HELEMAAL GEWELDIG.. DE SERVICE

HAD DHR.JAN TALENS GE*APPT,, MET WAT PROBLEMEN IVM DE INSTALLATIE,, HEEFD DE TEAMVIEWER AANGEZET EN BINNEN NO*TIME ALLES OPGELOST..HELEMAAL GEWELDIG..

Uitstekende begeleiding bij het installeren. Top specialisten

Aankoop Office 19. Installatie ging niet zoals ik gehoopt had. 1 telefoontje en ik kreeg onmiddellijk hulp bij het installeren. En het was zo gepiept. Office werkt uitstekend. Top specialisten. Van harte aanbevolen

een verademing in de wereld van computerservice

Heel goede ervaring met dit bedrijf. Naast de aantrekkelijke prijs, de kennis en kunde welke ze in huis hebben doet men ook wat men belooft. Zoals velen met mij ben ik toch een beetje terughoudend inzake vreemden, via in dit geval teamviewer, toegang te geven op je computer maar bij dit bedrijf ben je in goede handen. Jan Thalens is een integere man die oprecht het belang van zijn klant vooropsteld. In mijn geval was het verzoek na aanschaf en installatie Office 19 assistentie te verlenen inzake Outlook mailadres activeren. Vervolgens heeft hij ook op eigen initiatief mijn computer geordend en overbodige programma’s eveneens verwijderd en die gehele exercitie heeft hij gratis verricht. Pas wanneer er iets mis blijkt te zijn kun je de kwaliteit van een bedrijf beoordelen; zonder enige twijfel 5 sterren.

Heel behulpzaam

Installatie van Office ging verre van makkelijk. Ik kreeg het niet voor elkaar. Mr Talens van de helpdesk moest ook nogal wat tijd en moeite steken in de installatie. Het was een behoorlijke opgave, maar complimenten. Hij bleef vrolijk en kreeg het voor elkaar. Mijn waardering voor dit bedrijf en de heer Talens

de ervaring was wisselend

Via de handleiding lukte het niet. Na heel veel mailtjes werd ik maandag j.l. gebeld en toen heeft Jan Talens de laptop overgenomen en office geinstalleerd. Maar ik had nog een vraag per email gesteld. Op maandag al. Geen antwoord. Dezelfde vraag per mail op donderdag gesteld. Tot nu toe- het is nu zaterdag- geen antwoord.

Beste anonymus, Er is inderdaad een klein percentage mensen die het niet lukt om office te installeren en dat is helemaal niet erg. U heeft tenslotte voor de 35 euro een officepakket van ruim 200 euro inclusief installatiegarantie. Over uw mailtje(s), ik weet niet wie u bent (anonymus, Maastricht) maar ik zie helaas geen onbeantwoorde mailtjes staan in de mailbox. Dus daar gaat iets mis. ([email protected]) We beantwoorden uw mail graag al is dit natuurlijk niet inbegrepen bij de 35 euro. We maken namelijk geen winst op de officepakketten. Hiervoor kunt u ook de helpdesk zelf bellen die helpen u snel en graag weer verder. In ieder geval veel plezier met uw office pakket en bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Jan Talens

Kan niet beter!

Probeerde op allerlei manieren mijn gekochte update van W- Vista naar Windows 10 te installeren; dit lukte mij voor geen meter. De helpdesk van Microsoft gebeld, waar ik door de heer Talens vlot, prettig en deskundig en met succes door het installatieproces werd geleid. Prima, een tegenwoordig nog zelden tegenkomende service..

Zeer snel en deskundig geholpen!!

Medewerkers hebben mijn probleem op een uitstekende en deskundige manier verholpen.

Office aangeschaft en snel ontvangen en daarna prima en snel geholpen met de installatie hiervan. Aanrader

duidelijk en alle tijd voor een senior

prima geholpen

Vlot, eenvoudig en doeltreffend

Alles werkt zeer eenvoudig en is duidelijk uitgelegd. Bij vragen krijg je zeer snel doeltreffend antwoord terug.

Schitterend

Na het schrijven van een mail met de klacht over het niet volledig zijn van het geleverde softwarepakket, telefonisch contact gehad met Windows-helpdesk. Bleek dat de installatie niet correct verlopen was (al dan niet door mij). Super correct geholpen en zelfs meer. Bedankt Windows-helpdesk.

Uitstekend, erg behulpzaam.

Jullie doen je uiterste best voor klanten, heb veel aan jullie gehad. bedankt.

Geweldige ondersteuning!

Voor de nieuwe laptop van mijn vader online een officepakket aangeschaft omdat hij nog altijd gebruik maakte van het niet meer ondersteunde 'Windows live mail' . Hij wilde graag al zijn contactpersonen en mailarchief inclusief mappenstructuur overzetten naar Outlook op zijn nieuwe laptop. Dit laatste bleek niet eenvoudig waardoor ik uiteindelijk de Windows Helpdesk heb gebeld. Na een kort (betaald) telefonisch gesprek werd aangeboden verder te gaan via Teamviewer (waardoor het mogelijk is de pc op afstand over te nemen) waardoor de kosten voor ons niet meer verder opliepen! Sowieso al heel fijn natuurlijk maar de tijd die vervolgens geïnvesteerd werd om ons écht te helpen... dat zie je niet vaak meer in deze gejaagde tijd. Echt super, ongeacht dat het behoorlijk veel tijd kostte (met name vanwege de grote hoeveelheid over te zetten mail en chaotische mappenstructuur op de laptop van mijn vader) heeft de helpdesk ons tot de laatste mail geholpen. Heel veel dank, ook namens mijn vader en deze hoge beoordeling is echt meer dan dik verdiend!

Geweldig deze service nog niet eerder gehad

ik had voor het het weekend office 2019 besteld en wilde deze installeren echter hier liep iets mis met de installatie ik kon hem niet activeren de helpdesk gebeld en deze heeft het allemaal geregeld mijn dank hiervoor aan de heer Talens

Snel en adequaat

Veel moeite gehad om zelf Office te installeren. Helpdesk bood waar het voor hoort te staan. De oplossing! Die werd behulpzaam, snel en adequaat geleverd. Daarna fluitend verder....

Dienstverlenend

Ik heb oktober 2020 een licentie voor Microsoft Office 2019 Pro Plus gekocht echter het ging mis met activeren doordat ik een stap in het installatieproces had overgeslagen. Na een maand kreeg ik de melding dat de licentie zou komen te vervallen en geen gebruik meer zou kunnen maken van het Officepakket (Word, Excel en Powerpoint). Ik stuurde in de middag een bericht naar de Helpdesk en 2 uur later, in de avonduren werd ik gebeld door een meneer van de Helpdesk die mij heel vriendelijk en geduldig hielp om het Officepakket alsnog te installeren. Ik was erg blij met de geboden service. Klantvriendelijk en zeer dienstverlenend.

Super, perfecte ondersteuning

Bij een nieuwe PC wordt outlook tegenwoordig niet meer meegeleverd. Deze met behulp van de helpdesk snel en goed kunnen installeren.

Uitstekende helpdesk met sublime klantenservice

Na het schoonmaken en sneller maken van mijn computer had ik nog een paar vragen, ik werd direct teruggebeld na het sturen van een mail en vriendelijk te woord gestaan. Hier kunnen andere bedrijven nog wat van leren.

Prijs kwaliteit is een dikke 12

Waar je in de winkel vastzit aan een abonnement heb je nu voor weinig een goed lopend office pakket. Het installeren liep (mijn schuld) niet helemaal goed. Werd meteen teruggebeld en vervolgens was het snel opgelost. Door deze aardige heer werd ook meteen maar outlook geïnstalleerd. Echt een top producet en service!

Uitstekende ervaring

Ik ben zeer tevreden i.v.m. mijn aankoop "Windows 10 op USB". Had eerst een paar kleine vragen i.v.m. de installatie e.d., maar die werden steeds vlug en correct opgelost. Zelfs op een feestdag werd een vraag van mezelf beantwoord. Top service ! Een aanrader !! J-P D uit België

Spannend of het zou lukken!

Als een a-technicus vond ik jet spannend. Het was wel zeer teleurstellend te vernemen, dat het probleem werd veroorzaakt door een update van Windows zelf! Eigenlijk is het erg/schandalig dat ik dus kosten moet maken door een fout van MS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar uiteindelijk is het uw medewerker gelukt.

Ik ben heel goed en geduldig geholpen

Martin heeft mij stap voor stap geholpen tot het probleem was opgelost.

Werd direct goed geholpen met een probleem waar ik zelf niet uit kwam.

Werd direct goed geholpen met een probleem waar ik zelf niet uit kwam.

USB snel ontvangen. Ik begreep niet hoe ik windows 10 moest installeren op mijn windows7 laptop. Na contact afspraak gemaakt en gratis telefonische hulp gehad.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ben absoluut niet tevreden over dit bedrijf. Kreeg wel redelijk snel produkt toegestuurd (windows 10), maar kreeg geen antwoord op mail waarin ik aangaf dat ik dit terug wilde sturen, omdat ik toch geen gebruik wilde maken van dit product, aangezien de laptop waarop dit wilde zetten niet goed meer was.

Antwoord geven op mail

Daar is iets fout gegaan maar helaas kunnen wij de USB met de code niet terugnemen. Het valt niet te controleren of de code gebruikt is of niet. Dat staat ook in de voorwaarden waar u akkoord mee bent gegaan.

Klipper 7

8802NK Franeker

0900 33 0000 3

Over Windows Helpdesk

De Windows Helpdesk is sinds 2007 actief in het verlenen van telefonische computerhulp. U kunt tijdens onze ruime openingstijden gebruikmaken van onze expertise. Veilig en betrouwbaar. De technische vaardigheid en ervaring voor het oplossen van al uw vragen en computerproblemen is binnen bereik. Het enige wat u hoeft te doen is de telefoon op te pakken en de Windows Helpdesk te bellen.