Prima afhandeling van de bestelling

Ik werd keurig op de hoogte gehouden aangezien 1 artikel van mijn bestelling wat vertraging had. Levering verliep keurig.

Helaas moest ik 2 weken wachten maar dit was wel aangegeven in de voorwaarden dus dat heb ik geaccepteerd voor dat ik ging bestellen. Zeer goed geleverd ben er heel tevreden mee.

Kwaliteitsgericht

In een woord te omschrijven als ellende

Lange levertijden en uiteindelijk de verkeerde maat geleverd krijgen.

Dank voor uw bericht. Vervelend dat u het zo ervaren hebt. Uw bestelling van 27 mei hebben wij direct in behandeling genomen. Wij hebben de order dezelfde dag nog aan u bevestigd met een verwachte levertijd van 3 juni. Dit gaat normaal wat sneller voor dit product, maar door Pinksteren en de huidige leverperformance van de vervoerders duurt dit alles in deze tijden iets langer. Echter wij hebben de geschatte levertijd gehaald en het pakket hebben wij 3 juni aan u verzonden per DPD. Op 5 juni is het pakket door DPD bij u afgeleverd. Van de maat is raar, want voor zover ik kan beoordelen heeft u een maat 39 besteld en hebben wij een maat 39 aan u verstuurd. Kunt u dit toelichten dan helpen wij u vandaar uit graag verder? Klantenservice Workplanet.nl

Lang wachten

Lang onderweg

Bedankt voor je bericht. Helaas is dat momenteel de situatie. De vervoerders rekenen momenteel met een vertraging van 3 - 5 werkdagen op nationale zendingen en een vertraging van 4 - 7 werkdagen op internationale zendingen. Hier kunnen wij tot onze grote spijt geen invloed op uitoefenen. We wensen je alsnog veel plezier van de werkbroek. Klantenservice Workplanet.nl

Slecht

Kan mijn ervaring niet geven heb nog niets ontvangen!!!

Dank voor je bericht. Dat is vervelend. We hebben het pakket afgelopen vrijdag aan DPD meegegeven. Als het goed is heb je per mail een bericht gekregen met de trackandtrace-code. Normaal zou het pakket gister afgeleverd worden maar door Pinksteren gebeurd dit waarschijnlijk vandaag. Volgens de informatie van DPD is het pakket nu in hun depot, vandaar uit zal het uitgereden gaan worden. Klantenservice Workplanet.nl update Volgens de beschikbare informatie is het pakket zoals aangekondigd 29 mei bij ons vertrokken en op 2 juni 18:35 uur geleverd.

Slechte communicatie

Ik heb op 21 februari een broek besteld. Met een beetje geluk komt de broek deze week binnen. (Het is inmiddels 31 mei) Dat er problemen zijn met leveringen, dat kan gebeuren, maar informeer de klant daar gewoon over. Ik heb dat ook aangegeven aan een medewerker, maar waarschijnlijk vinden jullie dat niet belangrijk. Wij bestellen er in ieder geval nooit weer.

Dank voor je bericht. Het pakket is 28 mei bij ons opgehaald en onderweg voor uitlevering. Ik heb de mail met trackandtrace-code opnieuw aan je verstuurd. Heel vervelend dat de levering deze keer langer op zich heeft laten wachten. Helaas was de broek op het moment van bestellen niet beschikbaar. Navraag bij leverancier leerde dat de broek in productie was. We hebben met regelmaat navraag gedaan bij de leverancier, maar door Corona heeft de productie langer geduurd als normaal en zij konden ons niet meer informatie geven over de verwachte beschikbaarheid. Dit spijt ons zeer dat je nu deze ervaring hebt. Graag wil ik je meegeven dat wij momenteel intern aan het kijken zijn of de klant beter op de hoogte kunnen houden in dit soort situaties. Ook als de informatie vanuit de leverancier uitblijft. Klantenservice Workplanet.nl

Netjes en prima mijn schoenen ontvangen.

Goede service, snelle levering.

Goede service, snelle levering.

snelle service, degelijke werkkledij

Degelijke werkkleding aan een fatsoenlijke prijs.

niets op aan te merken

duidelijk en juiste communicatie

Prima, geen klachten.

Product is relatief vlot geleverd ondanks de drukte bij de bozorg diensten.

Hééééééééél slecht !!!

Ik heb 14 - April - 2020 werk schoenen besteld en betaald, Ik heb ze Pas 05 - Mei - ontvangen, kreeg bericht lever datum 29-04-2020. 3 Weken later dat is toch niet normaal in deze tijd. Ik ben gewend voor 22.00 uur bestellen volgende dag in huis !! Dus NOOIT meer.

Goedemiddag mevrouw Mulder, Fijn dat u uw beoordeling bijgesteld heeft, dank hiervoor. Zoals in ons telefonisch onderhoud aangegeven vinden wij het heel vervelend dat u deze ervaring met de levering heeft gehad. Dit is ook voor ons niet de dagelijkse gang van zaken. De onregelmatigheid in de openingstijden door de feestdagen, de bezettingsgraad bij de bedrijven en afname van de voorraden bij onze leveranciers als gevolg van Corona-virus leiden vaak tot een langere levertermijn. In uw specifieke geval heeft de levering door de vervoerder er ook nog 5 dagen over gedaan ipv de gebruikelijk dag. Wij zijn dagelijks bezig met het optimaliseren van ons leveringen, maar ondanks dat kunnen wij bepaalde zaken niet uitsluiten, met tot onze grote spijt soms vertraagde levering als gevolg. Nogmaals dank en wij hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Planet Group

Top klantenservice

Helaas was mijn bestelde artikel nog in productie, keurig te woord gestaan door de klantenservice, een vervangend product besteld en snel ontvangen :)!

Na een vriendelijk telefoontje is mijn probleem van retourneren goed opgelost .

In de mail wisseling goed geholpen Daarom daarheen gereden om te passen en kopen.

Goede service en levering, hele fijne werkschoen.

Een tevreden klant

Voldoet in alles aan mijn verwachting.

Ik heb zeer goede ervaringen met WorkPlanet

Het is voor mij lastig de juiste schoen te vinden. omdat ik schoenmaat 50/51 heb. Maar ze zijn blijven zoeken naar de juiste schoen!! en natuurlijk gevonden!!! ben er heel bij mee

Naar behoren zonder gedoe.

Ook in deze huidige crisis een topbedrijf!

3 artikelen besteld en omdat deze in de categorie special made zijn toch snel geleverd.

Niet up to date en geen service

Site is niet up to date, staat levertijd 2 dagen. Nu de tweede achtereenvolgende keer 1 maand ipv 2 dagen. Ik ga niet meer bij deze partij bestellen.

netjes opgelost

Levering haperde mede door corona, maar netjes opgelost door een goed alternatief aangeboden te krijgen.

Na een slechte ervaring, schoenen waren kapot bij levering, is het probleem keurig opgelost.

Schoenen waren kapot bij levering, direct gemeld via e-mail. Later ook telefonisch gemeld en gevraagd om een bevestiging. Niet gekregen! Weer gemaild en nog geen reactie. Schoenen zijn reeds retour gestuurd! Wanneer krijg ik mijn nieuwe schoenen, of mijn geld terug?? Na mijn eerdere niet zo beste beoordeling, wil ik hier graag op terug komen. Het probleem met de kapotte schoen is zeer netjes opgelost. Zeer blij mee! Levertijden zijn wel wat langer, zal waarschijnlijk zijn door de speciale maat.