Prima, maar niet bijzonder

De website is duidelijk genoeg. Feedback na de bestelling is prima in orde. Totale afhandeling aan de trage kant.

Goedemiddag EricJan, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de beoordeling en wensen u veel plezier met de Waadpakken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Alles verliep goed en de bestelling was sneller geleverd als verwacht. Zeer tevreden.

Goedemorgen Tristan, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze levering. Wij wensen u veel plezier met de Meindl werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Na tefonisch contact alles geregeld zoals afgesproken.

Terug gebeld zoals afgesproken na contact met leverancier. Daarna weer contact hoe de levering zou plaats vinden. Goed geregeld.

Goedemorgen Frank, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de werkschoenen en werkkleding. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Top product en service

Mooi product en goede service. Aanrader!!!

Goedemiddag Frank, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de Ocean Atec Zuidwester. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goede kwalitatief. Betaalbaar.snelle levering

Voor herhaling vatbaar

Goedemiddag Sandra, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze levering. Wij wensen u veel plezier met de Ballyclare damesjas. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goed product, redelijk snelle levering

Goedemiddag Andre, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de Crosshatch werkbroeken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goedemiddag Lars, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de Fristads werkbroek. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Gewoon goed!

Gewoon goed, omdat er geleverd werd wat ik bestelde. En ik had mijn schoenen snel in huis. Ik ben een tevreden klant.

Goedemiddag Anelusco, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze levering. Wij wensen u veel plezier met de Elten werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

geen reactie op mijn mail ivm verkeerde maat

Heb jullie een mail gestuurd ivm omruilen schoenen. Daar heb ik geen antwoord op gehad.

Goedemiddag Nico, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij vinden het vervelend om te horen dat u geen reactie heeft ontvangen op uw e-mail. Wij hebben meermaals contact met u proberen te krijgen, maar helaas tot op heden is dit nog niet gelukt. Wij horen graag van u, zodat wij tot een goede oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

keurig te woord gestaan en snelle service

Goedemiddag Jan, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de Meindl werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goeie en betrouwbare sirvice

Ook na een foutje door mij zelf werd ik goed geholpen en zijn mijn werkschoenen weer zonder problemen opnieuw verstuurd

Goedemiddag Kaj, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Gelukkig is het pakket goed terechtgekomen bij u! Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de Meindl werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Super snel geleverd

Snel en goed geleverd

Goedemiddag B. de Vries, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de Beckum werkbroek. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goede kwaliteit

Broek en schoenen besteld. Snel geleverd.

Goedemiddag Gerard, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de bestelde artikelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goede en snelle levering

De site werkt goed en was duidelijk,het bestellen ging ook heel makkelijk.

Goedemiddag Patrick, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de Meindl werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

lange wachttijd

lange wachttijd.... en dan de samenwerking met DPD :( ze hebben de werkbroek gewoon door de sleuf van de brievenbus gepropt.heel mijn ander brieven die er in staken verkreukelt echt triestige firma, maar met DPD hebben we eigenlijk altijd miserie...

Goedemiddag Dominic, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij vinden het vervelend om te horen dat u langer heeft moet wachten op uw bestelling. Hierdoor zijn wij direct aan de slag gegaan met uw feedback om de voorraden up-to-date op de webshop te tonen met de verwachtte levertijd. Wij hopen dat u in de toekomst dit als prettig ervaart. Wij vinden het daarnaast vervelend dat het pakket niet juist bezorgd is op het aangegeven adres door DPD. Wij hebben dit ook direct verder opgepakt met de vervoerder dat het niet de bedoeling is om uw pakket door de brievenbus te proppen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Vriendelijke mensen. Snelle levering

Heb gebeld en werd erg vriendelijk geholpen. Besteld via de website. De schoenen werden snel geleverd. Later per mail nog een vraag gesteld en ook deze werd snel beantwoord.

Goedemiddag Adriaan, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de Meindl werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Ruime keuze van artikelen. Netjes bezorgd.

Goedemiddag Servais, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de Ocean artikelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Tevreden Mooie schoenen

Goedemiddag Partiani, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de FTG werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Spullen heel snel geleverd en netjes verpakt

Goedemiddag Patrick, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de Meindl werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Ik omschrijf dit omdat het contact tussen mij en Planet Group goed was, de levering duurde even maar dat was niet te wijten aan Planet Group. Bij telefonisch contact altijd een persoon aan de lijn, super, dus geen robot of een door verwijzing.

Goedemiddag Bea, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de Diadora werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Eindelijk iemand die werklaarzen in kleine maten heeft.

Goedemiddag Gerda, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de werklaarzen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Snelle levering,netjes verpakt

Snel,duidelijke informatie,snelle levering

Goedemiddag Michel, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de Diadora werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Vriendelijk en klantgericht.

Om papieren factuur verzocht. Niet gekregen. Gebeld. Meteen in orde gemaakt. Goede service zonder mokken.!

Goedemiddag Roland, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de werkbroek. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Fijne service en duidelijke communicatie

Jammer dat de items niet helemaal de juiste maat hadden maar de communicatie en service is goed

Goedemiddag Martijn, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en complimenten over onze service. Wij wensen u veel plezier met de Timberland werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

goed om er nog te bestellen

Een keer doorgegeven was dat de regenvesten na lang wachten erop nog niet ontvangen waren op ons adres. hebben we in één week tijd de vervangingen thuis geleverd gekregen.

Goedemiddag Marie-Rose, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de regenkleding van Ocean. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl