Prima geholpen om wachtwoord weer te resetten!

Waarschijnlijk door Windows update moest wachtwoord voor ontgrendelen worden ingevoerd waar ik anders met pincode kon ontgrendelen. Wachtwoord steeds onjuist en andere aanmeldopties (pincode) niet meer beschikbaar. De helpdesk heeft mij stap voor stap uitstekend geholpen om mbv programmaatje op usb stick "via de de achterkant" het wachtwoord weer te resetten.

Vlot,duidelijk en uitstekend

Probleem direct op juiste wijze vastgesteld en verholpen.

het probleem snel opgelost medewerker wist waar hij over praatte

Na problemen met installatie (beschrijving goed en snel persoonlijk geholpen

Prima geholpen

Zeer prettig

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

We waren ons wachtwoord kwijt en deze meneer kon ons gelukkig telefonisch helpen. Bij een ander bedrijf zouden we de computer moeten brengen en zou deze helemaal weer teruggebracht moeten worden naar de fabrieksinstellingen. Nu hoefde dit gelukkig niet.

Mijn ervaring is geweldig! Ik werd geholpen door Jan Talens. Hij was/is rustig, vriendelijk, luistert goed en heel geduldig. Stap voor stap begeleidde hij mij en al ging het vaak niet goed *oude usb stick en trage 2e laptop!), elke keer legde hij het opnieuw uit. Uiteindelijk is het gelukt en heeft hij mij zeker uit de brand geholpen en blij gemaakt! Zeker een aanrader!

Vriendelijk geholpen en oplossing gevonden

Vriendelijk geholpen en uiteindelijk oplossing gevonden. Klein aandachtspunt bij deze mail, waarvan ik er nóg 1 ontvang op andermans naam (Leon Monné nogwat, dat ben ik niet): dan beter geen naamsvermelding...

Super snelle en enthousiaste service

Snel contact met een medewerker die direct aan de slag gaat en het probleem verhelpt! Bedankt!

Vriendelijk en oplossingsgericht

super geholpen

Fijn iemand aan de telefoon gehad die mijn computer even overnam en daarna uitlegde wat ik voortaan mocht dit nogmaals zou gebeuren wat ik dan moet doen. Echt heel goed geholpen.

Snel en goed.

HELEMAAL GEWELDIG.. DE SERVICE

HAD DHR.JAN TALENS GE*APPT,, MET WAT PROBLEMEN IVM DE INSTALLATIE,, HEEFD DE TEAMVIEWER AANGEZET EN BINNEN NO*TIME ALLES OPGELOST..HELEMAAL GEWELDIG..

Uitstekende begeleiding bij het installeren. Top specialisten

Aankoop Office 19. Installatie ging niet zoals ik gehoopt had. 1 telefoontje en ik kreeg onmiddellijk hulp bij het installeren. En het was zo gepiept. Office werkt uitstekend. Top specialisten. Van harte aanbevolen

een verademing in de wereld van computerservice

Heel goede ervaring met dit bedrijf. Naast de aantrekkelijke prijs, de kennis en kunde welke ze in huis hebben doet men ook wat men belooft. Zoals velen met mij ben ik toch een beetje terughoudend inzake vreemden, via in dit geval teamviewer, toegang te geven op je computer maar bij dit bedrijf ben je in goede handen. Jan Thalens is een integere man die oprecht het belang van zijn klant vooropsteld. In mijn geval was het verzoek na aanschaf en installatie Office 19 assistentie te verlenen inzake Outlook mailadres activeren. Vervolgens heeft hij ook op eigen initiatief mijn computer geordend en overbodige programma’s eveneens verwijderd en die gehele exercitie heeft hij gratis verricht. Pas wanneer er iets mis blijkt te zijn kun je de kwaliteit van een bedrijf beoordelen; zonder enige twijfel 5 sterren.

Heel behulpzaam

Installatie van Office ging verre van makkelijk. Ik kreeg het niet voor elkaar. Mr Talens van de helpdesk moest ook nogal wat tijd en moeite steken in de installatie. Het was een behoorlijke opgave, maar complimenten. Hij bleef vrolijk en kreeg het voor elkaar. Mijn waardering voor dit bedrijf en de heer Talens

de ervaring was wisselend

Via de handleiding lukte het niet. Na heel veel mailtjes werd ik maandag j.l. gebeld en toen heeft Jan Talens de laptop overgenomen en office geinstalleerd. Maar ik had nog een vraag per email gesteld. Op maandag al. Geen antwoord. Dezelfde vraag per mail op donderdag gesteld. Tot nu toe- het is nu zaterdag- geen antwoord.

Beste anonymus, Er is inderdaad een klein percentage mensen die het niet lukt om office te installeren en dat is helemaal niet erg. U heeft tenslotte voor de 35 euro een officepakket van ruim 200 euro inclusief installatiegarantie. Over uw mailtje(s), ik weet niet wie u bent (anonymus, Maastricht) maar ik zie helaas geen onbeantwoorde mailtjes staan in de mailbox. Dus daar gaat iets mis. (licenties@windows-helpdesk.nl) We beantwoorden uw mail graag al is dit natuurlijk niet inbegrepen bij de 35 euro. We maken namelijk geen winst op de officepakketten. Hiervoor kunt u ook de helpdesk zelf bellen die helpen u snel en graag weer verder. In ieder geval veel plezier met uw office pakket en bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Jan Talens

Kan niet beter!

Probeerde op allerlei manieren mijn gekochte update van W- Vista naar Windows 10 te installeren; dit lukte mij voor geen meter. De helpdesk van Microsoft gebeld, waar ik door de heer Talens vlot, prettig en deskundig en met succes door het installatieproces werd geleid. Prima, een tegenwoordig nog zelden tegenkomende service..

Zeer snel en deskundig geholpen!!

Medewerkers hebben mijn probleem op een uitstekende en deskundige manier verholpen.

Office aangeschaft en snel ontvangen en daarna prima en snel geholpen met de installatie hiervan. Aanrader

duidelijk en alle tijd voor een senior

prima geholpen

Vlot, eenvoudig en doeltreffend

Alles werkt zeer eenvoudig en is duidelijk uitgelegd. Bij vragen krijg je zeer snel doeltreffend antwoord terug.

Schitterend

Na het schrijven van een mail met de klacht over het niet volledig zijn van het geleverde softwarepakket, telefonisch contact gehad met Windows-helpdesk. Bleek dat de installatie niet correct verlopen was (al dan niet door mij). Super correct geholpen en zelfs meer. Bedankt Windows-helpdesk.

Uitstekend, erg behulpzaam.

Jullie doen je uiterste best voor klanten, heb veel aan jullie gehad. bedankt.

Geweldige ondersteuning!

Voor de nieuwe laptop van mijn vader online een officepakket aangeschaft omdat hij nog altijd gebruik maakte van het niet meer ondersteunde 'Windows live mail' . Hij wilde graag al zijn contactpersonen en mailarchief inclusief mappenstructuur overzetten naar Outlook op zijn nieuwe laptop. Dit laatste bleek niet eenvoudig waardoor ik uiteindelijk de Windows Helpdesk heb gebeld. Na een kort (betaald) telefonisch gesprek werd aangeboden verder te gaan via Teamviewer (waardoor het mogelijk is de pc op afstand over te nemen) waardoor de kosten voor ons niet meer verder opliepen! Sowieso al heel fijn natuurlijk maar de tijd die vervolgens geïnvesteerd werd om ons écht te helpen... dat zie je niet vaak meer in deze gejaagde tijd. Echt super, ongeacht dat het behoorlijk veel tijd kostte (met name vanwege de grote hoeveelheid over te zetten mail en chaotische mappenstructuur op de laptop van mijn vader) heeft de helpdesk ons tot de laatste mail geholpen. Heel veel dank, ook namens mijn vader en deze hoge beoordeling is echt meer dan dik verdiend!