Slechte aftersales, schoenen waren kapot bij levering

Schoenen waren kapot bij levering, direct gemeld via e-mail. Later ook telefonisch gemeld en gevraagd om een bevestiging. Niet gekregen! Weer gemaild en nog geen reactie. Schoenen zijn reeds retour gestuurd! Wanneer krijg ik mijn nieuwe schoenen, of mijn geld terug??

Goeie service

Goede producten met goede service.

Nette website, vriendelijk personeel, die zich aan hun afspraken houden. Perfect. Alles correct geregeld, behalve DPD, hier krijg je een berichtje "jammer dat je niet thuis was". Ze hebben ook niet aangebeld of een briefje in de bus. Ik vermoed dat ze ook niet in de straat zijn geweest. Jammer. De schoenendoos zag eruit alsof ze er overheen gereden waren. Geen reclame DPD!!

communicatie niet top

Het bestellen online gaat prima. Echter worden spullen niet op de afgesproken leverdatum geleverd en moet je hier zelf achteraan. Je wordt hiervan niet vanuit het bedrijf op de hoogte gesteld. Ook het feit dat je via Ideal betaalt, en de factuur voor eigen administratie pas bij het versturen van de spullen krijgt vind ik een vreemde gang van zaken.

Spullen net ontvangen, communicatie kan beter

Ik ben tevreden over mijn bestelling. Echter zou ik graag beter op de hoogte willen worden gehouden over de status van mijn bestelling. Nu hoorde ik een tijdje niks en keer 1 dag voordat de bestelling bezorgd werd een bericht.

Levering was oké , alleen de doos waar de werkschoenen in zaten zag eruit alsof het al 50 jaar op de plank had gelegen beschadigd en gescheurd , dus mijn tip is om de producten in een kartonnen doos te versturen ipv een plastic zak zo blijven de producten beter beschermd ( ook beter voor het milieu )

Snelle service prima.

Prima geholpen

De gemaakte (tijds)afspraken zijn netjes nagekomen.

Eenvoudige website, binnen een paar dagen. is het artikel thuiszorg of optie halen in de winkel (mijn voorkeur) en om te ruilen. de (schoen-)maten kloppen niet altijd en ik kon zonder problemen een maat groter krijgen welke binnen 02 dagen binnen was ...

Prima service en vriendelijk contact

Mooi assortiment met o.a. de range van Ocean. Een handschoen die helaas beschadigd bleek werd zonder problemen vervangen. De website zou iets duidelijker kunnen zijn in het begeleiden van problemen, ik moest zelf verheldering vragen per email. Daarna vriendelijk te woord gestaan 👍

Goede en degelijke producten

Wij zijn erg tevreden over de producten, bestel werkbroeken. Wel vinden wij het vreemd dat je bij een bestelling boven de 300 euro nog steeds verzendkosten betaald, en je ook nog eens op eigen kosten producten retour moet sturen. We hebben onlangs een te grote (volgens maattabel had ik de juiste besteld) broek ontvangen, deze heb ik retour gestuurd op 10 februari j.l. om te ruilen voor een maat kleiner. Tot op heden heb ik hier niets van teruggehoord of gelezen!! ( jullie zouden er even een mailtje of telefoontje aan kunnen wagen om de status door te geven)

Tevreden over de schoenen. De levertijd was wel iets langer.

Bestelling was niet op voorraad, direct contact vanuit hen hierover. Alles snel en goed opgelost en vriendelijk geholpen.

goed geholpen

ik werd goed geholpen

Enigste minpunt misschien was dat het kleur dat ik gekozen had niet meer leverbaar was. Maar hierover werd onmiddelijk via mail alsook telefonisch gecommuniceerd en een alternatief aangeboden. Levering was zelfs sneller dan voorzien. Happy camper dus hiero.

Redelijk

Levering was goed ,maar het is niet duidelijk om artikel retour te sturen

Goedenavond Marcella, Goed om te vernemen dat levering naar tevredenheid verlopen is. Maar wat vervelend dat het onvoldoende duidelijk hoe onze retourprocedure is. Wij hebben deze onder klanterservice wel beschreven, hier vind je ook de benodigde formulieren. Hierbij een linkje: https://workplanet.nl/klantenservice#Ruilen_en_retourneren. Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt. Fijne avond.

dit kan beter

Ik had een werkbroek besteld, en moest daar een maand op wachten, hij paste niet goed en dus retour gestuurd, helaas moet je dan zelf de retourkosten van € 7,25 betalen. bij de meeste internet bedrijven is dat gratis

Alleen jammer dat ik mijn bestelling laat kreeg.

Moest een tijdje wachten op de levering. Ik werd prima op de hoogte gehouden

Duidelijke voortgang van mijn bestelling en snelle leverig

Zoals ik hem graag heb

gebrek aan communicatie

Meerdere keren moeten bellen voor de status van mijn bestelling, nadat de opgegeven leverdatum was overschreden. Heb een volle maand op mijn product moeten wachten. Voordeel was wel dat ik het afleveradres heb kunnen aanpassen nog voordat de bestelling bij Planet Group binnen was.

Positieve ervaring.

De bestelde artikelen, betroffen en levertermijn van eerst opgegeven uitlevering over 2. weken. Het werd door dit bedrijf keurig een week eerder aangeleverd, dan de verwachte levertermijn. Netjes en zorgvuldig.

Ben niet tevreden over aankoop product.

Product voldoet niet aan mijn verwachtingen.

Dank voor u bericht. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de werkschoenen. Om te achterhalen waar u niet tevreden over bent zal ik een collega van de klantenservice vragen contact met u op te nemen.