Snelle correcte levering

Nooit lang wachten op je bestelling, alleen mis ik wat meer kortingscodes.

Niet helemaal perfect

Levering is goed alleen de Track en Trachee is niet volgens systeem.

De dag nadien geleverd 👍

Vrijdag namiddag besteld en zaterdag reeds geleverd . Super !

Levering pakket

De levering is zeer moeilijk verlopen. Heb ganse dag gewacht en zijn uiteindelijk de volgende dag gekomen op een zondag ipv zaterdag

Simpel, snel en goedkoop.

Makkelijk in gebruik. Goede prijs verhouding. Pas een keer besteld maar erg positief

snel en sympathiek

Pharmapets helpt je eraan te herinneren wanneer er weer besteld moet worden. En doen bij die herinnering dan meestal een leuke korting van 5 of 10 procent. De prijsstelling is gunstig. Het bestelde product komt uit België en is de dag erop in Noord-Nederland (!). Dat noem ik snel en de kortingsactie is sympathiek. Vandaar 5 sterren. Verdiend!

Supersnelle levering, goede prijs

Snelle verzending en levering. Zeer voordelig

ZEER GOED

SNELLE EN GOED VERPAKTE LEVERING

Steeds op tijd en vriendelijke koerier

Prima prijs/snelle levering

De prijs is lager dan bij de dierenarts en bestellingen worden altijd snel en correct afgehandeld. Levering is ook telkens zoals op voorhand meegedeeld werd.

Super snelle levering en mijn doet het er voorals nog goed op

zeer snelle service

Zeer ruim assortiment tegen zeer scherpe prijzen. Vandaag bestellen en morgen geleverd. Top.

Alles verliep smetteloos

Dubbele bestelling

Ik heb altijd een goede ervaring gehad met Pharmapets. Alleen is er laatst iets misgelopen. ik had een bestelling gedaan en tijdens de betaling kreeg ik een foutmelding. Dus ik vernieuw de webpagina en doe opnieuw de bestelling. Dan blijkt dat 1 soort hondenvoer niet meer beschikbaar is. Dus ik bestel alles opnieuw zonder dat 1 soort hondenvoer. Die avond kijk ik opnieuw op de webpagina als het hondenvoer terug beschikbaar is, en ik bestel die dan ook. Wat gebeurt er nu. Nu zijn alle 3 bestellingen geleverd en aangerekend. Dus heb ik alles dubbel aangekregen. Dus ook al krijg je foutmelding bij betaling, wacht toch even af of je geen bevestigingmail krijgt alvorens opnieuw te bestellen.

Zeer snele en goede levering

Altijd top qua levering en prijs!

Steeds snelle levering, nooit problemen mee voorgehad en qua prijs de goedkoopste die ik online kon vinden.

mijn eeste kennismaking met pharmapets was goed

jullie prijs was idd goed, jullie levering gebeurde snel en op de afgesproken dag. Mss alleen had de bezorger gewoon kunnen aanbellen ipv het pakket tussen de auto en de garagepoort te deponeren.

Prima, tijdig geleverd!

Eerste bestelling en heel tevreden.

Correct geleverd goede prijs

Alles verliep zoals verwacht

Gewoon helemaal top!!

Echt een top bedrijf, ik was vergeten het bestelformulier volledig in te vullen, ze stuurde me een herinnering, ik alles compleet gemaakt en de dag er na mijn spullen keurig afgeleverd, echt top, dankjewel!

Prima gewoon

Bij jullie vind ik de voeding die mijn poezen het liefst eten. Levering eveneens prima verlopen.

korekte vlugge levering

Betrouwbaar, goede producten en snelle levering

Gewoon goede leverancier die volledig aan verwachtingen voldoet.