snelle levering en nooit problemen!

Heb nu al een aantal mal besteld bij Pharmapets en altijd alles top top in orde! snelle levering en makkelijk dat zij reminders sturen om de zoveel tijd! (vaak met wat korting)

Ik ben beter gewoon van Pharmapets

In het verleden nooit geen problemen gehad. Maar de laatste keer kwam de bestelling laattijdig en zat er maar de helft van de bestelling in. Wat vooral stoort is dat de telefoon systematisch niet opgenomen wordt en dat e-mails niet of laattijdig beantwoord worden. Mvg, Eric

Goed geleverd en snel

Goede levering sneller dan aangegeven

De zakken met voer werden zelfs eerder geleverd dan op de site stond aangegeven en onze hond vindt het heerlijk, elke kruimel gaat ook op.

Altijd voorraad

Snelle levering en de prijs is goed

Snel en goede service

Eerder een bestelling gedaan, deze kwam een paar dagen later dan aangegeven. Dit werd direct netjes opgelost. Was overigens wel door Phamapets optijd verstuurd, maar de pakketdienst was wat trager. Nieuwe bestelling gedaan deze kwam netjes volgens de aangegeven tijd binnen. Ook heb ik zelf een keer een verkeerde bestelling gedaan, ook dit werd zo opgelost. Kortom een fijn en betrouwbaar bedrijf waar ik graag bestel.

Goed geregeld

Netjes en goede service

Besteld en binnen een paar dagen in huis

Aparte ervaring

Het product is erg droog, je moet er veel water bij drinken. Mijn tanden zijn wel mooi wit en schoon :)

Altijd een goede service

Ben zeer tevreden en met snelle levering heb je uw bestelling vlug in huis.

Perfect!

Voor herhaling zeker vatbaar.

Prima service.

Bestelling was prima en op tijd geleverd.

Heel goede klantenservice

Het product gebruik ik al een jaar, dus dat is super. Maar Pharmapets heeft een super klantenservice. Door de drukte van de Black friday week heeft het een paar dagen langer geduurt, maar zij hebben me goed informiert.

JULLIE ZIJN EEN GEWELDIG BEDRIJF EN GOEDE SERVSE

WIJ ZIJN HEEL ERG TEVREDEN

Levering in orde

Levering in orde

We zijn heel tevreden.

Onze bestelling was goed qua prijs/kwaliteit en ook zeer vlug geleverd.

Iedereen tevreden, mens e hobd

Duidelijke communicatie

Goede en duidelijke service

Goede prijs & Snelle levering

!

De prijzen liggen goed en ook de service. Heel vlot komt de bestelling toe. Ook wanneer er eens iets niet voorradig is ontvang je steeds en vlot update.

Snelle levering en betaalbaar. Alleen jammer dat ik iedere keer na een bestelling een oordeel moet geven. Volgens mij is 1 keer wel voldoende. Anders is mijn bestelling plaatsen snel over als het mij niet bevalt. Dus bij deze mijn laatste oordeel. Met vriendelijke Corry Gensen.

Prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit

2 x besteld en 2 x top, op tijd en goed verpakt aangekomen

2 x besteld en 2 x top, op tijd en goed verpakt aangekomen

Levertijd niet ok

Levertijd was enkele dagen in plaats van de aangegeven tijd. Had liever gehad dat er bij bestelling gemeld was dat het enkele dagen kon duren. Was geen probleem geweest maar moet toch gemeld worden vind ik.