Zeer tevreden!

Snelle en deskundige aanpassing aan bestaande bureaus waardoor ze nu omhoog en omlaag kunnen. Voordeel dat gebruik gemaakt kan worden van bestaande bureaubladen. Medewerkers zijn heel blij dat ze nu ook staand kunnen werken.

Leuke mensen, goede service

Mooi hoe duurzaam ze bezig zijn bij Staan of Zitten. Twee fijne bureau stoelen gekocht; de oude werd netjes meegenomen om te worden opgeknapt. Ze kwamen mooi op tijd, vriendelijke mensen. Ook de communicatie is leuk (door woordspelingen als we STAAN of ZITTEN voor u klaar.

Prettig om mee te werken, goed advies en installatie.

Wij hebben de adviezen en installatie met het bedrijf Staanofzitten.nl als heel plezierig gervaren. Duidelijk aangegeven wat voor ons bedrijf goed zou zijn en eerlijk gezegd dat wij bijvoorbeeld de bureaubladen kunnen overzetten op het frame van staan of zitten in plaats van geheel nieuwe bureaus, omdat de kleur bij onze kastwanden passen.

Goeie service + snelle levering = Top

Optimale klantbenadering, excellente service.

Dat ik bewust een Ahrend burostoel zocht die een zithoogte heeft van meer dan dan 60 cm. Dan zit je (letterlijk) hier aan het goede adres. De stoel is dan ook nog voorzien van nieuwe bekleding, zachte wieltjes (gebruik op laminaat) laten monteren en dan krijg je ook nog 4 jaar garantie mee en het wordt bij je thuis bezorgd. Eerlijke producten die een tweede kans krijgen en het dubbel en dwars waard zijn. Als je het hebt over duurzaamheid, dan hebben ze dat bij staanofzitten.nl niet laten liggen.

Goede kwaliteit en service

Kwalitatief goed bureau, eenvoudig om in elkaar te zetten. Netjes ingepakt en bezorgd, en correct te woord gestaan door de bezorger.

mooie stoelen gekocht, reageert en levert snel

eerste ervaring, contact per mail gaat goed, stoelen zien er goed uit en zijn snel geleverd

Product voldoet volledig zoals omschreven

Goed product en snel bezorgt

Een bureau lade besteld met slot zou binnen 5 werkdagen bezorgt worden, maar had het de volgende dag al in huis goed verpakt en prima product Top!

Fijne communicatie en prima levering en installatie!

Alvorens de bestelling te plaatsen hadden wij via de mail wat vragen/verzoeken neergelegd. Daarop hadden we een snelle reactie. De communicatie was erg goed. Ook het maken van de afspraak over de leverdatum leverde geen enkel probleem op, ook al schoven wij hier wat mee. De uiteindelijke levering en plaatsing door de monteur verdienen een compliment. De monteur dacht meteen mee over hoe bepaalde zaken praktischer konden. We hebben dat als erg prettig ervaren. Nu op naar meer staand werken!

Prima bedrijf. Snelle levering en goede spullen

Spullen zijn snel geleverd en het inplannen van de afspraak was ook zo gedaan. Op de bezorgdag haalde men de verwachte bezorgtijd niet door externe omstandigheden. Vervelend natuurlijk maar op tijd een bericht dat mijn iets later zou arriveren dus prima opgelost.

Klein product wat ik zou afhalen. Dat ging niet. Daarna per post verstuurd.

Goed geholpen, snelle levering

Leveren snel en denken met je mee

Prima service.

Vriendelijke communicatie en perfecte levering. Top.

uitstekend

De levering van de bureaustoelen was zo geregeld. Echt heel fijn.

Top geregeld

Online eenvoudig. Goede afbeeldingen. Zeer vriendelijke bezorger van het bedrijf zelf

Fijne communicatie, leuke lui, prima service en mooi product

Fijne communicatie, leuke lui, prima service en mooi product

meedenken en professioneel

staat hier boven al omschreven

Uitstekende service, nette levering en mooi product

We hebben bij Staanofzitten.nl een zit-sta hoekbureau gekocht. Over het geheel erg positief. Enige opmerking is dat de montage vrij lastig en tijdrovend is. De handleiding is ondermaats. Dat gezegd hebbende zijn we telefonisch erg goed geholpen, er werd echt tijd voor ons genomen.

Super geregeld

Vriendelijk contact, heel flexibel, snelle levering. Prima materiaal

Boven verwachting en een uitstekende service

Ik wil iedereen aanraden hier zijn spullen te kopen. Graag nodig ik andere webshops uit om te leren hoe het wel moet. Het kan dus wel. Ze zijn snel, eerlijk en realistisch. Een witte bureau met een zwarte onderstel ziet er supergaaf uit. Bedankt.

Super ervaring

Klantvriendelijk! Nette en vriendelijke bezorgers. Bestelling conform afspraak geleverd

Goede communicatie, snelle levering en een mooi bureau!

Goede communicatie, snelle levering (tot aan de werkplek) en een mooi, stevig bureau!

goed van advies tot installatie

Michael en zijn team brengen hun passie voor goed staan of zitten professioneel in de praktijk. Helder advies en zeer snel geinstalleerd.

Over Staanofzitten.nl

Wij zijn fan van staand werken. We geven je graag advies over de voordelen van dynamisch werken en leveren bijpassende producten. Ons doel: de ideale werkplek voor iedereen creëren. Wissel jij al tussen staand en zittend werken?