Zeer mooie collectie woonaccesoires

Hier vind je altijd iets van je gading zoveel leuke producten van mooie merken.

Doen waar ze voor staan en mooie producten

Voor het eerst besteld , maar helemaal naar wens. Vlotte verzending,

Topservice

Één topservice, vlugge levering en je kan perfect alles mooi volgen,bravo

Goede communicatie, mooie producten.

Prachtig wandkastje

Prachtig wandkastje dat na bestellen de volgende dag al bezorgd werd.

Super leuke webshop.

Wat een leuke webshop is dit! Prachtige dingen voor leuke prijzen en de spulletjes waren nog mooier in het echt dan op de foto's. Super snelle verzending en uitstekend verpakt. Heel erg blij mee!

Prachtig

Vitrinekast besteld en netjes verpakt . Ziet er prachtig uit .

Mooi item van Madam Stoltz

Een erg mooi item van het merk Madam Stoltz, snelle levering, top, ik ben er helemaal blij mee!

Prima!!

Snelle levering en mooi verpakt. Heel tevreden

Prachtige site

Prachtige site, veel keuzes Mooi kerst versieringen Keurig in gepakt Snelle levering

Goede kwaliteit en zeer goed ingepakt

De vitrine ziet er mooi uit en is netjes afgewerkt. Door de glazen plaat dacht ik dat verzending misschien schade kon opleveren, maar het was zo goed ingepakt dat het vrijwel onmogelijk schade op kon lopen bij vervoer (bijna overdreven goed ingepakt).

Snel, mooi product, goed verpakt

De producten waren snel in huis, goed verpakt en mailcontact verliep vlot en servicegericht. Fijne ervaring.

Perfecte kwaliteit.

Mooie kwaliteit!!

Het was fijn dat de kommetjes zo snel konden worden geleverd.

Top !

Snelle levering en de gekochte items waren precies zoals afgebeeld. fijne site met allemaal items die je graag wil kopen;-)

Snelle bezorging.

Top !

Super snelle levering en helemaal wat we ervan verwachtten , top !

Mooi en stijlvol

Ik heb de goudeb kapstok met 8 halen besteld. Mooi ding! Ik bestel er meteen nog eentje want er zijn ook kleinere maatjes.

Leuke en originele accessoires om je huis meer sfeer te geven. De webshop is overzichtelijk en stijlvol. Je spullen worden zeer netjes en goed verpakt. Een aanrader!!

Product klopt niet met beschrijving

Het messing bakje bleek niet van messing te zijn, maar van aluminium. Meesing is geen kleur, maar een metaalsoort. Spijtig. Afhandeling was verder netjes en snel.

Fijne webshop

Snel en netjes

Snelle en vriendelijke service

Het contact verloopt erg snel en vriendelijk! Een mooie webshop met top accessoires en een wisselend aanbod.

Erg vriendelijk te woord gestaan en zeer goed geholpen!

Het product werd (zonder dat ik er om vroeg) heel leuk ingepakt. Super goed verpakt en snel verzonden.

Producten werden snel en goed verpakt verzonden. Contact gehad met de klantenservice over een defect aan een product, dit werd snel opgepakt en direct ook opgelost voor mij. Top!