bestelling en de levering verliep zeer vlot en snel!

Een correcte afhandeling van de bestelling, zeer content met de bestelling via de online woonwinkel!

Top, snelle levering,

Helemaal goed

Vriendelijk personeel erg behulpzaam en lieve mensen top winkel in nijmegen

Slechte service en communicatie

Ik had raamfolie op maat besteld. Normaal zou het binnen 2 dagen geleverd zijn. Vanwege de corona 5 dagen . Na 2 weken heb ik een mail gestuurd , omdat ik nog niets had ontvangen. Er werd gezegd dat mijn bestelling was blijven hangen en zou zo snel mogelijk verstuurd worden. Na 3 dagen krijg ik bericht dat het verstuurd is , Na weer een week nog steeds niets ontvangen , maar weer mailen, nu gezegd graag eerlijke communicatie! Nu werd er gezegd dat het nog helemaal niet verstuurd was en een deel van mijn bestelling überhaupt niet meer te krijgen is . Ik heb de hele bestelling laten cancelen. Dus na een maand en veel frustratie , heb ik nog steeds niet wat ik besteld heb.

Aanvullend advies voor raamfolie

We hebben deze spiegelende folie gekocht, een hele rol en zijn daar happy mee. Ik heb het nergens gelezen, wellicht heb ik iets gemist, er wordt gesproken over water aanbrengen op t glas om de folie zo goed te kunnen aanbrengen…. helemaal terecht. Als aanvulling werkt het VEEL beter als er in het water enkele druppeltjes afwasmiddel wordt gedaan. Vervolgens is het slim om ook aan de kant waar je de folie moet gladstrijken dit water incl. afwasmiddels in ruime mate aan te brengen. Als je nml droog het folie wil aanbrengen loop je behoorlijke kans op krassen van de rakel.. Als je geen rakel gebruikt maar een raamtrekker, met een zachte rand (het type waarmee je de douchecabine na gebruik droogtrekt) gaat het nog TIG X beter. We hebben de folie aangebracht op ca 6 meter serredeur, ging prima, natuurlijk zit er een soort van leercurve in, maar met wat geduld kom je er wel. We zijn ook bezig (het dak) de kanaalplaten te voorzien van deze folie…. dat gaat perfect. Wat lastiger aanbrengen omdat je het boven je hoofd, ondersteboven moet doen…. maar t blijft perfect zitten en houdt idd giga veel warmte buiten. Als het er een week of zo op zit en alle vocht weg is, denk ik wel dat we zeer dunne vrijwel onzichtbare cellotape langs de randjes gaan aanbrengen, want als er een punt loslaat gaat het geheel natuurlijk los vanwege de zwaartekracht. Bij het aanbrengen op kanaalplaten is het van belang de folie vooraf (iets te krap) af te snijden. Met een stanleymes op een kanaalplaat het achteraf afwerken is een erg slecht idee :) Ik hoop dat klanten met dezelfde behoefte er iets aan hebben met deze aanvullende info PS de neutraal spiegelende folie spiegelt absoluut niet hinderlijk van de buitenzijde, en lijkt wel aan de binnenzijde of je een zonnebril draagt vwb het licht. De hoeveelheid warmte wat tegengehouden wordt is enorm, ook zoals bij ons op dubbel glas (ik weet niet of het ++ of + oid is) Groet

Super fijne raamfolie

De raamfolie is snel geleverd, was perfect op maat gesneden en makkelijk aan te brengen. Dit was de eerste maal dat ik statische raamfolie heb aangebracht. Ik zag tegen dit klusje op. (gebaseerd op mijn ervaringen met raamfolie in het verleden) maar het ging easy: Mooi egaal en bubbelvrij resultaat: een aanrader

Prefect

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering en het folie is fijn om mee te werken en de pvc vliegengordijnen zijn goed.

Snel en correct

Een snelle en correcte levering aan een goede prijs.

snel geleverd ivm vermelding dat het mogelijk later uitgeleverd kon worden dan gebruikelijk

Volgens verwachting.

Prima service en top producten

Alles dik in orde

Mooie matten op maat!

Prima service, goed produkt en vlot verzonden!

Snelle levering alleen de bezorgen heeft het in de lift gezet niet een geslaagde actie van hem

Snelle service & duidelijke communicatie

Na het bestellen kreeg ik direct duidelijk informatie hoe mijn pakketje te volgen was. Deze informatie klopte precies. Het pakket is goed verpakt binnengekomen.

niet zo posietief

ik vind de bestelling plaatsen al niet makkelijk en de afhandeling is ook niet makkelijk betalen is ook verwarrend als je niet zo handig bent zoalsik namen va leveransiers lopen nogal door elkaar

oke

Levring prima. Echter staat in de spes dat de inloopt 9mm is. Deze is in het echt max 6mm. beetje gefopt.

Voldoet aan verwachtingen

Ik had doorzichtig tafelzeil besteld. Bezorging duurde lang maar dat kwam door ‘Corona drukte’. Het tagelzeil voldoet aan de verwachtingen, maar de snijrand had iets netter gekund. Over het geheel genomen ben ik tevreden!

Matig

Artikelen kwamen later dan ik had mogen verwachten. Bij de artikelen geen tips of gebruiksaanwijzingen: hoe snij je het beste een schoonloopmat, hoe zorg je ervoor dat de raamfolie blijft plakken (statisch). Nu heb ik de folie op raam gedaan maar gedurende de nacht is het eraf gevallen. Waarschijnlijk doordat de statische lading te laag is, maar door toelichting en tips voorkom je dit. Als de winkel dit beter regelt, hetgeen vrij eenvoudig lijkt, is het door het verrassende assortiment een hartstikke leuke winkel en prima propositie.

Snel, precies en betaalbaar afgewikkeld

Alles tot tevredenheid afgewikkeld, werd snel het bestelde ontvangen.

zeer positief

Betrouwbaar, snelle levering, goede kwaliteit

twee dingen besteld. maar 1 geleverd

ik heb een rubber mat en een vliegengordijn besteld , die tweede is nooit geleverd.(al weken niet) ook niet als ik hun mail. koop hier niet!!!!!!!!!!!!!

Na 2 weken nog steeds niks ontvangen

Rondom de drukte en de hele Corona situatie begrijp ik dat het versturen van pakketen niet gemakkelijk is. Inplaats van de volgende dag leverde Superwoonwinkel 2 dagen later het pakket bij Dpd, maar vanaf het moment dat het pakket bij Dpd is heb ik geen idee wat er mee gebeurd, dit ligt natuurlijk helemaal aan Dpd, misschien is het een idee om met een andere bezorgservice te gaan werken.

Zeer goede service

Was een fout in een systeem had verkeerde product gekregen en gaan dit zo snel mogelijk oplossen dit noem ik nu eens perfecte service ga er zeker nog dingen bestellen en ga deze site aanbevelen aan familie en vrienden

Fijn en snel contact

Omdat het pakketje door DPD geleverd zou worden, kreeg ik steeds de melding dat het nog in het depot stond. Superwoonwinkel benaderd, en snel antwoord, dat ze het uit gingen zoeken. Of dat dat gebeurd is weet ik niet, maar was daarna snel binnen.