Goede en makkelijke website. Snel geleverd. Juiste materialen. Goede communicatie.
Beste Daisy, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Heb al een aantal keer wat besteld ben jullie. Of wat gekocht inde winkel in Alphen. De broek die ik had besteld was te klein en heb hem kunnen ruilen in Alphen echt super.
Beste Matthias, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Goed, op tijd.
Beste J, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Als je iets besteld wordt het geleverd zoals ze zeggen,op tijd.
Beste Nienke, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Snelle levering
Beste Diana, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Zoals altijd prima werkbroekeñ
Beste Andre, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Een goed en mooi vest ontvangen, nu hopen dat het ook zo mooi blijft.
Beste Riek, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Goed
Beste Frank, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Er was een probleem met de levering van mijn schoenen bij DPD. Ik werd benaderd door Workplanet dat het probleem wordt opgelost. En dat gebeurde ook. De volgende dag had ik mijn schoenen!
Beste Anelusco, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Much to choose from.
Beste Erica, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
zeer netjes en snel geleverd
Beste RAM Robert, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Good price and product, but order realized with delay which wasn't obvious while ordering and wrong payment request, order was paid at once via ideal. You have a lot to improve!
Beste Emil, Bedankt voor je review en feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en de prijs. We begrijpen dat de levertijd als onduidelijk ervaren kan worden, maar zoals vermeld in onze webshop en in de orderbevestiging is je bestelling binnen de aangegeven termijn van 5–10 werkdagen geleverd. We nemen je opmerkingen over de communicatie en de betaalmelding zeker mee om onze service verder te verbeteren. We hopen je de volgende keer toch weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Ik werd heel goed geholpen.
Beste Dania, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Wederom werkkleding besteld keurig verzorgd.
Beste Peter, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Duidelijke site snelle levering , verlopen zoals afgesproken !
Beste Peter, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Ik heb er meerdere keren besteld, nooit problemen gehad. Onlangs spullen bij Workplanet zelf opgehaald: mooi bedrijf, grote winkelruimte, groot magazijn. Ga er nog een keer gewoon kijken en kopen.
Beste Johannes, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Lange levertijd, reageren niet als je wilt retouneren
Beste JvdZ injectables, Hartelijk dank voor je beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. In de webshop staat een duidelijke levertijd aangegeven van 2-5 werkdagen voor het door jou bestelde product. De order zou binnen die termijn geleverd worden. Na uw voortijdige annulering is deze direct aan u retour betaald. Het retourpakket is tot op heden nog niet bij ons retour ontvangen zodat wij deze nog niet kunnen verwerken. We hopen je toch de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
goede uit leg over de levering. Alles is netjes en goed ontvangen
Beste Bianca, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Logo Workplanet Workplanet Je review is in behandeling.Toon meer Jo Wi 4 reviews NL Beoordeeld met 1 van de 5 sterren Bagger bedrijf achteraf! Bagger achteraf! Bestelde via de website Meindls GTX schoenen a 370euro. Binnen 4weken scheurde de rubbere rand van de schoen en heb het gelijk gemeld met foto's erbij. Na overleg met Meindl moest ik ze retour sturen maar ik had geen andere schoenen om op te lopen dus ik sprak het volgende af. Bij de volgende maand zou ik nog een set kopen a 370 euro en de 1ste set retour sturen. Bij het kopen van de schoenen heb ik gelijk een mailtje gestuurd met de vraag een retour label mee te sturen en dat gebeurde NIET!!! Na een paar mailtjes op en neer en telefonisch contact zoeken (je word niet terug gebeld) heb ik het toch gekregen. Heb de 1ste set retour gestuurd en kreeg een mail dat de schoenen zijn door gestuurd. Maar mijn nieuwe set had naar 2 weken lopen precies hetzelfde aan de hand en heb weer gemaild met foto's. Ik schreef letterlijk mij zakt de moed in de schoenen. Sterker nog op deze mail werd niet meer gereageerd. Na een dikke maand van niks horen toch maar weer eens contact gezocht en ik zou worden terug gebeld. U raad het al ik heb geen telefoontje gehad en op mijn mails word niet gereageerd. Dit bedrijf heeft de slogan : Bij service en garantie zijn wij op vakantie! Ik heb mijn 1ste set nogsteeds niet terug en heb ook niks meer vernomen. MIJN AANRADEN is hier dan ook niks te kopen. Anja is vrolijk en klinkt leuk aan de telefoon maar verder werkt er volgens mij weinig bij het bedrijf. De vraag is krijg ik mijn schoenen wel terug na het schrijven van deze review maar het zei zo. Ik zal deze review dan dadelijk ook gelijk delen met het bedrijf. Komt het bedrijf verder niet in actie ga ik dit bericht op nog veel meer site's en forum's delen! Dat beloof ik Michael
Beste Joey, Wat vervelend om te lezen dat dit zo is gelopen en dat u dit zo heeft ervaren zeker omdat u aangeeft lang op een terugkoppeling te hebben moeten wachten en zich niet gehoord voelt. Onze excuses voor de frustratie die dit heeft veroorzaakt dat is niet de ervaring die wij willen bieden. Uw melding is bij ons in behandeling genomen en conform de garantieprocedure beoordeeld door Meindl in Duitsland. Op basis van hun technische beoordeling is geconcludeerd dat er geen sprake is van een materiaal- of fabricagefout. Zij geven aan dat de rubberen rand (riem) een begin en een einde heeft en dat deze overgang bij iedere schoen zichtbaar kan zijn soms meer en soms minder. Volgens Meindl maakt dit onderdeel uit van de constructie van de schoen en heeft dit geen enkele invloed op de functionaliteit, pasvorm of waterdichtheid. Het membraan is verwerkt in de binnen voering. Daarnaast geven zij aan dat de schoenen zich in perfecte staat bevinden en functioneel volledig in orde zijn. Dat neemt niet weg dat u teleurgesteld bent en dat begrijpen wij. Ik heb u nog diverse foto's gemaild van nieuwe Meindl's waar je duidelijk het begin en einde kan zien van de rode band en dat dit per schoen verschilt, hopelijk heb ik hiermee u op een andere gedachte gebracht. Met vriendelijke groet, Workplanet – Klantenservice
goed spul, snelle levering
Beste Hans, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Snelle levering, goede prijs
Beste L uit Brielle, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Voor herhaling vatbaar
Beste Arijan, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
snelle service. Medewerker stelde alternatieven voor.
Beste G uit Middelburg, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Netjes en snel bezorgd.
Beste Joyce, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
Altijd fijne hulp in de winkel en bij bestellingen. Fijn dat ze een extra stap doen als iets snel nodig is.
Beste A uit Amsterdam, Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.