Gelukkige kater

Sedert mijn kater deze voeding eet verliest hij geen stoelgang meer

Super snelle levering

Eerste keer bestelling geplaatst, maar er gaan er zeker nog volgen!

GLS NIET TEVREDEN

Over Pharmapets zelf geen kritiek, maar nog steeds order dd. 01/08 niet ontvangen. GLS zou zsm leveren, nog wachtende, voeding dringend nodig...

Goed aangekomen alles naar wens

Goed ingepakt dus verzorgd de juiste voeding dikke duim voor jullie

Service parfait

Service rapide et impeccable

Bestellen, betalen en ontvangen.

Alles is volgens afspraak. Van bestelling tot ontvangst.

zoals altijd alles tiptop in orde.

Perfect. Niets op aan te merken.

Messages

Messages toujours en néerlandais. Je suis francophone

Problème avec les livraisons

Je suis de manière générale satisfaite avec Pharmapets. Par contre, au niveau des livraisons, c'est souvent compliqué. Il est très rare qu'ils arrivent à me déposer mon colis. Pourtant, je fais aussi des commandes vers un autre site animalier (livraison avec DPD) et je ne rencontre jamais de problème. Pour ma dernière commande, je n'ai pas reçu mon colis. Je n'ai pas pu le réceptionner. Il a été livré vers un shop GLS: Mecanique Car SPRL Chaussée de Haecht 336, 1030 Bruxelles. Malheureusement, ils sont en congés annuels. Donc, je suis en attente pour avoir une solution pour recevoir ma commande. N° de commande: 91122034. Si vous avez la possibilité d'aider aussi, ce serait le bienvenu. Merci! Caroline MASQUELIER

• Nous recommanderiez-vous? Non

Rien à redire

Bon service et bon prix

Geen last van allergische reacties

Impeccable

Très satisfait

ZAdequaat, snel,vlot,makkelijk en...correct!

Puppyvoer kan je niet overal krijgen dus dan maar bestellen

Aan huis gebracht lekker makkelijk

Levering prima maar de kortingscode werkte niet

Een aantal mails gestuurd omdat de kortingscode niet werkte kreeg keurig steeds een nieuwe maar dat was het probleem niet Voer bijna op dus maar zonder de code besteld Verdee geen reactie meer op gehad Jammer hadden ze best wel wat beter kunnen oplossen

Service uitstekend binnen 24 uur product geleverd.

Snel en makkelijk

Binnen de 3 dagen heb ik het gewenste product

Parfait , super pratique, super prix

. Je voudrais bien en français, le seul défaut !

Tres mauvais à cause de Post NL

Cela fait plusieurs fois que je commande sur votre site mais Post NL ne livre jamais en temps et en heure. La livraison a encore une fois été retardée et maintenant, je suis en vacances et ne pourrai pas récupérer mon colis. J'espère que j'aurai un remboursement quand vous le recevrez en retour. Je ne commanderai malheureusement plus chez vous car la livraison post nl, c'est juste plus possible...

• Nous recommanderiez-vous? Non

na tussenkomst klantenservice; probleem vlot en goed opgelost.

Ascopet

Ascopet werkt goed, mijn hond komt uit Oekraïne, uit een shelter, en was dus gewend om ook zijn eigen ontlasting op te eten, hij had sowieso veel darmproblemen, maar als hij het nu per ongeluk nog binnen doet, eet hij het in ieder geval niet meer op. Zouden alle honden kunnen gebruiken, zeker vanwege de gezonde toevoeging op de maaltijd.

9, 99.

Vooral mijn hond Zimba is zeer content

Uitstekende leverancier van hondenvoer

Inmiddels bestellen mijn buren zus vriendin en zoon ook bij pharmapets op mijn aanraden

Tevreden over de bestellen netjes geleverd en snel bezorgd Ik ga er zeker nog een keer bestellen voor me katjes

Snelle levering en goede service

Bestellen gaat heel gemakkeljjk en binnen een paar dagen al in huis