Heeft een totaal van 424 beoordelingen met een gemiddelde score van 7,9
Review overzicht
Positief sentiment81%
De reviews tonen over het algemeen een positieve ervaring. Snelle levering en vriendelijk personeel komen vaak naar voren. Enkele klanten melden vertragingen of retourproblemen, maar dit komt niet veel voor. Over het geheel genomen waarderen klanten het assortiment en de redelijke prijzen.
Sterke punten
Snelle levering
Goede prijs-kwaliteitverhouding
Vriendelijk personeel
Gebaseerd op 59 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
1
bij service en garantie zijn ze op vakantie
Logo Workplanet
Workplanet
Je review is in behandeling.Toon meer
Jo Wi
4 reviews
NL
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Bagger bedrijf achteraf!
Bagger achteraf!
Bestelde via de website Meindls GTX schoenen a 370euro.
Binnen 4weken scheurde de rubbere rand van de schoen en heb het gelijk gemeld met foto's erbij.
Na overleg met Meindl moest ik ze retour sturen maar ik had geen andere schoenen om op te lopen dus ik sprak het volgende af.
Bij de volgende maand zou ik nog een set kopen a 370 euro en de 1ste set retour sturen.
Bij het kopen van de schoenen heb ik gelijk een mailtje gestuurd met de vraag een retour label mee te sturen en dat gebeurde NIET!!!
Na een paar mailtjes op en neer en telefonisch contact zoeken (je word niet terug gebeld) heb ik het toch gekregen.
Heb de 1ste set retour gestuurd en kreeg een mail dat de schoenen zijn door gestuurd.
Maar mijn nieuwe set had naar 2 weken lopen precies hetzelfde aan de hand en heb weer gemaild met foto's.
Ik schreef letterlijk mij zakt de moed in de schoenen.
Sterker nog op deze mail werd niet meer gereageerd.
Na een dikke maand van niks horen toch maar weer eens contact gezocht en ik zou worden terug gebeld.
U raad het al ik heb geen telefoontje gehad en op mijn mails word niet gereageerd.
Dit bedrijf heeft de slogan : Bij service en garantie zijn wij op vakantie!
Ik heb mijn 1ste set nogsteeds niet terug en heb ook niks meer vernomen.
MIJN AANRADEN is hier dan ook niks te kopen.
Anja is vrolijk en klinkt leuk aan de telefoon maar verder werkt er volgens mij weinig bij het bedrijf.
De vraag is krijg ik mijn schoenen wel terug na het schrijven van deze review maar het zei zo.
Ik zal deze review dan dadelijk ook gelijk delen met het bedrijf.
Komt het bedrijf verder niet in actie ga ik dit bericht op nog veel meer site's en forum's delen!
Dat beloof ik Michael
Beveelt niet aan
11 February 2026
Joey
Roermond
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Joey,
Wat vervelend om te lezen dat dit zo is gelopen en dat u dit zo heeft ervaren zeker omdat u aangeeft lang op een terugkoppeling te hebben moeten wachten en zich niet gehoord voelt. Onze excuses voor de frustratie die dit heeft veroorzaakt dat is niet de ervaring die wij willen bieden.
Uw melding is bij ons in behandeling genomen en conform de garantieprocedure beoordeeld door Meindl in Duitsland. Op basis van hun technische beoordeling is geconcludeerd dat er geen sprake is van een materiaal- of fabricagefout. Zij geven aan dat de rubberen rand (riem) een begin en een einde heeft en dat deze overgang bij iedere schoen zichtbaar kan zijn soms meer en soms minder. Volgens Meindl maakt dit onderdeel uit van de constructie van de schoen en heeft dit geen enkele invloed op de functionaliteit, pasvorm of waterdichtheid. Het membraan is verwerkt in de binnen voering. Daarnaast geven zij aan dat de schoenen zich in perfecte staat bevinden en functioneel volledig in orde zijn. Dat neemt niet weg dat u teleurgesteld bent en dat begrijpen wij. Ik heb u nog diverse foto's gemaild van nieuwe Meindl's waar je duidelijk het begin en einde kan zien van de rode band en dat dit per schoen verschilt, hopelijk heb ik hiermee u op een andere gedachte gebracht.
Met vriendelijke groet, Workplanet – Klantenservice
10
goed spul, snelle levering
goed spul, snelle levering
Beveelt aan
11 February 2026
hans
Beek
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Hans,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
9
Snelle levering
Snelle levering, goede prijs
Beveelt aan
8 February 2026
L
Brielle
Reactie van Planet Group B.V.
Beste L uit Brielle,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
10
Prima
Voor herhaling vatbaar
Beveelt aan
4 February 2026
Arijan
Dronten
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Arijan,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
10
netjes en snel bezorgd
Netjes en snel bezorgd.
Beveelt aan
29 January 2026
Joyce
Vessem
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Joyce,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
10
Top service
Altijd fijne hulp in de winkel en bij bestellingen. Fijn dat ze een extra stap doen als iets snel nodig is.
Beveelt aan
25 January 2026
A
Amsterdam
Reactie van Planet Group B.V.
Beste A uit Amsterdam,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
10
Goede werkbroek en betaalbaar en snelle verzending
Goede werkbroek die ik al een aantal jaar draag. Op de website was die nog te verkrijgen en betaalbaar en snelle verzending.
Beveelt aan
23 January 2026
Chris
Amstenrade
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Chris,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
6
2 weken voor een paar binnenzooltjes
Tsja, product (binnenzooltjes) was op zich niets mis mee, maar de levering heeft wel echt heeeel lang geduurd, 9 dagen voordat ik bericht kreeg dat ze uberhaupt onderweg waren, en toen duurde het nog 3 dagen. Moesten ze uit australie komen ofzo? Al die tijd met een gat in mijn binnenzool moeten rondlopen... Ken de shop niet genoeg om op basis van dit ene incident een negatief advies te geven. Mijn advies aan de shop is wel eerder de vertraagde-order mail te versturen, die kreeg ik ook pas na 9 dagen.
Beveelt niet aan
21 January 2026
G
Sappemeer
Reactie van Planet Group B.V.
Beste G uit Sappemeer,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
In de webshop staat een levertijd aangegeven van 2-5 werkdagen voor het door jou bestelde product. De order is binnen die termijn geleverd.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
8
Levering akkoord
Tijdig geleerd, volgens afspraak
Beveelt niet aan
21 January 2026
Jack
Schiedam
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Jack,
Fijn te horen dat de levering goed is verlopen. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
Met betrekking op de factuur, deze is direct na de levering aan u gemaild. Ik heb hem nogmaals aan u verzonden via de mail.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
8
Alles is vlot verlopen, enkel nog wachten op mijn ruilpakket, maar dat komt wel in orde
Top
Beveelt aan
19 January 2026
Frank
Oostkamp
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Frank,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
1
Onbetrouwbare leveringstermijnen
Ondanks op de site een leveringstermijn van 2 tot 5 werkdagen vermeld staat, werd het pakket pas overhandigd aan de bezorgingsdienst na 11 werkdagen. In realiteit spreken we dus over een leveringstermijn van 12 tot 13 dagen wat een te groot verschil is met de beloofde leveringstermijn om serieus genomen te worden.
Beveelt niet aan
6 January 2026
Ciel
Lier
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Ciel,
Vervelend om te horen dat de levering langer heeft geduurd dan verwacht, dat snappen we heel goed.
De aangegeven levertijd van 2 tot 5 werkdagen is gebaseerd op werkdagen. Feestdagen worden hierin niet meegerekend. Kort na uw bestelling hadden we te maken met meerdere feestdagen waarin wij en onze leveranciers gesloten waren. Daardoor is de levering helaas later uitgekomen dan u had gehoopt.
We nemen uw feedback mee om onze communicatie hierover nog duidelijker te maken.
Onze excuses voor het ongemak. Dank voor uw geduld, en laat het ons gerust weten als we nog ergens bij kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Workplanet.nl
1
Slecht aangegeven of een product op voorraad is of niet.
Ik had meerdere websites bezocht voor een werkjas, maar die was niet overal op voorraad en dan kon je hem ook niet bestellen. Bij jullie site staat niet dat hij op voorraad is of wel. Echter alleen dat het dan wel langer kan duren. Maar je kon hem wel bestellen. Na mijn bestelling bleek de jas dus niet op voorraad en moest er langer gewacht worden.
Bij het bestellen betaal je wel vooruit. Maar na het leveren kreeg ik ook nog even een betalingsherinnering van de jas. Erg slordig allemaal. Hier bestel ik dus nooit meer iets.
Beveelt niet aan
29 December 2025
Boer
Zoetermeer
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Boer,
Bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring. We begrijpen dat het vervelend is wanneer een bestelling anders verloopt dan u had verwacht.
Uw bestelling is geplaatst op 5 december in de avond. Deze wordt dan na het weekeinde verwerkt. Zoals vermeld in de orderbevestiging, is uw order op 15 december geleverd. Wanneer een artikel niet op voorraad is bij ons staat dat aangegeven in de webshop. Dan kan de levertijd inderdaad langer zijn. Daarin zijn wij ook afhankelijk van de leverancier en pakketdienst.
Wat betreft de betalingsherinnering. Deze had u uiteraard niet mogen ontvangen na levering. Onze excuses hiervoor! Dit was een administratieve systeem fout en niet de bedoeling.
Het spijt ons te horen dat dit alles bij u een negatieve indruk heeft achtergelaten. Uw feedback nemen wij serieus en gebruiken wij om onze communicatie en processen verder te verbeteren.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Workplanet.nl
10
Top service !!!
Mijn favoriete werkschoenen waren overal uitverkocht. Gelukkig leverd Workplanet de schoenen nog wel ! Zijn volgens mij verstuurd vanuit Amerika. Heel blij mee !
Beveelt aan
22 December 2025
Rob
Amsterdam
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Rob,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
10
Heel goed
Ik ben hartstikke blij met deze website tot eindelijk de juiste maat van mijn werkschoenen kan bestellen en ik ben hartstikke tevreden mee slopen. Lekker zit lekker warm nogmaals ben hartstikke blij met jullie de website gaan jullie zo door.
Met vriendelijke groeten, mevrouw KR Turfkruier
Beveelt aan
17 December 2025
Kitty
Amsterdam
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Kitty,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
6
Product prima, levertijd erg lang
Levertijd erg lang verder prima product. Aanbevelen ? Ja als je geduld heb
Beveelt aan
17 December 2025
Henk
Den Bosch
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Henk,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
In de webshop staat een levertijd aangegeven van 2-5 werkdagen voor het door jou bestelde product. De order is binnen die termijn geleverd.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
9
Vlotte levering van de bestelde schoenen !
Op de website wederom de juiste werkschoenen gevonden , er gaat ondanks de fikse prijs niets boven de Meindl veiligheidsschoen. Jammer dat ie alleen in zwart leverbaar is , maar daar kan workplanet ook niets aan doen.
Beveelt aan
14 December 2025
Gerard
Bornerbroek
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Gerard,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
9
1
1
Beveelt aan
14 December 2025
Michael
BULL
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Michael,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
9
top ervaring
snel en goede service
Beveelt aan
8 December 2025
Chris
AMERSFOORT
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Chris,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
9
Prima service
Bestelling wederom keurig ontvangen.
Beveelt aan
5 December 2025
Peter
Alphen aan den Rijn
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Peter,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
10
prima snelle levering
binnen 2 dagen binnen
Beveelt aan
1 December 2025
robert
leiderdorp
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Robert,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
7
Prima
Na omruilen, moet je lang wachten op je nieuwe producten
Beveelt aan
30 November 2025
Ashley
‘s-Heerenberg
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Ashley,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
Helaas zijn wij met een omruiling ook afhankelijk van de leverancier en pakketdienst. Rondom black Friday is het erg druk.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
10
super
alles verliep zoals het hoorde, ik ben blij met mijn aankoop
Beveelt aan
26 November 2025
Jiri
Rotterdam
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Jiri,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
10
Super
Všetko v poriadku super ceny a rýchla dostava
Beveelt aan
26 November 2025
Lukas
Zwijndrecht
Reactie van Planet Group B.V.
Beste Lukas,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve beoordeling. Jouw mening is erg belangrijk voor ons.
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Workplanet.nl
Review overzicht
Positief sentiment81%
De reviews tonen over het algemeen een positieve ervaring. Snelle levering en vriendelijk personeel komen vaak naar voren. Enkele klanten melden vertragingen of retourproblemen, maar dit komt niet veel voor. Over het geheel genomen waarderen klanten het assortiment en de redelijke prijzen.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.