Goede service aardige man

Fijne hulpverlener

Fijne, vriendelijke hulpverlener, snel geholpen

Geweldig geholpen door Jan

Super oude laptop aan de praat gekregen! Bedankt

Stap voor stap begeleiding

De medewerkers hebben mij stap voor stap begeleid. Mijn laptop doet het weer.

Geweldig.

Zij hebben mij zeer goed geholpen. Alles ging vlot en legde alles goed uit. Toppie.

Top geholpen.

De medewerker was vriendelijk en efficiënt. Ik was erg blij met de hulp en alles is weer in orde.

Helemaal fijn

Fijn geholpen om mijn windows wachtwoord terug te krijgen.

Top service!

Hi, Super fijn geholpen om de s modus uit te schakelen! Goede klantenservice en ik zal zeker weer bellen als ik tegen een probleem aanloop! Bedankt nogmaals ☺️ Fijn weekend. Gr, Fardousa Nuur

Fantastische hulp!

Mijn versleutelde PC was voor mij niet meer toegankelijk. Na in totaal 50 minuten belkosten, is mijn PC weer ontgrendeld! Hartstikke blij mee, en de belkosten meer dan waard!

Een probleem opgelost in heel korte tijd. Eindelijk weer gewoon werken!

Deze man heeft meer in zich. Sociaal zeer sterk

Goedemorgen, "Goede wijn behoeft geen krans", is bij deze man van toepassing. Ik kan dat zeggen als deskundige en schrijver van diverse aspecten van hoe mensen met elkaar omgaan! Ik raad hem aan, te gaan studeren op hoog niveau. Hij heeft het allemaal in zich. Succes en dank je wel!! [email protected]

Sympathiek en deskundig

Het probleem dat ik had was voor mij niet gemakkelijk uit te leggen. Maar tot mijn vreugde snapte de medewerker, Jan Talens, mij meteen en loste mijn probleem op via TeamViewer. Geweldig!!! Prettig was ook dat er nauwelijks wachttijd was voor ik te woord werd gestaan.

Goed geholpen

Ik had wat problemen met de nieuwe laptop en kon er zelf op het internet niet goed uitkomen. Helpdesk heeft het probleem goed en snel opgelost. Vriendelijke medewerker.

Prima geholpen om wachtwoord weer te resetten!

Waarschijnlijk door Windows update moest wachtwoord voor ontgrendelen worden ingevoerd waar ik anders met pincode kon ontgrendelen. Wachtwoord steeds onjuist en andere aanmeldopties (pincode) niet meer beschikbaar. De helpdesk heeft mij stap voor stap uitstekend geholpen om mbv programmaatje op usb stick "via de de achterkant" het wachtwoord weer te resetten.

Vlot,duidelijk en uitstekend

Probleem direct op juiste wijze vastgesteld en verholpen.

het probleem snel opgelost medewerker wist waar hij over praatte

Na problemen met installatie (beschrijving goed en snel persoonlijk geholpen

Prima geholpen

Zeer prettig

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

We waren ons wachtwoord kwijt en deze meneer kon ons gelukkig telefonisch helpen. Bij een ander bedrijf zouden we de computer moeten brengen en zou deze helemaal weer teruggebracht moeten worden naar de fabrieksinstellingen. Nu hoefde dit gelukkig niet.

Mijn ervaring is geweldig! Ik werd geholpen door Jan Talens. Hij was/is rustig, vriendelijk, luistert goed en heel geduldig. Stap voor stap begeleidde hij mij en al ging het vaak niet goed *oude usb stick en trage 2e laptop!), elke keer legde hij het opnieuw uit. Uiteindelijk is het gelukt en heeft hij mij zeker uit de brand geholpen en blij gemaakt! Zeker een aanrader!

Vriendelijk geholpen en oplossing gevonden

Vriendelijk geholpen en uiteindelijk oplossing gevonden. Klein aandachtspunt bij deze mail, waarvan ik er nóg 1 ontvang op andermans naam (Leon Monné nogwat, dat ben ik niet): dan beter geen naamsvermelding...

Super snelle en enthousiaste service

Snel contact met een medewerker die direct aan de slag gaat en het probleem verhelpt! Bedankt!

Vriendelijk en oplossingsgericht

super geholpen

Fijn iemand aan de telefoon gehad die mijn computer even overnam en daarna uitlegde wat ik voortaan mocht dit nogmaals zou gebeuren wat ik dan moet doen. Echt heel goed geholpen.

Snel en goed.

Klipper 7

8802NK Franeker

0900 33 0000 3

Over Windows Helpdesk

De Windows Helpdesk is sinds 2007 actief in het verlenen van telefonische computerhulp. U kunt tijdens onze ruime openingstijden gebruikmaken van onze expertise. Veilig en betrouwbaar. De technische vaardigheid en ervaring voor het oplossen van al uw vragen en computerproblemen is binnen bereik. Het enige wat u hoeft te doen is de telefoon op te pakken en de Windows Helpdesk te bellen.