Snelle verzending en materiaal zoals verwacht!

Snelle verzending en alles ontvangen in de staat die we verwacht hadden.

Super,snel en goede kwaliteit

Zeer snel Goed verpakt

Goede luifel. Hij hangt al naar tevredenheid. Geen gebreken. Geen negatieve opmerkingen!

Snel geleverd en heel netjes verpakt

Mooie kwaliteit en snelle levering

Het gecoate tafelkleed is van een mooie kwaliteit. Bestellen is eenvoudig en levering al de volgende dag.

Goede deal

vond het een beetje lastig om online te bestellen.. vraag blijft altijd of het product er in het echt net zo uitziet als op de foto's, maar dat doet het in dit geval zeker! Kunnen heerlijk (zacht) buiten zitten, zonder een 'houte kont' te krijgen. Kussens houden hun vorm goed. Zeer blij mee

Goede en snelle service

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd en ik woon in België. Het product is zoals omschreven en van prima kwaliteit. Ben zeer tevreden en ook over de prijs.

Snel, correct, kwaliteit.

Halve ster is het niet eens waard

1 keer besteld, en gelijk de laatste keer. Pallets besteld, zijn nooit aangekomen. Ivm een zakelijke bestelling kun je geen tijdvak aangeven wanneer je thuis bent. Men verwacht dat je vrij kan nemen van je werk om van 09u tot 18u thuis moet zijn. Gekeken met DHL naar een oplossing, want zelf komen ze niet met een oplossing. Naar hun bellen kan niet, niet bereikbaar en mails beantwoorden ze “binnen 24 uur” althans zeggen ze. Meerdere malen gemaild, geen reactie. Inmiddels 6 wkn verder, en ik heb de pallets laten retouren. Geen idee waar ze zijn, of ze goed zijn aangekomen. Maar wel doodleuk aanmaningen van after pay krijgen dat ik voor de pallets moet betalen die ik nooit heb gehad... Erg slechte communicatie en nu zit ik met dit probleem, wat makkelijk opgelost had kunnen worden. Ik ga uiteraard niks betalen wat ik ondertussen niet meer hoef en heb aangegeven het retour te willen sturen. Echt een topbedrijf die meedenkt en vooral niks laten weten, maar wel verwacht dat je de rekening moet betalen voor iets wat je niet hebt gekregen en zeker ook niet meer wilt..

Goed product, stevig verpakt, en conform de mailafspraak verstuurd. a

De küssen ontving ik in prima staat, goed verpakt en conform de mailinformatie die superwoonwinkel eerder verstuurd had.

Helemaal Top!

Ik had een vliegengordijn besteld. Kreeg direct keurig een bevestigingsmail en de volgende dag werd het al geleverd. Echt top!!

Super goed.

Snel , accuraat gewoon goed!

Topper

Snelle levering, goede beschrijving. Hopelijk goede kwaliteit.

Het was prima!

We hebben kattenstaarten gekocht(vliegengordijn) Ik heb altijd problemen met het afbranden (inkorten) Zou de fabrikant daar weleens over willen spreken.

Alles zoals op de site staat ,Binnen 24 uur de bestelling ontvangen.

Ik heb zeer slechte ervaringen.

Mijn levering is nog niet binnen. Ik heb jullie gebeld, maar jullie zijn niet bereikbaar. Daarna gemaild en nog steeds geen reactie. Waardeloos dus.

PrimaEigenlijk geen problemen

Nadat de aanvraag gedaan was verliep alles goed. Geen problemen. Een nadeel is er wel. Als je probeert contact te maken is er niemand thuis. JAMMER

Snelle levering en een heel degelijk product!

Heel tevreden!

Leuk aanbod en snelle levering!

tevreden

één minpunt : er stond (tussen 28 en 30 juli (ongeveer) wordt er geen afmaak met biaslint gedaan: ik wacht speciaal met bestellen tot de dag erna en ik vraag met de vermelding om af te maken met biaislint doch dat heeft men niet gedaan. dat vind ik wel heel spijtig.

Product komt overeen met de foto. Goede service en snel geleverd!

prima tafelkleed en snelle bezorging!

prima service, eenvoudige bestelling en snelle levering! alles volgens afspraak

Vlotte afhandeling duidelijk

Als zeer goed