.

Goedendag Derk-Jan. Dank voor je beoordeling. Jammer dat je deze keer wat langer op je producten hebt moeten wachten. Dat is niet prettig, zeker als daar wat onduidelijkheid was over de bevestigingsdatum. Ik kan herleiden dat deze anders gecommuniceerd had moeten worden. Als dit op juiste wijze gedaan was, dan was dit misverstand niet ontstaan. Wij hebben dit als verbeterpunt meegenomen. Alsnog veel plezier met de broeken! Met vriendelijke groeten, Team Planet Group

communicatie kan beter

Communicatie mag van mij beter. En verkeerde informatie over producten.

Dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan. De levertijd als u schetst is inderdaad lang. Maar dit kan helaas gebeuren als een product in productie is. Tot onze grote spijt is de informatievoorziening vanuit onze leveranciers vaak mondjesmaat, al helemaal als een product in productie is en zeker in huidige tijden. In de praktijk maakt dit het voor ons lastig goede informatie te verkrijgen en u goed te informeren. Wij hebben herhaaldelijk contact gehad met leverancier en u maar alsnog lukte het in uw geval niet om u goed te informeren, telkens bleek de informatie achterhaald. Dat spijt ons zeer, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Team Planet Group

Goed geregeld!

Snelle levering.

Redelijk

Product vergeten op te sturen. Gelukkig zelf gebeld anders had ik mijn werkschoenen nooit ontvangen ben ik bang.

Goede levering

Veiligheidsschoen maat 34 besteld, we moesten er even op wachten maar de schoen is prima en we werden goed op de hoogte gehouden over de levertijd en datum dat het artikel geleverd zou worden. Prime service!