Geweldig geholpen

Mijn vragen ,via mail werden keurig en snel behandeld waarna ik snel mijn keuze kon maken

Alles in orde

Mijn vraag werd telefonisch snel beantwoord, de levering volgde kort daarna. Helemaal tevreden.

Nette levering super service en past het niet kan je het ook snel en simpel omruilen.

Super!!

Spullen binnen en alles klopt!

Goed advies, goed product

Ben in de winkel wezen passen en heb advies gevraagd. En dat was beiden uitstekend. Schoenen die ik koos waren niet op voorraad maar werden netjes thuisbezorgd. Heb voor Meindl gekozen en deze schoenen zijn echt fantastisch. Eindelijk veiligheidsschoenen die ook nog lekker lopen !!!

Lange levertijd zonder overleg

Bestelling geplaatst, gelijk betaald, orderbevestiging pas week later ontvangen, nog een paar dagen later zelf maar gebeld waar het bleef, bleek dat een gedeelte wel voorradig was maar ze waren aan het wachten op de volledige bestelling. Duurde dus lang zonder geïnformeerd te worden.

Bijna perfect

Al eerder probleemloos kunnen bestellen; Deze keer was er een foutje op de website,waardoor mijn bestelling niet kon geleverd worden met het artikel zoals ik het had voorzien. Ik werd echter keurig telefonisch gecontacteerd met de nodige excuses en er werd me een alternatief voorgesteld in mijn voordeel. 2 Dagen later was alles geleverd. Gewoon, alweer zoals het hoort.

Goed geïnformeerd over levering etc

aflevering kan beter

jack en broek besteld ... jack kwam zonder broek .gebeld lange wachttijd iemand aan de lijn. na paar dagen kwam de broek. beetje rommelig. was eigenlijk bang dat ik geld overgemaakt had zonder product te krijgen dat was niet zo maar ga vlgnd keer weer naar winkel voor bedrijfskleding

Prima. Alles goed.

Prima. Snelle levering. Volgende keer ga ik toch liever naar de winkel.

Alles wat fout kon gaan ging wel fout

Had een paar werkschoenen besteld van Timberland. Bleek het model dat ik wilde niet meer voorradig. Ik had al wel betaald voor dat model, maar ze mailde netjes dat ze een ander model wel hadden en dat ze het verschil terug zouden betalen. Na 1,5 week zelf maar achter mijn bestelling gegaan, waar die bleef. De schoenen moesten uit Engeland komen en daardoor duurden het iets langer. Dinsdag mailtje ontvangen dat woensdag mijn schoenen geleverd zouden worden. Woensdag niks. Kreeg ik een mailtje dat ze de schoenen donderdag retour hadden gekregen en vrijdag weer gingen versturen. Die zaterdag kon ik ze ook gelukkig ophalen. Toen moest ik daarna er nog zelf achteraan om mijn teveel betaalde geld terug te krijgen en dit is 3 dagen later ook terug betaald. Al met al heel omslachtig en niet heel klantvriendelijk en makkelijk. Kan allemaal een stuk soepeler denk ik

Prettig en behulpzaam geholpen.

Prima geholpen en meegedacht met het realiseren van mijn specifieke wensen.

prima service

Goede werkschoenen en een snelle levering

Pluspunten

Ruime keuze en een snelle levering

De nieuwe website is trager geworden vergeleken met de oude website

Dank voor de positieve beoordeling! Fijn om deze van een vaste klant te ontvangen. Over de snelheid van de nieuwe website, je hebt gelijkt deze is momenteel minder snel. De hele website is nu beter opgebouwd dan de vorige en is in de basis ook sneller. Echter de website staat nog maar net live en het aanbod is in de nieuwe website ook veel groter. Het heeft tijd nodig om de snelheid op te bouwen. Met vriendelijke groet, Team Workplanet