Goed en snel geleverd, conform verwachting

Bestellen, betalen en 1 dag later in huis. Dit beloofd Pharmapets en maar dit meer dan waar. Zeer tevreden

Snel, goede prijs

Altijd snel en goed geleverd , prijs is steeds ok

Aanrader

aangeraden door dieren arts

mijn hond sch chu is voor veel eten alergieshe daarom raad ik dieet voeding van farmapete iedereen aan

Helemaal top

Makkelijk en voordelig

Goede en snelle levering

Heb nu 2 keer voer voor mijn hond besteld en beide keren goed bevallen door de snelle levering

Prima website en correcte, snelle levering. Top.

Snel alles gevonden, snel besteld en snel geleverd!

goede producten

Goede producten voor een normale prijs

Overzichtelijk en snelle service

Ze doen wat ze beloven goed verpakt, goed afgeleverd

top dank jullie wel

top!

goede prijs,goed verpakt, snelle levering.

Zoals altijd alles keurig op tijd geleverd

Bestel hier altijd hypoallergeen voeding voor de hondjes

Fantastisch supplement !

Super goed middel ter ondersteuning van de gewrichten . Op aanraden van onze dierenarts beginnen te gebruiken .

Goed product

Goed product ,voor dieet voeding mag wel hersluitbare zak mogen zoals bij gewone dierenvoeding, moeilijk om eten vers te houden

Snelle levering !!

Zoals gewoonlijk perfect

Super goed geregeld

Duidelijkheid over voeding

Goeie ervaring

Bestellingen worden steeds binnen de kortst mogelijke tijd geleverd.

Mijn laatste bestelling verliep door omstandigheden iets minder goed, maar het blijft een aanrader voor speciale voeding.

Verkeerde levering

Ik kan niets slecht zeggen over de levering en zeker niet in deze tijd. Maar het was niet wat ik bestelde. Ik bestelde flexadine en kreeg brokken die 3x zo goedkoop zijn. Ook kan ik niemand bereiken. Niet via telefoon of Messenger nog via mail.

Bestelling nog steeds niet helemaal ontvangen

In het verleden zeer tevreden. Laatste bestelling voor 1 mei gedaan en tot op de dag van vandaag nog niet volledig ontvangen. Dus TOCH naar de winkel moeten gaan en een zak Royal Canin gaan kopen want onze voeding was eergisteren op. In deze omstandigheden kan het anders verlopen en dat is geen probleem maar dan kan de leverancier dit melden VOOR de betaling en niet nadien.

Leveringstermijn van 1 à 2 dagen werd een week...

De leveringstermijn wordt zoveel verlengd en dan moet je ook nog zelf informeren naar de stand van de levering. Niet zoals het hoort.

Heel snelle levering en de laagste prijs is in de markt. Uitstekend!

Nog steeds niks binnen na 14 dagen

Geen communicatie en na 14 dagen nog geen eten binnen voor de hond. We móeten gaan bijhalen!!!!

Altijd correct, snel geleverd

Contact met Pharmapets verloopt altijd correct. Ze antwoorden steeds snel op vragen en de producten worden altijd snel geleverd.