Allesperfect verlopen dank U

Alles perfect verlopen, dank U

vlotte transactie

zeer vlugge levering, een plezier om hier te bestellen!

Supersnel geleverd

Altijd tevreden

Supersnel! Bestel nergens anders meer

N

Ben zeer tevreden

Snel en goedkoop.

goede service

gewoon perfect, heel gemakkelijk , correcte service

Over de laatste bestelling is er heel wat te vertellen : zie hieronder

Mijn bestelling is op Zaterdag 10/08/2019 betaald met een overschrijving in het postkantoor 2850 Boom.( Op mijn P.C. op 14 augustus om 20 u 39 volgende mededeling) ( Je zending is verwerkt door bpost ) tot op heden 18/08/2019 13u30 nog altijd de zelfde mededeling begrijp wie begrijpen kan !!! Na een bezoek in het afhaalpunt T LEESBOETIEKSKE,Kerkhofstraat 226 2850 Boom op nog geen 100 meter van mijn woonst,vertelde men mij dat zij geen pakjes geleverd door bpost meer aanvaarden omdat zij in het verleden meermaals, verschillende gebreken bij een levering door bpost hebben vastgesteld en wat nu ? ? ? sorry voor een eventueel overlast..Carl Cras

Steeds correct en snel afgeleverd

Steeds correct en op tijd

Gemakkelijk bestellen en snelle levering .

Bestelling snel geleverd

Net voor onze hond met deze dieetvoeding gestart , afwachten of het aanslaat .

Toffe ervaring

Zeer goed verloop, snel geleverd. Ik bestel zeker volgende keer ook bij pharmapets.be

Heel goede service

Steeds heel snel het voer thuis geleverd

Snel contact goede producten

Snel contact, snelle reacties, prima prijzen

Bestellen ging makkelijk en daarna werd ik uitsteken op de hoogte gehouden van het verloop. En levering was binnen de afgesproken tijd

Snelle, goeie service.

Brokken waren er de volgende dag zoals beloofd. Makkelijk alles kunnen vinden wat ik moest weten.

Super. Kan niet beter

Afspraken worden nagekomen

Product veel voordeliger dan bij dierenarts plus snelle levering!

De hondenbrokken die ik nodig had zijn bij Pharmapets 5 euro per kilo !voordeliger dan bij onze dierenarts. Blij dat ik jullie op internet heb gevonden! Ook heel blij met de snelle levering. Top!

Vlotte aankoop en vlekkeloze levering

Het was de eerste keer dat ik bij Pharmapets een bestelling deed. De dag nadien werd de levering al gedaan ! De website is zéér overzichtelijk en alles wordt zorgvuldig uitgelegd. Deze firma beveel ik ten zeerste aan !!!

Super! snelle levering gewoon helemaal goed en voordelig.

Ik stond verbaast dat ik het voer al de andere dag kreeg maar niets verkeert mee. Lekker voordelig nog goedkoper voer dan was ik het altijd bestel. Dus voor mij een blijvertje.

Veel keuze uit verschillende merken

Supersnelle verzending.

Zeker aan te bevelen.

Geweldig snelle en goede levering

Levering super snel in huis. Top service!

Over Pharmapets.be