Vlekken in tafelkleed

Jammer genoeg zaten rare vlekken in het tafelkleed, Op meerdere plekken verspreid

vragen worden niet volledig geantwoord

ik had een vraag over balkon scherm maar kreeg hier geen passend antwoord op tevens zijn heel slecht bereikbaar via telefoon

Slechte verzending

Ik zou mijn tafelzeil de andere dag ontvangen maar ik kreeg het 4 dagen er na ze moeten een ander bedrijf op zoeken die het bezorgt wand dat was gewoon kloten zeer slecht die het bezorgen ik doe kijken en mijn zeil was in het buitenland gestuurd dus ik doe ook niets meer bestellen ze moeten stoppen met dpd en via post nl doen mevr brouwers

Snelle correcte service Mooi produkt.

Goede en snelle service en ook kwa prijs goed te doen

Goed en snel

Niet duur en snelle levering

Had voor mijn ouders een bestelling gedaan. Het werd snel geleverd.

Geen klachten. Alles ging perfect!!!

Fijn dat het op maat gemaakt kan worden!

Prima site, vlotte levering

Snelle service en mooie matten

Mijn bestelling werd netjes op maat gemaakt, al was de lengte max 120. En bleek de mat 115 cm te zijn met extra rubberen rand opzij. Ik ging er van uit dat deze 120 cm was zonder rubberen rand. Bestelling werd binnen de twee dagen geleverd

Correct en snel

Correct en snelle afhandeling

Bestelling netjes en vlot verlopen; DPD had alleen het pakket ergens afgegeven, zonder dat kenbaar te maken. super woon winkel/armondo in half uur uitgezocht en uiteindelijk bij een vd buren opgehaald/ van DPD moet ik overigens nog reactie ontvangen( na 5 dagen nog niks vernomen;))

Mooi tafelkleed en goede kwaliteit

Gewoon goed

Keurig en volgens afspraak op tijd geleverd.

Snel geleverd.er was een ding vergeten.Is snel opgepakt en gecorrigeerd. Top

Superfijn

Prijs/kwaliteit mooi assortiment Prima verpakt voor verzending Stipte levering

Spiegel heeft een defect

Ik heb hierover gemaild. Er zit een opening aan de metalen rand. Heb gevraagd waar ik de foto's naar toe kan sturen. Nog niks gehoord. Wil het spiegel wel houden om allerlei rompslomp te voorkomen maar wil graag van uw kant een tegemoetkoming zien.

Ik koop hier niks meer

Bestelling geplaatst voor raamfolie, en als keuze achteraf betalen genomen. Zodat ik zeker wist dat de folie goed zou zijn voordat ik betaal. Na 2 weken nog geen bestelling ontvangen, uiteindelijk Bestelling nooit ontvangen, contact opgenomen en kreeg te horen dat ik nog niet betaald had met een link om te betalen. Dat is toch meestal zo als je een product niet hrbt ontvangen met achteraf betalen dat je dan nog niet betaald hebt. Koop me folie wel ergens anders

Had al eerder tafelzeil via Superwoonwinkel gekocht. Ruime keuze. Weer een goede ervaring. Snel in huis.

Snel, scherpe prijs, kwaliteit

Mooie droogloop mat geleverd. Goede kwaliteit. Netjes op maat en binnen 2dagen in huis. Vergeleken met andere aanbieders heel scherp geprijst. Makkelijke site ook. Absoluut een aanrader. Zie geen reden waarom je ergens anders zou moeten bestellen.

snelle levering, prima artikel.

Doen wat ze beloven

Statisch raamfolie besteld. Werd keurig op rol en snel geleverd. De doorgegeven maat werd exact gesneden, dus zelf hoef je het dan niet bij te knippen of te snijden. Super handig!

Voor de eerste keer iets besteld kwam keurig verpakt binnen als ik weer raamfolie bestel dan zekers weer bij jullie super tevreden

Goed product en snelle levering