Uitstekend.

Prachtig spel voor de hond

Mooi spel, vlot geleverd. Alleen..... heb ik nu zo'n intelligente hond of..... hij ruikt het met zijn bek omhoog en alle brokjes vallen eruit...

Prima prijs snelle bezorging zeer goede service

AANRADER !!

Al meermaals mijn hondenbrokken en dergelijke hier besteld...goedkoper dan elders + snelle levering. Echt aanrader dus !!

Te lange levertijd

Product was op voorraad, maar is vervolgens vier dagen onderweg. Naar mijn mening te lang.

Vlotte afhandeling, uiterst snelle levering. Topproduct.

sérieux, compétences, rapidité, fiabilité. Bravooooo

Commander, sur un site bien fait, des produits de qualités avec un suivi et une expédition rapide. Mes chiens et moi vous remercions et recommandons vivement PHARPETS.

Makkelijk besteld en snelle levering. Hond blij en baasje blij.

bon service, bon rapport qualité prix

Rien à dire tout était ok pour moi

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen na meer dan 1 week

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen na meer dan 1 week

Wat besteld en betaald wordt geleverd

Geen verder commentaar

Niet geleverd. Wel goed de service gehanteerd. Prima. Communicatie omtrent niet beschikbaar zijn van materiaal zou beter kunnen.

snelle correcte levering met traceer info

voor herhaling vatbaar en aan te bevelen, betere prijs dan in de gekende handelszaken

Verpakking kan beter!

Goed dat de plastieken verpakking niets door laat!? Het karton dat de plastieken zakken moest beschermen was stuk en met tape vast geplakt! Geen goede indruk om achter te laten! Het is jullie vergeven, toch maar Kattenzand!

Snel contact, levering laat langer dan 1 week op zich wachten

Toen ik het artikel bestelde, stond er dat het op voorraad was en binnen 1-2 dagen geleverd zou worden. Een dag later kijk ik naar de status en staat er dat het artikel niet meer leverbaar is. Contact gezocht, snelle reactie gekregen. Uit nood in de winkel maar een grote zaak voer gekocht (hebben 3 grote honden) en nu, meer dan een week verder, is het artikel nog niet geleverd. Wat ik dacht uit te sparen, ben ik nu meer dan het dubbele kwijt, doordat ik voer in de winkel moest kopen. Erg spijtig!

Graag beter tracking op de levering

Bestellen gaat steeds vlot, maar het is steeds raden waneer er geleverd zal worden. Dat is een puntje vatbaar voor verbetering.

Onze 3 honden eten het heel graag.

Wij bestellen altijd bij Pharmapets, goede voeding, goede kwaliteit en goede bezorging. Wij moeten niet lang wachten.

Nog niet ontvangen

Hallo, beoordelen gaat moeilijk zijn omdat we nog niets hebben ontvangen. Dit zal waarschijnlijk wel aan PostNL liggen, maar is voor ons wel een probleem omdat we de voeding dringend nodig hebben. Moest normaal vorige donderdag toekomen.

levering kon sneller, producten waren snel stukgebeten

de speeltjes waren in minder dan een uur vernield

Aan iedereen aan te bevelen

Snel te bestellen en de volgende dag in huis. Beter kan niet.

Erbarmelijke levering, dagen later en ander adres

Product op zich is ok maar de levering werd niet goed opgevolgd jammergenoeg door Post NL, werd pas dagen later geleverd op een ander adres, een depot van Post NL, een hele omweg om er te geraken. Verander dringend van courrier dienst! Jammer voor jullie verkooppunt!

Toppie

Wat fijn dat jullie deze vrokken ook hadden bij zooplus waren ze op en ook nog iets duurder geweldig

Heel blij met mijn aankoop

Kattenbakvulling gekocht met gratis verzending. Super voordelig.

Aandacht besteden aan de verpakking bij verzending

Ik ben heel tevreden over de producten Echter wat meer aandacht schenken aan de verpakking De doos was open en beschadigd geleverd. Alle hondje snoepjes waren uit hun verpakking en lagen los in de dood

Beste prijs, breed gamma, vlotte levering

Voor een gezonde en kwaliteitsvolle hondenvoeding vond ik het beste product met de gunstigste prijs op Pharmapets.be. Vlotte levering, elke keer opnieuw.