Oke met ruimte voor verbetering

Altijd tevreden met de scherpe prijzen van pharmapets. Echter is het nu de 2e keer dat ik ontwormingstabletten van Milbactor heb besteld en deze zonder de oorspronkelijke verpakking los tussen de zakken met hondenbrokken vind. De bijsluiter voor het product is er met enkel een dun elastiekje omheen gebonden. Kan natuurlijk altijd iets gebeuren waardoor dat 1 keer gebeurt, maar als dit de nieuwe verzendmethode is vind ik dat slordig. Daarnaast is de tablettenstrip smal en klein genoeg om onderweg tussen de flappen van de kartonnen doos eruit te vallen.

Alles zit erin wat de hond nodig heeft .

Alles zit erin wat de hond nodig heeft . Prima verpakt .

Heureuse de pouvoir soigner mes chats avec l'alimentation qui leur convient.

Une belle expérience, d'abord pour le prix des croquettes, ce qui me permet de nourrir mes chats avec l'alimentation de qualité et qui leur convient. La rapidité et la facilité de réception des colis. La gentillesse de la vétérinaire qui m'a rassurée rapidement sur mes interrogations. Heureusement que vous existez, je ne pourrais pas nourrir mes chats autrement avec ce type de croquettes. C'est une bénédiction pour eux comme pour moi.

snel en perfect

bon produit

bon produit

Goed en vlug

Snelle reactie

artikel snel gevonden en snel ontvangen

snel en efficiënt

Voor éérste top

Goede service, en snelle levering Super

Snel en gezond

Mijn hond vindt dat lekker. Dat is ook heel gezond en snel verzonden

Uitstekend geleverd

Netjes geleverd tegen een goede prijs

Good food for american bulldog

My dog likes it

Altijd goed

Altijd zeer tevreden over de aankoop.

nouvelle cliente

Commande, livraison rapide. première expérience réussie.

Volledig naar wens

Alles verliep naar wens

Erg rommelig met verzenden.

Als ik n bestelling plaats, krijg ik ze te zien dat producten op voorraad zijn. Na 4 dagen krijg ik via mail te horen dat producten niet leverbaar zijn. De vraag of ik m'n geld terug wil, of wachten tot t leverbaar is. De volgende dag zijn de producten alsnog geleverd, geen track en tracé code.... Erg verwarrend en rommelig.

super

Prijs kwaliteit top

Goed verpakt voor levering. En goede prijs kwaliteit Top .

Correct

Vandaag besteld morgen geleverd. Top

correcte levering

vlugge bestelling

Na 8 dagen nog steeds niet geleverd

9 Juni besteld en betaald maar geen levering

Zoals altijd snel geleverd e goede prijs

Top verkoper

Bevalt prima

Als je wilt uitvinden of je hond een allergie heeft, is dit een smakelijk en makkelijk alternatief.