Leuke woonaccessoires

Heel blij mer mijn bestelling! Weer een aanvulling van mijn woonaccessoires.

Was snel geregeld

Prima!!

Item snel gevonden, besteld en geleverd.

Opzich alles netjes verzonden en ook wanneer het verzonden zou moeten worden. Helaas geen bestelbevestiging ontvangen, hier de volgende dag over gemaild naar geen antwoord op gekregen. Wel ineens een track and tracé. Spambox nog extra gecheckt maar geen mails in.

Schneller Versand

Sehr guter Kontakt und schneller Versand

zeer goede communicatie

houden woord

mooie vaas!

Snelle reactie op vragen, goede service

Snelle levering en de producten waren naar verwachting

Duidelijke site, mooie producten en snelle levering

Zeer tevreden met de kwaliteit van de producten en afhandeling van de bestelling door Zenz.

Ik had een schaaltje ontvangen dat niet goed was. Ik kreeg meteen een andere toegestuurd waar ik erg blij mee ben!

Mooie poef en snel bezorgd

Het product zoals omschreven. Goede kwaliteit en snel bezorgd. Ook de communicatie was prettig.

Mooie kandelaar

Een mooi product dat snel geleverd werd waar ik het wilde. Helemaal tevreden hierover.

Leuke producten en zeer goede service

Meedenken en meezoeken naar oplossingen. Goed en snel contact zowel telefonisch als per e-mail. Leuke producten. Snelle levering en terugbetaling bij retour.

Mooie producten, snelle verzending

Mooie aparte producten. Snelle verzending. Alleen zou k het fijn vinden om een verzendbevestiging te krijgen, zodat ik weet dat het product onderweg is.

Leuke dingen, snel geleverd, cadeautje erbij, heel leuk!

Snelle levering ,goed ingepakt,mooie producten

Goede en snelle service.

Mijn pakketje is snel en goed verpakt geleverd

Snel en prima geleverd

Mooi vitrinekastje en nog wat spulletjes besteld, kreeg ook nog een aardigheidje erbij. Top!

Mooi. En op tijd.

Heel blij met het vitrine kastje. Staat super met dierbare spulletjes.

Super !! Met zorg ingepakt

Keurig netjes in gepakt . Met als verrassing een leuk cadeautje .

Heel snelle service en vriendelijk te woord gestaan

Zeer goede service verleend.

Zonder specifiek verzoek van mijn kant is ontving ik snel een nieuw exemplaar van een defect artikel. Eigen initiatief van de winkel. Fijn!

Helemaal goed !

Snelle levering, goede bescherming in doos van het breekbare bestelde artikel.

Heel erg goed

Duidelijk mail verkeer...snelle verzending... Goed en leuk verpakt. En een ontzettend leuke verrassing bij je verzending en kaartje.

Altijd top

Snelle levering Goedkoopste En leuke verrassing erbij