Vriendelijk, duidelijk en snel geholpen

Ik had problemen met mijn Outlook. Ik kreeg Jan aan de telefoon en hij heeft mij zeer vriendelijk en goed geholpen. Hij kwam er snel achter wat het probleem was (fout wachtwoord) en daardoor was het probleem direct opgelost.

Hoi Elma, Bedankt voor de duidelijke en mooie beoordeling. Super! Volgende keer staan we graag weer voor u klaar mocht u tegen computerproblemen aanlopen. 😊 Mvg, Jan Talens van de Windows Helpdesk

Goed en duidelijk geholpen

Met alle vragen die ik had werd er professioneel op gereageerd en goed in ondersteund. alle vragen die niet duidelijk waren, werden door de collega heel duidelijk uitgelegd zodat het makkelijker te begrijpen was

To the point!

Was de moeite van het bellen zeker waard.

Klacht verholpen binnen korte tijd

Top en vakkundig geholpen

Ze hebben me goed geholpen

vriendelijk, heel efficiënt en supersnel.

Als complete leek wat computers betreft had ik even echt wel hulp nodig bij het downloaden van software op mijn laptop. Ik was al een week vruchteloos aan het proberen om de klus zelf te klaren. Ik belde met uw dienst en in no time was het probleem verholpen. De man aan de telefoon was heel vriendelijk, snel en uiterst efficiënt. Dit was een absoluut positieve ervaring en ik zal uw dienst aan iedereen aanbevelen. Voor mij ook een hele opluchting dat ik bij mogelijke problemen in de toekomst steeds bij jullie terecht kan. Dankjewel hiervoor!

Veel keuze in software, prima prijzen, snelle levering en gemakkelijk installatie. Ideaal.

Ik was op zoek naar Office Home 2021 en kwam bij de Windows Helpdesk terecht, in eerste instantie vanwege de ruime keuze en zeker ook vanwege de zeer gunstige prijs. Niet lang na het plaatsen van de bestelling&betaling kwam de licentiecode al binnen, inclusief een duidelijke instructie voor installatie van de nieuwe software. Het is ook plezierig om te weten dat je bij evt. problemen voor ondersteuning kunt aankloppen. Microsoft is natuurlijk een merk waar iedereen mee te maken krijgt, geeft mij in ieder geval extra vertrouwen. Een volgende keer ga ik zeker eerst op deze site op zoek naar nieuwe software. Ideaal.

Hoi Liesbeth, Bedankt voor de uitgebreide uitermate positieve beoordeling, het wordt bijzonder gewaardeerd dat u zoveel tijd en moeite in de beoordeling heeft gestopt. En inderdaad mocht u nog vragen of problemen tegenkomen kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag. Heel veel plezier met uw aankoop!

top snel en eenvoudig opgelost

top

Blij dat alles is verholpen

Lang mee bezig geweest, toch gevonden ben erg tevreden met deze helpdesk, ga zo door

Geweldig geholpen

Op een hele fijne en prettige manier geholpen bij het oplossen van het start probleem.

Goede dienstverlening

Snel en betrouwbaar

Snel en adequaat geholpen

Afgezien dat snel en goed ben geholpen, was de medewerker bovendien aardig en gaf daarnaast ook goede adviezen.

Voor treffelijk

Grandioos geholpen

Snel prima geholpen

Zeer goede ervaring. Geen wachttijd aan de telefoon en adequaat geholpen

Top!!

Meneer Jan Talens heeft ons heel goed geholpen en alle tijd voor ons genomen. Wij zijn op leeftijd, maar hij was heel geduldig en heeft ons probleem op kunnen lossen. Een 10 voor meneer Talens!!

Geachte heer de Grebber, Daar doe ik het voor. Harstikke fijn dankuwel! mvg, Jan Talens

Door geduldige en ervaren medewerker geholpen

Op vriendelijke wijze te woord gestaan Probleem volledig opgelost. Zeer tevreden.

Geachte meneer vd Berg, Dank voor het aangename gesprek. En fijn dat we u hebben kunnen helpen met het verwijderen van uw Windows wachtwoord, zodat u weer toegang heeft tot uw computer.. M vr groet, Jan

Goede service aardige man

Fijne hulpverlener

Fijne, vriendelijke hulpverlener, snel geholpen

Geweldig geholpen door Jan

Super oude laptop aan de praat gekregen! Bedankt

Stap voor stap begeleiding

De medewerkers hebben mij stap voor stap begeleid. Mijn laptop doet het weer.

Geweldig.

Zij hebben mij zeer goed geholpen. Alles ging vlot en legde alles goed uit. Toppie.

Top geholpen.

De medewerker was vriendelijk en efficiënt. Ik was erg blij met de hulp en alles is weer in orde.

Helemaal fijn

Fijn geholpen om mijn windows wachtwoord terug te krijgen.

Top service!

Hi, Super fijn geholpen om de s modus uit te schakelen! Goede klantenservice en ik zal zeker weer bellen als ik tegen een probleem aanloop! Bedankt nogmaals ☺️ Fijn weekend. Gr, Fardousa Nuur

Fantastische hulp!

Mijn versleutelde PC was voor mij niet meer toegankelijk. Na in totaal 50 minuten belkosten, is mijn PC weer ontgrendeld! Hartstikke blij mee, en de belkosten meer dan waard!