Mooi. En op tijd.

Heel blij met het vitrine kastje. Staat super met dierbare spulletjes.

Super !! Met zorg ingepakt

Keurig netjes in gepakt . Met als verrassing een leuk cadeautje .

Heel snelle service en vriendelijk te woord gestaan

Zeer goede service verleend.

Zonder specifiek verzoek van mijn kant is ontving ik snel een nieuw exemplaar van een defect artikel. Eigen initiatief van de winkel. Fijn!

Helemaal goed !

Snelle levering, goede bescherming in doos van het breekbare bestelde artikel.

Heel erg goed

Duidelijk mail verkeer...snelle verzending... Goed en leuk verpakt. En een ontzettend leuke verrassing bij je verzending en kaartje.

Altijd top

Snelle levering Goedkoopste En leuke verrassing erbij

Perfecte service

Wilde otchipotchi muurvaasjes bestellen, maar volgens de site kon dit niet. Daarom gemaild en kreeg direct antwoordt. Aantal op de site werd direct aangepast waardoor ik mijn bestelling kon plaatsen. De vaasjes werden snel en zorgvuldig ingepakt en verzonden. Top dus!

Snelle levering + goede kwaliteit

De levering van mijn producten was snel, zat veilig verpakt en de spullen zijn van goede kwaliteit! Fijn zo'n uitgebreid assortiment en goede service. Ik bestel zeker nog eens!

Snel en service gericht

Ik kreeg mijn bestelling meteen de volgende dag geleverd. Er zat ook nog een cadeautje bij. Super snel en service gericht.

Leuke producten, snel verstuurd

Zie titel

Matig

Ik ben een vrouw met mijn meisjesnaam Swartz ( mijn eigen naam!) en mijn Franse voornaam Henriëtte. Een glazen box bij Linda online besteld met mijn iPhone 6 Silver Safari Apple ID en App ING. Ik heb 120 reviews op Trustpilot. Al een matige beoordeling gegeven op Trustpilot, maar ik wil het graag nog eens beoordelen. Matig door: Geen orderbevestiging ontvangen. Geen leuk persoonlijk bedank kaartje bij de bestelling, was heel onpersoonlijk. Het derde punt weet ik niet meer, zou ik op mijn Trustpilot moeten kijken. Maar in ieder geval kom ik niet meer terug en heb ik de webshop uit mijn bladwijzer verwijderd, van de 60 webshops. Liefs, Mw Henriëtte W.C Swartz B.Ed ( Henriëtte Wilhelmina Cornelia Swartz) Een geboren en getogen Rotterdamse met Indische roots( 17-10-1959) Bachelor of Education, 14 jaar lerares basisschool bovenbouw katholiek onderwijs, afgestudeerd met tekenen en aardrijkskunde Hogeschool Pabo Thomas More Rotterdam, 12 juni 1981. Inval juf Rotterdam ( RVKO) 1981-1983 en lerares, Remedial Teacher St. Jeanne d’Arcschool van groep 6,7 en 8 in ‘t Harde,van 1986-1998 ( Dalton- Katholiek Onderwijs) Eigen bureau gehad in interieuradvies & tuinontwerp. Hogeschool Hotelmanagement ( NTI en Stenden) Hotel Pauwenhof Maastricht. Studente Kunstgeschiedenis UvA. H.W.C Swartz staat op mijn collegekaart. Geen fan van tv ( herhalingen, vechtfilms, geen fan van sport( ook geen dames voetbal, ook al ben ik een vrouw!) en al helemaal geen reclame! En ik heb geen gmail en ik ben ook geen militair en ik heb ook geen kinderen! Verstuurd vanaf mijn iPhone 6 Silver Safari Apple ID en mijn MacBook Pro Safari Apple ID( iCloudMail) Ik ben een vrouw met mijn eigen naam Swartz en mijn Franse voornaam Henriëtte, ik heb een Bachelor graad( onderwijs) anders werd ik niet toegelaten op de UvA.

Goed!

Duidelijke website met mooie artikelen en snelle levering. Helemaal top.

Kleuren komen niet overeen, maar service is prima

Hoewel ik wat later op de dag bestelde, is toch alle moeite gedaan om alles de volgende dag nog te bezorgen. Geweldige service. Van de producten week de kleur nogal af van de foto.

Snelle levering, gemakkelijk en vlug contact met daarnaast prachtige producten!

Mooie artikelen en snel geleverd

Mooie en aparte spullen. En ook nog eens snel geleverd. Helemaal TOP!

Mooie producten, snelle verzending

Tevreden!

Snelle levering van leuke kaarten.

Mooi assortiment en snelle levering

Super mooi kleed gekocht! Mooie website en snelle levering

Goede en snelle levering

Mooie lijst voor foto e/o andere spulletjes er bij in te doen,of afzonderlijk

Zeer klantonvriendelijk

Ik had voor 100 euro aan wandvaasjes aangeschaft, waarvan echter 1 vaasje niet goed was, omdat het niet aan een schroefje opgehangen kon worden want het gaatje was veeeeel te klein. Zelfs voor de kleinste schroef. Toen ik dit aangaf kreeg ik een overdreven mail terug dat ik het wandvaasje maar aan een spijker moest hangen. Nou een spijker in een betonnen muur slaan is mij nog nooit gelukt. Het moet gewoon aan een schroefje. Het vaasje bevat een fabrieksfout. Dus ophangen is geen optie. Een oplossing hiervoor had ik wel verwacht. Maar helaas werd daar geen moeite voor genomen. Zonde.

Wij hebben mevrouw geadviseerd een ander soort schroef te gebruiken zodat het vaasje gewoon opgehangen kan worden. Alle vaasjes van dit model hebben dezelfde opening aan de achterkant en het betreft geen productiefout. Hierdoor heeft het geen nut heeft om een ander artikel te leveren. Daarnaast is er ook aangeboden dat het artikel geretourneerd mag worden.

Fancy stuff

Prima website, duidelijk en makkelijk bestellen en snel verstuurd

Verassend. Enigszins klein uitgevallen.

Nog geen tien.

Mooi

Prijs kwaliteit goed

Heel product en dienst.

Ik heb een heel goed ervaring gehad.