Perfecte communicatie en levering

Goede communicatie via de app. Levering op afgesproken dag en tijd door vriendelijke chauffeuse. Ik ben een zeer tevreden klant.

Prima communicatie, niets op aan te merken

Gedurende het leveringsproces regelmatig updates. Heldere communicatie. Mijn Tweedekans (uitlopend) product werd goed verpakt geleverd.

Heel erg prettig

Goede service, goed advies, ontspannen.

Goede klantenservice

Helaas was het product beschadigd, maar uitstekend geholpen en opgelost door de klantenservice

Goede service en een top advies

Bij het zoeken naar een onderdeel voor onze 15 jaar oude bureraus top geholpen. Hierna een snelle levering en alles werkt prima.

Ja prima

De bezorger was zo behulpzaam om te helpen tillen naar de 4de verdieping omdat de lift stuk was. Het in elkaar zetten was ook prima te doen en het resultaat is precies wat ik verwachtte. Het lijkt erop dat ik hier wel even mee vooruit kan.

Power4ICT werkt al jaren samen met staan of zitten en zijn erg tevreden over het advies en de samenwerking!

Fantastische service!

Wij hebben vorige week onze nieuwe bureaus mogen ontvangen met alle gemakken voorzien. Een snelle prettige service, een meedenkende hand en een prachtig resultaat.

Goed contact en goede service

we hebben een positieve ervaring met Staanofzitten.nl. Er was goed contact, werd snel gehandeld.

Prima service en kwaliteit

Direct antwoord op vragen. Correcte levering en afspraken. Goede kwaliteit.

Goed geholpen en prima service.

Aardige medewerkers, die snel reageren op vragen en goed advies geven. Ook geen probleem toen het bestelde blad omgeruild moest worden.

Goede stoel, fijne service.

Vriendelijke en snelle service en de stoel werd keurig conform afspraken bezorgt.

Fijn ervaring

Via de whatsapp functie om een vraag te stellen kreeg ik niet meteen contact. Is later nog wel op teruggekomen met een antwoord en excuses. Enorm snelle levering. De bezorger was niet gehaast, heeft geholpen de tafel naar boven te krijgen. Goede service en een top tafel!

Super bedrijf

Heb meerdere spullen besteld. S’avonds om 21:00 besteld en de volgende dag al om 11:00 geleverd. Wat een super snelle service. Ook telefonische word je super geholpen.

Erg goede service

Vóór de bestelling met goed advies en snelle response via telefoon en e-mail geholpen. Na bestelling vond ik de communicatie over de levertijd aanvankelijk wat mager. Een paar keer zelf het initiatief meoten nemen om een update over de verwachte leverdatum te krijgen. Achteraf bleek er een verkeerde levering aan hun te zijn gedaan, waardoor ze geen statusupdate konden geven. Mijn idee is om dat gewoon te communiceren ipv niks te laten horen. Op de dag van levering ging er bij de bezorging tot 3x toe iets niet goed. Echter elke keer heeft men dit uit eigen beweging direct ook weer opgelost. De derde keer deden ze zelfs, ook weer proactief, een omruilactie van een eerder die dag verkeerd geleverd blad. Dit werd dezelfde dag, op vrijdagavond notabene, nog hersteld. Deze snelle actie heb ik zeer gewaardeerd en tekent volgens mij de service-gerichte inzet. Wat mij betreft is dit bedrijf een aanrader. Net geen 5 sterren vanwege het communicatiepuntje.

Precies wat ik zocht en snel geleverd!

Precies de spullen die ik zocht, snel geleverd en super geholpen met goed advies.

Mooi product, persoonlijke communicatie

Lekker warm voor op het bureau

Waardeloos product. Ik heb het al wegggooid

Ndjdj

Prima zaak

Mijn speciale wensen werden prima uitgevoerd.

Goed meedenken

Ik kwam voor een bureaustoel voor mensen langer dan 2 meter. Excellent advies. En kreeg er en passant ook nog de mogelijkheid van een in hoogte verstelbaar bureau bij. Tegen redelijke prijs. Zeer tevreden met de uitkomst

Prima service.

Nadat ik online een bestelling had geplaatst voor alleen een onderstel van en hoekbureau, werd ik gebeld om de bestelling te controleren op compleetheid en op correcte samenstelling. Tevens is de levering in overleg gepland, zodat er zeker iemand thuis zou zijn om de levering aan te nemen. Voor het zelf monteren werden er naast de standaard instructies die bij het onderstel zat, ook aanvullende instructies afgegeven die waren samengesteld door monteurs van Staan Of Zitten. Het zelf monteren was daardoor zeer eenvoudig. Dankjewel voor deze complete service.

Perfect meedenken en vriendelijk

We wilden een onderstel met bijzondere afmetingen. Staanofzitten.nl dacht mee over een oplossing en kon dit ook snel leveren voor een goede prijs. Toen bleek dat ons eigen blad doorboog, kwam Staanofzitten met alternatieve oplossingen. Niet alleen effectief, maar ook mooi. We zijn erg tevreden met de Ergo-N en de service!

Levering was op tijd en contact was goed. De stoel bevalt prima

Zowel prijs als kwaliteit waren prima. Bij aflevering ontbrak wat informatie (hoe de stoel in te stellen) maar deze is nadien snel per mail toegezonden.

Snelle levering, Top kwaliteit!

Super tevreden. Bedankt voor snelle service! :)

Over Staanofzitten.nl

Wij zijn fan van staand werken. We geven je graag advies over de voordelen van dynamisch werken en leveren bijpassende producten. Ons doel: de ideale werkplek voor iedereen creëren. Wissel jij al tussen staand en zittend werken?