Zoals altyd alles in orde!

Zoals elke levering die ik al gehad heb. Snelle service en alles in orde! Top!

Kwaliteit is super

Makkelijk te bestellen en supersnel geleverd

Snelle levering tegen een goede prijs

Iedere keer snel geleverd, een goede prijs . Zeker omdat het om speciale voeding gaat voor onze hond.

direct slecht

Ik doe een bestelling, wordt nergens vermeld dat het product niet in huis is. Ik had namelijk nog via messenger gevraagd wanneer komt een bestelling binnen. Voor 17;00 besteld morgen in huis. Ze zijn daar ook slecht op de hoogte. Ik moet nu alsnog extra kosten maken en elders bestellen ( weer bezorgdkosten betalen) . Was dit zichtbaar geweest had ik alles ergens anders besteld! Hooguit slecht.

tres bon service et livraison rapide

tres bon service

Hond vindt het lekker.

Snelle levering,je wordt op de hoogte gehouden wanneer de levering is. Hond staat te dansen van plezier als ze eten krijgt.

Alles goed verlopen maar je kan kiezen uit drie leveranciers en ze kosten allemaal 3,90 € tel uit je winst !!!!

Perfect! Snelle levering!

Snelle en vlotte levering. Helemaal top!

Perfect! Snelle levering!

Snelle en vlotte levering. Helemaal top!

Veel keuze en vlotte levering!

Goede service en ruime keuze!

Goedkoopste voeding voor mijn Duitse dog

Kijk steeds waar ik van Sabines de goedkoopste voeding vindt, gezien mijn Duitse dog een voedselallergie heeft, en bij de dierenarts in België veel meer betaal als bij jullie. Voor een groot dier is dat snel een grote hap uit mijn budget omdat deze toch een grote hoeveelheid eet. Ik heb alles over voor mijn hartendief. Ik wil haar nog vele jaren bij mij.. alhoewel deze geen lange leeftijd hebben. Ik doe mij liever iets tekort maar mijn dier niet. En ben super tevreden van jullie diensten en goedkoopste producten en hoop er nog lang gebruik van te maken.

Betaald voor wat ik vraag en correcte opvolging en levering!

Excellent, altijd!

Àlles verloopt super vlot

Positief - snel

Zeer goede service!

Zeer snelle en goede service

Nog niets ontvangen

Ik krijg een enquete terwijl we nog niets hebben ontvangen.

Altijd in orde

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Snelle goede service

Met 4 katten ,gaat er best wat doorheen Scherpe prijzen en als er nog een leuke korting er overheen gaat. In slaan!!!

Tevredenheid

Snelle en correcte levering.

Het prijs verschil geeft voor ons de doorslag , en voor ons scheelde het heel veel .

super et la marchandise est arrivée rapidement

super et la marchandise est arrivée rapidement

correcte afhandeling, snelle levering en service dik in orde

correcte afhandeling, snelle levering en service dik in orde

Prima levering

Levering is als op de site staan en artikelen netjes ingepakt.

Perfecte service

Een perfect levering, snel.