Goed product

Product is niet ingepakt, en niet geschikt voor intern vervoer bij aflevering. Kans op beschadiging is dan te groot

Bedankt voor uw feedback. Onze bureaubladen zijn inderdaad uit milieuoverweging niet per stuk verpakt. Wij zijn ons ervan bewust dat ze hierdoor kwetsbaarder zijn bij vervoer. Hopelijk is het gelukt de bladen onbeschadigd op de juiste plek te krijgen. Met vriendelijke groet, Michael - Staanofzitten.nl

Zeer deskundig en vriendelijk

Wij zijn heel erg tevreden over ons contact met Staanofzitten. Wij zijn goed geadviseerd. Levering is heel snel. Alles wordt keurig geinstalleerd.

goede service en kennis van zaken

Bijzonder prettig geholpen. Er werd alle tijd genomen om het best passende bureau en bureaustoel te kiezen. Ook alle gelegenheid om zogenaamd proef te zitten en super service bij het afleveren.

Goed opgelost!

De levering liet op zich wachten. Bij navraag bleek dat de order niet in werking was gezet. Er is daarna een spoedbestelling van gemaakt en ik korte tijd had ik mijn bureaublad. Goed opgelost!

goed advies en service

Bestelling werd aangepast op advies van verkoper Bij thuisbezorging de producten voorzichtig bij de voordeur geplaatst om beschadiging te voorkomen Dus niet klakkeloos neergekwakt!!

Mat is goed. Werd snel en netjes bezorgd. En betaalbaar

heel goed

alleen 1 ding ben ik nog niet zo blij mee dat is de zitting de monteur die de stoel kwam brengen kwam hier ook niet uit zit nog steeds iets schuin naar voren aflopend

Dit is TOP!

Als Trainer in sales en klantgerichtheid, weet je hoe het zou moeten in klantcontact, in de verkoop en ook in de service. Staanofzitten.nl scoort echt heel hoog in al deze onderdelen. Daarnaast zijn de producten die geleverd worden ook nog een helemaal top! Zeker een aanbeveler voor elke professional of bedrijf

klasse bedrijf door zeer goed meedenkende en kundige sales

Ik heb een speciale toepassing voor het tafelonderstel en verwachtte niet zo gek veel van de klantenservice, die normaliter vaak bij een webaanbieder hoort. De werkelijkheid was een heel andere, Michael heeft super mee gedacht ook een andere productsamenstelling geadviseerd en bovendien de logistiek met raketsnelheid (ma besteld/do 08.00 in huis!) geregeld. Ook de nazorg met de instructie voor het in gebruik nemen van de regeling heden morgen nog eens extra per email nagezonden, getuigt van een zeer betrokken en kundige leverancier! Ronduit klasse!

Goeie ervaring/service

Ben zeer tevreden met mijn stoel en de afleveringsservice Top

Perfecte communicatie en levering

Goede communicatie via de app. Levering op afgesproken dag en tijd door vriendelijke chauffeuse. Ik ben een zeer tevreden klant.

Prima communicatie, niets op aan te merken

Gedurende het leveringsproces regelmatig updates. Heldere communicatie. Mijn Tweedekans (uitlopend) product werd goed verpakt geleverd.

Heel erg prettig

Goede service, goed advies, ontspannen.

Goede klantenservice

Helaas was het product beschadigd, maar uitstekend geholpen en opgelost door de klantenservice

Goede service en een top advies

Bij het zoeken naar een onderdeel voor onze 15 jaar oude bureraus top geholpen. Hierna een snelle levering en alles werkt prima.

Ja prima

De bezorger was zo behulpzaam om te helpen tillen naar de 4de verdieping omdat de lift stuk was. Het in elkaar zetten was ook prima te doen en het resultaat is precies wat ik verwachtte. Het lijkt erop dat ik hier wel even mee vooruit kan.

Power4ICT werkt al jaren samen met staan of zitten en zijn erg tevreden over het advies en de samenwerking!

Fantastische service!

Wij hebben vorige week onze nieuwe bureaus mogen ontvangen met alle gemakken voorzien. Een snelle prettige service, een meedenkende hand en een prachtig resultaat.

Goed contact en goede service

we hebben een positieve ervaring met Staanofzitten.nl. Er was goed contact, werd snel gehandeld.

Prima service en kwaliteit

Direct antwoord op vragen. Correcte levering en afspraken. Goede kwaliteit.

Goed geholpen en prima service.

Aardige medewerkers, die snel reageren op vragen en goed advies geven. Ook geen probleem toen het bestelde blad omgeruild moest worden.

Goede stoel, fijne service.

Vriendelijke en snelle service en de stoel werd keurig conform afspraken bezorgt.

Fijn ervaring

Via de whatsapp functie om een vraag te stellen kreeg ik niet meteen contact. Is later nog wel op teruggekomen met een antwoord en excuses. Enorm snelle levering. De bezorger was niet gehaast, heeft geholpen de tafel naar boven te krijgen. Goede service en een top tafel!

Super bedrijf

Heb meerdere spullen besteld. S’avonds om 21:00 besteld en de volgende dag al om 11:00 geleverd. Wat een super snelle service. Ook telefonische word je super geholpen.

Centurionbaan 70-01

3769 AV Soesterberg

085 - 130 89 32

Over Staanofzitten.nl

Wij zijn fan van staand werken. We geven je graag advies over de voordelen van dynamisch werken en leveren bijpassende producten. Ons doel: de ideale werkplek voor iedereen creëren. Wissel jij al tussen staand en zittend werken?