snel antwoord op vragen en levering zoals afgesproken

Regenbroek kwaliteit zoals verwacht.

HEEL GOED

nu voor de tweede keer werkbroeken besteld met riem. duurde iets langer vanwege niet op voorraad hebben van de juiste kleur riem. werdt netjes hierover gebeld.

Leveringsprobleem goed opgelost.

We hadden na anderhalve week nog steeds ons pakket niet gekregen door een fout bij het koerierbedrijf. Op verschillende pogingen om deze te bereiken, kregen we geen respons. Na Planet Group hierover gecontacteerd te hebben, deden zij onmiddellijk het nodige om dit recht te trekken. Waarvoor dank.

Goed services

Goed services

Goede en snelle service

Schoenen waren ietsje later dan gepland, maar de service is prima. Goed geholpen aan de telefoon, en ze doen wat ze zeggen

Bestelde was zoals verwacht.

Bestelde zorgjasjes zijn zoals verwacht. Tevreden, prima kwaliteit. Zelfs van de goedkoopste. Snelle reactie op vragen.

Bij het omruilen van werkschoenen zowel telefonisch als persoonlijk goed geholpen.

Heb heel netjes een mail gekregen dat de levering langer zou duren in verband met Corona. In de mail werd ook de vraag gesteld of ik wilde wachten of mijn geld terug.

Erg lang moeten wachten op een artikel dat op voorraad was

Op 28 mei een bestelling gedaan. Het product was op voorraad. De dag erna een mail gekregen dat het product een leverdatum had van 12 juni. Een mail gestuurd hoe dat nu zit. Kreeg op 3 juni een mail dat het product naar alle waarschijnlijkheid aan het begin van de volgende week naar mij toegestuurd zou worden. Uiteindelijk heb ik het pakket pas de 18de gekregen. Bijna een maand later....

GEEN REACTIE

Ik krijg geen reactie's op mijn emails.

Bestellen, ontvangst, prima verlopen.

Goed.!

goed klant gericht

goeie website,klant goed op te hoogte houden tijdens bestelling,levering.

Vlotte bestelling

Ik vond alleen de communicatie over het tijdstip van leveren niet echt duidelijk. Op de eerste mail stond een datum waarop de bestelling zou uitgeleverd worden, indien voorradig 08/07. Zonder vermelding of het voorradig was, dan heb ik op 10/07 een mail gestuurd dat ik nog niets ontvangen had. Dan heb ik op 13/07 een track&trace gekregen en op 14/07 een bericht ( antwoord op mijn mail aan de klantendienst) dat de bestelling vertrokken was. Was niet heel duidelijk, mss door de Covid19 drukte. Schoenen zitten trouwens perfect.

Fantastische service!!!

Begin van het jaar kocht ik een paar werkschoenen om te gebruiken in de horeca. Nadat ik er een paar weken op gewerkt had waren de veters al versleten en vertoonde de zolen de eerste slijtage plekken. Na contact met Arno van Planet Group kreeg ik direct nieuwe veters toe gestuurd en werd er afgesproken om de zolen in de gaten te houden. Na een verplichte sluiting van het bedrijf, en de betreffende schoenen 2 maanden niet aan gehad te hebben, lieten de zolen na 2 weken werken helemaal los. Na direct weer met Planet Group contact opgenomen te hebben vergoeden zij deze en mog ik nieuwe schoenen uit kiezen. Deze zijn inmiddels met veel plezier in gebruik genomen. Nogmaals ook via deze weg bedankt voor de service, en ik raad al mijn collegas en kennissen aan om bij jullie schoenen te bestellen.

Goede service, fijne klanten service, status update matig.

Klanten service en netjes. Levering prima, maar de status update, zul je zelf om moeten vragen. Echter wel een snelle response! Product is prima bevallen.

Webwinkel die levert wat ze zeggen.

Produkt geleverd zoals bij bestelling aangegeven was. Levertijd oké. Bereikbaarheid telefonisch uitstekend.

prima bedrijf

Goede service en snelle levering.

Gewoon goed

Gewoon goed

Goed service, goed afspraken en opvolging

Goed opvolging, snelle reactie en klantgericht

Kwaliteit en vlotte levering

Al paar keer werkschoenen gekocht goede kwaliteit en service

Lange levering, slechte comunicatie

Meer dan 3 weken heb ik op mijn werkschoenen gewacht . Tussen die tijd heb ik een email gehad en voor de rest geen comunicatie. De schoenen leken te klein , netjes 7euro voor retouren betaald en nu ben ik weer meer dan een week verder en steeds geen schoenen en weer een email dat ze ergens onderweg zijn. Ik ben niet blij met service. Kon beter communiseren .

Dank voor uw bericht. Wij kunnen ons voorstellen dat de duur van de levering teleurstellend is. Dit is niet te doen gebruikelijk, maar op dit ogenblik wel de realiteit op de levering van de producten van Dickies uit de UK. Zij werken namelijk door Corona slechts met halve bezetting. Dit zorgt er voor dat de afhandeltijd voor een order van 3-5 werkdagen verruimd is naar 6-10 werkdagen. Daarbij komen dan nog de dagen voor vervoer van UK naar ons magazijn, eveneens 3-5 werkdagen. Alles bij elkaar kom je dan ongeveer op de 3 weken uit die u ervaren hebt. Gebrek aan informatie over de status maakt het voor ons moeilijk om onze klanten hierover te informeren. Omdat wij begrijpen dat dit voor onze klanten vervelend is zijn wij momenteel samen met Dickies, maar ook intern, aan het onderzoeken hoe wij dit kunnen verbeteren. Met als streven u in de toekomst beter te informeren. Klantenservice Workplanet.nl

prima , aanbevolen.

netjes geleverd , ik ben tevreden.

Langzame levertijd en veel te duur

Ivm onduidelijk site ben ik bij een andere site terecht gekomen om nog 2 polo's bij te bestellen. Deze zelfde polo's bleken op die site 15 euro goedkoper te zijn en zijn binnen 2 dagen bezorgd ipv een week later.

Dank voor uw bericht. Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent. U spreekt over onder "onduidelijk site", kunt u dit nader omschrijven aan ons? Dan kunnen wij kijken hoe wij dit kunnen verbeteren. Voor zover wij kunnen achterhalen zijn de polo's, ondanks het feit dat deze op moment van bestellen niet voorradig waren, alsnog binnen 3 dagen naar u verstuurd. Ons inkoopteam doet er alles aan om onze product voor een eerlijke prijs aan te bieden. Vrijwel altijd is onze prijs concurrerend. Klantenservice Workplanet.nl

oke

zeergoed

door de levering uit italie moest komen en daar virus was is alles goed door gekomen en in juni geleverd heb even nog contact gehad er was maar een veter en geen twee gelijk contact gemaakt veters zijn nagezonden dus de volgende keer kom ik als klant weer terug