Bezorging was goed maar niet geholpen met tillen

De bezorging was uitstekend maar ik moest het frame wel in mijn eentje naar boven tillen, wat hulp had het wel wat makkelijker gemaakt want het was een zwaar frame

Geen verkooppraatjes, eerlijk en zeer klantgericht

Medewerkers nemen alle tijd om je goed te informeren en vragen te beantwoorden. Staanofzitten.nl is zeer service- en klantgericht en zijn eerlijk in hun communicatie. Geen verkooppraatjes! Bovendien staan zij achter de kwaliteit van hun producten (extra garantie bovenop de standaard garantie). Kortom, zeer tevreden over Staanofzitten.nl en zeker aan te bevelen!

Mooie producten, heldere communicatie, aardig

Vriendelijk, vlot en netjes bezorgd

Duidelijke site, goed geprijsde producten en vriendelijk personeel.

Flexibel, meedenkend en vakkundig

Ondanks dat wij intern nog geen akkoord hebben op alle bureau's, was Michael altijd meedenkend en flexibel in zijn aanpak, ook als het om oplossingen ging buiten zijn portfolio (kluis/stellingen).

mooi product voor een eerlijke prijs.

voor onze nieuwe locatie in Soesterberg, we hebben diverse producten gekocht, tafels stoelen, bureaus. bureaustoelen. alles netjes geïnstalleerd. wij zijn zeer tevreden. Bedankt voor de corrected levering. Ronald van der Linden www.venstershop.nl

Van begin tot eind top verzorgd!

Na een eerste informatiemail aan Michael kwam ik al snel tot de conclusie dat ik iemand had gevonden die meedenkt en vertrouwen uitstraalt. Alles is precies zo uitgevoerd als we van te voren hadden besproken, en zelfs nog meer dan dat. De mannen hebben netjes gewerkt, al het verpakkingsmateriaal is meegenomen, de oude meubels zijn afgevoerd. En een paar dagen later zijn de laatste dingetjes op kantoor gefinetuned. In 1 woord: TOP. Ook lof voor de medewerkers zelf, leuke mensen, gezellige sfeer onderling en naar mij. Ik raad Staanofzitten.nl zeker aan!

snel, prima communicatie, mooie spullen

bla

Prima advies en goede service!

Fijn om 14 dagen uit te kunnen proberen. En dat er dan gewoon een andere hoogte armsteunen thuis gemonteerd wordt. Top!

Super service qua levering, even mee naar boven sjouwen is geen probleem

Kwaliteit van de spullen is ook zeer goed. Alleen jammer dat mijn bureaublad niet voorgeboord was waardoor ik zelf moest gaan meten, en wat niet het allergrootste probleem is maar ik had wel verwacht dat het van te voren gedaan zou zijn.

Fantastisch!!

Michael heeft ons enorm goed geholpen met het uitzoeken en komen installeren van onze nieuwe bureaus en bureaustoelen. Hartelijk dank hiervoor!

fijne snelle service!

Ik had een foutje in mijn bestelling gemaakt, na een mailtje was dat een uur later gefixt, fijne snelle service!

Goed telefonisch advies en snel geleverd

Voor aankoop een goed telefonisch advies gekregen en bureau werd snel geleverd. Chauffeur hielp zelfs even met het naar boven brengen van het zware blad.

Prima samenwerking!

Ik was op zoek naar een bureau met specifieke afmetingen en eigenschappen en mijn emails werden direct beantwoord en er werd meegedacht over een oplossing voor de bediening van het bureau, het plaatsen van de elektriciteitsvoorziening en bij het monteren van het bureau werd alles in overleg gemonteerd en geplaatst zodat het eindresultaat volledig naar wens was. Zeer tevreden en kan staanofzitten.nl aan iedereen aanbevelen. Daarnaast is de prijsstelling zeer competitief!

Goede website en dito product

Onderbouw bureaulade is prima, goede kwaliteit. Leuke communicatie vormen.

Snelle service en mooi product!

Snelle levering (binnen 2 dagen!). Chauffeur was ook erg behulpzaam met het naar binnen brengen van het tafelblad. Montage zelf gedaan, is goed te doen. Uiteindelijk erg tevreden over het geleverde zit/sta bureau!

Top levering

Netjes op tijd en correcte aflevering. De montage ging gemakkelijk en alles werk erg goed.

Perfecte service en mooie kwaliteit

Telefonisch meteen begrepen wat de wensen waren. Vriendelijk meegedacht en zeer vlot geleverd en gemonteerd.

goede service

ik woon in een wijk in zeist waar ik regelmatig een auto van staanofzitten.nl geparkeerd zie staan. Met die info heb ik de bestelling kunnen bespoedigen. prima service dus!

Super geholpen!

staanofzitten.nl neemt de tijd, adviseert goed en zet ook een stapje extra. Heel erg bedankt voor de levering van onze nieuwe bureaus!

Fantastisch, zowel in producten als in service!

Als groeiend bedrijf nemen wij al onze bureaus en stoelen af mij Staanofzitten.nl. Dit jaar zijn we verhuisd naar een nieuw pand en hebben we naast de bureau's en stoelen ook alle kabelmanagement bij staanofzitten.nl ondergebracht. Over alles werd meegedacht en de uitvoering verliep soepel en zonder problemen. In één woord: TOP!

Prima stabiel zit-sta bureau

Via website mooi bureau uitgezocht. Voldoet prima aan de verwachtingen. Kleur komt overeen met plaatjes op website. Bureau is stabiel. Optie gebruikt om het gemonteerd af te leveren. Is prima geregeld. En als je een vraagje hebt, heb je snel een enthousiaste medewerker aan de lijn die servicegericht werkt.

Snelle en vriendelijke service

Stabureau gratis op proef gehad om te kijken of het beviel. Heel snelle en vriendelijke service ervaren. Ik heb na een week gekozen om het bureau te houden, ik zou niet meer zonder willen.

fantastisch

alles perfect geregeld vanaf de aankoop tot de plaatsing en vooral meedenken

Snelle service en goede kwaliteit

Prima bureaustoel geleverd (refurbished) en binnen een paar dagen bezorgd.

Brugakker 5885

3704MX Zeist

Over Staanofzitten.nl

Wij zijn fan van staand werken. We geven je graag advies over de voordelen van dynamisch werken en leveren bijpassende producten. Ons doel: de ideale werkplek voor iedereen creëren. Wissel jij al tussen staand en zittend werken?