Erg vriendelijk te woord gestaan en zeer goed geholpen!

Het product werd (zonder dat ik er om vroeg) heel leuk ingepakt. Super goed verpakt en snel verzonden.

Producten werden snel en goed verpakt verzonden. Contact gehad met de klantenservice over een defect aan een product, dit werd snel opgepakt en direct ook opgelost voor mij. Top!

Hoewel het enkele dagen duurde voor ik de zending ontving na het bericht dat het pakketje verzonden was, is alles naar wens verlopen en voldoet het product aan de verwachting

Top service!

Prachtige producten en snelle bezorging!

snel en netjes geleverd

Geluk in een pakketje

Goede site om te snuisteren. Toffe kortingen. afgeleverd met een klein cadeautje in je pakketje! Love it!

Fijn contact, goede spullen, snelle levering

Van mijn aankoop kreeg ik in eerste instantie geen mailbevestiging. Hierop heb ik contact opgenomen en werd vervolgens heel snel en vriendelijk geholpen. De volgende dag kon ik de bestelling al in ontvangst nemen.

Mooi product, betaalbaar , snelle verzending.

Prima webshop

Snelle levering en goede communicatie.

Snelle levering en uitstekende service!

Bestelde producten waren goed verpakt en snel geleverd. Toen ik tegen een klein probleem aanliep, is dit zonder omhaal direct opgelost. Uitstekende service dus!

vriendelijk bedrijf

alles 100 procent

Prachtige spullen, snel geleverd, heel goed verpakt en ook nog een leuke verassing bij mijn bestelling.

Product voldoet aan de verwachting.

Enthousiast

Alles wat ik heb uitgekozen heb , besteld en gekregen heel mooi en blij mee .

geweldi!

snelle bezorging, mooi produkt

Pakketje netjes ontvangen! Er zat een fout artikel bij, na telefonisch contact te hebben gehad werd dit gelijk zonder probleem opgelost! ☆☆☆☆☆

Super mooie vaasjes en snel geleverd!

Zie hierboven

Leuke woonaccessoires

Heel blij mer mijn bestelling! Weer een aanvulling van mijn woonaccessoires.

Was snel geregeld

Prima!!

Item snel gevonden, besteld en geleverd.

Opzich alles netjes verzonden en ook wanneer het verzonden zou moeten worden. Helaas geen bestelbevestiging ontvangen, hier de volgende dag over gemaild naar geen antwoord op gekregen. Wel ineens een track and tracé. Spambox nog extra gecheckt maar geen mails in.

Schneller Versand

Sehr guter Kontakt und schneller Versand