Filters

9

Webwinkel die levert wat ze zeggen.

Produkt geleverd zoals bij bestelling aangegeven was. Levertijd oké. Bereikbaarheid telefonisch uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima bedrijf

Goede service en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed service, goed afspraken en opvolging

Goed opvolging, snelle reactie en klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
8

Kwaliteit en vlotte levering

Al paar keer werkschoenen gekocht goede kwaliteit en service

  • Aanbevelen? Ja
1

Lange levering, slechte comunicatie

Meer dan 3 weken heb ik op mijn werkschoenen gewacht . Tussen die tijd heb ik een email gehad en voor de rest geen comunicatie. De schoenen leken te klein , netjes 7euro voor retouren betaald en nu ben ik weer meer dan een week verder en steeds geen schoenen en weer een email dat ze ergens onderweg zijn. Ik ben niet blij met service. Kon beter communiseren .

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw bericht. Wij kunnen ons voorstellen dat de duur van de levering teleurstellend is. Dit is niet te doen gebruikelijk, maar op dit ogenblik wel de realiteit op de levering van de producten van Dickies uit de UK. Zij werken namelijk door Corona slechts met halve bezetting. Dit zorgt er voor dat de afhandeltijd voor een order van 3-5 werkdagen verruimd is naar 6-10 werkdagen. Daarbij komen dan nog de dagen voor vervoer van UK naar ons magazijn, eveneens 3-5 werkdagen. Alles bij elkaar kom je dan ongeveer op de 3 weken uit die u ervaren hebt. Gebrek aan informatie over de status maakt het voor ons moeilijk om onze klanten hierover te informeren. Omdat wij begrijpen dat dit voor onze klanten vervelend is zijn wij momenteel samen met Dickies, maar ook intern, aan het onderzoeken hoe wij dit kunnen verbeteren. Met als streven u in de toekomst beter te informeren. Klantenservice Workplanet.nl

8

prima , aanbevolen.

netjes geleverd , ik ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Langzame levertijd en veel te duur

Ivm onduidelijk site ben ik bij een andere site terecht gekomen om nog 2 polo's bij te bestellen. Deze zelfde polo's bleken op die site 15 euro goedkoper te zijn en zijn binnen 2 dagen bezorgd ipv een week later.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw bericht. Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent. U spreekt over onder "onduidelijk site", kunt u dit nader omschrijven aan ons? Dan kunnen wij kijken hoe wij dit kunnen verbeteren. Voor zover wij kunnen achterhalen zijn de polo's, ondanks het feit dat deze op moment van bestellen niet voorradig waren, alsnog binnen 3 dagen naar u verstuurd. Ons inkoopteam doet er alles aan om onze product voor een eerlijke prijs aan te bieden. Vrijwel altijd is onze prijs concurrerend. Klantenservice Workplanet.nl

8

oke

goed

  • Aanbevelen? Ja
9

zeergoed

door de levering uit italie moest komen en daar virus was is alles goed door gekomen en in juni geleverd heb even nog contact gehad er was maar een veter en geen twee gelijk contact gemaakt veters zijn nagezonden dus de volgende keer kom ik als klant weer terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Juiste prijs/kwaliteitsverhouding

Overzichtelijke site, met maat tabellen, voor de verschillende merken. Geen rare lokkertjes, zoals sokken of aanstekers. Gewoon kwaliteit voor de juiste prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Beste werkbroek, super klantenservice

Verzending naar Frankrijk gaf problemen bij DPD, waardoor mijn pakje nooit aankwam. De klantenservice reageerde adequaat en zeer vriendelijk en stuurde een nieuwe broek op. Enig minpuntje van de website: bij het kiezen van de maat duurde het een poosje voordat de site reageerde en schoot de site weer terug naar de kleinste maat. Opletten dus, want anders krijg je een veel te kleine broek!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw bericht. Fijn te horen dat u zo tevreden bent over de werkbroeken van Beckum Workwear en onze service. Over uw opmerking over de webshop, hier zijn wij ons van bewust. In de afgelopen periode is ons productaanbod verdubbeld. Hiermee zijn wij onverwachts over de capaciteit van de server heen gegaan. Momenteel wordt er met man en macht gewerkt aan verbetering van de capaciteit van de server, waardoor de snelheid van de webshop weer op het gewenste niveau komt. Klantenservice Workplanet.nl

3

Duurde veel te lang

Als ik 2 juni iets bestel en het komt pas 17 juni binnen duurt veel te lang. Ondanks het corona. Tevens zijn mijn schoenen totaal niet naar mijn zin. Ik heb er 157 euro voor betaald. Voor Lowa schoenen zijn ze zeer slecht. Ze zitten niet lekker totaal geen vering in. Ben ik niet gewend voor zulke dure schoenen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw bericht. Wij begrijpen dat het voor u teleurstellend is als een levering van bestelde producten langer duurt als verwacht. Wij doen ondanks de huidige beperking door de Corona-crisis ons uiterste best om de levering zo snel als mogelijk te doen. Dat de schoenen niet aan uw verwachting voldoen betreuren wij zeer. Graag wijzen wij u op de service om producten te ruilen. Hier vindt u meer informatie over deze service: https://workplanet.nl/klantenservice#Ruilen_en_retourneren. Klantenservice Workplanet.nl

10

Kwaliteit

Goede kwaliteit, redelijke prijs, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf.

Goede producten en uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering, goede communicatie

Mijn schilders overalls zijn snel geleverd en de communicatie was vanaf het begin goed. Kwaliteit van de overalls top! Enige minpunt is dat je niets kunt retourneren of ruilen. Aangezien de prijs omlaag gaat per aantal dat je bestelt, is dat lastig bij een eerste bestelling. Immers; je weet van te voren niet of het product je gaat bevallen en of het past, Ik heb dus eerst één overall besteld (met het risico dat ik €70 zou weggooien als het niet paste, of de kwaliteit niet goed was, voordat ik 5 andere overalls voor een gemiddelde prijs van €50 kon bestellen. Ik vind echt wel dat ze daar iets aan zouden kunnen doen, maar als je eenmaal weet wat je wilt bestellen en bekend bent met de prijs, én je grotere hoeveelheden wilt bestellen, is dit een prima partij!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor je bericht. Fijn te vernemen dat je tevreden bent. Om het enige minpunt weg te nemen wijs ik je graag op onze ruil en retour service, deze staat uitgelegd onder klantenservice, zie linkje: https://workplanet.nl/klantenservice#Ruilen_en_retourneren. Tot de volgende keer. Klantenservice Workplanet.nl

10

Super

Bestelling had vertraging maar hebben mij persoonlijk opgebeld en dat heb nog nooit had bij een bestelling op geen enkele site

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima afhandeling van de bestelling

Ik werd keurig op de hoogte gehouden aangezien 1 artikel van mijn bestelling wat vertraging had. Levering verliep keurig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Helaas moest ik 2 weken wachten maar dit was wel aangegeven in de voorwaarden dus dat heb ik geaccepteerd voor dat ik ging bestellen. Zeer goed geleverd ben er heel tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Kwaliteitsgericht

  • Aanbevelen? Ja
3

In een woord te omschrijven als ellende

Lange levertijden en uiteindelijk de verkeerde maat geleverd krijgen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw bericht. Vervelend dat u het zo ervaren hebt. Uw bestelling van 27 mei hebben wij direct in behandeling genomen. Wij hebben de order dezelfde dag nog aan u bevestigd met een verwachte levertijd van 3 juni. Dit gaat normaal wat sneller voor dit product, maar door Pinksteren en de huidige leverperformance van de vervoerders duurt dit alles in deze tijden iets langer. Echter wij hebben de geschatte levertijd gehaald en het pakket hebben wij 3 juni aan u verzonden per DPD. Op 5 juni is het pakket door DPD bij u afgeleverd. Van de maat is raar, want voor zover ik kan beoordelen heeft u een maat 39 besteld en hebben wij een maat 39 aan u verstuurd. Kunt u dit toelichten dan helpen wij u vandaar uit graag verder? Klantenservice Workplanet.nl

6

Lang wachten

Lang onderweg

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je bericht. Helaas is dat momenteel de situatie. De vervoerders rekenen momenteel met een vertraging van 3 - 5 werkdagen op nationale zendingen en een vertraging van 4 - 7 werkdagen op internationale zendingen. Hier kunnen wij tot onze grote spijt geen invloed op uitoefenen. We wensen je alsnog veel plezier van de werkbroek. Klantenservice Workplanet.nl

1

Slecht

Kan mijn ervaring niet geven heb nog niets ontvangen!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank voor je bericht. Dat is vervelend. We hebben het pakket afgelopen vrijdag aan DPD meegegeven. Als het goed is heb je per mail een bericht gekregen met de trackandtrace-code. Normaal zou het pakket gister afgeleverd worden maar door Pinksteren gebeurd dit waarschijnlijk vandaag. Volgens de informatie van DPD is het pakket nu in hun depot, vandaar uit zal het uitgereden gaan worden. Klantenservice Workplanet.nl update Volgens de beschikbare informatie is het pakket zoals aangekondigd 29 mei bij ons vertrokken en op 2 juni 18:35 uur geleverd.

3

Slechte communicatie

Ik heb op 21 februari een broek besteld. Met een beetje geluk komt de broek deze week binnen. (Het is inmiddels 31 mei) Dat er problemen zijn met leveringen, dat kan gebeuren, maar informeer de klant daar gewoon over. Ik heb dat ook aangegeven aan een medewerker, maar waarschijnlijk vinden jullie dat niet belangrijk. Wij bestellen er in ieder geval nooit weer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank voor je bericht. Het pakket is 28 mei bij ons opgehaald en onderweg voor uitlevering. Ik heb de mail met trackandtrace-code opnieuw aan je verstuurd. Heel vervelend dat de levering deze keer langer op zich heeft laten wachten. Helaas was de broek op het moment van bestellen niet beschikbaar. Navraag bij leverancier leerde dat de broek in productie was. We hebben met regelmaat navraag gedaan bij de leverancier, maar door Corona heeft de productie langer geduurd als normaal en zij konden ons niet meer informatie geven over de verwachte beschikbaarheid. Dit spijt ons zeer dat je nu deze ervaring hebt. Graag wil ik je meegeven dat wij momenteel intern aan het kijken zijn of de klant beter op de hoogte kunnen houden in dit soort situaties. Ook als de informatie vanuit de leverancier uitblijft. Klantenservice Workplanet.nl

7

Prima

Netjes en prima mijn schoenen ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd