zeer goede en snelle levering - goed verpakt ook

snelle en goede levering, goed en mooi verpakt goede kwaliteit artikel

Goede winkel

Super goed winkel met goede kwaliteit spullen. Snelle levering.

Alles was ok.

Alles was ok.

Zeer snelle levering, deurmat besteld voor een mooie prijs !

Deurmat besteld, omdat het een mooie prijs is. Hij werd zeer snel geleverd en de mat is ook wat ik er van verwachtte.

top kwaliteit

top kwaliteit

alles ging goed

Ben wel tevreden

Ik heb pas 1 keer aankoop gedaan denk niet de laste ben tevreden met product en snele verzekering

Goed product en snelle levering

Goede en snelle bezorging. Fijn dat de folie op maat gesneden kan worden op één minpuntje na: Maat op geven achter de komma lukte niet. Verder tevreden over resultaat.

Snelle levering en product is top.

Perfect zo op de rol dan heb je geen vouwen. Daar krijg je scheuren van.

Super mooie deurmat netjes op maat gemaakt Loopt goed droog en vangen ook de kleine steentjes op Top product

Mooie op maat gemaakte deurmat. Super tevreden. Niet duur. Helemaal blij

heel slecht!

Bestelling op 26 september 2020 gedaan maar tot heden mis ik nog de helft ervan.

Beste Emmanuel, Allereerst bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over Superwoonwinkel.nl. Zou je ons een mail willen sturen met daarin hetgeen wat je niet hebt ontvangen en je ordernummer? Zo kunnen wij met je meekijken! Excuses voor het ongemak.

Betrouwbaar bedrijf komt afspraken na

Prima ervaring gehad snelle levering en prima prijs .

Geen opmerkingen. Prima verzorgd!

Slechte ervaringen

Voor 16:00 uur besteld morgen in huis! Gaat hier niet op! Na 4 dagen niets gehoord of ontvangen te hebben heb ik de opdracht geannuleerd. Nadat de opdracht geannuleerd is ontvang ik wel tot 3x toe een factuur die nog open zou staan. Communicatie verloopt hier erg langzaam en stroef.

Vlotte service

Ben tevreden over zending. Alleen hadden we tafelzeil besteld en aangeklikt dat deze op een koker zou verzonden worden. Dit was niet gebeurd terwijl hier wel voor betaald is.

Bestelling nooit ontvangen

Een tafelzeil besteld en deze zou worden bezorgd door DPD. Op de dag van bezorging de hele dag thuis geweest, maar het pakket is nooit aangeboden en wordt vervolgens bij een pickup parcelshop 1,5 km verderop gedumpt. Wanneer ik mijn pakket hier wil ophalen, blijkt het pakket al weer te zijn opgehaald en retour naar Superwoonwinkel. Ik krijg geen bericht dat het pakket daar is ontvangen, dus ga zelf maar contact opnemen. Er gaat een heel weekend overheen tot ik een duidelijk antwoord ontvang. Het pakket zou opnieuw verzonden worden en deze zou ik vandaag ontvangen (3 weken na besteldatum). Vanmorgen krijg ik opnieuw bericht dat het tafelzeil is uitverkocht en dat ik maar een andere keuze moet maken. Hierop een verontwaardigde mail gestuurd, waardoor ik uiteindelijk ben gebeld door een van de medewerkers. Die kon mij niet uitleggen waar mijn pakket nu gebleven is en waarom dit niet opnieuw is verzonden. Ik ben er wel klaar mee, inmiddels heel wat tijd besteed aan bellen/mailen en ik sta als klant alsnog met lege handen. Hopelijk mijn geld snel retour!! Rommelige service en een nog slechtere pakketdienst uitgekozen.

Snelle levering en het product voldoet aan alle verwachtingen.

De plastic folie is beschadigd geleverd

Ik heb de plastic folie van DPD beschadigd geleverd gekregen de verpakking is beschadigd daardoor is de folie beschadigt ik weet niet wat ik moet doen

goede kwaliteit tafelzeil

snelle levering, prima kwaliteit.

Mooi en exact op maat. Prima spul

Super goed

Prima snel afgeleverd

Mat was als verwacht en de maat klopte

was vrij vlot verzonden

Was precies wat ik verwacht had en was vlot geleverd