Deskundig, snel een top service!

Wij bestelden twee hoog-laag bureaus inclusief montage en accessoires. Vooraf uitgebreid en deskundig geadviseerd. De monteur had verschillend bladen bij zich zodat we ter plaatse de juiste kleur en formaat van de werkbladen konden bepalen. De bureaus hebben een strakke uitstraling en alles werkt zoals het hoort. Erg blij mee!

Goede producten, snelle communicatie en snelle levering

vriendelijk personeeel dat onze bladen kwam afleveren! Erg zorgvuldig en beleefd

Mooi kwaliteitsbureau, snelle levering en perfecte communicatie/informatie!

Mooi kwaliteitsbureau, snelle levering en perfecte communicatie/informatie! Aangenaam verrast door de mooie afwerking!

Perfecte service

Ontzettend blij met het advies van Michael, de installatie van de bureaus en het instellen van de juiste hoogtes van bureau en bureaustoel.

buitengewoon positief

sympathieke mensen, duidelijke hulp bij keuzes, echt een aanrader

Fantastische, aardige en geïnteresseerde medewerkers. Er wordt ongevraagd en zonder morren zoveel meer service geleverd dan verwacht. Geen vraag is te veel en de bereidheid om de bestelling voor de klant snel en goed te leveren, te monteren en op te leveren is bewonderenswaardig.

Episch tevreden over Michael Voeten en Team Staan of Zitten

Zij bieden U Town al jaren uitstekende service. Hun producten zijn super en de samenwerking loopt top. Ga zo door!

Anti vermoeidheidsmat; een Super product

Ik ben staand gaan werken maar stond niet prettig. Ik probeerde de Gotessons anti-vermoeidheid-mat en was direct verkocht. De kurk voelt lekker warm aan mijn blote voeten en de mat veert licht. Super!

10/10 service! Grote order geplaatst over verschillende locaties, welke perfect is uitgevoerd.

De heren van Staanofzitten.nl denken in alle opzichten mee. We hebben kantoor & thuiswerkplekken laten verzorgen door Staanofzitten.nl en deze zijn allemaal tot in de puntjes verzorgd! 10/10 would recommend!

Snelle levering en top geplaatst!

Gewoon goed en snel geleverd. Top

Duidelijk en bij plaatsing prima service

Bestelling online effectief, direct mailverkeer qua bevestiging en melding wanneer aflevering plaatsing, plaatsing volgens afspraak. Bij in elkaar zetten verstelbaar onderstel voor tafel - bureau goede service medewerker.

Uitstekende service en kwaliteit!

Het bureau is nog mooier dan verwacht, en makkelijk in elkaar te zetten, service was top, met goede uitleg van de mannen van Staanofzitten.nl!

Superservice

Omdat een goede stoel via de website (voor mij) lastig is, heb ik een afspraak gemaakt bij Staanofzitten. Heel prettige, persoonlijke service, goed advies over welke stoel en bureau bij mij past. Ook de bezorging en montage (op een flat twee hoog, andere bedrijven bezorgen soms achter de eerste deur) waren prima in orde. Ook de retourservice als iets toch niet bevalt, is uitstekend!

Goede communicatie, excellente flexibiliteit

Bureau voor thuiswerkplek besteld. In eerste instantie stond de combinatie die ik zocht niet op de site, maar die bleek wel mogelijk na contact. Levering liet even op zich wachten vanwege voorraadpositie, maar ook daarover werd duidelijk gecommuniceerd. Toen de tafel kwam (met eigen bus) was men flexibel in het plannen van de tijd en zette de monteur alles prima in elkaar ondanks de relatief kleine werkruimte. Met nog een korte instructie over de bediening sloot hij af en liet hij een zeer tevreden klant achter.

Super service :)

Bureau en stoel besteld, werd gemaild met de mededeling dat het de volgende dag ook bezorgd kon worden omdat ze al in de buurt waren en dan zouden ze het zelfs even monteren voor ons. Super attent! Zo gezegd zo gedaan, vakkundige service door Danny en collega's! Nogmaals bedankt!

Stoel wereld ineens gebracht zonder contact vooraf.

Heb nooit een mail of belletje gehad om het aflevermoment te bespreken. Ik werd op een moment dat ik op mijn werk was gebeld. We zijn er over 30 min....

Beste Vincent, Vervelend dat de levering zo gelopen is. Normaliter laten wij minimaal één werkdag vooraf weten wanneer we komen leveren. Dit is ook de afspraak met de transporteur die uw stoel heeft afgeleverd. Ik ga met hen in gesprek om te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Bedankt voor uw eerlijke feedback en mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Michael - Staanofzitten.nl

Zeer positief: een perfect zit-stabureau het gezonde werken kan beginnen

De bestelling verliep goed toen ik een vraag had werd ik goed geholpen. Duidelijk allemaal. Het bureau werd snel geleverd. En ik had voor monteren gekozen. Daar was ik blij mee. Danny heeft het bureau perfect gemonteerd en zelfs schoongemaakt. Ik kon meteen beginnen met gezond werken. Na 1 dag ben ik al helemaal gewend aan staand en zittend werk afwisselen. Helemaal perfect.

Vakkundig, goed advies en uitstekende service!

Bij het uitzoeken van een passend bureau en de (voor mij) benodigde accessoires werd ik uitgebreid en professioneel geholpen. Het plaatsen gebeurde door twee vriendelijke kerels vakkundig. Zelfs bij het verplaatsen van een bank die nog in de verkeerde kamer stond boden ze een handje hulp. Uitstekend dus!

10/10 service. leuke gasten!

Ik heb bij verschillende partijen gevraagd of ze een zit/sta bureau konden maken van mijn huidige bureau (een gigantisch hoekbureau van 2,60m x 2,40m). Geen enkele partij kon en/of wilde dit. De jongens van Staanofzitten zijn in overleg met de fabrikant gegaan en hebben een prachtige oplossing weten te realiseren! Dit is hoe service hoort te zijn! Op locatie dachten de jongens ook nog goed mee over mijn setup, wat ook gewaardeerd wordt! 10/10! Ik ben momenteel aan het kijken of ik met mijn bedrijven ook bij deze jongens terecht kan!

Prima bureau, prima service

Zeer degelijk uitgevoerd bureau, en een snelle en nette bezorgservice. Prima.

Goede snelle service

We zijn erg tevreden over staanofzitten.nl Ze reageren erg op onze offerte aanvraag. En na akkoord in dezelfde week nog geleverd en geplaatst in ons kantoor. Ze werken snel en doen wat ze beloven. Heldere uitleg over de bureaus na plaatsing!

alles klopt en michael is super leverancier

alles klopt en michael is super leverancier

Goede service. Frame in de kleur die ik wilde was niet bestelbaar. Contact gezocht met Staanofzitten.nl, waardoor ik wel het frame in de gewenste kleur kon verkrijgen. Zeer vlotte levering. Monteur zeer beleefd, vriendelijk en meedenkend. Kortom: zeer tevreden!

Geweldige service

Goed geanticipeerd op mijn informatievraag over een kast, door alvast een extra plank te bestellen. Goede uitleg over de bureaustoel en de kast. Denken goed met je mee. Prima kwaliteit en snelle levering. Echt een aanrader

Goede service.

De bureaustoel werd op de 5e dag na bestelling bezorgd. Het afstemmen van het bezorgmoment ging soepel. Netjes een SMS vijf minuten voor bezorging. De stoel werd zelfs 2 trappen naar boven gebracht.

Brugakker 5885 3704MX Zeist

Over Staanofzitten.nl

Wij zijn fan van staand werken. We geven je graag advies over de voordelen van dynamisch werken en leveren bijpassende producten. Ons doel: de ideale werkplek voor iedereen creëren. Wissel jij al tussen staand en zittend werken?