Snel en netjes geleverd

De bestelling werd snel en netjes geleverd. Producten komen overeen met de foto’s

Product is precies zoalsverwacht en snelle levering

Mooie producten en snelle levering

Het uitpakken was een feest. Mooie producten, leuk verpakt, vriendelijk en snel.

Snelle reactie en levering

Snelle reactie en levering

Bestelling heel snel ontvangen, top kwaliteit. Beter service kon niet.

Prima, snelle levering

Snelle en nette levering

Snelle levering na de bestelling.

Prima bedrijf.

Wat ik had bestelt was prima.

Snel geleverd, product voldoet aan omschrijving en verwachting

Leuke glazen box besteld om alle herinneringen van onze bruiloft in te bewaren. Snel geleverd en voldoet aan de omschrijving en verwachting. Erg blij mee, bedankt!

Heel netjes geleverd volgens afspraak

Goed bedrijf, kun je rustig iets bestellen.

Snelle levering, netjes ingepakt en een leuke attentie.

Goede ervaring, snelle levering! Leuk verpakt!

Keurig verzorgd

Snel bezorgd

Altijd prima snelle levering en afhandeling, zeer leuke producten!

Snelle levering, goede producten

Bestellen ging makkelijk en snel. De bestelling werd de volgende dag al geleverd. Droogboek voldoet aan verwachting.

mooie spullen - goede kwaliteit - correcte prijs

Ik kocht de wandvaasjes en de meert kapstokken. Snel geleverd en mooie kwaliteit. Correcte prijs ook. Tevreden :-).

Duidelijke website en snelle levering

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. het werd snel en goed verpakt bezorgd.

Omdat er een artikel niet op voorraad was een andere kleur leveren wanneer ze het eerst mailde!en ik twee bestellingen gedaan had, hebben hun de verzendkosten maar één keer verrekend!Dat vind ik een goede service!

Super!!!

Eerst telefonisch contact gehad, heel vriendelijk te woord gestaan!!! Daarna direct bestelling geplaatst en netjes een dag later bezorgd!!

Super goede service

bestel er geregeld producten, voornamelijk woonassecoires. Perfect en netjes verpakt, snelle levering en zeer klantvriendelijk.

Fotolijst van glas besteld, maakte me zorgen als ie maar heel overkomt. De lijst zat fantastisch ingepakt! Zelfs nog een leuk cadeautje erbij. Top!

Snelle levering en zorgvuldig verpakt!

Van te voren had ik twijfels of ik wel iets van glas met de post kon bestellen, maar alle twijfels zijn weg. Erg tevreden met mijn display en kapstok!

Goed!

Alles goed verlopen, nette levering geen klachten