Goedemiddag Martin, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de Meindl werkschoenen. Goed om te horen dat uw bestelling snel is geleverd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

In de winkel ging het perfect.

Mijn ervaring met het bestellen op internet werd na bestellen ineens aanzienlijk hoger. Jammer !

Goedemiddag David, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de Beckum werkbroeken. Wij vinden het fijn dat u een goede ervaring heeft met onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

heel tevreden

zowel de levering als de kwaliteit is zeer goed.

Goedemiddag Martine, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de werkkleding. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

redelijk

geachte m het artikel dat is besteld was niet leverbaar meer,op korte termijn heb een goedkoper artikel gekozen,afspraak was om het verschil te verrekenen. tot nu toe is dat nog niet gebeurd. gr siebe

Goedemiddag Siebe, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij vinden het erg vervelend dat de werkschoenen niet direct uit voorraad leverbaar waren. Gelukkig hebben wij in overeenstemming met u een alternatieve werkschoen kunnen vinden, welke wij direct aan u hebben toegezonden. Zoals wij met u hebben besproken betreuren wij dit ten zeerste en vinden het erg vervelend dat u niet direct het prijsverschil heeft terug ontvangen bij verzending. Hierbij dient er systematisch gewacht te worden tot uw bestelling is afgeleverd op het opgegeven adres. Wij wensen u veel plezier met de Timberland werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goede klantenservice , alleen website is reette traag..daar nog verbeterpunt!!

Goede service/aftersale alleen de website is, niet normaal traag

Goedemiddag Robert, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de Grisport werkschoenen. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u hinder heeft ondervonden van de snelheid van onze website. Omdat wij graag onze klanten tevreden willen stellen, hebben wij sinds kort een grote aanpassing gedaan aan onze website. Wij hopen dat u in de toekomst ook uw ervaring met ons zou willen delen, of u de snelheid van de website verbeterd vindt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Te lang moeten wachten

Werk- / veiligheidsschoenen bestellen is meestal omdat je ze dringend nodig hebt voor je werk. Daarom is een leveringstermijn van 2 weken voor mij te lang. Na bestelling geen communicatie ontvangen met bijvoorbeeld meer info over langere leveringstermijn. Na 10 dagen zelf mail moeten sturen met de vraag, wel al dag nadien beantwoord. Ondertussen elders een ander paar besteld met levering in 48u. Tip: misschien transparanter zijn i.v.m. beschikbare voorraden en leveringstermijn alvorens men iets besteld bij jullie.

Goedemiddag Gerald, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de genomen moeite en wensen u veel plezier met de Cofra werkschoenen. Zoals wij u eerder hebben laten weten per e-mail, vinden wij het erg vervelend dat uw bestelling vertraagd was. Fijn om te horen dat u de snelheid van onze reactie op uw e-mail als prettig heeft ervaren. Omdat wij het belangrijk vinden om gehoor te geven aan de feedback van onze klanten, hebben wij een aanpassing gedaan met het vermelden van de voorraden + verwachtte levertijd op onze website. Wij hopen dat u in de toekomst dit als prettig ervaart. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Ongelofelijk snel

Ik had mij bestelling na 1 dag al binnen

Goedemiddag Luuk, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de Magnum werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Altijd goede service

Al jaren klant bij Planet Group en altijd een goede en snelle service, zelfs nu in deze corona tijd is de levering super goed. Breed assortiment van merken voor werkbroeken of werkschoenen, echt top!!

Goedemiddag mevr. A. Correlje, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de Beckum werkbroeken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Super snelle levering

En netjes verpakt

Goedemiddag B de Vries, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de werkbroek. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Prima.

Ondanks dat ik twee weken moest wachten ivm het feit dat ze even niet leverbaar waren ben ik er erg tevreden over. Mooie werkschoenen zonder het lompe wat je vaak ziet. Het leukste vind ik nog de draaiknop ipv veters! Al met al het wachten waard.

Goedemiddag Marco, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de mooie werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goede service/levering

Goede service en correcte levering ook de communicatie was goed!

Goedemiddag Sjoerd, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Hele goede levering

Een paar werkbroeken besteld op de hele duidelijke website en twee dagen later al in huis..hoe goed kan het zijn!

Goedemiddag Robert, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de Beckum werkbroeken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Totaal mislukt!

Pakket moest in De Bilt bezorgd worden op 3732HP 45 en heeft dit nooit bereikt. Ik kan het ophalen in Zeist, maar dat is en andere gemeente met snelweg A28 ertussen. Ik ben niet de loopjongen van een pakketbezorger, dus wacht ik dat het vanuit De Bilt wordt bezorgd. Liefst met PostNL

Goedemiddag Jelle, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij vinden het erg vervelend dat uw pakket in een andere gemeente is afgeleverd dan wij aan de vervoerder hebben doorgegeven bij verzending. Zoals wij met u hebben besproken betreuren wij dit ten zeerste en vinden het erg vervelend dat de vervoerder uw pakket niet op het opgegeven adres heeft kunnen bezorgen. Wij hebben dit verder opgepakt met de vervoerder. Gelukkig is het pakket uiteindelijk bezorgd bij de Parcelshop en heeft u het kunnen afhalen. Wij wensen u veel plezier met uw werkkleding. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Alles geleverd zonder problemen

De levertijd werd jammer genoeg niet gehaald, maar geleverde producten zijn correct geleverd en van goede kwaliteit.

Goedemiddag R. van Elk, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en streven ernaar om de levertijd zoals aangegeven op de webshop te behalen. Wij hebben uw bestelling als deellevering verzonden, in verband met de langere levertijd dan op onze webshop was aangegeven, waarvoor onze excuses. Wij wensen u veel plezier met de werkbroeken en de poloshirts. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goed en ruim op tijd geleverd

Makkelijk te bestellen en binnen de tijd geleverd

Goedemiddag Michel, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Op zoek naar werkschoenen, maat 35, damesmodel, ben ik goed geadviseerd door de medewerker aan de telefoon. Volgende dag de bestelling al in huis! Top!

Goedemiddag Josien, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel draagplezier van de dames werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

zeer snelle service

klantvriendelijke klantenservice die direct actie onderneemt

Goedemiddag M.E. van Oossanen, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel draagplezier van de werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Perfect, en snelle verwerking…

Nette afhandeling…

Goedemiddag Eddie, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel draagplezier van de werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Kut

Heb mn pakket nog ni gehad, 5 werkdagen verder al

Goedemiddag Stefano, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij vinden het erg vervelend dat uw pakket vertraagd is geraakt bij de verzending. Zoals wij eerder aan u hebben gecommuniceerd is er een miscommunicatie ontstaan over deze bestelling. Onze excuses daarvoor! Wij wensen u veel plezier met het Poloshirt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Kon beter

Levering is gebeurd in een totaal andere straat dan opgegeven adres. Geen antwoord krijgen op mijn mails.

Goedemiddag Rachel, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij vinden het erg vervelend dat uw pakket in een andere straat is afgeleverd dan wij aan de vervoerder hebben doorgegeven bij verzending. Zoals wij met u hebben besproken betreuren wij dit ten zeerste en vinden het erg vervelend dat zij ook geen reactie aan u hebben gegeven omtrent uw klacht. Wij hebben dit verder opgepakt met de vervoerder. Gelukkig is het pakket uiteindelijk bij u terecht gekomen en wensen u veel plezier met uw werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Goed hersteld

Ik heb besteld en kreeg een bevestiging dat ik besteld had. Alleen daarna heb ik niks meer gehoord. Niet over of het pakje verstuurd is, niks gehoord van een bezoegservice. Ik werd na het sturen van een mail snel terug gemaild en hebben ze spoed op mijn bestelling gedaan en na een dag lagen ze bij mij thuis

Goedemiddag Leon, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw bestelling bij Planet Group. Wij danken u voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met de Redbrick werkschoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Workplanet.nl

Ik heb een puntje dat de factuur op zig laat wachten die heb ik nog niet mogen ontvangen die zou ik graag nog per mail zien. M.v.g

Ruim assortiment

Ruim assortiment. Nemen de tijd als je belt met vragen.

Goed product en snelle service

fijn bedrijf met een goede prijs

het pakket was zeer snel verstuurd, alleen als een bedrijf dat onder andere schoenen verkoopt, zou ik zeggen. zorg dat eventuele producten geretourneerd kunnen worden zoals schoenen, als je verschillende maten besteld om te kijken welke goed zit

Draadbaan 17 2352BM Leiderdorp

31718200242