Super service!

Ik had vragen over de kleur en structuur van een bureaublad. Ze hebben alle moeite gedaan om met verschillende foto's te laten zien heo het er uit zag. Bij bezoek aan de showroom werd ik vriendelijk geholpen met het inladen.

Snel, correct, netjes.

Een betrouwbaar fijn bedrijf, welke snel, correct en netjes werkt. Levering van de bureaus eveneens snel en naar tevredenheid. Bureaus worden efficiënt gebruikt in diverse standen, waarbij ook regelmatig staand gewerkt wordt. Aanrader voor iedereen die goed staand of zittend wil werken.

Alles ging soepel

Vanaf het moment dat ik met een vraag zat werd ik goed geholpen, bezorging ging soepel en alles duidelijk, 3 dagen van te voren werd er al contact opgenomen om afspraak in te plannen.

De afwisseling houdt je actief

De service van het bedrijf is erg goed. Goed advies en prima service

perfecte service

Prima klantenservice en goed te bereiken. Aanpassing in aflevertijd was zo gemaakt. Besteld artikel kon niet snel worden geleverd omdat deze niet op voorraad was, gratis upgrade naar duurder type gekregen.

Goed product, goede service

Leuk en goed contact. Meer dan tevreden met het product! (ergo rise)

Prettig

Meerdere keren contact gehad, altijd goed geholpen en geadviseerd. Pas de bureaus opgezet, ze zien er degelijk en solide uit. Goede kwaliteit zo te zien/voelen, maar dat zal tijdens het gebruik moeten blijken.

Prijs is goed, service prima en levertijd volgens afspraak.

extra betaald voor snelle levering, alles volgens planning. Bij aflevering bleek er een lichte beschadiging in het blad, meteen contact opgenomen en binnen 2 dagen was t blad vervangen door een nieuw exemplaar.

Kwamen hun afspraken goed na

Vriendelijk en correct

Mooie kwaliteit elektrisch bureau en superfijne service

Bij klantvragen wordt er op een prettige manier meegedacht voor een passende oplossing. Solide elektrisch onderstel tbv bureau met een eenvoudig in te stellen bediening. Stevig bureaublad en een snelle levering.

Prachtig bureau en stoel. Top of the class producten

Ik ben ontzettend tevreden met mijn nieuwe bureau (elektrisch verstelbaar) en stoel. Met mijn rug- en nekklachten is het voor mij enorm van belang om goed te zitten, ondersteund op alle manieren. Ik heb daarvoor gekozen voor een staan/zit bureau (ook prachtig om te zien) en een 4d stoel waarbij alle mogelijkheden aanwezig zijn om deze stoel te verstellen zoals nodig. Michael heeft mij hierbij fantastisch geadviseerd en geholpen om mijn werkplek in huis binnen 1 week te regelen. Top Customer Service dus! Nog bedankt Michael!!!

Vakkundig en professioneel

Ik heb een gerefurbished bureaustoel aangeschaft. Ik had wat problemen met het instellen van de stoel maar na contact met Michael ben ik er toch uitgekomen en doet de stoel precies wat hij moet doen. De service is fantastisch en de communicatie is duidelijk, vakkundig en professioneel.

Zeer goede klantenservice

Voordat ik contact opnam met staanofzitten had ik al meerdere bedrijven gebeld over de prijs en om enkele vragen over het product te beantwoorden. Ik had geen ervaring met Zit/Sta bureaus en wilde een weloverwogen keuze maken aangezien er grote verschillen zijn in de kwaliteit van bureaus en het mechaniek. Staanofzitten bood het product dat ik al langere tijd in de gaten hield (de Ergonice Ergo-Pro) aan voor een lagere prijs dan de concurrentie. Aangezien de prijzen bij alle aanbieders verschillend verwerkt zijn wegens BTW, aansluitingskosten of eventuele extra's ging ik er niet van uit dat de prijs bij Staanofzitten erg zou verschillen dus ik had weinig reden om voorkeur te geven. Tot nu toe had vrijwel geen enkele concurrent mij goede informatie kunnen brengen over het product. Uiteindelijk heb ik toch even de tijd genomen om te bellen met Staanofzitten om te kijken of zij mijn vragen wel konden beantwoorden. Michael heeft mij tijdens 2 telefoongesprekken uitstekend geholpen met alle vragen die ik voor hem had voorbereid. Hij heeft mij raad gegeven over het gebruik van het product en kon zelfs vertellen uit welk materiaal het blad bestaat (iets wat geen van de concurrenten kon). Ik ben heel vriendelijk en professioneel te woord gestaan ondanks dat ik als particulier slechts voor 1 product kwam. Nu, ongeveer 3 á 4 weken na de aankoop ben ik nog altijd zeer tevreden met het product, juist omdat ik van te voren zo goed ben ingelicht en daardoor een verstandige keuze heb gemaakt. Mocht ik ooit nog iets nodig hebben kom ik zeker terug bij Staanofzitten! (En geef Michael een bonus).

Bureau onderstel besteld met blad. Bij levering bleek dat ik de verkeurde kleur blad had besteld. Geen probleem, het blad binnen 1 week geruild voor het juiste blad. Top service voor een goede prijs!

Fijne webshop met prima verstelbaar bureauframe

Accuraat, snel, en met persoonlijk contact over de ophaalmogelijkheid.

goed, geen op of aanmerkingen

Goed en netjes afgeleverd binnen een paar dagen. Kleur van het bureau is helemaal perfect zoals was aangegeven.

Top service voor een prachtig product!

Prachtig bureau besteld in de showroom, alle opties rustig doorgesproken en kleurstalen mee naar huis ontvangen. Het bureau werd vakkundig bij mij thuis geïnstalleerd inclusief alle opties. Ik ben zeer tevreden over staanofzitten.nl !

Meedenkend, deskundig en snel

Voor ergonomische accessoires: een laptopverhoger, een toetsenbord en een vuist muis, ben ik bij Michael Voeten van Staanofzitten.nl goed geholpen. Een deskundig advies wat voor mijn situatie de beste oplossing zou zijn en snelle levering was mogelijk. Nu zit ik in een betere houding achter mijn bureau en mijn laptop en natuurlijk sta ik regelmatig op om in beweging te zijn.

Zeer goede ervaring.

Super tevreden!

Fijn contact, er wordt geluisterd naar de wens van de klant, er worden een aantal mogelijkheden op papier gezet waaruit een keuze gemaakt kan worden. Altijd snelle reactie terug. Op de plaatsing en levertijd ook niets aan te merken. Helemaal top!

Excellent!

Loving the desk

Prima keuze

Duidelijke website en snelle reactie. Goede stoel kunnen kiezen.

Topkwaliteit en -service

Prettig bureau, gemonteerd en ook nog op maat afgesteld. Blij mee!

Geweldig geholpen

Ondanks issues met de website kon ik bestellen (via whatsapp!) en afhalen van de bestelling was ook dezelfde middag nog mogelijk. Vriendelijk geholpen en zeer tevreden over de degelijkheid en stabiliteit van het zit/sta frame dat ik onder een reeds aanwezig blad heb gemonteerd. Enige verbeterpunt: maak beter duidelijk welke schroef/bout in welk zakje zit. Nu was het even puzzelen ...

Over Staanofzitten.nl

Wij zijn fan van staand werken. We geven je graag advies over de voordelen van dynamisch werken en leveren bijpassende producten. Ons doel: de ideale werkplek voor iedereen creëren. Wissel jij al tussen staand en zittend werken?