perfect

Livraison rapide et gratuite

Altijd in orde

Correcte afhandeling

Keurig

Snelle bezorging een nette ontvangstmail prettig om hier te bestellen

Goed absorberend, ruikt goed, geen stof

Het is precies zoals omschreven

Super snelle en nette levering voor een zeer scherpe prijs

Zal kattenvoer besteld, ruim €10 voordeliger dan bij de dierenarts en wordt nog gratis thuisbezorgd ook. Erg blij mee

Goede opvolging van een bestelling met een hikje

Toen ik mijn laatste bestelling plaatste leek er iets mis met de betaling. Na kort kontakt met de klantendienst was dit idee uit de wereld. Een week later zag ik nog geen levering. Opnieuw kontakt met de klantendienst en een dag later was de levering aangekomen. Enige opmerking is dat ik het moeilijk vind om telefonisch contact te hebben. In het pad van deze bestelling vind ik telefoneren makkelijker. Maar mail heeft heel goed gewerkt

goed en snel geleverd

vandaag besteld morgen in huis hond blij

Ik ben zeer tevreden snelle levering goede cervice afhaalpunt

Zie schreven boven

Goed geregeld

Leveren kwaliteitsproducten.

Hele snelle verzending en heel goed verpakt! Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Een echte aanrader dus!

Parfait

Meilleur prix et livraison rapide à Lille France; merci

Prachtige service!

De geleverde produkten en de service was optimaal, zoals dat steeds het geval is met mijn bestellingen bij Pharmapets. Het is een zeer correcte en volledig te vertrouwen firma!

Prima afgeleverd.

Nu voor pharmapets gekozen, omdat mijn huidige leverancier er een potje van maakte. De doos was beschadigd, maar de zak met voer niet.

Perfekt

Kwaliteits produkt.levering binnen de voorziende tijd.

Goed product en op tijd geleverd.

Goed!

Snel en voordelig

Obv eerdere recensies was ik wat terughoudend. Maar ik kan deze website zeker aanbevelen. Zeer gunstig geprijsd kattenvoer en snel bezorgd

Regelmatig mooie aanbiedingen en netjes op tijd geleverd

Levering om middernacht, gewoon voor de voordeur gezet

We zijn tevreden van het product maar toen we een melding kregen dat het bezorgd was, vonden we nergens iets (ook niet bij de buren). Graag was onze verwondering toen we om middernacht een bestelwagen hoorden en we de levering vonden op ons voetpad.

Wat denk je zelf?

U vraagt naar mijn ervaring??? Mijn pakket is nog niet eens geleverd. Klantendienst bij u ging het uitzoeken, niets meer gehoord. En nu zijn ze vandaag niet meer bereikbaar. Eten van de hond is op nu, heeft aangepaste voeding nodig. Dus wat nu??

Top en snel geleverd

Reeds 3 maal besteld en heel tevreden

Altijd op tijd en correct

Ik gebruik deze kattenbrokken op advies van de dierenarts al zeker 5 jaar. Nooit enig probleem gehad met de levering en goedkoper dan bij de dierenarts zelf.

Vente trompeuse et préférences non respectées

J’ai commandé 2 x 10kg de croquettes avec livraison en point UPS. Deux jours après avoir passé la commande, on me dit que suite à une erreur système, les sacs de 10kg ne sont pas disponibles et que je dois choisir entre 8 et 10kg. Je demande le prix de ces sacs étant donné que si j’ai prix un sac en double, c’était car le prix était attractif car d’habitude je ne prends qu’un sac par mois pour éviter de payer l’équivalent de 2 mois en une fois. Je précise bien à l’interlocutrice que j’attends de connaître le prix pour voir si oui ou non, je maintiens ma commande. Elle me réponds en me donnant le prix et en disant qu’elle me commande donc 2 x 8kg. Donc mon avis, on s’en fiche et on commande pour moi. Pas un geste commercial, juste un « désolée ». Ensuite, mon colis devait donc être livré en point relais UPS. J’ai vérifié le suivi durant toute la journée pour finalement apprendre en rentrant chez moi que le colis avait été livré CHEZ LE VOISIN. Donc en plus de ne pas respecter ma commande initiale, on ne respecte pas le mode de livraison choisi et on livre chez quelqu’un d’autre ! Tout va bien ! J’hésite vraiment à continuer de prendre chez vous, là c’est un combo gagnant !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goed product, lage prijs

Al meer dan een jaar gebruik ik deze brokken. Bij dit bedrijf tegen goede prijs en geen verzendkosten