Goede en snelle levering

Mooie lijst voor foto e/o andere spulletjes er bij in te doen,of afzonderlijk

Zeer klantonvriendelijk

Ik had voor 100 euro aan wandvaasjes aangeschaft, waarvan echter 1 vaasje niet goed was, omdat het niet aan een schroefje opgehangen kon worden want het gaatje was veeeeel te klein. Zelfs voor de kleinste schroef. Toen ik dit aangaf kreeg ik een overdreven mail terug dat ik het wandvaasje maar aan een spijker moest hangen. Nou een spijker in een betonnen muur slaan is mij nog nooit gelukt. Het moet gewoon aan een schroefje. Het vaasje bevat een fabrieksfout. Dus ophangen is geen optie. Een oplossing hiervoor had ik wel verwacht. Maar helaas werd daar geen moeite voor genomen. Zonde.

Wij hebben mevrouw geadviseerd een ander soort schroef te gebruiken zodat het vaasje gewoon opgehangen kan worden. Alle vaasjes van dit model hebben dezelfde opening aan de achterkant en het betreft geen productiefout. Hierdoor heeft het geen nut heeft om een ander artikel te leveren. Daarnaast is er ook aangeboden dat het artikel geretourneerd mag worden.

Fancy stuff

Prima website, duidelijk en makkelijk bestellen en snel verstuurd

Verassend. Enigszins klein uitgevallen.

Nog geen tien.

Mooi

Prijs kwaliteit goed

Heel product en dienst.

Ik heb een heel goed ervaring gehad.

Leuke site met een snelle levering. Op een vraag kreeg ik snel antwoord. Kortom een prettige ervaring.

zeer goede service !!!!

bij de levering ontbraken enkele bestelde items . na melding hierover kreeg ik dadelijk excuses en enkele dagen later de ontbrekende items . hier koop ik nog !

Toffe, snelle levering, bedankt.

Thx

Super goede service

De bestelling ziet er goed uit was netjes verpakt en snel geleverd

Mooie producten

Kwaliteitsproducten en erg netjes verpakt/geleverd.

Alles wat je mag verwachten

Snelle service, zeer mooi product en super goed verpakt. Ik ben er zeer blij mee en shop graag nog een keer.

Snelle verzending!

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Erg tevreden over het product en het aanbod van By Zenz. Ga hier zeker nl eens bestellen!

snelle reactie en verzending

Voor herhaling vatbaar

Goed verpakt en snelle levering!

Fijn dat het goed verpakt was. En lekker snel geleverd. Mooi product, ik ben er erg blij mee.

Snelle levering, netjes verpakt.

Het wandvaasje werd snel geleverd en was zorgvuldig verpakt. Tevreden over het product.

Erg mooie kaarten en kwamen op tijd binnen

Snelle levering van mooie spullen!

X

Nog niets ontvangen

Hi, ik heb helaas nog niets ontvangen.

Netjes behandeld en korting gekregen ivm krassen op een spiegel

Prachtige fotolijst besteld, heel goed verpakt en super snel bezorgd!

Mooie producten voor een mooie prijs!

Ruime keuze en artikelen wat prijs betreft goed in verhouding voor het geen je koopt!

Vriendelijke en snelle dienstverlening van mooie producten

Ik was op zoek naar een bepaald product wat op dat moment niet leverbaar was. Zodra dat wel het geval was heb ik een e-mail ontvangen waarin stond dat ik de bestelling alsnog kon plaatsen. Het product besteld en ontvangen. Het ging om een breekbaar product wat ondanks de juiste manier van verpakken, onderweg toch kapot was gegaan. Na telefonisch contact werd er kosteloos een nieuw product geleverd. Prima service!

Mooie lijst, goede service. Bezorging kon iets sneller.

Mooie lijst, goede service. Bezorging kon iets sneller.

Bijzonder snelle levering. Keurig verpakt.

Per omgaande antwoord op mijn vraag. Pakket de volgende dag al ontvangen.