Goed product en snelle service

fijn bedrijf met een goede prijs

het pakket was zeer snel verstuurd, alleen als een bedrijf dat onder andere schoenen verkoopt, zou ik zeggen. zorg dat eventuele producten geretourneerd kunnen worden zoals schoenen, als je verschillende maten besteld om te kijken welke goed zit

perfekte levering en kwaliteit

Perfekte levering en kwaliteit

overzichtelijk, bestellen , betalen en snel in huis

Goede service.

Helaas product dat was besteld nog in produktie. Ze hebben mij gecontakteerd hierover met 1 voorstel voor een vergelijkend produkt of wachten op mijn bestelling. Heb mijn bestelling goed ontvangen na enkelle weken vertraging door de fabriek. Zeeeer tevreden over geleverd produkt.

Precies wat ik besteld heb

Ik had nieuw broeken nodig en hier waren ze op voorraad!!!!!!!!

Hartstikke goede service

Ik wilde een bepaalde schoen hebben en belde ze op om te vragen of mijn maat beschikbaar was. Een heer bij klantenservice is even naar magazijn gelopen om dit na te kijken en voor mij dit apart te zetten. Na het bestellen was het order verwerken en levering snel gelopen. Harstikke blij met mijn product

Een zeer fijne ervaring. Goede kwaliteit, snelle bezorging.

Een zeer fijne ervaring. Goede kwaliteit, snelle bezorging.

Nog niets ontvangen

Kan nog geen mening geven dus

Een week later nog steeds 't bestelde artikel niet binnen!

Duidelijke site. Bestelling is zo geplaatst Betaling duidelijk Aflevering slecht, er staat afleveren kan 2a3 werkdagen duren, begrijpelijk maar ik wacht na al 7 dagen en er is nog steeds niks binnen. Ook geen bericht gehad dat 't mogelijk langer kan duren.

Perfecte service

Alles perfect!!!

Voor het eerst iets besteld zonder account en zeer goed ontvangen en heel erg tevreden.

Top bedrijf

Zeer snelle levering, duidelijke communicatie. Een zeer tevreden klant. Vriendelijke groet, Frank Coenen

Tof ,vriendelijk en alert

Had 2 werkboeken besteld in een maat ,maar had niet door dat Belgische maat niet overeenstemt met hun maatje hadden dat gemerkt en opgebeld om te vragen of mijn bestelling wel klopte! niet dus... en ze hebben dat heel vriendelijk aangepast. TOP SERVICE!! en dank u wel ,mvg

Goed geregeld

Top zaak met vriendelijk personeel

Fisiek langs geweest. Zeer uitgebreid en hulptaal personeel. Laatst internet besteld. Verkeerd ingevuld en vervolgens telefonisch en per mail zeer correct behandeld

Prima geholpen

heel goede ervaring met de klantenservice. Fijn, snel en goed geholpen

Prima geholpen en top werkschoen de timberland pro. Website kan wel beter door direct te vermelden of ze op voorraad zijn

Niet zo tevreden.

Zit op werkschoenen te wachten zeer dringend nodig.anderre leveranciers staat bij niet op vooraad hier niet moeten besteld worden en wacht er nog steeds op. Zeer teleurgesteld.

goede communicatie

Goed product, goede levering, goede prijs

Goed product, goede levering, goede prijs

Snelle, duidelijke levering

Product was sneller dan verwacht binnen. Track and trace was goed onderhouden. Netjes afgeleverd

Afgesproken levertermijn wordt niet nageleefd.

Ik bestel een product dat ik dringend nodig heb. Tijdens de aankoop wordt beloofd dat het product voorradig is en geleverd kan worden binnen de week. Vrijwel onmiddellijk na betaling krijg ik een e-mail dat het toch 14 dagen gaat duren eer het product verzonden zal worden. Nu zit ik met dubbele kosten want ik heb het product ondertussen noodgedwongen ergens ander moeten kopen om het toch op tijd te hebben.

Heel slecht

Ik heb al langer dan twee weken werk schoenen bestelen en ik heb ze heel erg nodig maar ik heb ze nog steeds niet binnen de enige wat ik binnen krijgt alleen maar reclam , op de websait staat binnen 5 dagen en ik heb reiskosten betaald , slecht servies slecht ervaring zou nooit meer van jullie iets bestelen.

Perfecte service

Bij het aantrekken van mijn mooie nieuwe werkbroek sprong de knoop er af. Opgebeld en Nadine P stuurde de knoop direct op. Douze points!

Draadbaan 17

2352BM Leiderdorp