Geluk in een pakketje

Goede site om te snuisteren. Toffe kortingen. afgeleverd met een klein cadeautje in je pakketje! Love it!

Fijn contact, goede spullen, snelle levering

Van mijn aankoop kreeg ik in eerste instantie geen mailbevestiging. Hierop heb ik contact opgenomen en werd vervolgens heel snel en vriendelijk geholpen. De volgende dag kon ik de bestelling al in ontvangst nemen.

Mooi product, betaalbaar , snelle verzending.

Prima webshop

Snelle levering en goede communicatie.

Snelle levering en uitstekende service!

Bestelde producten waren goed verpakt en snel geleverd. Toen ik tegen een klein probleem aanliep, is dit zonder omhaal direct opgelost. Uitstekende service dus!

vriendelijk bedrijf

alles 100 procent

Prachtige spullen, snel geleverd, heel goed verpakt en ook nog een leuke verassing bij mijn bestelling.

Product voldoet aan de verwachting.

Enthousiast

Alles wat ik heb uitgekozen heb , besteld en gekregen heel mooi en blij mee .

geweldi!

snelle bezorging, mooi produkt

Pakketje netjes ontvangen! Er zat een fout artikel bij, na telefonisch contact te hebben gehad werd dit gelijk zonder probleem opgelost! ☆☆☆☆☆

Super mooie vaasjes en snel geleverd!

Zie hierboven

Leuke woonaccessoires

Heel blij mer mijn bestelling! Weer een aanvulling van mijn woonaccessoires.

Was snel geregeld

Prima!!

Item snel gevonden, besteld en geleverd.

Opzich alles netjes verzonden en ook wanneer het verzonden zou moeten worden. Helaas geen bestelbevestiging ontvangen, hier de volgende dag over gemaild naar geen antwoord op gekregen. Wel ineens een track and tracé. Spambox nog extra gecheckt maar geen mails in.

Schneller Versand

Sehr guter Kontakt und schneller Versand

zeer goede communicatie

houden woord

mooie vaas!

Snelle reactie op vragen, goede service

Snelle levering en de producten waren naar verwachting

Duidelijke site, mooie producten en snelle levering

Zeer tevreden met de kwaliteit van de producten en afhandeling van de bestelling door Zenz.

Ik had een schaaltje ontvangen dat niet goed was. Ik kreeg meteen een andere toegestuurd waar ik erg blij mee ben!

Mooie poef en snel bezorgd

Het product zoals omschreven. Goede kwaliteit en snel bezorgd. Ook de communicatie was prettig.

Mooie kandelaar

Een mooi product dat snel geleverd werd waar ik het wilde. Helemaal tevreden hierover.