Perfecte service

Begonnen met het Ergo Start model, maar deze kon naar mijn mening niet laag genoeg. Besloten om voor het Ergo Pro model te gaan. Het oude bureau is door Staanofzitten gedemonteerd en opgehaald en het nieuwe bureau meteen afgeleverd en opgebouwd, zonder extra kosten. Bijzonder goede service waar bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Hoge kwaliteit en mooie bureau's

We zijn zeer tevreden met de hoge kwaliteit van de bureau's!

Voldoet aan mijn verwachtingen

Snelle levering, bellen voor het bezorgmoment, prima product.

Snel leveren en doen wat ze beloven.

Persoonlijke benadering, verademing in vergelijking met onze vorige leverancier.

Goede service!

Ik ben erg tevreden met het bureau en de adviezen van Michael. Hij geeft goed advies, is vriendelijk en klantgericht.

Vriendelijke bezorgers, goede service, correct op tijd.

Uitstekende communicatie en service

Het contact rondom de bestellingen was prettig en snel. De kasten werden afgeleverd op de afgesproken dag en zagen er goed uit.

Goed product en snelle levering

Wilde ivm muisarm en last van rug en nek overstappen naar een StaZitburo. Telefonisch contact was efficiënt, levering vlot. Ergo-Pro is een mooi en stevig frame. Ben al na een dag dik tevreden.

Levering is traag

Duurde een paar dagen dat ik de bevestiging had een levering duurde 2 weken, door kwam mede door dat ik de eerste zelf niet kon

Beste Arnout, Bedankt voor uw eerlijke feedback. Uw bestelling is inderdaad ruimschoots later geleverd dan gewenst. Onze excuses hiervoor. Wij gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen en hopen dat het bureau u alsnog goed bevalt. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag! Met vriendelijke groet, Michael - staanofzitten.nl

Uitstekend!

Prima service, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

netjes afgehandeld, snelle levering.

Pluspunten

After sales

Pluspunten

Goede informatie, Perfecte service en vriendelijke en nette installatie van de producten.

Pluspunten

Deskundig, kwaliteit, enthousiast.

Kan er echt geen een bedenken.

Pluspunten

Snelle reactie op vragen. Meedenken. Aanpakken ter plaatse ook voor andere werkzaamheden. Prijs kwaliteitsverhouding is prima.

Pluspunten

Goede producten, geweldige service en altijd bereikbaar. Ook wordt er meegedacht en vrijblijvend advies uitgebracht.

Pluspunten

Degelijke kwaliteit voor scherpe prijs. Aangeschaft omdat mijn partner en ik regelmatig thuiswerken. Ik sta zelf meer dan helft van de tijd en wissel regelmatig staan en zitten af. Geheugenstanden zijn ideaal. Instellingen blijven bewaard voor zowel mijn partner als mijzelf. Motoren werken soepel en zijn stil. Eenvoudige montage en prima service.

Over Staanofzitten.nl

Wij zijn fan van staand werken. We geven je graag advies over de voordelen van dynamisch werken en leveren bijpassende producten. Ons doel: de ideale werkplek voor iedereen creëren. Wissel jij al tussen staand en zittend werken?