Top , keurig geleverd en wat ik verwacht had !

Keurig geleverd en was wat ik had verwacht

Droogloopmat Deurmat Op Maat

Goede ervaring op tijd bezorgt leuk tafelzeil

2 tafelzeiltjes besteld, zien er mooi uit en snel geleverd.

Snelle levering. Probleemloos

Geen meningalles liep als verwacht goed dus

Duidelijke website goede prijzen en product. Snelle en correcte levering

Goed materiaal

super!

supetr zeil van goede kwaliteit

SUPERwoonwinkel !

Prima schoonloopmat voor een scherpe prijs, netjes op tijd, op een correcte manier afgeleverd ! Wat wil je nog meer ?

zeer goed bevallen

Het artikel dat ik besteld heb was er binnen 2 dagen al en het bevalt zo goed dat ik er nog een ga bestellen.

Prima kwaliteit

De producten zijn van prima kwaliteit, goeie prijzen en de levering is zeer verzorgd en stipt.

Goede website, goed product, snelle levering en uitstekende klantenservice

Prachtig en snelle levering

Alles ok

Snelle levering en een goed product

Heel tevreden met bestelling en afwikkeling.

Positief

Super snel geleverd, blij met de mooie mangohoute tafel

Uitstekende winkel

Gewoon een goede winkel met uitstekende producten

Top service!

Ik raad iedereen aan om bij hen te bestellen. Goeie service en de kwaliteit van mijn bestelling was boven verwachting. Ik zal beker hier bestellen.

Was goed zoals zoals in de advertentie stond

Doen geen moeite voor een oplossing

Ik had een transparant tafelkleed op maat laten maken. Toen deze geleverd werd bleek dat deze een blauwe ongewenste gloed had. Hierover contact gezocht maar kreeg als antwoord dat het een op maat gemaakt product was en het kon niet retour. Er werd nooit samen gekeken naar een oplossing of iets dergelijks. Heel erg jammer en zou het bedrijf dan ook niet aanbevelen.

Mooie tafelekleden zien er net zo uit als op de foto blij mee

Nooit geleverd gekregen!

Ik heb een deurmat besteld die ik nooit geleverd heb gekregen. Vervolgens wordt er om een review gevraagd...

Snelle levering, slordig verpakt.

Redelijk, was er sneller dan verwacht, voldoet aan mijn verwachtingen maar was erg slordig ingepakt.

Tafelzeil niet op voorraad gelijk een mail gehad en kon doorgeven welke andere ik wilde Prima afgehandeld 2 dagen later binnen

snelle levering en geleverde van goede kwaliteit

zien er heel goed uit, handschoenen zijn lekker warm en blijven dat omdat de regen niet door kan dringen, hebben de juiste maat.