ik kreeg een paar schoenen aan in 2 verschillende maten

ik kreeg een paar schoenen aan in 2 verschillende maten

Beste Jokke, Bedankt dat je de moeite hebt genomen een beoordeling achter te laten. Fijn dat je ons ondanks het lage cijfer toch aanbeveelt. Wij hebben elkaar al telefonisch gesproken en zijn samen tot een goede oplossing gekomen! De kleinere maat waarvan je er per ongeluk maar 1 hebt ontvangen past eigenlijk beter. Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen. We hopen je in de toekomst graag weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Schoenen waren al gedragen

De doos was al beschadigd bij aankomst. Na openen vielen de "kreuken" al op bij de linker schoen. De linkerschoen was duidelijk van een pas paar wat al door anderen gedragen was. De schoen op zich is bij de enkel te wijd voor mij dus terug gestuurd. Kom ik tot mijn verbazing erachter dat ze als voorwaarde stellen dat je de doos in een doos verpakt, terwijl ze zelf het in een plastic zak versturen. Nota bene moet je ook nog eens dubbel verzendkosten betalen als je retour wilt sturen, dus nu maar afwachten of mijn geld nog terug krijg

Beste Mark, Bedankt dat je de moeite heb genomen om een beoordeling achter te laten. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de schoen. Dat er een kreukje in de linkerschoen zit is waarschijnlijk omdat de schoen een keer gepast is, aangezien wij ook een winkel zijn. De doos heb ik ook beken en die beschadiging viel reuze mee. wij versturen de dozen altijd in takt, maar helaas hebben wij er geen zicht op hoe de pakketdienst er mee om springt. Ik heb de bank meteen opdracht gegeven om het aankoopbedrag aan je terug te storten. Dan heb je het met twee dagen op je rekening. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Levering is lang

Geen prijs verschil tov anderen

Beste Ahmet, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Op onze website geven we aan dat de levertijd op de Puma schoen 5 tot 10 werkdagen is. We hebben jouw bestelling binnen 8 werkdagen geleverd, dus ruim binnen de tijd. Deze beoordeling is dan ook niet terecht. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl K

Goede transactie

Ik ben zeer tevreden, met wat ik heb gekocht, bij Planet Group B.V.

Beste George, Bedankt voor de mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgend keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Zeer slechte service, informatie en voorwaarden

Bestellingen blijken achteraf helemaal niet op voorraad. Hoewel bekend is dat het maanden kan duren krijg je dit pas te horen na vaker navragen. Producten in bestelling worden wel afgevinkt op pakbon maar ontbreken, afhandeling komt neer op: 'jammer voor je..." Kapot product ontvangen, terugsturen op eigen kosten, daarna beoordelen we wat en of we er wat aan doen. Alle producten zijn elders te krijgen. Gelukkig, want mijn laatste bestelling hier was de druppel.

Ok

Ok

Beste Mateusz, Hartelijk dank voor de mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Zeer snelle levering

Alleen onduidelijk stond op de mail dat ze 10 april leverbaar zouden zijn En kreeg ze 2 april thuis

Beste Toon, Hartelijk dank voor de mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Bestellingen zijn eenvoudig te doen en worden snel geleverd indien op voorraad.

Beste Willem, Bedankt voor uw mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Zeer slecht

Afgaande op alle positieve reactie daar een overal en kniestukken besteld Levering tussen 3 en 5 werkdagen. Bij bevestiging gelijk bericht dat niet alles op voorraad was en dat het uiteindelijk 20 maart geleverd zou worden. Daarna bleef het angst vallen stil. Na mijn mail werd er gezegd dat het 20 maart verzonden zou worden en wederom erg stil van de bezorgdienst. Na weer een mail gestuurd te hebben kreeg ik een heel ander antwoord dat de kniestukken pas begin April geleverd werden. Nu sturen ze de overal pas 22 maart op dus hoop ik hem 5 maart te ontvangen. Kortom ze.liegen alles aan elkaar.

Gewoon goed

Gewoon goed

Beste René, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goeie,snelle service

Netjes verpakt,snelle levering.

Beste Michel, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Sneller levering Uitstekend product

Beste Jacob, Hartelijk dank voor voor uw mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Je krijgt op tijd wat je besteld

Schoen eerst niet leverbaar maar binnen 3 dagen toch in huis.

Beste Linda, Hartelijk dank voor de mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Zeer fijne Timberland schoenen.

Zeer fijne Timberland schoenen door juiste maattabel. Verlate levering waarover goed gecommuniceerd is.

Beste dhr/mevr. Liempde, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Hesje voldoet niet aan de verwachtingen

Bestelling OCE-000000699018 Ocean High visibility vest . Ik heb die ontvangen op 22/02/2024, nu een week later moet ik vaststellen dat de reflecterende banden afschilferen en uitscheuren . Is het mogelijk om dit hesje te retourneren

Beste Paul, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Dat de reflecterende banden nu al loslaten is zeker niet de bedoeling. Wij gaan prive contact met u opnemen om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Vlotte communicatie, levering heeft tijd nodig

T-shirts besteld die niet direct te leveren waren, ook de gewenste kleur was niet leverbaar. Er werd wel vlot erover gecommuniceerd en gereageerd.

Beste Lieke, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Outstanding customer service

I ordered working boots which I couldn’t find in any other online store at this price, unfortunately when they arrived my employer gifted me new one so I did not need them anymore. I asked for refund and the customer service helped me with whole process quickly without any issues. Received money back within 1 week of sending them back. Absolutely recommend.

Dear David, Many Thanks for your beautiful and positive review. Your opinion is important to us. We hope to serve you again next time. Kind regards, Customer service Workplanet.nl

Snel geleverd.

De bestelling was binnen een week in huis en ik werd goed geïnformeerd waar en wanneer mijn bestelling was en werd geleverd.

Beste Martijn, Bedankt voor uw mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goede service.

Goede service en meedenkend.

Beste dhr./mevr. Megens, Bedankt voor uw mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Lijkt me mooie en degelijke werkbroek

Zit lekker en beweegt mee door strechs die er in is verwerkt. Alleen jammer dat geen zak in zit waar je mobiel in kan , op je benen aan de zijkant.

Beste Ruud, Bedankt voor uw mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goed geregeld

Had een verkeerd type werkschoen besteld , kon snel omruilen en geen gedoe

Beste Jack, Bedankt voor de mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goede ervaring ,snelle levering en nakomen afspraken

Beste Leon, Bedankt voor uw mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Top merken en goede service

Onze werkkleding bestellen wij altijd bij Planet Group. Goede merken voor werkbroeken en werkschoenen netjes geprijsd en snel bij je thuis.

Beste Koen, Bedankt voor uw mooie en positieve beoordeling. Leuk dat we u al meerdere keren van dienst mochten zijn. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

De website heeft een mooi en uitgebreid aanbod. Ze is bovendien heel gemakkelijk te navigeren. Bestellen en kopen verliep vlot en er werd snel geleverd. De hele procedure is helder: je krijgt voldoende informatie over de levering en de nodige documenten (i.e. factuur etc.) worden via e-mail bezorgd. Top!

Beste Wim, Bedankt voor uw mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Duidelijke info

Info op website duidelijk. Info tijdens proces na bestellen prettig.

Beste H. Meeuwen, Bedankt voor uw mooie en positieve beoordeling. Uw mening is erg belangrijk voor ons. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl