excellente

étant nouvelle cliente je parlerai de première expérience qui a été excellente, rien à redire.

Goede ervaring

Bestelling probleemloos afgeleverd.

Snel en geweldig

Lekker snelle levering na bestelling . Product prima ingepakt .

Vlotte en correcte levering !

ik ben tevreden over mijn bestelling

mijn keuze van leveringsfirma; het zou prettiger zijn als de levertijd werd vermeld en niet zo spoedig mogelijk en of we zijn onderweg

conforme à la commande. Livré au momrnt prévu

Deux remarques _ Livraison à domicile alors que la livraison était demandée et annoncée dans un point relais Heureusement que j'étais là. - certaines fenêtre pop-up importantes de votre site web sont écrites en néerlandais. J'ai appris l'allemand au lycée, heureusement; ça aide à comprendre...Si on veut vendre en France, il vaudrait mieux tout écrire en français

Correct

Vlotte afhandeling

Expédition rapide et livraison conforme à la commande

Première commande. Rapidité de livraison et commande conforme à la demande

Snelle en goede levering

prima service en ook nog 's de voordeligste

Hypo allergene hondenbrokken besteld. Pharmapets bleek het voordeligst. Snelle levering en tot mijn verrassing nog wat cadeautjes in de doos gevonden. Prima service dus.

goed spul

goede prijzen

Vervallen producten ontvangen : NOOIT MEER !

Heb 2x vervallen Hyaloral ontvangen. Protest mail gestuurd voor vervanging met geldige producten of mijn geld terug : GEEN ENKEL ANTWOORD ONTVANGEN ! Dit was een test bestelling : Nooit meer ! Moest 1 ster kiezen anders kon ik mijn beoordeling niet versturen .....

Levering duurde wel langer dan beloofde 24 uur helaas maar verder prima

vlug gelevert

een goed ervaring

Alles was ok

Alles is snel en correct geleverd

In 1 woord perfect

De kat komt weer tot leven, 1 nadeel, ander voer hoeft ze niet meer.

Top !

Besteld...en vlug geleverd. Goede service.

Lange verzendtijd

Ik heb bijna een week op levering moeten wachten terwijl ik om allescte bespoedigeb had gekozen voor levering bij een servicepunt. Heb je iets sneller nodig dan beter toch op zoek naar een winkel bij je in de buurt gaan

uitstekende service

Lugged levering, Allens ging vlotg

Snell service

Snel verstuurd en goed verpakt met track &trace

Pour l'instant tout est ok

Choisi Pharmapets pour la simple raison , le prix . C'est déjà un produit Vétérinaire , pas facile à trouver, en plus en petite quantité .Un chat est en général très difficile en nourriture et lui en changer, ça passe ou ça casse. Alors c'est quant même un achat à 50€!!! Question, son état de santé , il est encore trop tôt pour constater une amélioration . Dans tout les cas , merci pharmapets , bravo pour le prix !

Goede prijzen en ruime keuze, ook een snelle verzending TOP

Heel tevreden

Snel en netjes ontvangen

Rien à redire. Super !

Facilité de commande et livraison sans le moindre souci.

Très bon service

Rien a dire le produit fait son effet